Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#81 PostWysłany: 12 Wrz 2017 13:50 

Rejestracja: 12 Wrz 2017
Posty: 4
Dzięki wielkie za podpowiedź :)

Jeszcze tylko się upewnię czy dobrze wnioskuje że formalnym wnioskiem będzie również e-mail w którym poinformuje że rezygnuje z podróży z powodu zmian i poproszę o zwrot środków?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#82 PostWysłany: 12 Wrz 2017 13:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Zacznij od emaila, ale w treści poproś o potwierdzenie jego otrzymania w zwrotnym emailu.
Jeśli będzie z tym problem, to jednak polecam wysłanie listu ZPO.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#83 PostWysłany: 12 Wrz 2017 14:08 

Rejestracja: 29 Lis 2016
Posty: 128
Loty: 77
Kilometry: 197 012
Nie wiem jak z rezygnacją, ale u mnie kiedyś też po zmianach zazębiła się przesiadka z lądowaniem. Napisałem do nich, że nie akceptuję zmian, bo taki lot jest niemożliwy i proszę o dokonanie stosownych zmian. W ciągu 2-3 dni dostałem nowe etixy ze zmienionym odcinkiem, który się zazębiał. Co prawda zmiany wydłużyły mi jedną z przesiadek z 2h do 26h, ale że było to akurat w NYC, to z radością przyjąłem jako stopovera do extra zwiedzania :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 19 Wrz 2017 10:36 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Podróżnik nr 691 napisał(a):
Witam,
Zarejestrowałem się tutaj gdyż liczę na pomoc lub przynajmniej jakieś podpowiedzi odnośnie rozwiązania mojego problemu ze strony osób bardziej "oblatanych w temacie".

A więc od początku.
W lutym zakupiłem poprzez flipo.pl bilety z Zagrzebia do Auckland z przesiadkami w Londynie oraz Kuala Lumpur.

Wstępnie plan podróży do Nowej Zelandii wyglądał tak jak to przedstawia załączone przeze mnie foto.
W międzyczasie pozmieniały się godziny przylotów i odlotów o kilka, kilkanaście minut, co nie stanowiło dla mnie żadnego problemu. 15 sierpnia, otrzymałem natomiast informację że mój lot MH 001 został anulowany i proponują mi alternatywny lot z Londynu o godz. 10:35, który wydłużał czas przesiadki w Kuala Lumpur do ponad 15 godzin, ponadto wylot z Londynu wg nowego planu jest wcześniej niż przylot z Zagrzebia.
Takie rozwiązanie mi nie odpowiada i poprosiłem telefonicznie o anulowanie rezerwacji po tym jak z rozmowy dowiedziałem się że raczej nie powinno to stanowić problemu przy takiej zmianie lotów.
Niestety w tym momencie zaczęły się schody, gdyż czekam już 4 tygodnie a na infolinii flipo podczas ostatniej rozmowy dowiedziałem się żeby cała procedura anulacji ruszyła do przodu, potrzebna jest zgoda linii lotniczych a te z kolei nie chcą z tego co zrozumiałem klepnąć takiej zgody w systemie.
Kontaktowałem się też bezpośrednio z liniami, które mnie odesłały do pośrednika gdyż to u nich kupiłem bilety.

Sprawa utkwiła jak widać powyżej w martwym punkcie i nie wiem czy mam jeszcze jakieś (choćby prawne) możliwości działania czy po prostu pozostaje mi czekanie?


Witam,
nazywam się Timo, jestem pracownikiem działu marketingu flipo.pl
Od razu po przeczytaniu Pana postu, poprosiłem nasze Centrum Obsługi Klienta o konkretne informacje dotyczące powstałej sytuacji. Niestety nadal nie otrzymaliśmy potwierdzenia od przewoźnika o rozpoczęciu procesu anulacji. Dostałem jednak zapewnienie od naszego Supervisora, że do końca tygodnia otrzyma Pan nowe informacje na temat dalszego postępowania, które mam nadzieję rozwiążą sprawę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W razie jakichkolwiek dalszych pytań proszę do mnie napisać wiadomość na forum lub ew. na naszym koncie facebookowym Flipo.pl
Dziękuje
Timo
Góra
 Profil Relacje PM off
Podróżnik nr 691 lubi ten post.
Podróżnik nr 691 uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#85 PostWysłany: 13 Paź 2017 12:20 

Rejestracja: 12 Wrz 2017
Posty: 4
Chciałbym poinformować, że mimo początkowo wielu nerwów i obaw, sprawa zakończyła się pozytywnie i pieniądze zostały mi dzisiaj zwrócone, dzięki wielkie @boots za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group