Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#61 PostWysłany: 09 Cze 2015 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 416
Loty: 501
Kilometry: 583 172
niebieski
Niestety muszę wystawić negatywną opinię @Flipo.pl pomimo poprzednich pozytywnych doświadczeń.

Na zwrot pieniędzy za bilet rezerwowany i anulowany na początku marca czekam już 3 miesiące.
Lot miał się obyć na początku marca, zaraz potem złożyłem reklamację o zwrot. Tymczasem od Flipo mam informację że otrzymamy zwrot do końca czerwca...
_________________
http://www.citybreak.me
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#62 PostWysłany: 09 Cze 2015 12:24 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1386
Loty: 808
Kilometry: 1 217 879
srebrny
ja miałem wykupiony lot w połowie kwietnia, rezygnację (z powodów objętych ubezpieczeniem od rezygnacji z podróży) złożyłem na początku kwietnia (a więc przed terminem podróży!), po kilku dniach dostałem informację, że zwrot nastąpi do 29 czerwca - a tymczasem byłem mile zaskoczony bo kasę przelali mi już na początku czerwca. :D
ps. każdy przypadek jest inny a diabeł tkwi w szczegółach... :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#63 PostWysłany: 09 Cze 2015 12:41 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3878
Loty: 39
Kilometry: 33 222
DMW napisał(a):
rezygnację (z powodów objętych ubezpieczeniem od rezygnacji z podróży) złożyłem na początku kwietnia (a więc przed terminem podróży!), (..) a tymczasem byłem mile zaskoczony bo kasę przelali mi już na początku czerwca.

No to rzeczywiście świetnie, tylko 2 miesiące czekania na swoje pieniądze! ;)
Ale ktoś mniej cierpliwy mógłby nie być tak zadowolony.
Góra
 Profil Relacje PM off
Juve lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#64 PostWysłany: 09 Cze 2015 17:20 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1386
Loty: 808
Kilometry: 1 217 879
srebrny
Czy to jest szybko czy nie, zależy od tego jaki okres przyjmiemy za punkt odniesienia.. Pełno jest opisów przypadków, że ludzie czekają miesiącami/latami na zwrot często kończąc na sali sądowej. Więc uważam, że w porównaniu z innymi liniami/pośrednikami jest to bardzo szybko!
Poza tym, to nie flipo zwracało mi ze "swojej kieszeni" tylko TU ERV a flipo tylko wystąpiło o zwrot w moim imieniu. Istotne jest to, że pomimo wyznaczonego terminu, zwrócili mi kasę najwyraźniej natychmiast jak tylko ją otrzymali od TU chociaż mogli ją "legalnie" potrzymać jeszcze przez kilka tygodni! I właśnie za takie działanie mają u mnie plusa :D
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#65 PostWysłany: 21 Lip 2015 23:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 416
Loty: 501
Kilometry: 583 172
niebieski
To jeszcze dorzucę innego przyjemnego maila od Flipo, którego otrzymałem w związku z moją prośbą o zwrot pieniędzy na swoje konto, zamiast na kartę której nie mam od pół roku. W Chinach gmail nie działa, ale udało mi się wysłać do nich zdjęcie dokumentu potwierdzającego zamknięcie karty i konta, by dotarły pieniądze na moje aktualne konto. No ale... Flipo wysłało na zamkniętą kartę. Pieniądze doszły, jedynie musieliśmy się nagimnastykować na infolinii w dawnym banku. Czy tak wygląda prawidłowa relacja z klientem? Sami oceńcie ;)
Cytuj:
Dokument, który przesłał nam Pan w jednym z poprzednich maili, to pognieciona, zle sfotografowana, pobrudzona kartka papieru. W dalszym ciągu uważa Pan, że wysłał nam Pan wystarczający dokument, na podstawie ktorego powinnismy byli odesłać peniądze na inne konto? Co jeżeli byłoby to konto innej osoby? Uważa Pan, że ten "dokument" wygląda wiarygodnie? Mimo konkretnej prosby o przesłanie kolejnego potwierdzenia, zignorował Pan to. Dziękujemy i życzymy miłego dnia. Pozdrawiam. M.B.
_________________
http://www.citybreak.me
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#66 PostWysłany: 24 Sie 2015 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2015
Posty: 6
ile zapłaciłabym za zmianę daty lotu powrotnego (wykupiłam lot Praga-Longyearbyen, Longyearbyen-Praga 1-9 czerwca)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 28 Paź 2015 08:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2014
Posty: 18
Loty: 48
Kilometry: 107 897
A jak jest z pewnością dostępności biletów w cenie podanej przez flipo? Na ich stronie w kalendarzu są bilety w promocyjnej cenie (1900 zl), natomiast na stronie przewoznika bilety sa o prawie 1000 zl drozsze. Czy w takim razie rezerwacja biletow przez flipo w tej cenie i platnosc karta gwarantuje taka cene? I to, ze bilety beda na pewno? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 28 Paź 2015 11:03 

Rejestracja: 26 Cze 2014
Posty: 191
Loty: 90
Kilometry: 169 440
Z flippo korzystałem i nie miałem nigdy problemów - e-tixy przychodzą kilka min po płatności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 28 Paź 2015 13:44 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Witamy,

dziękujemy za wszystkie dodane komentarze.
Pragniemy poinformować, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji także na forum fly4free.
Wszelkie pytania prosimy przesyłać bezpośrednio do nas w prywatnych wiadomościach.

Dziękujemy i pozdrawiamy
Timo
pracownik działu marketingu flipo.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 29 Cze 2016 15:29 

Rejestracja: 29 Cze 2016
Posty: 1
Witam,
ok. 1h temu znalazłam na fly4free bilety z Pragi do Kuala Lumpur. Kliknęłam link- przekierowało mnie na flipo.pl
Tam wybrałam daty na październik, 2-ch pasażerów - ok - uzupełniłam dane karty, pasażerów, mail itp. była informacja że potwierdzenie rezerwacji przyjdzie na maila (nie podano w jakim czasie)... kliknęłam ok w oczekiwaniu na jakieś okienko typu " Twoja rezerwacja została dokonana, czekaj na maila" lub " płatnośc dokonana, potwierdzenie rezerwacji wysłano " co kolwiek..a tu nic po kliknięciu OK wyświetliła się strona główna flipo.pl..

Wyglądało to jakby coś bylo nie tak ale sprawdziłam maila...sprawdziłam konto czy moze kasa została ściągnieta... nic

Pytanie czy wszystko powinno byc ok ? Może za wczas się martwię ale wolę wiedzieć od razu.

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam,
Aleksandra
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 29 Cze 2016 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 416
Kilometry: 785 832
srebrny
Nie możesz do nich zadzwonić?! Mówią po polsku;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#72 PostWysłany: 28 Lis 2016 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2016
Posty: 5
Kupiłam bilety do Bangkoku (i z powrotem) z przesiadką w Pekinie.
Dostałam na maila rezerwacje i coś, co ma w nazwie "TICKET".
Podano tam dwa kody - jeden do podejrzenia rezerwacji na stronie Flipo.pl, a drugi - do kontaktu z liniami lotniczymi.
I tu się dzieje coś dziwnego - na rezerwacji linie to Hainan Airlines (nr lotu i nr biletu), a na bilecie - Air China.
Kod nie działa na stronie żadnej z linii, a chciałabym dokonać rezerwacji miejsc, posiłków etc.

Załączniki:
loty.JPG
loty.JPG [ 32.09 KiB | Obejrzany 8675 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 28 Lis 2016 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
jak-znalezc-informacje-o-swojej-rezerwacji-v0-3,225,76112
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 28 Lis 2016 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2016
Posty: 5
krasnal napisał(a):
https://www.fly4free.pl/forum/jak-znalezc-informacje-o-swojej-rezerwacji-v0-3,225,76112

nie znajduję tu nic pomocnego (sprawdziłam wszystkie linki) + zrzutka poniżej.

-- 28 Lis 2016 14:44 --

EDIT:
Flipo.pl odpisało, że sprawdzili moją rezerwację lotów, wszystko jest w porządku, a rezerwacja miejsc i posiłków jest bezpłatnie dokonywana przez nich, tj. wysyła się konkretne zapytanie do Flipo i oni rezerwują miejsca, posiłki, etc.

Załączniki:
awnie.JPG
awnie.JPG [ 26.95 KiB | Obejrzany 8603 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 01 Gru 2016 11:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2012
Posty: 87
Loty: 95
Kilometry: 178 872
do i_truski witam, mam podobny problem z tym, że ja kupiłem na expedia.de Niestety również nigdzie nie mogę znaleźć mojej rezerwacji. A nawiasem mówiąc to lecimy tym samym rejsem. napisz może udało Ci się coś ustalić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#76 PostWysłany: 06 Gru 2016 15:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2012
Posty: 87
Loty: 95
Kilometry: 178 872
Może ktoś bardziej zorientowany podpowie mi, gdzie mogę potwierdzić rezerwację ?
linia to: Hanain airlines
kupione na expedia.de

Na hanain airlines nie pokazuje mi rezewacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 12 Wrz 2017 11:52 

Rejestracja: 12 Wrz 2017
Posty: 4
Witam,
Zarejestrowałem się tutaj gdyż liczę na pomoc lub przynajmniej jakieś podpowiedzi odnośnie rozwiązania mojego problemu ze strony osób bardziej "oblatanych w temacie".

A więc od początku.
W lutym zakupiłem poprzez flipo.pl bilety z Zagrzebia do Auckland z przesiadkami w Londynie oraz Kuala Lumpur.

Wstępnie plan podróży do Nowej Zelandii wyglądał tak jak to przedstawia załączone przeze mnie foto.
W międzyczasie pozmieniały się godziny przylotów i odlotów o kilka, kilkanaście minut, co nie stanowiło dla mnie żadnego problemu. 15 sierpnia, otrzymałem natomiast informację że mój lot MH 001 został anulowany i proponują mi alternatywny lot z Londynu o godz. 10:35, który wydłużał czas przesiadki w Kuala Lumpur do ponad 15 godzin, ponadto wylot z Londynu wg nowego planu jest wcześniej niż przylot z Zagrzebia.
Takie rozwiązanie mi nie odpowiada i poprosiłem telefonicznie o anulowanie rezerwacji po tym jak z rozmowy dowiedziałem się że raczej nie powinno to stanowić problemu przy takiej zmianie lotów.
Niestety w tym momencie zaczęły się schody, gdyż czekam już 4 tygodnie a na infolinii flipo podczas ostatniej rozmowy dowiedziałem się żeby cała procedura anulacji ruszyła do przodu, potrzebna jest zgoda linii lotniczych a te z kolei nie chcą z tego co zrozumiałem klepnąć takiej zgody w systemie.
Kontaktowałem się też bezpośrednio z liniami, które mnie odesłały do pośrednika gdyż to u nich kupiłem bilety.

Sprawa utkwiła jak widać powyżej w martwym punkcie i nie wiem czy mam jeszcze jakieś (choćby prawne) możliwości działania czy po prostu pozostaje mi czekanie?

Załączniki:
Komentarz do pliku: Plan lotów w momencie rezerwacji.
Zagreb - Auckland.jpg
Zagreb - Auckland.jpg [ 83.45 KiB | Obejrzany 6904 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#78 PostWysłany: 12 Wrz 2017 12:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
To lot na jednym bilecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#79 PostWysłany: 12 Wrz 2017 12:22 

Rejestracja: 12 Wrz 2017
Posty: 4
boots napisał(a):
To lot na jednym bilecie?


Tak, wszystko na jednym bilecie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Flipo.pl
#80 PostWysłany: 12 Wrz 2017 12:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
No to formalnie wystąp do pośrednika z rezygnacją z podróży z powodu zmian uniemożliwiających jej odbycie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Podróżnik nr 691 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group