Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 09 Wrz 2014 18:15 

Rejestracja: 08 Mar 2012
Posty: 93
Zbanowany
Na stronie http://www.checkmytrip.com można sprawdzić status rezerwacji na każdy lot i wydrukować bilet. Trzeba tylko znać numer rezerwacji.


Ostatnio edytowany przez pizarro, 09 Wrz 2014 18:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#22 PostWysłany: 09 Wrz 2014 18:23 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 681
niebieski
Lepiej sprawdzać na saudi airlines.

Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 09 Wrz 2014 18:30 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
pizarro napisał(a):
Na stronie http://www.checkmytrip.com można sprawdzić status rezerwacji na każdy lot i wydrukować bilet. Trzeba tylko znać numer rezerwacji.


Jeśli biletu nie ma, to numer rezerwacji jest nic nie warty. W tym przypadku taryfa została szybko wycofana i pośrednik nie zdążył tych biletów wystawić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 09 Wrz 2014 22:03 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1386
Loty: 808
Kilometry: 1 217 879
srebrny
kienia napisał(a):
Oni nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile, traktują klientów niepoważnie ...

Nie mam podstaw aby temu nie wierzyć ale dziwi mnie to co piszesz. Kilka miesięcy temu składałem reklamację na Flipo i byłem załatwiony jak należy, wszystkie moje telefony były odbierane, na maile odpowiadali szybko, informacje dotyczące mojej sprawy przedstawione rzetelnie i terminy dotrzymane.
Albo ty masz pecha albo ja miałem szczęście.. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 10 Wrz 2014 04:47 

Rejestracja: 09 Wrz 2014
Posty: 2
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Niesamowite- nieobecny wcześniej przełożony od razu wrócił z urlopu i odpisał wczoraj na moją reklamację (chyba tylko dlatego, że zamieściłem ten wpis na forum).
Czyli to działa!

Moja reklamacja została odrzucona, teraz pozostaje mi sprawdzić czy bank wywiązał się z terminowego przelewu.
A w tej sytuacji nie miałem innego wyjścia, niż przelew bankowy, bo transferuj.pl na ich stronie nie działało kiedy próbowaliśmy tak zapłacić...
Tak jak pisałem w reklamacji, mieli spore problemy ze stroną tego dnia.

Flipo zwróciło mi pieniądze, więc tu są jak najbardziej w porządku.

Jeszcze raz dzięki, teraz pozostało mi tylko dalej szukać biletu na Hawaje.

Powodzenia wszystkim i udanych lotów!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 10 Wrz 2014 06:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1649
niebieski
Zobacz może to https://www.flipo.pl/pl/web/#/calendars/list/2645. Badziej jako sugestia, bo na Flipo pewnie już nie będziesz chciał kupić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 10 Wrz 2014 10:00 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
swiezak napisał(a):
blasto napisał(a):

Oczywiście że szanse w sądzie ma. Flipo.pl prowadzi ofertę skierowaną do polskiego użytkownika, umowa zawierana jest w języku polskim płatność w PLN na terenie Polski tj. w lokalu zamawiającego. Ze strony zamawiającego zostały dopełnione wszystkie formalności. Flipo.pl nie wywiązało się zatem z umowy pośrednictwa. Zapis o sądzie słowackim jest klauzulą niedozwoloną dla podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie Polski. A to, że prowadzi taką działalności i do tego niezarejestrowaną jest dość oczywiste. Prawa konsumenta i takie tam, ale pytanie na ile się z nimi chcesz użerać i ile jesteś w stanie zainwestować w to pieniędzy i czy czasem nie wyjdzie to więcej niż nowy bilet.


User jest przede wszystkim zainteresowany otrzymaniem biletów i moim zdaniem podstawowe pytanie brzmi: czy wywiązanie się z umowy pośrednictwa przez Flipo było możliwe? Otóż nie było, bo przewoźnik wycofał taryfę z systemu i Flipo nie ponosi za to winy. Wystawienie biletu w tej sytuacji było zwyczajnie niemożliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 10 Wrz 2014 10:48 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
swiezak napisał(a):
blasto napisał(a):
swiezak napisał(a):
blasto napisał(a):

Oczywiście że szanse w sądzie ma. Flipo.pl prowadzi ofertę skierowaną do polskiego użytkownika, umowa zawierana jest w języku polskim płatność w PLN na terenie Polski tj. w lokalu zamawiającego. Ze strony zamawiającego zostały dopełnione wszystkie formalności. Flipo.pl nie wywiązało się zatem z umowy pośrednictwa. Zapis o sądzie słowackim jest klauzulą niedozwoloną dla podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie Polski. A to, że prowadzi taką działalności i do tego niezarejestrowaną jest dość oczywiste. Prawa konsumenta i takie tam, ale pytanie na ile się z nimi chcesz użerać i ile jesteś w stanie zainwestować w to pieniędzy i czy czasem nie wyjdzie to więcej niż nowy bilet.


User jest przede wszystkim zainteresowany otrzymaniem biletów i moim zdaniem podstawowe pytanie brzmi: czy wywiązanie się z umowy pośrednictwa przez Flipo było możliwe? Otóż nie było, bo przewoźnik wycofał taryfę z systemu i Flipo nie ponosi za to winy. Wystawienie biletu w tej sytuacji było zwyczajnie niemożliwe.


To już jest problem flipo. Podając w jaki sposób można zawrzeć z nimi umowę ponosi ryzyko tej umowy (np że cena produktu który zobowiązał się dostarczyć po danej cenie nagle się zmieniła)


Zgoda, właśnie dlatego, każdy pośrednik ma w regulaminie zapisy, które ograniczają jego odpowiedzialność w takich sytuacjach. W przypadku Flipo brzmią one tak "Do czasu wystawienia biletu/ów przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wystawienia biletu, zmiany jego ceny oraz opłat lotniskowych lub innych usług. Flipo.pl ma w takim przypadku prawo do dopłaty do aktualnej/zmienionej ceny biletu lotniczego w celu jego wystawienia. W innym przypadku klientowi przysługuje pełny zwrot wpłaconej sumy."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 10 Wrz 2014 10:56 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Sebastiano napisał(a):
Niestety mam problem z Flipo, firmą którą lubię i z którą w zeszłym roku udanie podróżowałem.
Kupiliśmy od Flipo bilety na Hawaje dopełniając wszystkich zasad umowy- biletów jednak nie dostaliśmy.
Flipo milczy mimo telefonów i maili z naszej strony.
Marnują nasz czas, co już bardzo mnie irytuje…

Poniżej reklamacja jaką napisała moja dziewczyna ponad tydzień temu.

Czy ktoś miał podobny problem i wie, co mogę zrobić, aby kupili mi bilety w tej samej cenie na tej samej trasie (co oczywiście jest moim celem)?

Sprawę już jutro wysyłam do sądu, ale może ktoś ma jakiś inny pomysł?

Pozdrawiam i dziękuję!

REKLAMACJA
W związku z brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi z Państwa strony na przesłany dnia 29.08.2014 e-mail dot. niewywiązania się przez Państwa firmę z umowy pośrednictwa w zakupie biletów lotniczych niniejszym składam oficjalną reklamację.
Uzasadnienie
Dnia 28 sierpnia o godzinie 13:24, za pośrednictwem Państwa strony internetowej /Flipo.pl / dokonałam poprawnej rezerwacji dwóch biletów lotniczych na trasie Praga – Hawaje (Maui) o cenie jednostkowej 1730 zł. / łącznie 3469,42 zł. (PLN)
Po przejściu całego procesu rezerwacji próbowałam zakończyć proces zakupy biletów poprzez dokonanie płatności za bilety również za pośrednictwem Państwa strony internetowej.
Niestety na skutek „błędu strony” nie byłam w stanie dokonać płatności.
Natychmiast zadzwoniłam pod numer infolinii wskazany na Państwa stronie internetowej.
Na potwierdzenie powyższego posiadam zapisane połączenie - godz. 13:28, czas trwania 16 min.

Pracownik infolinii poinformował mnie, że na stronie filpo.pl „od rana mają problemy ze stroną internetową”, ale zapewnił mnie, że zrobił mi tzw. „odręczną” rezerwację na interesujący mnie lot.
Natomiast ze względu na problemy techniczne na stronie internetowej flipo.pl zostałam poproszona o dokonanie płatności samodzielnie (bez pośrednictwa strony flipo.pl )za pośrednictwem przelewu bankowego.
W ślad za rozmową telefoniczną, o godzinie 13:52 otrzymałam potwierdzenie rezerwacji drogą mailową.
Przelewu ww. kwoty dokonałam o godz. 14.36 z własnego rachunku bankowego (Bank Millenium) Na potwierdzenie złożenia dyspozycji wysłałam potwierdzenie dokonania przelewu.
Uprzednio upewniłam się czy taki przelew znajdzie się na rachunku na czas określony w regulaminie, czyli do godz. 21:00 dnia 28.08.14. Na infolinii mojego banku dostałam informację, że mój przelew został zaksięgowany o godzinie 14:40, co oznacza, że na rachunku Flipo (w Banku Pekao SA ) powinien pojawić się o godz. 17:30.
Mając na uwadze powyższe nie ulega żadnej wątpliwości, że z mojej strony zostały wykonane wszystkie czynności w celu uregulowania zapłaty z tytułu rezerwacji biletów na czas.
Mimo to do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Flipo potwierdzenia zakupu ergo biletu elektronicznego.
Dnia 28 sierpnia 2014, o godzinie 20:33, zaniepokojona faktem, że pomimo upływu kilku godzin od chwili kiedy opłata transakcyjna znalazła się na Państwa koncie, nie otrzymałam żadnego maila potwierdzającego z Państwa strony, wysłałam do Państwa ponownego maila.
Moja prośba o kontakt została jednak zlekceważona.


Szanowni Państwo,

Jest tam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Skontrolowałem Państwa sprawę z naszą księgowością, która potwierdziła, że pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie dopiero w dniu 29.08 o godzinie 12:15:57. Na fakturze proforma widniał termin płatności do dnia 28.08.

Po dokonaniu rezerwacji przez pracownika centrum obsługi klienta serwisu flipo.pl dostali Państwo na podany przy rezerwacji adres mailowy potwierdzenie rezerwacji, na którym była informacja o terminie płatności , taka sama informacja jest zawarta na fakturze proforma , jak również telefonicznie byli Państwo informowani, że pieniądze muszą być na naszym koncie w dniu zrobienia rezerwacji.
Niestety Państwa pieniądze nie były zaksięgowane na jednym z naszych kont w terminie.

Według naszego regulaminu mamy prawo odpowiedzieć na reklamację w ciągu 30 dni od jej wysłania. W miarę możliwości wszystkie reklamacje staramy rozwiązywać się w jak najkrótszym czasie, Państwo odpowiedź dostali w ciągu 10 dni.
Ponownie wyrażamy żal z powodu zaistniałej nieprzyjemnej sytuacji, ale serwis Flipo.pl nie może odpowiadać za księgowanie przelewów międzybankowych.


Pozdrawiam
Flipo.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 10 Wrz 2014 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
1. Czy ktoś czyta regulaminy? Mogę zrozumieć, że ktoś ich nie czyta przed rezerwacją, ale że nie czyta ich przy składaniu reklamacji to już nie rozumiem. Ale w związku z irytacją tym wątkiem zadałem sobie trud (który autor tematu powinien sobie zadać przed złożeniem reklamacji. ). Poniżej mały wyciąg z regulaminu:

Cytuj:
[...]Klienta przyjmuje do wiadomości, że do chwili opłacenia całkowitej ceny rezerwacji jest ona nie zobowiązująca, a cena może ulec zmianie. Do czasu wystawienia biletu/ów przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wystawienia biletu, zmiany jego ceny oraz opłat lotniskowych lub innych usług. Flipo.pl ma w takim przypadku prawo do dopłaty do aktualnej/zmienionej ceny biletu lotniczego w celu jego wystawienia. W innym przypadku klientowi przysługuje pełny zwrot wpłaconej sumy.[...]


To już generalnie rozwiewa wątpliwości, ale jeszcze dorzucę fragment z innej części regulaminu:

Cytuj:
Rezerwacja uważa się za opłaconą w momencie zaksięgowania całej sumy na jednym z kont serwisu flipo.pl. Serwis.pl nie uznaje jako dowodu zapłaty, potwierdzeń przelewów wygenerowanych poprzez internetbanking ani innych np. zeskanowanych potweirdzeń z kas.


Także poza tym, że autor narobił złej prasy flipo, a racji nie ma. Może obsługa klienta pozostawia nieco do życzenia, ale to jest zupełnie inny temat. Od siebie mogę tylko dodać, że Flipo jest fajne dzięki wygodnym kalendarzom promocji i tyle. Nigdy nie kupiłem i nie kupię tam biletu, bo są lepsza, tańsze OTA z automatyczny ticketowaniem.

2. W ogólnej kwestii to przede wszystkim autorowi zależało na biletach, jak zależy to powinien dążyć do możliwie szybkiego sfinalizowania umowy (w tym wypadku jest to chwila zaksięgowania wpłaty). Po to wymyślono internetowe płatności kartami kredytowymi/debetowymi , aby takie transakcje finalizować w czasie rzeczywistym. Lekcji, aby tak robić są dzisiątki. Choćby też popularna na fly4free sprawa czarteru Rainbow Tours do Gambii, gdzie były bilety po 100 i 400 zł. Z tego co pamiętam to tym co opłacili je kartami, rezerwacje uznano. Tym którzy nie sfinalizowali transakcji (przelew) nim operator zorientował się co się dzieje rezerwacji nie uznano. Niech to będzie lekcja dla wszstkich co czekają, chcesz zwiększyć swoje szanse, płać kartą ;) Choć wydawało mi się, że jest to jakiś absolutny elementarz... Nie wspomnę już o tym, że kartą kredytową taka transakcja jest bezpieczniejsza, bo mamy chargeback.

swiezak napisał(a):
To już jest problem flipo. Podając w jaki sposób można zawrzeć z nimi umowę ponosi ryzyko tej umowy (np że cena produktu który zobowiązał się dostarczyć po danej cenie nagle się zmieniła)

swiezak napisał(a):
Co jest sprzeczne z dyrektywą UE odnośnie przejrzystości cen ;) http://europa.eu/youreurope/citizens/tr ... dex_pl.htm


To nie jest problem flipo. Polecam poczytać o tym czym jest rezerwacja, również w świetle polskich przepisów ochrony konsumenta. A co do dyrektywy to traktuje ona o zupełnie czym innym, polecam czytać ze zrozumieniem. Zapis w regulaminie flipo jest zgodny zarówno w poslkim prawem, jak i europejskim i jest standardowym zapisem dla wszystkich OTA oferujących formy płatności nie rozliczane w czasie rzeczywistym.

P.S. Jedyna szansa, aby ta reklamacją miała uzasadnienie to udowodnienie, że w momencie jak pieniądze zostały zaksięgowane na koncie flipo (ciężko będzie dociec kiedy to było) to cena była ciągle dostępna na stronie (tutaj podejrzewam, że niestety też ciężko będzie to potwierdzić). Ze swojej strony mogę tylko autorowi zaproponować (poza dobrymi radami oczywiści) kartkę z Hawajów ;)


Ostatnio edytowany przez kiew, 10 Wrz 2014 11:08, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#31 PostWysłany: 10 Wrz 2014 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
swiezak napisał(a):
To już jest problem flipo. Podając w jaki sposób można zawrzeć z nimi umowę ponosi ryzyko tej umowy (np że cena produktu który zobowiązał się dostarczyć po danej cenie nagle się zmieniła)
Mogłeś dodać, że to tylko Twoje widzimisię, bo niektórzy są w stanie uwierzyć, że to opinia sformułowana na podstawie regulaminu Flipo oraz przepisów prawa...
swiezak napisał(a):
Co jest sprzeczne z dyrektywą UE odnośnie przejrzystości cen
Tutaj już całkiem odjechałeś :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 11 Wrz 2014 19:07 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1386
Loty: 808
Kilometry: 1 217 879
srebrny
@Kiew, gratuluję, odwaliłeś kawał roboty wczytując się w regulamin.
I właśnie tak to często wygląda z różnymi pretensjami, które okazują się nie takie oczywiste...
A swoją drogą to Flipo powinno zrobić to co ty za nich zrobiłeś i podpierając się swoim własnym regulaminem uzasadnić swoje stanowisko wobec reklamacji. No, chyba że pracownicy Flipo też nie czytują swojego regulaminu... :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 11 Wrz 2014 20:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
a ja mam pytanie, czy otrzymanie pdfa o nazwie eticket jest już równoznaczne z tym że mam bilety na podane loty czy jeszcze musze na coś czekać i poczekać z rezerwacją hoteli, innych przelotów, wycieczek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 11 Wrz 2014 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Wszystko ok, to finalne potwierdzenie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 11 Wrz 2014 20:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
dzięki :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 27 Wrz 2014 19:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2014
Posty: 109
Loty: 45
Kilometry: 100 697
Mam podobne pytanie jak poprzednik - we wtorek kupiłam bilety na Aerofłot przez flipo.pl, dostałam maila, do którego załączony jest e-ticket, natomiast kiedy wchodzę na flipo w dział "kontrola rezerwacji", przy 3 z 4 kupionych lotach widać status "HK - potwierdzone", a przy czwartym "TK" (kupiłam bilety tam i z powrotem z przesiadką, stąd 4 sztuki, ale kupowałam je za jednym przelewem, potwierdzenie wpłynięcia środków też już mam).
Chciałam się tylko upewnić czy powinnam się martwić czy też wszystko ok i już na pewno mam bilet?
_________________
ulasko_88
http://kolekcjonerzyprzezyc.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 29 Wrz 2014 19:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2014
Posty: 109
Loty: 45
Kilometry: 100 697
Już mi się problem z poprzedniego posta rozwiązał, więc nieaktualne - okazało się, że TK oznacza jakąś zmianę, w tym wypadku chodziło tylko o to, że samolot ląduje 10 minut wcześniej:) bez problemu na infolinii wszystko wyjaśniłam, podałam numer rezerwacji i od razu odznaczono mi to na "HK - potwierdzone". Przy okazji mogę powiedzieć, że zarówno infolinia, jak i facebook się sprawdzają - w obu miejscach dostałam odpowiedź szybko i bez problemu.

ulasko_88 napisał(a):
Mam podobne pytanie jak poprzednik - we wtorek kupiłam bilety na Aerofłot przez flipo.pl, dostałam maila, do którego załączony jest e-ticket, natomiast kiedy wchodzę na flipo w dział "kontrola rezerwacji", przy 3 z 4 kupionych lotach widać status "HK - potwierdzone", a przy czwartym "TK" (kupiłam bilety tam i z powrotem z przesiadką, stąd 4 sztuki, ale kupowałam je za jednym przelewem, potwierdzenie wpłynięcia środków też już mam).
Chciałam się tylko upewnić czy powinnam się martwić czy też wszystko ok i już na pewno mam bilet?
_________________
ulasko_88
http://kolekcjonerzyprzezyc.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 03 Lut 2015 00:14 

Rejestracja: 03 Lut 2015
Posty: 1
Uwaga na Filipo ! Opowiem wam naszą historię.

Kupiliśmy bilety na tracie Paryż - Tajlandia poprzez konsultanta strony Filipo. Konsultant mało mówny, o kazdą drobnostkę musielismy się sami pytać, dopytywać, notować ewentualnie podpowiadać jak coś zrobić poprawnie. Przecierpieliśmy, w końcu cena bieltu warta świeczki.

Zapłaciliśmy poprzez przelew internetowy, potwierdzenie zapłaty w trybie natychmiastowym zostalo przesłane na mejl filipo i konsultanta. Cierpliwie czekamy na bilety. Cisza. Czekamy - nic.

Dzwonimy. Znowu od tego mało rozgarniętego konsultanta, dowiadujemy się, że potwierdzenie zapłaty dla nich nie znaczy nic i do momentu kiedy pieniadze nie znajda się na ich koncie, bilety nie są dla nas wystawione ( piatek godzina 13)

Zaczął się stress...

Pomimo wielu rozmów, tłumaczeń, potwierdzeń. Bilet nie został nam zarezerwowany. W sobotę dowiadujemy się że musimy czekać. Cena biletu wzrasta. Poniedziałek godzina 12, dzwonimy. Dowiadujemy się że Pan konsultant jest na przerwie i zadzwoni do nas po niej.
Oczywiście, nie zadzwonił.
Oczywiście - dzwonimy. Dowiadujemy się, ze odnotowali wpłatę na konto, jednakże biletów już w tej cenie nie ma i musimy dopłacić do każdego z nich po 135 euro.
Kpina. Poprosiliśmy o zwrot pieniędzy.
Pan konsultant powiedział że nie ma problemu.
Po oczekiwaniu 10 dni na zwrot, rozpetaniu wojny światowej, straszeniu Organami sprawiedliwości, otrzymalismy zwrot - 2 tygonie.

Dobrze że mieliśmy zapasową gotówkę, żeby w tym okresie kupić bilet na innej stronie.

NIE POLECAM ICH ZA ŻADNE SKARBY ! LUDZIE ! nie bądźcie chytrzy na 100 zł różnicy tak jak my chcieliśmy być ! nie dajcie się im naciąć !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 03 Lut 2015 00:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
W piątek płacić przelewem i chcieć bilet od ręki? Rence opadajom! Zawsze, ale to zawsze płacić kartą, byłoby od ręki. Jeśli karty nie masz to jak najszybciej wyrób - nie musi być kredytowa, wystarczy debetowa. A to tego masz zabezpieczenie transakcji, czego przelew Ci nigdy nie da.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#40 PostWysłany: 03 Lut 2015 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 810
niebieski
vea88 napisał(a):
Uwaga na Filipo ! Opowiem wam naszą historię.

Kupiliśmy bilety na tracie Paryż - Tajlandia poprzez konsultanta strony Filipo. Konsultant mało mówny, o kazdą drobnostkę musielismy się sami pytać, dopytywać, notować ewentualnie podpowiadać jak coś zrobić poprawnie. Przecierpieliśmy, w końcu cena bieltu warta świeczki.

Zapłaciliśmy poprzez przelew internetowy, potwierdzenie zapłaty w trybie natychmiastowym zostalo przesłane na mejl filipo i konsultanta. Cierpliwie czekamy na bilety. Cisza. Czekamy - nic.

Dzwonimy. Znowu od tego mało rozgarniętego konsultanta, dowiadujemy się, że potwierdzenie zapłaty dla nich nie znaczy nic i do momentu kiedy pieniadze nie znajda się na ich koncie, bilety nie są dla nas wystawione ( piatek godzina 13)

Zaczął się stress...

Pomimo wielu rozmów, tłumaczeń, potwierdzeń. Bilet nie został nam zarezerwowany. W sobotę dowiadujemy się że musimy czekać. Cena biletu wzrasta. Poniedziałek godzina 12, dzwonimy. Dowiadujemy się że Pan konsultant jest na przerwie i zadzwoni do nas po niej.
Oczywiście, nie zadzwonił.
Oczywiście - dzwonimy. Dowiadujemy się, ze odnotowali wpłatę na konto, jednakże biletów już w tej cenie nie ma i musimy dopłacić do każdego z nich po 135 euro.
Kpina. Poprosiliśmy o zwrot pieniędzy.
Pan konsultant powiedział że nie ma problemu.
Po oczekiwaniu 10 dni na zwrot, rozpetaniu wojny światowej, straszeniu Organami sprawiedliwości, otrzymalismy zwrot - 2 tygonie.

Dobrze że mieliśmy zapasową gotówkę, żeby w tym okresie kupić bilet na innej stronie.

NIE POLECAM ICH ZA ŻADNE SKARBY ! LUDZIE ! nie bądźcie chytrzy na 100 zł różnicy tak jak my chcieliśmy być ! nie dajcie się im naciąć !


Przeciez takie potwierdzenie przelewu kazdy moglby sobie zrobic w photoshopie, wiec jak posrednik moze uwierzyc "na slowo", nie majac pieniedzy na koncie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
szymonpoznan1 lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group