Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 03 Lut 2015 00:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
ja tam nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości ale ten zwrot kasy to na serio aż 2 tygodnie może być?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 03 Lut 2015 00:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Nigdy nie miałem problemów z flipo i zawsze jestem odpowiednio doinformowany, wręcz czuję się czasami napastowany przez nich informacjami :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 03 Lut 2015 15:11 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
vea88 napisał(a):
Uwaga na Filipo ! Opowiem wam naszą historię.

Kupiliśmy bilety na tracie Paryż - Tajlandia poprzez konsultanta strony Filipo. Konsultant mało mówny, o kazdą drobnostkę musielismy się sami pytać, dopytywać, notować ewentualnie podpowiadać jak coś zrobić poprawnie. Przecierpieliśmy, w końcu cena bieltu warta świeczki.

Zapłaciliśmy poprzez przelew internetowy, potwierdzenie zapłaty w trybie natychmiastowym zostalo przesłane na mejl filipo i konsultanta. Cierpliwie czekamy na bilety. Cisza. Czekamy - nic.

Dzwonimy. Znowu od tego mało rozgarniętego konsultanta, dowiadujemy się, że potwierdzenie zapłaty dla nich nie znaczy nic i do momentu kiedy pieniadze nie znajda się na ich koncie, bilety nie są dla nas wystawione ( piatek godzina 13)

Zaczął się stress...

Pomimo wielu rozmów, tłumaczeń, potwierdzeń. Bilet nie został nam zarezerwowany. W sobotę dowiadujemy się że musimy czekać. Cena biletu wzrasta. Poniedziałek godzina 12, dzwonimy. Dowiadujemy się że Pan konsultant jest na przerwie i zadzwoni do nas po niej.
Oczywiście, nie zadzwonił.
Oczywiście - dzwonimy. Dowiadujemy się, ze odnotowali wpłatę na konto, jednakże biletów już w tej cenie nie ma i musimy dopłacić do każdego z nich po 135 euro.
Kpina. Poprosiliśmy o zwrot pieniędzy.
Pan konsultant powiedział że nie ma problemu.
Po oczekiwaniu 10 dni na zwrot, rozpetaniu wojny światowej, straszeniu Organami sprawiedliwości, otrzymalismy zwrot - 2 tygonie.

Dobrze że mieliśmy zapasową gotówkę, żeby w tym okresie kupić bilet na innej stronie.

NIE POLECAM ICH ZA ŻADNE SKARBY ! LUDZIE ! nie bądźcie chytrzy na 100 zł różnicy tak jak my chcieliśmy być ! nie dajcie się im naciąć !


Dzień dobry,

Dziękuję za Państwa komentarz.

Opisaną sytuację skontrolowałem z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Podczas rezerwowania, na fakturze proforma oraz w mailu potwierdzającym rezerwację biletu lotniczego była podana informacja o terminie płatności. W przypadku płatności przelewem oraz poprzez Transferuj.pl pieniądze miały być zaksięgowane na naszym koncie do godziny 21:00, przy płatności kartą do godziny 23:30.

Nasi agenci kontakowali Państwa również w sobotę z informacją o potrzebie uregulowania płatności za rezerwację, ponieważ linia lotnicza dodała do rezerwacji komentarz o anulacji z powodu niewystawienia biletów. W związku z tym była Państwu udostępniona płatność kartą w sobotę do godziny 13:30.

Niestety pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie dopiero w poniedziałek, kiedy cena biletów lotniczych była już wyższa. Potwierdzenia przelewu nie możemy uznać jako dowódu płatności i na jego podstawie nie wystawiamy biletów lotniczych.

Oczywiście pracujemy nad polepszeniem naszych usług i szukamy dalszych możliwości płatności za rezerwacje, aby podobne sytuacje się nie powtarzały. W przypadku gdy nie mają Państwo karty lub konta w takim samym banku jak my, radzę korzystać z bramki płatniczej Transferuj.pl.

Życzę miłego dnia
Jacek
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 03 Lut 2015 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3263
złoty
vea88 napisał(a):
NIE POLECAM ICH ZA ŻADNE SKARBY ! LUDZIE ! nie bądźcie chytrzy na 100 zł różnicy tak jak my chcieliśmy być ! nie dajcie się im naciąć !

A ja polecam zaopatrzyć sie w kartę kredytową, a w ostateczności debetową. Jeżeli chce się ruszyć w świat to ten kawałek plastiku jest po prostu KONIECZNY !
Polecam też używać GŁOWY i nie robić pilnych płatności w piątek przelewem !
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group