Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Wrz 2014 12:28 

Rejestracja: 09 Wrz 2014
Posty: 2
Niestety mam problem z Flipo, firmą którą lubię i z którą w zeszłym roku udanie podróżowałem.
Kupiliśmy od Flipo bilety na Hawaje dopełniając wszystkich zasad umowy- biletów jednak nie dostaliśmy.
Flipo milczy mimo telefonów i maili z naszej strony.
Marnują nasz czas, co już bardzo mnie irytuje…

Poniżej reklamacja jaką napisała moja dziewczyna ponad tydzień temu.

Czy ktoś miał podobny problem i wie, co mogę zrobić, aby kupili mi bilety w tej samej cenie na tej samej trasie (co oczywiście jest moim celem)?

Sprawę już jutro wysyłam do sądu, ale może ktoś ma jakiś inny pomysł?

Pozdrawiam i dziękuję!

REKLAMACJA
W związku z brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi z Państwa strony na przesłany dnia 29.08.2014 e-mail dot. niewywiązania się przez Państwa firmę z umowy pośrednictwa w zakupie biletów lotniczych niniejszym składam oficjalną reklamację.
Uzasadnienie
Dnia 28 sierpnia o godzinie 13:24, za pośrednictwem Państwa strony internetowej /Flipo.pl / dokonałam poprawnej rezerwacji dwóch biletów lotniczych na trasie Praga – Hawaje (Maui) o cenie jednostkowej 1730 zł. / łącznie 3469,42 zł. (PLN)
Po przejściu całego procesu rezerwacji próbowałam zakończyć proces zakupy biletów poprzez dokonanie płatności za bilety również za pośrednictwem Państwa strony internetowej.
Niestety na skutek „błędu strony” nie byłam w stanie dokonać płatności.
Natychmiast zadzwoniłam pod numer infolinii wskazany na Państwa stronie internetowej.
Na potwierdzenie powyższego posiadam zapisane połączenie - godz. 13:28, czas trwania 16 min.

Pracownik infolinii poinformował mnie, że na stronie filpo.pl „od rana mają problemy ze stroną internetową”, ale zapewnił mnie, że zrobił mi tzw. „odręczną” rezerwację na interesujący mnie lot.
Natomiast ze względu na problemy techniczne na stronie internetowej flipo.pl zostałam poproszona o dokonanie płatności samodzielnie (bez pośrednictwa strony flipo.pl )za pośrednictwem przelewu bankowego.
W ślad za rozmową telefoniczną, o godzinie 13:52 otrzymałam potwierdzenie rezerwacji drogą mailową.
Przelewu ww. kwoty dokonałam o godz. 14.36 z własnego rachunku bankowego (Bank Millenium) Na potwierdzenie złożenia dyspozycji wysłałam potwierdzenie dokonania przelewu.
Uprzednio upewniłam się czy taki przelew znajdzie się na rachunku na czas określony w regulaminie, czyli do godz. 21:00 dnia 28.08.14. Na infolinii mojego banku dostałam informację, że mój przelew został zaksięgowany o godzinie 14:40, co oznacza, że na rachunku Flipo (w Banku Pekao SA ) powinien pojawić się o godz. 17:30.
Mając na uwadze powyższe nie ulega żadnej wątpliwości, że z mojej strony zostały wykonane wszystkie czynności w celu uregulowania zapłaty z tytułu rezerwacji biletów na czas.
Mimo to do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Flipo potwierdzenia zakupu ergo biletu elektronicznego.
Dnia 28 sierpnia 2014, o godzinie 20:33, zaniepokojona faktem, że pomimo upływu kilku godzin od chwili kiedy opłata transakcyjna znalazła się na Państwa koncie, nie otrzymałam żadnego maila potwierdzającego z Państwa strony, wysłałam do Państwa ponownego maila.
Moja prośba o kontakt została jednak zlekceważona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 09 Wrz 2014 12:34 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2239
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Całe Flipo, jest dobrze jak jest dobrze, a gdy pojawiaja sie problemy to glowa w piasek.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 09 Wrz 2014 12:41 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1935
Loty: 115
Kilometry: 107 591
srebrny
A nie przyszło Ci do głowy, że atrakcyjna cena mogła wynikać z błędu i teraz flipo musiałoby ponieść dużo większy koszt tych biletów?

Przy takich okazjach lepiej korzystać z pośrednika, który stosuje autoticketing, bo przy ręcznym potwierdzaniu zawsze mogą być problemy...
Góra
 Relacje PM off
mucha lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 09 Wrz 2014 12:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Mar 2011
Posty: 1061
Loty: 94
Kilometry: 122 440
niebieski
sranda napisał(a):
A nie przyszło Ci do głowy, że atrakcyjna cena mogła wynikać z błędu i teraz flipo musiałoby ponieść dużo większy koszt tych biletów?

Przy takich okazjach lepiej korzystać z pośrednika, który stosuje autoticketing, bo przy ręcznym potwierdzaniu zawsze mogą być problemy...



Na stronie flipo była ta promocja oficjalnie, był nawet kalendarz cen, fly4free ich wylansowało w informacji na głównej. Nigdzie nie było żadnego ostrzeżenia że to może być błąd. W związku z powyższym uważam, że nie ma powodu dla którego flipo nie miałoby wystawić biletów, cena nie była rażąco niska.

Jedno wiem, że ufać im nie można i jeśli kiedykolwiek będę u nich kupował bilety to tylko tylko i wyłącznie karta, nigdy przelew.
Nie są wiarygodnym partnerem.

Ekipa fly4free powinna przemyśleć dalsze reklamowanie flipo, ponieważ jak widać przy pojawiających się problemach mają swoich klientów w głębokim poważaniu, a dopiero wtedy wychodzi prawdziwa wartość pośrednika.

Unikanie kontaktu z klientem jest szczytem nieprofesjonalizmu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:04 

Rejestracja: 14 Cze 2011
Posty: 195
Sebastiano napisał(a):
[...]Poniżej reklamacja jaką napisała moja dziewczyna ponad tydzień temu.[...]

Zakładając, że reklamację wysłaliście na właściwy adres, to:
Cytuj:
5. Reklamacje rozpatrywane będą przez Flipo.pl (pelicantravel.com, s.r.o.) w przeciągu 30 kalendarzowych dni od daty doręczenia reklamacji.
6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację poinformowana zostanie w sposób, w jaki została zgłoszona reklamacja, na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej podany w reklamacji


A propos sądu:
Cytuj:
7. Stosunki prawne powstałe w oparciu o umowę zawartą w związku z Rezerwacją są regulowane przepisami prawnymi SR. Wszystkie spory powstałe na podstawie albo w związku z umową zawartą na podstawie Rezerwacji, włącznie sporów dotyczących ważności umowy, znaczenie albo wypowiedzenie umowy, podlegają wyłącznie jurysdykcji sądów słowackich z słowackim językiem negocjacji.
Powodzenia ;)
Góra
 Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:22 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Sebastiano,
Niestety nie mam dobrych wiadomości, bo sama borykam się z Flipo od kilku miesięcy, jest mój wątek na tym forum na ten temat.
No i niestety to co piszesz utwierdza mnie tylko w przekonaniu że Flipo to dziadowska firma.
Póki nie ma problemów to jest ok, ale jak się pojawiają problemy to oni chowają głowę w piasek, nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, stosują spychologię, a ich Szef jest wiecznie poza biurem, chory, albo na urlopie ...
Życzę powodzenia w odzyskaniu pieniędzy, sobie również :-)
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:25 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
04patryk12 napisał(a):
Ekipa fly4free powinna przemyśleć dalsze reklamowanie flipo, ponieważ jak widać przy pojawiających się problemach mają swoich klientów w głębokim poważaniu, a dopiero wtedy wychodzi prawdziwa wartość pośrednika.


Radzilismy w tekście: "Zalecamy płatność tylko kartą, gdyż tak super niskie ceny mogą szybko zniknąć.". Tutaj nie ma znaczenia jaki pośrednik, wystarczy że przelew zaksięgował się po tym jak taryfa wygasła i każdy pośrednik nie utrzymałby już tej rezerwacji.

http://www.fly4free.pl/mega-hit-tanie-p ... na-hawaje/
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:30 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1736
niebieski
^ nie tlumaczy to jednak milczenia ws. reklamacji
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:32 

no bez jaj ;) to tak jakbys poszedl/la do sklepu kupic jajka ktore wlasnie co sie skonczyly mimo iz widziales je przez szybe idac do sklepu.. i w momencie placenia za nie pani powiedziala ze juz ich nie ma - a ty chcialbys odszkodowanie?

to byl typowy blad lini lotniczej, gdy takie sie pojawiaja kupujesz od razu jak widzisz placac karta - tak ze srodki trafiaja natychmiast a nie przelewem,
ta oferta zostala wycofana jakos pomiedzy 14-15 wiec dokladnie wtedy kiedy piszesz.. jedyne co mozesz wyciagnac to nauczka ze z biletami w error fare nie ma czekania i kupuje sie je natychmiast, bez namyslu, czekania, zwlekania, juz nie mowiac o platnosci przelewem ktory to tak na prawde dochodzi do 24h

osobiscie nie mam nic do flipo, ale osobiscie wole kupic na dowolnie innej stronie gdyz kazdy bilet mozna znalezc o dobre 100zl taniej


kienia, z kasa tu jest co innego, gdyz flipo ma te pieniadze (nie zdazyli zrobic rezerwacji na czas a potem juz bylo 3600 zamiast 1800) i teraz przechodza przez normalny proces zwrotu,
w Twoim przypadku kase trzyma lini lotnicza i stad ten caly problem..

//edit, dzieki ;)


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 09 Wrz 2014 15:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off
JIK lubi ten post.
 
 
#10 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:38 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Podstawowy problem - to POSTAWA FLIPO !!!!!
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:39 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
digger napisał(a):
^ nie tlumaczy to jednak milczenia ws. reklamacji


Milczenia? Nie bronie Flipo, ale nie minęło jeszcze 30 dni. Dopiero po tym czasie można wystawiać opinię czy dają odpowiedź bądź nie.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#12 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:42 

kienia napisał(a):
Podstawowy problem - to POSTAWA FLIPO !!!!!

bilety kupione 28 sierpnia, dzis jest 9 wrzesnia, klikajac na kupuj zgadzamy sie z regulaminem ktory daje 30 dni czasu na zwrot? gdzie to jest zla postawa?
tak samo jezeli na drodze jest ograniczenie predkosci do 100km/h my jedziemy 150km/h zatrzymuje nas policja i my ich obwiniamy ze to ich wina ze my mamy mandat ;)
Góra
 PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#13 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:45 

Rejestracja: 13 Sty 2012
Posty: 2
mam wrażenie, że ktoś jest obrażony na Filipo bo nie dało się zrobić w przysłowiowego "konia" na error fare... Trzeba mieć niezły tupet i bezczelność żeby jeszcze reklamację pisać.. Proponuję jeszcze do UKOiK ich podać... a jak się nie uda to do Trybunału w Strasburgu...
typowe polaczkowate cwaniactwo...
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:46 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Oni nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile, traktują klientów niepoważnie ...
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:52 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
04patryk12 napisał(a):
Na stronie flipo była ta promocja oficjalnie, był nawet kalendarz cen, fly4free ich wylansowało w informacji na głównej. Nigdzie nie było żadnego ostrzeżenia że to może być błąd.


Zazwyczaj tak jest...a większość z tanich ofert to błędy...
albo akcje typu fuel dumping.

jeśli cena jest podejrzanie niska z przewoźnik nie reklamuje tego oficjalnie na swojej stronie to prawdopodobnie jest to błąd
(błąd za który ktoś może zapłacić, nawet jeśli nie pracownik który się pomylił - zazwyczaj tak źle chyba nie ma, choć np. w hotelach zdarza się,
- to może wszyscy inni zapłacą przez wyższe średnie ceny biletów (tych bez błędów)).

Jeśli ktoś się w to bawi niech będzie świadom konsekwencji z jakimi to jest związane.


Ostatnio edytowany przez Krz, 09 Wrz 2014 13:58, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2152
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
Sebastiano napisał(a):
... o godzinie 13:52 otrzymałam potwierdzenie rezerwacji drogą mailową.
... mój przelew został zaksięgowany o godzinie 14:40, co oznacza, że na rachunku Flipo (w Banku Pekao SA ) powinien pojawić się o godz. 17:30.


Coś tu nie gra do końca.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 09 Wrz 2014 13:58 

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 283
niebieski
04patryk12 napisał(a):
Na stronie flipo była ta promocja oficjalnie, był nawet kalendarz cen, fly4free ich wylansowało w informacji na głównej. Nigdzie nie było żadnego ostrzeżenia że to może być błąd. W związku z powyższym uważam, że nie ma powodu dla którego flipo nie miałoby wystawić biletów, cena nie była rażąco niska.


he, he - czyli Ty bys chcial wystapic do f4f z wnioskiem racjonalizatorkim, aby przy publikacji ofert na glownej w stopce pisalo:
"Uwaga! FD"
"Uwaga! 3x"


No ale zaraz, podobno jest polityka, ze FD nie trafia na glowna?
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 09 Wrz 2014 14:09 

bilety byly wystawiane jak OJ wiec trafily na glowna, z reszta jak Hubert wczesniej wspomnial bylo info ze jest to prawdopodobnie blad wiec nalezy miec na uwadze wszelkie konsekwencje z tym zwiazane - tyle w temacie

Sebastiano, zloz reklamacje o oddanie ci 3500zkl czy ile tam zaplaciles i miej na uwadze jak to bywa z bledami na przyszlosc - kupuj na duzych stronach Expedia, Ebookers itd, plac karta kredytowa, co z tego ze zaplacisz ciut wiecej jezeli bedziesz mial pewnosc ze te bilety otrzymasz?
Góra
 PM off  
 
#19 PostWysłany: 09 Wrz 2014 14:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1214
niebieski
Hubert napisał(a):
digger napisał(a):
^ nie tlumaczy to jednak milczenia ws. reklamacji


Milczenia? Nie bronie Flipo, ale nie minęło jeszcze 30 dni. Dopiero po tym czasie można wystawiać opinię czy dają odpowiedź bądź nie.


Prawnie - masz rację. Ale czy oczekiwanie przez klienta miesiąc choćby na odpowiedź - "tak, zajmujemy się tym, damy znać jak będziemy wiedzieć więcej" jest normalne? W mojej firmie szef działu który spróbowałby wprowadzić takie standardy wyleciałby na pysk, i to jeszcze znacznie przed upływem 30-dniowego terminu ;)
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#20 PostWysłany: 09 Wrz 2014 15:01 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Mareckipl napisał(a):
Hubert napisał(a):
digger napisał(a):
^ nie tlumaczy to jednak milczenia ws. reklamacji


Milczenia? Nie bronie Flipo, ale nie minęło jeszcze 30 dni. Dopiero po tym czasie można wystawiać opinię czy dają odpowiedź bądź nie.


Prawnie - masz rację. Ale czy oczekiwanie przez klienta miesiąc choćby na odpowiedź - "tak, zajmujemy się tym, damy znać jak będziemy wiedzieć więcej" jest normalne? W mojej firmie szef działu który spróbowałby wprowadzić takie standardy wyleciałby na pysk, i to jeszcze znacznie przed upływem 30-dniowego terminu ;)


User planuje 'wysłać sprawę do sądu' do czego nie ma żadnych postaw. To, że customer service Flipo pozostawia wiele do życzenia to już inna sprawa...
Góra
 Relacje PM off
kienia lubi ten post.
 
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group