Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Sty 2015 18:46 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Witam,

jak wygląda praktyczny kontakt z serwisem Flipo w przypadku analucji biletów? Oddają podatki itd? Zastanawiam sie czy dopłacić kilka złotych, żeby kupić u nich na wypadek jakbym jednak nie wykorzystał biletu. W Empik Travel miałem rewelacyjny kontakt w tej sprawie, niestety nie mają tych biletów. Z Expedia za to tragiczny.
Jak zatem jest z Flipo?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#2 PostWysłany: 02 Sty 2015 18:52 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Anulacja nie zależy przecież od pośrednika tylko od warunków taryfy. Flipo dodatkowo potrąca sobie chyba 60zł za taką operację i na zwrot czeka się co najmniej kilka tygodni.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 02 Sty 2015 18:58 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Uuu to kiepsko. Warunki taryfy to jedno, zwrot podatków to inna sprawa i nie zależą od warunków taryfy.
A jak kontakt z BOK? Odpisują sprawnie czy to walka i użeranie się?

PS. Sprawdziłem na szybko jak to było w Empik Travel. Opłata za anulacje 50 zł, zwrot w ciągu 24 godzin na kartę.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 02 Sty 2015 19:06 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
BOK jest ok ale był tutaj ostatnio taki wątek że ktoś czekał na zwrot ponad 4 miesiące.

W Empik jest prościej bo kupując u nich karta jest obciążana bezpośrednio przez przewoźnika. I w momencie jakiegoś zwrotu, gdy Empik przeprocesuje to w systemie to rzeczywiście bardzo szybko pojawia się uznanie karty. Flipo natomiast obciąża kartę bezpośrednio i to od ich dobrej woli zależy jak szybko będzie zwrot.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 02 Sty 2015 19:23 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Dzięki za informacje! No cóż, w takim razie sami sobie wystawiają ocenę taka polityka i nie warto dopłacać 80 zł zeby pozniej sie ewentualnie użerać o swoje.

W Empik rzeczywiście zwrot był od linii.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 02 Sty 2015 20:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
mucha napisał(a):
BOK jest ok ale był tutaj ostatnio taki wątek że ktoś czekał na zwrot ponad 4 miesiące.
A nie wynikało to przypadkiem z tego, że linia lotnicza zwlekała z przelaniem kasy do Flipo?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 02 Sty 2015 20:37 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Tylko co to obchodzi klienta? :/
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 02 Sty 2015 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
Jeśli klient decyduje się korzystać z pośrednika, a nie kupuje bezpośrednio w linii lotniczej to powinno go obchodzić :)
Temat był dogłębnie wałkowany w poniższym wątku, enjoy!
http://www.fly4free.pl/forum/brak-zwrotu-pieniedzy-za-odwolany-lot-ethiopian-z-posrednictwem-flipo,1498,52962

Dodam, że zdarzało mi się już kilka razy otrzymywać zwroty za odwołane loty rezerwowane przez różnych pośredników i nigdy żaden pośrednik nie oddał kasy dopóki sam jej nie uzyskał od linii lotniczej. Największy problem miałem z Tripstą, która w swoim regulaminie miała i jak widzę ciągle ma zapis:
Cytuj:
Zamawiający powinien pamiętać, że zwrot kosztów rezerwacji lotów może trwać do 6 miesięcy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 03 Sty 2015 17:48 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Jak widać EmpikTravel gra o wiele lepiej niz Flipo czy Tripsta, bo pieniędzy sami nie przejmują. Tak wiec odpada duzo problemów.

Przeczytałem cały wątek o Flipo, mam swoje zdanie na ten temat i wiem, ze dopłacenie 80 zł do "polskiego" pośrednika zeby w razie gdy bede chciał anulować bilet sprawa była łatwiej i szybciej załatwiona zupełnie nie ma sensu i lepiej wybrać możliwie najniższą cenę na rynku bo jak bedą problemy to i tak bedą.


Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 07 Sty 2015 16:23 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1
scomin napisał(a):
Jeśli klient decyduje się korzystać z pośrednika, a nie kupuje bezpośrednio w linii lotniczej to powinno go obchodzić :)
Temat był dogłębnie wałkowany w poniższym wątku, enjoy!
http://www.fly4free.pl/forum/brak-zwrotu-pieniedzy-za-odwolany-lot-ethiopian-z-posrednictwem-flipo,1498,52962

Dodam, że zdarzało mi się już kilka razy otrzymywać zwroty za odwołane loty rezerwowane przez różnych pośredników i nigdy żaden pośrednik nie oddał kasy dopóki sam jej nie uzyskał od linii lotniczej. Największy problem miałem z Tripstą, która w swoim regulaminie miała i jak widzę ciągle ma zapis:
Cytuj:
Zamawiający powinien pamiętać, że zwrot kosztów rezerwacji lotów może trwać do 6 miesięcy.



Witamy serdecznie,

wsłuchując się w opinie naszych Klientów oraz zgodnie z przyjętą przez nas międzynarodową praktyką i stanowiskiem, które przekazały nam współpracujące z nami linie lotnicze, na początku 2014 roku zmieniliśmy procedury związane ze zwrotem kosztów. Ma to na celu przede wszystkim zapewnienie jak najwyższego poziomu usług.

Nasi Klienci zostali wyłączeni z całej biurokratycznej procedury, co spowodowało zmniejszenie maksymalnego okresu oczekiwania na zwrot. Dlatego też w przypadku anulowania rezerwacji i otrzymania wniosku dot. zwrotu kosztów staje się on dla nas priorytetowy, a cały proces z nim związany trwa 10 dni roboczych.

Chcielibyśmy również dodać, że czas zwrotu kosztów rezerwacji lotu w dużej mierze uzależniony jest od działań poszczególnych linii lotniczych. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań, aby proces ten odbywał możliwe jak najszybciej. Chcemy zapewnić wszystkim naszym Klientom najwyższy poziom usług, dlatego za każdym razem Zespół Tripsta dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z nich było proste i przyjazne.

Kierując się tymi zasadami nieustannie dążymy do tego, aby procedura zwrotu kosztów przebiegała tak szybko, jak to jest możliwe. Mając to na uwadze cały czas dążymy do zmniejszania okresu oczekiwania na zwrot kosztów.

Pozdrawiamy
Zespół Tripsta
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 07 Sty 2015 17:04 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Brawo!


Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 07 Sty 2015 21:08 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Tripstapl napisał(a):
scomin napisał(a):
Jeśli klient decyduje się korzystać z pośrednika, a nie kupuje bezpośrednio w linii lotniczej to powinno go obchodzić :)
Temat był dogłębnie wałkowany w poniższym wątku, enjoy!
http://www.fly4free.pl/forum/brak-zwrotu-pieniedzy-za-odwolany-lot-ethiopian-z-posrednictwem-flipo,1498,52962

Dodam, że zdarzało mi się już kilka razy otrzymywać zwroty za odwołane loty rezerwowane przez różnych pośredników i nigdy żaden pośrednik nie oddał kasy dopóki sam jej nie uzyskał od linii lotniczej. Największy problem miałem z Tripstą, która w swoim regulaminie miała i jak widzę ciągle ma zapis:
Cytuj:
Zamawiający powinien pamiętać, że zwrot kosztów rezerwacji lotów może trwać do 6 miesięcy.



Witamy serdecznie,

wsłuchując się w opinie naszych Klientów oraz zgodnie z przyjętą przez nas międzynarodową praktyką i stanowiskiem, które przekazały nam współpracujące z nami linie lotnicze, na początku 2014 roku zmieniliśmy procedury związane ze zwrotem kosztów. Ma to na celu przede wszystkim zapewnienie jak najwyższego poziomu usług.

Nasi Klienci zostali wyłączeni z całej biurokratycznej procedury, co spowodowało zmniejszenie maksymalnego okresu oczekiwania na zwrot. Dlatego też w przypadku anulowania rezerwacji i otrzymania wniosku dot. zwrotu kosztów staje się on dla nas priorytetowy, a cały proces z nim związany trwa 10 dni roboczych.

Chcielibyśmy również dodać, że czas zwrotu kosztów rezerwacji lotu w dużej mierze uzależniony jest od działań poszczególnych linii lotniczych. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań, aby proces ten odbywał możliwe jak najszybciej. Chcemy zapewnić wszystkim naszym Klientom najwyższy poziom usług, dlatego za każdym razem Zespół Tripsta dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z nich było proste i przyjazne.

Kierując się tymi zasadami nieustannie dążymy do tego, aby procedura zwrotu kosztów przebiegała tak szybko, jak to jest możliwe. Mając to na uwadze cały czas dążymy do zmniejszania okresu oczekiwania na zwrot kosztów.

Pozdrawiamy
Zespół Tripsta


Fantastycznie, to co stoi na przeszkodzie, by te sliczne slowka umiescic w regulaminie?
Bo bajki pisac na forum kazdy moze do woli, a w sadzie OWU sie bedzie liczylo, a nie posty,nawet najmilsze dla ucha :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 07 Sty 2015 21:29 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 2
Witam.
Ja ze swojego doświadczenia wiem, że współpraca z Flipo w sprawie zwrotu jest bardzo utrudniona. W maju 2014 r zabukowałem za ich pośrednictwem bilety do USA wykonywane poprzez British Airways. W listopadzie BA zmienił godziny wylotu tak, że na przesiadkę w Chicago miałem za mało czasu i sam przewoźnik zaproponował mi bądź późniejszy o jeden dzień wylot ( na co nie mogłem się zgodzić) lub zwrot i anulację biletu. Wybrałem to drugie i tu dopiero zaczęły się schody. BA zwrócił pieniądze po 5 dniach, ale Flipo ma na to aż 10 tygodni. Dopiero strasząc w rozmowach telefonicznych nagłośnienie akcji na FA Flipo zwróciło pieniądze po 22 dniach po wielu telefonach i moich groźbach. Generalnie, nie polecam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group