Autor: | krasnal [ 15 Lut 2017 22:56 ] | ||
Temat postu: | [F8] Flair Airlines (NewLeaf) - opinie | ||
Ktoś leciał? Mają "gołe" bilety od 39 CAD, więc jak na warunki kanadyjskie prawie za darmo.
|
Autor: | krasnal [ 24 Wrz 2017 16:09 ] | ||||
Temat postu: | Re: [F8] Flair Airlines (NewLeaf) - opinie | ||||
Odpowiem sam sobie, bo przynajmniej według społeczności jestem pierwszy na forum, który tą linią podróżował. Wszystkie poniższe ceny nie zawierają podatków. O linii - obecnie jedyny kanadyjski LCC. Oferuje połączenia pomiędzy 8 lotniskami w Kanadzie. Często są to tańsze alternatywy dla dużych lotnisk (jak Abbotsford dla Vancouver czy Hamilton dla Toronto. Choć niedawno do siatki dołączyły właśnie YYZ i YVR. Można kupować bilety na trasy łączone wykonywane tym samym samolotem - np. według rotacji YXX - YEG - YWG - YHM. Wtedy mamy gwarancję, że zdążymy na kolejny lot, bo zarówno w YEG jak i w YWG wychodzi się z samolotu do strefy odlotów. Zakup biletu - bilety kupujemy na stronie http://gonewleaf.ca/ - zasadniczo działa to jak coś w rodzaju czarteru, bo bilety na loty linią Flair Air kupujemy tylko przez stronę biura podróży GoNewLeaf. Choć ostatnio na stronie podali, że jedno wykupiło drugie i już się zupełnie pogubiłem. Ceny - bardzo zmienne. Należy mieć na uwadze, że loty krajowe po Kanadzie są bardzo drogie, często >200$ za odcinek. W Flair Air płaciłem przeważnie 60-70$. Najtaniej widziałem po 39$. Najlepiej zapisać i się do newslettera i polować na okazje. Bagaż - podobnie jak obecnie w Wizzair są dwa rodzaje bagażu podręcznego. Mniejszy, bezpłatny, który powinien zmieścić się pod fotelem (15 x 33 x 43 cm), lub większy, płatny (31-34$) do schowka. Poniżej na zdjęciach sizer z lotniska. W praktyce nikt na lotnisku nie mierzył bagażu, a pokładzie nikt nie sprawdzał, który bagaż trafia do schowka. Co ciekawe, duży bagaż podręczny jest droższy niż bagaż rejestrowany (26-29$) - według linii ma to zachęcić pasażerów do nadawania bagażu i przez to szybszego wchodzenia na pokład. Odprawa - odprawa online jest dostępna 24h przed lotem. Możemy samodzielnie wydrukować kartę pokładową lub pobrać ją w wersji mobilnej na telefon. Odprawa na lotnisku na szczęście ma rozsądną cenę - 10$. Podczas odprawy można wybrać dowolne dostępne miejsce w samolocie - również te w rzędach awaryjnych. Flota - no cóż, tu w odróżnieniu do naszych LCC, latają starowinki. Oba odcinki leciałem 24-letnim B734, który był najmłodszy w ich skromnej, 5-szt. flocie.
|
Autor: | Ostenburg [ 08 Paź 2017 02:55 ] |
Temat postu: | Re: [F8] Flair Airlines (NewLeaf) - opinie |
Lecialem z nimi kilka lat temu YYZ-VRA-YYZ starym B734. Milo, szybko, bezplatny serwis, rejs wykonywany dla CUBANA. W zalodze byly 4 dziewczyny w tym 2 Polki. |
Autor: | monroe [ 13 Paź 2017 00:44 ] |
Temat postu: | Re: [F8] Flair Airlines (NewLeaf) - opinie |
krasnal napisał(a): O linii - obecnie jedyny kanadyjski LCC Hmm, zawsze wydawało mi się, że są jeszcze WestJet no i w sumie Air Canada Rouge... To tak tylko na marginesie W każdym razie przeczytałem całość bo pierwszy raz słyszę o tej linii a w kontekście planowanej podróży do Kanady (mam nadzieję, że w przyszłym roku) będzie trzeba w takim razie na nich spojrzeć. Dzięki. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |