Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje
expedia-zwrot-za-bezzwrotne-rezerwacje,20,149788
Strona 1 z 2

Autor:  Antek12 [ 07 Mar 2020 01:33 ]
Temat postu:  Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

https://www.expedia.com/service/#/articles/398/61/25643

https://www.expedia.com/customersupport/travel-alert-refunds

W związku z koronawirusem Expedia oddaje kasę za bezrowtne rezerwacje hoteli (i atrakcji) jeśli hotel nie odda sam :)

Załącznik:
exp1.jpg
exp1.jpg [ 90.79 KiB | Obejrzany 13663 razy ]



Działa także na loty ?

Załącznik:
exp2.png
exp2.png [ 41.93 KiB | Obejrzany 13657 razy ]

Autor:  joael [ 07 Mar 2020 08:07 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Odpowiem Tobie jako hotelarz, po mojej stronie nic się nie zmienia, Expedia oddaje ze swoich środków. Booking też zareagował i zrobił to samo. Zwracają ze swoich środków

Autor:  lahcimmm2 [ 07 Mar 2020 08:22 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Wszędzie?

Autor:  jar188 [ 07 Mar 2020 09:52 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Kasę za hotel trzyma expedia i dopiero po noclegu płaci hotelom. Hotele nic nie przytrzymują co najwyżej samą rezerwację.

Autor:  joael [ 07 Mar 2020 13:14 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

@jar188 Jesteś w błędzie, zależy od modelu współpracy. Nowe hotele przyłączane po 2017 tak, ale ja mam umowę z 2008

Autor:  jar188 [ 07 Mar 2020 13:19 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Nocleg przed 2017- miałem informację z hotelu,że kasę trzyma expedia.

Autor:  Gadekk [ 07 Mar 2020 15:20 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Mój numer rezerwacji jest 14znakowy, formularz nie daje się uzupełnić. Dzwoniłem do ex, twierdzą że rezerwacja nie kwalifikuje się do zwrotu...

Autor:  joael [ 07 Mar 2020 15:44 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Bo może wybrałeś z 2 opcji te zapłać od razu, a nie zapłać na miejscu :)

Nawiasem mówiąc sprawdziłem że ja w swoich apartamentach w Gwieździe Morza też mam opcje Expedia collect oraz Hotel collect. Umowa z 2017

Tak jak napisałem to zależy od umowy obiekt-expedia

Autor:  jar188 [ 07 Mar 2020 15:51 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Płaciłem od razu.

Autor:  stranded [ 18 Mar 2020 09:14 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

joael napisał(a):
Odpowiem Tobie jako hotelarz, po mojej stronie nic się nie zmienia, Expedia oddaje ze swoich środków. Booking też zareagował i zrobił to samo. Zwracają ze swoich środków


Booking na ten moment nie oddaje za bezzwrotne rezewacje, sam mam problem z odzyskaniem kasy za nieudany wyjazd do Rzymu. Ma ktoś może jakiś namiar na Booking poza polska@booking.com?

Autor:  kostek966 [ 18 Mar 2020 09:52 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Booking.com oddaje, sam miałem pobyt od tego czwartku i otrzymałem maila o możliwości rezygnacji, co zrobiłem, czekam tylko na przelew

Autor:  kontrol [ 18 Mar 2020 09:53 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Ja otrzymałem zwrot z booking. Mimo że moja rezerwacja była bezzwrotna i do tego była w booking basic. Sam jestem zaskoczony ale Pani na infolinii powiedziała, że to nadzwyczajna sytuacja i zwracają wszystkim. Nie wiedziła tylko czy basic się kwalifikuje, ale po jednym dniu oddzwonili i powiedzieli, że basic również się "łapie". Duży +

Autor:  xkr [ 20 Mar 2020 11:23 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Przed momentem udało mi się anulować bezzwrotną rezerwację w Paryżu pod koniec tego miesiąca po rozmowie z czatbotem na stronie Expedii UK. Dziś w ogóle nie dało się połączyć z ich infolinią, na starcie informują o problemach technicznych i proszą o kontakt w późniejszym terminie.
Załącznik:
Screen Shot 2020-03-20 at 10.09.55.png
Screen Shot 2020-03-20 at 10.09.55.png [ 47.65 KiB | Obejrzany 13006 razy ]

Autor:  Olga Nowak [ 30 Mar 2020 21:18 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Prosze mi powiedzieć jak anulować rezerwację XXXXXXXXXXXXX przez Exspedie w Divie Kołobrzeg.
przez moją pocztę nie mogę bo przez pomyłkę wylogowałam się . Ja to zrobić prosze o odpowiedz

Autor:  boots [ 30 Mar 2020 21:19 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

To zaloguj się ponownie.

Autor:  greg2014 [ 30 Mar 2020 21:41 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

A czy expedia.de ma jakiegoś czatbota ?
Bo ten z expedia.com nie widzi mojej rezerwacji wykonanej przez niemiecką stronę.

Autor:  jacek96 [ 30 Mar 2020 23:56 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Kiedyś mieli, bo dzwoniłem. Wydaje mi się, ze nadal mają.
Rożne wersje językowe nie widzą się nawzajem.

Autor:  joael [ 31 Mar 2020 08:18 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

W kodzie rezerwacji jest ID źródła. Czatbot rozpoznaje swoje źródło, mimo iż baza rezerwacji jest jedna. Nie ważne czy com, co.uk czy pośrednik. Po mojej stronie ja widzę graficznie źródło.

Autor:  Minerwa [ 26 Maj 2020 17:16 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Jak wygląda sytuacja ze zwrotami z pobytu majówkowego w hotelu w Polsce?
Czy ktoś ma podobną sytuację, ponieważ na swojej rezerwacji widzę refunded i kwota za nocleg, ale nie otrzymałam żadnego maila. Jedynie z wymiany mailowej z hotelem, wiem że rezerwacja została anulowana.

Autor:  Barbara Mularz [ 18 Sie 2020 15:03 ]
Temat postu:  Re: Expedia - zwrot za bezzwrotne rezerwacje

Kupiłam hotel z Meksyku przez Hotels com a dokładniej jak sie później okazało EXPEDIA na okres od 5 do 16 marca 2020 z uwagi na odwołany lot przez koronowirusa zawiadomiłam ich że nie będe mogła przyjechac, oferta była bez zwrotna aczkolwiek z uwagi na wyjatkową sytuację oprosiłam o zwrot pieniędzy lub voucher , pierw pisałam do hotels com dzwoniłam potem prfzekierowali mnie do expedia, dzwoniłam kilukrotnie do stanów aby powiadomić o tej sytuacji uzyskałam informację ze decyzje ponosi hotel, po kilkudniach odpisali mi z jaiegoś dziwnego emaila ( expedia) że ie przyznają mi żadnego vouchera ani zwrotu, bo w dalszym ciagu można latać do meksyku, natomiast hotel napisał mi że WHO ogłosiło pandemię 11 marca a mój pobyt mial sie rzopocząc 5 marca wieć nie przysługuje mi nic , jaskiś absurd , czy są jaskieś szanse na odzyskanie pieniędzy albo voucvher ? PROSZE O JAKIEŚ RADY

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/