Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 18 Paź 2016 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2012
Posty: 924
platynowy
Chcialbym wspomniec o sytuacji, ktora mnie niedawno spotkala, podczas zakupu biletow dla dwoch osob.
Platnosc przeszla bez problemu, etixy na mailu w kilka chwil, jak zawsze bylem zadowolony.
Zauwazylem jednak chwile pozniej, ze na innym OTA moje bilety byly 250zl tansze, lekko sie wiec zagotowalem i postanowilem cos z tym zrobic.

Na Expedii USA znajduje sie opcja "Best Price Guarantee", ktora umozliwia w ciagu 24h od dokonania zakupu poinformowanie Expedii, ze znalezlismy na innym OTA taki sam lot/hotel/pakiet wakacyjny/wypozyczenie auta, tylko tanszy i Expedia oswiadcza, ze zwroci roznice w cenie (gdy platnosc byla w USD) i jeszcze doplaci nam 50 dolarow (voucherem)*

Jako, ze kupowalem w Europie, opcja ta nie byla dla mnie dostepna, jest cos podobnego, ale juz loty nie obowiazuja (tylko pakiety i hotele)*

*Oczywiscie trzeba sie liczyc z Terms&Conditions

Zadzwonilem wiec na infolinie dowiedziec sie, czy istnieje mozliwosc anulacji ZARAZ PO ZAKUPIE BILETU (mysle, ze moge przyjac 24h jako przyblizony czas)
i bardzo sympatyczna pani z Francji (bonjour, bonjour!!!) bez krecenia nosem moje bilety ANULOWALA.
Anulowala BEZ zadnych dodatkowych kosztow, moje bilety nie byly w taryfie flex.

Anulacji byla mozliwa ze wzgledu na to, ze platnosc byla traktowana jako "hold" i zwyczajnie nie zostala sciagnieta z mojego konta.

Tak wiec wychodzi na to, ze kupowanie na Expedii daje te przewage, ze mamy mozliwosc anulacji bez podania przyczyny w wypadku SZYBKIEGO poinformowania posrednika, gdyz nasze pieniadze sciagane sa dopiero po jakims czasie.

Prosze nie traktowac tego jako reguly, ale ewentualnosc, gdyby zdarzyla sie komus podobna sytuaja, warto probowac.
Ja w kazdym razie dodaje temu OTA kolejny plus, bo nigdy mnie jeszcze nie zawiedli.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2 PostWysłany: 18 Paź 2016 14:00 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
Na każdym amerykańskim OTA możesz zrezygnować z biletu w ciągu 24 h.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 18 Paź 2016 21:05 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1893
złoty
Mi kiedyś w godzinę po zakupie bilet zwoidowało polskie opodo. Trzeba zapytać pośrednika.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 18 Paź 2016 21:26 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3391
srebrny
Każdy pośrednik w Polsce (a pewnie w EU również) może bezpłatnie anulować jakikolwiek bilet do końca dnia w którym był wystawiony. Pozwalają na to zasady w GDS. Ale oczywiście mało który na to klientom pozwala.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group