Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Sty 2015 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2013
Posty: 576
leciałem z BKK - AUH - BEG - VIE.
Wylot z BKK był opóźniony ok. 2 godz. więc w AUH nie zdążyłem na lot AUH-BEG.
Przebukowali mi lot AUH - BEG na poranny na następny dzień (inny nr lotu). Oczywiście dostałem hotel, transfer, vouchery na śniadanie, lunch nie wiem po co:)
Czy mogę starać się o jakąś rekompensatę finansową.
Ma ubezpieczenia z kk Diners Lot, mBank m&m, a może coś więcej od linii, obsługa EY twierdziła że nie.

Oczywiście do celu czyli VIE dotarłem o planowanym czasie, ale BEG byłem tylko ok. 4 godz. a planowane miałem ok. 10.

Czy ktoś miał podobną sytuacje i może podrzucić jakąś dobrą radę..? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 16 Sty 2015 10:47 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3554
złoty
Ale wytlumacz za co chcesz rekompensate, bo nie bardzo pojmuje?
Za to, ze nie zwiedziles lotniska tranzytowego :?: :!: :o
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 16 Sty 2015 10:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2013
Posty: 576
Miałem w planach szybkie zwiedzanie Belgradu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 16 Sty 2015 12:15 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3554
złoty
Przewoznik ma w planie, dostarczyc Cie do Wiednia w wyznaczonym terminie i nic poza tym.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 16 Sty 2015 12:25 

Rejestracja: 18 Gru 2013
Posty: 435
srebrny
Dokładnie, prawo go nie obliguje do żadnego odszkodowania.
Liczy się dotarcie do portu docelowego.
Ale jeżeli to Etihad - to napisz im maila, że miałeś w planach zwiedzanie etc i się zawiodłeś - obstawiam, że jakiś voucher powinni załatwić. Najlepiej napisz maila, jak odpiszą negatywnie to wal na profil na FB.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 16 Sty 2015 12:43 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3554
złoty
...i od razu z grubej rury hejtuj,zeby nie bylo zludzen,ze autorem jest Polak :!:
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 16 Sty 2015 14:09 

Nie hejt, ale uwierz mi, kulturalne opisanie sprawy z dużą ilością słów-kluczy typu: zawiedziony, rozczarowany, zasmucony pomaga. A w przypadku niektórych linii poskarżenie na Twitterze przyspiesza bieg sprawy.
Góra
 PM off  
 
#8 PostWysłany: 16 Sty 2015 14:16 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3554
złoty
Wierze, tylko ku temu musza byc przeslanki, a w tym przypadku brak.

Na koniec OT. Ostanio mialem podobna historie, tyle,ze do portu docelowego dotarlem 24h pozniej, przez co ponioslem dodatkowego koszty dolotu do PL i autobusow. Poza napisaniem maila do przeowznika, na ktorego nie otrzymalem dotychczas odpowiedzi, nie przyszlo mi na mysl, by wylewac zale na fb. Nie widze ku temu powodow. Linia i tak pozostawila b.pozytywne wrazenie po sobie.
Góra
 Relacje PM off
Gaszpar lubi ten post.
 
 
#9 PostWysłany: 16 Sty 2015 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2698
niebieski
z tymi przesłankami to i tak linie i użytkownik mają zazwyczaj rozbieżne zdanie.
Ja kiedyś z LH miałem podobnie to co pisałeś - doleciałem na miejsce następnego dnia (oczywiście dostałem hotel i jedzonko), mimo wszystko odmówili mi zwrotu kosztów za hotel, który sciągnął mi no-show. Przy czym odpowiedź dostałem całkiem szybko (pisemną). A wprost napisałem że nie chce żadnego odszkodowania, tylko zwrot a nadpłaconą nocke w hotelu, to co straciłem.

Tutaj straty są niewymierne raczej, chyba że da się to podciągnąć pod "więcej niż 2h opóźnienia". Ale to jeszcze zależy od przyczyny.
Ja dziś np. w Paryżu zaliczyłem cofke z pasa tuż przed startem "z powodów technicznych". Ale naprawili w godzinę, więc odszkodowania nie będzie ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 16 Sty 2015 16:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2405
Loty: 217
Kilometry: 253 935
jas_wedrowniczek napisał(a):
leciałem z BKK - AUH - BEG - VIE.
Wylot z BKK był opóźniony ok. 2 godz. więc w AUH nie zdążyłem na lot AUH-BEG.
Przebukowali mi lot AUH - BEG na poranny na następny dzień (inny nr lotu). Oczywiście dostałem hotel, transfer, vouchery na śniadanie, lunch nie wiem po co:)
Czy mogę starać się o jakąś rekompensatę finansową.
Ma ubezpieczenia z kk Diners Lot, mBank m&m, a może coś więcej od linii, obsługa EY twierdziła że nie.

Oczywiście do celu czyli VIE dotarłem o planowanym czasie, ale BEG byłem tylko ok. 4 godz. a planowane miałem ok. 10.

Czy ktoś miał podobną sytuacje i może podrzucić jakąś dobrą radę..? ;)


Taki doświadczony użytkownik i tak płaczę o rzecz która mu się nie należy, naprawdę śmieszne. Poczytaj następnym razem regulamin przewoźnika.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 16 Sty 2015 16:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2698
niebieski
Zasadniczo to on się pytał czy coś da się wyrwać w takiej sytuacji, a nie czy się należy wg regulaminu. Widziałbym tutaj subtelną różnicę ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 24 Sty 2016 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
klapio napisał(a):
Taki doświadczony użytkownik i tak płaczę o rzecz która mu się nie należy, naprawdę śmieszne. Poczytaj następnym razem regulamin przewoźnika.


@klapio, nie płacz ;) jas_wedrowniczek tylko spytał czy w takiej sytuacji może mu coś przysługiwać, nic nadzwyczajnego. Dostał odpowiedź, że formalnie nie i temat się skończył, tylko Ty biedaku płaczesz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 24 Sty 2016 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
@kiew w jakim celu "odgrzewasz" dyskusję, która zakończyła się ponad rok temu? :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#14 PostWysłany: 24 Sty 2016 12:43 

Rejestracja: 02 Lut 2014
Posty: 311
ja kiedyś miałem podobną sytuację
leciałem LH, ze względu na opóźnienie jednego lotu nie zdążyłem na kolejny
dostarczyli mnie na miejsce (innym samolotem) prawie w tym samym czasie
napisałem do nich, że leciałem na ważne spotkanie, chciałem przed nim "trochę odpocząć i zebrać myśli"
Podziękowałem, że pomimo ich kłopotów dostarczyli mnie na miejsce i że okazali się profesjonalistami, szkoda tylko, że lot na który miałem bilet poleciał beze mnie :)
Żadnych żali, straszenia, cudowania. Formalnie nie należy Ci się nic. Jeśli trafisz na kogoś kto doceni Twoje podejście, kto wie? ;)
Ja dostałem zwrot kasy za ten odcinek, a podróż i tak odbyłem :mrgreen:

ps. kara - ja piszę dla potomnych :)
Góra
 Relacje PM off
kiew lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#15 PostWysłany: 24 Sty 2016 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Kara napisał(a):
@kiew w jakim celu "odgrzewasz" dyskusję, która zakończyła się ponad rok temu? :mrgreen:


Myślałem, że to sprzed tygodnia ;) A trafiłem tutaj z jakiegoś inne wątku, z linka. A no i tak czułem, że @drop może mieć coś do dodania :D
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group