Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 23 Gru 2020 22:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2670
HON fly4free
@Garmond

Leciales z ADD dalej ET? Chece sie upewnic czy nie wymyslili czegos dla tranzytu, typu test etc. Oficjalnie nie ma zadnego info
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#102 PostWysłany: 23 Gru 2020 22:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2261
HON fly4free
Zapoznaj się z informacjami na ich stronie.
Jest tam mowa o tym, co należy zrobić/mieć przy locie do danego kraju:
https://www.ethiopianairlines.com/aa/tr ... oronavirus)
Ważne: loty przez ADD na jednym bilecie są traktowane jako tranzyt.
Nie trzeba mieć testu PCR jeżeli lecisz do kraju który tego nie wymaga, ale...
Podczas boardingu w IST dwa razy musiałem przekonywać obsługę lotniskową że nie potrzebuję testu.
Zajęło to chwilę (sprawdzanie w komputerze i na kartce z rozpiską) i się udało.
Jednak mam wrażenie, że mogą być z tym problemy jeżelii trafi się na jakiegoś służbistę.
W ADD żadnych pytań i wątpliwości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#103 PostWysłany: 23 Gru 2020 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2670
HON fly4free
Tak jak pisalem, na stronie nie ma zadnego info, tzn. info ktore mowiloby, ze takowy test musze posiadac bedac w tranzycie do Tanzanii.
Nie lece przez IST bo wracam do MUC i wiem, ze mają swira na punkcie pasazerow lecacych do DE, nawet jesli sa w tranzycie. żądają testow i pewnie musialbym sie uzerac, wracam przez MXP.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#104 PostWysłany: 24 Gru 2020 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
J.1 napisał(a):
Dla mnie największym pozytywem stopu w ADD jest możliwość wypicia etipopskiej „małej czarnej”. Mniej więcej w połowie terminala jest miejsce gdzie można spróbować kawy parzonej w sposób tradycyjny.


Yep, z lotniska w ADD (ten weekend). :)
Załącznik:
ADD.JPG


Trasa VIE-ADD (bylo pyszne) :)
Załącznik:
VIE-ADD.JPG


Trasa ADD-VIE (takie sobie, nic specjalnego, ale zjadliwe)
Załącznik:
ADD-VIE.JPG

Z ADD lecialem w sobote maszyna B777-260 i mialem 3 wolne miejsca.
Btw nie raz lecialem Ethiopian z FRA czy z Wiednia, ale chetnie wspominam Emirates (wiadomo to inna liga) i moj szalony weekend w ADD, gdzie przez 1 weekend bawilem na 2 kontynentach.
Tutaj na forum odbywaja sie wyscigi, kto wiecej jetuje tym lepiej, ale biorac pod uwage emisje CO2 to raczej szczyt glupoty, a nie powod do dumy. ;)
Od wiosny korona spowodowala zmniejszenie emisji CO2 o prawie 2 miliardy ton!
Zdrowych i wesolych Swiat.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#105 PostWysłany: 24 Gru 2020 03:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Flyguy napisał(a):
Tak jak pisalem, na stronie nie ma zadnego info, tzn. info ktore mowiloby, ze takowy test musze posiadac bedac w tranzycie do Tanzanii. Nie lece przez IST bo wracam do MUC i wiem, ze maja swira na punkcie pasazerow lecacych do DE, nawet jesli sa w tranzycie. żądają testow i pewnie musialbym sie uzerac, wracam przez MXP.


@Flyguy spoko
tranzytem przez ADD nie potrzebujesz testu i mozesz spac spokojnie. :)

Cytuj:
Transiting Ethiopia

If you are planning to travel via Ethiopia to reach the UK, you should be aware that restrictions apply.
Transit passengers are those with an onward ticket to another destination, who do not formally enter Ethiopia. Transiting passengers are exempt from the current quarantine restrictions for COVID-19. The maximum transit time is 72 hours.
Passengers transiting for 24 hours or less can remain in the departure lounge of the airport. For transits over 24 hours, you will be taken to a designated transit hotel for the duration of your stay. On arrival in Addis Ababa Bole International Airport, you should report to the transit desk to confirm your hotel details. After health screening and immigration you will then need to present your hotel details and passport to the desk marked “transit shuttle bus” from where you will be taken to the hotel. You will not be able to leave the hotel during your transit. To the extent airline schedules allow, you should therefore minimise the duration of your transit in Addis Ababa.
Passengers transiting Addis Ababa Bole International Airport are subject to COVID-19 screening measures during transit. See below.
If you have any further questions, you should contact your airline.
https://www.gov.uk/foreign-travel-advic ... quirements

Udanej wyprawy.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#106 PostWysłany: 20 Sty 2021 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 864
srebrny
Poniżej foto w trakcie lotu (!) w szerokim kadłubie ET.
Przerażające.
Jak widać stewka ma pełne ręce roboty.

Na szczęście na międzylądowaniu doszło trochę osób i wyglądało to bardziej normalnie.
Zrobiłem ostatnio kilka kresek ET na popularnych trasach i też już tak źle nie było, więc może zdjęcie nie jest reprezentatywne ale na pewno warte zapamiętania.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#107 PostWysłany: 07 Mar 2021 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1430
Loty: 194
Kilometry: 323 053
niebieski
Czy ktoś ma pomysł jak odzyskać pieniadze od ethiopiana?
Odwołali mi lot w marcu 2020, powiedzieli, ze mam rok na wykorzystanie vouchera a potem zwrot hajsu, oczywiscie rok minał, voucher niewykorzystany ale poki co milczą? ktos ma jakis pomysł
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#108 PostWysłany: 07 Mar 2021 18:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2261
HON fly4free
Chargeback?
Góra
 Relacje PM off  
 
#109 PostWysłany: 07 Mar 2021 18:47 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8077
Loty: 922
Kilometry: 883 703
platynowy
A kontaktowales się z nimi w tej sprawie?
Nie wiem, jak teraz, ale przed Covidem nie było żadnych problemów z kontaktem z ET.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#110 PostWysłany: 07 Mar 2021 19:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1430
Loty: 194
Kilometry: 323 053
niebieski
Kontaktowalem się bezposrednio i przez posrednikow. I ogolnie troche spychologia. No probujemy z chargebackiem bo kwota nie jest mała, ale bank też nie ułątwia.
Polski "oddział" ET wskazał, że rezerwacje robil grecki oddział i nalezy do nich pisać, więc odbijamy się póki co...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#111 PostWysłany: 18 Mar 2021 09:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 4748
HON fly4free
Największa linia lotnicza Afryki (zarówno pod względem ilości maszyn, przewiezionych pasażerów, ale także połączeń). Ethiopian Airlines, której działalność rozpatrujemy w kategoriach olbrzymiego sukcesu i przykładu dla innych na Czarnym Lądzie, ale także poza nim, posiada obecnie 128 samolotów. Na flotę przewoźnika składają się:

Airbus A350-900XWB (16 sztuk)

Boeing B787-8 (19 sztuk)

Boeing B787-9 (8 sztuk)

Boeing B777-300ER (4 sztuki)

Boeing B777-200LR (6 sztuk)

Boeing B767-300ER (3 sztuki)

Boeing B737-800 (18 sztuk)

Boeing B737 MAX (4 sztuki)

Boeing B737-700NG (10 sztuk)

Q400 Bombardier (28 sztuk)

Boeing B777-200LRF (Cargo, 10 sztuk)

Boeing B737-800F (Cargo, 2 sztuki))

Obsługiwane porty europejskie: FCO, MXP, LHR, CDG, MAD, BCN, ARN, OSL, BRU, AMS, FRA, VIE, ATH.

Poniżej: mapa połączeń w Afryce, bez lotów krajowych oraz jedna z maszyn przewoźnika (foto: fb).

Dane:
flota https://corporate.ethiopianairlines.com/AboutEthiopian/OurFleets
mapy https://pl.wikipedia.org/wiki/Ethiopian_Airlines
media społecznosciowe https://www.facebook.com/EthiopianAirlines
dane statystyczne https://www.theafricalogistics.com/2020/06/22/top-10-largest-airlines-in-africa-2/


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Ghana, Rwanda,, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#112 PostWysłany: 18 Mar 2021 10:22 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5478
Loty: 406
Kilometry: 846 754
Hm ciekawe dlaczego olali północ. Konkurencja silna ale bez przesady
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#113 PostWysłany: 18 Mar 2021 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 4748
HON fly4free
Na północy z liczących się graczy są Egyptair, Air Algerie i Tunisair. Być może mapa na wikipedii jest też trochę nieaktualna, nie wiem. Jeśli chodzi o port docelowe nie było tam np. ATH czy VIE.
Mapa z innego źródła (flightconnections.com) potwierdza siatkę ET w Afryce


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Ghana, Rwanda,, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#114 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:25 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5478
Loty: 406
Kilometry: 846 754
Zapomniałeś o Royal Air Maroc. Ładna siatka
Image
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
nelson 1974 lubi ten post.
 
 
#115 PostWysłany: 18 Mar 2021 13:01 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2059
Loty: 199
Kilometry: 253 682
srebrny
ET swój sukces zawdzięcza między innymi bardzo korzystnemu położeniu geograficznemu ADD. Idealne miejsce na przesiadki z Europy do południowej części Afryki oraz z Zatoki Perskiej czy Indii do południowej i zachodniej Afryki. Stąd z resztą liczne umowy codeshare i interline oraz ważna - przynajmniej z punktu widzenia pasażera - pozycja w Star Alliance.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#116 PostWysłany: 18 Mar 2021 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2261
HON fly4free
Dla lataczy-forumowiczów ET przede wszystkim zawdzięcza swój sukces niskim dopłatom do biletów kupowanych za mile M&M ;-)
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#117 PostWysłany: 18 Mar 2021 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 4748
HON fly4free
@oskiboski Fakt, zapomniałem o Marokańczykach.
@J29 Położenie geograficzne to jedno, silna ręka to drugie. Pracownicy są uśmiechnięci na zdjęciach, ale jak wyglądają związki zawodowe, ich umowy i inne ważne elementy pracy w ET nie wiemy. Konkurencyjność płacowa (jak choćby w stosunku do europejskich firm) też ma znaczenie. Widać to choćby na przykładzie Turkish Airlines.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Ghana, Rwanda,, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#118 PostWysłany: 18 Mar 2021 17:48 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 467
niebieski
Znaczenie ma też to, że nie jest ograniczona w zakresie subsydiów państwowych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#119 PostWysłany: 18 Mar 2021 17:58 

Rejestracja: 22 Lip 2015
Posty: 863
złoty
Tutaj akurat raczej nie mają przewagi nad innymi liniami. Etiopia to bardzo biedny kraj, więc nie bardzo mają z czego subsydiować swoją linię. Rządy w Europie i USA wydadzą w tym roku jakieś 100 miliardów czyli mniej więcej PKB Etiopii.Szejkowie z Półwyspu Arabskiego, także mogą mieć gest.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#120 PostWysłany: 18 Mar 2021 20:32 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 467
niebieski
Nad europejskimi i amerykańskimi mają (ok, aktualna sytuacja pandemiczna trochę zmieniła reguły gry, ale flota i siatka Ethiopiana były rozbudowywane wcześniej). Co do linii z Zatoki - pełna zgoda.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 19 Mar 2021 10:17, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group