Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Sie 2018 21:57 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 1
Witam serdecznie,

Rezerwowałem bilety przez portal esky.pl 3 tygodnie temu na lot z Warszawy do Liverpoolu liniami lotniczymi wizzair. Podczas dokonywania rezerwacji wybraną formą płatności była karta, która zoatała odrzucona ze względu na limity więc podane zostały dane do innej i system przepuścił drugą kartę dalej.
Od esky.pl przyszedł mail potwierdzający dokonanie rezerwacji ze statusem oczekiwanie na zapłatę z kwotą 0 zł. W tamtym momencie uznałem maila za standardowy w związku z podaniem danych karty spodziewałem się automatycznego pobrania kwoty z karty w najbliższym czasie. Z uwagi na inny wyjazd temat zszedl na dalszy plan. Natomiast ze względu że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem biletów na lot ani kwota nie została pobrana z konta skontaktowałem się z esky.pl i po kilku spławiajacych rozmowach w stylu wyjaśnimy temat i oddzwonimy ostatecznie otrzymałem informację że rezerwacja biletu jest dokonana natomiast płatność nie została zrealizowana i nalezy dokonać płatności zgodnie z ceną na dzień dzisiejszy, która jest sporo wyższa niż w dniu dokonywania rezerwacji.
Na pytanie czemu płatność nie została automatycznie pobrana w dniu rezerwacji otrzymałem lakoniczną odpowiedź iż najwyraźniej jest to błąd po stronie systemu, banku lub limitów karty( co nie jest prawdą bo system kartę przepuścił jak pisałem wczesniej). Dodatkowo skontaktowałem się w tej sprawie z bankiem który potwierdził że w okolicy terminu rezerwacji nie ma śladów próby obciążenia konta. W związku z czym winy po stronie banku również nie ma. Aktualnie zostałem odesłany do działu reklamacji z prośbą o opisanie problemu w mailu. Wylot jest w przyszłym tygodniu a czas na rozpatrzenie reklamacji do 21 dni... czy mieliście może podobne doświadczenia? Czy macie sugestie jak rozwiązać tę sytuację lub co można jeszcze zrobić? Zależy mi na tym wylocie ale nie w proponowanej obecnie cenie. W moim odczuciu nie ma podstaw do zapłacenia za bilety z aktualną ceną ponieważ udostępniłem wszystkie niezbędne informacje do rezerwacji i zapłaty. Dodam że esky.pl po wysłaniu pierwszego maila nie informował o żadnych problemach że ściągnieciem płatności bądź jej brakiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 01 Sie 2018 22:22 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Sam sobie jesteś winny. Trzeba było kupować bezpośrednio na stronie Wizzair a nie w esky, gdzie zapewne bilet był droższy. Kup bilet na stronie przewoźnika i niech to będzie lekcja na przyszłość żeby nie zostawiać tematu "na dalszy plan" tylko od razu takie rzeczy wyjaśniać.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 17 Sie 2018 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2018
Posty: 4
Kuba_Łódź napisał(a):
Witam serdecznie,

Rezerwowałem bilety przez portal esky.pl 3 tygodnie temu na lot z Warszawy do Liverpoolu liniami lotniczymi wizzair. Podczas dokonywania rezerwacji wybraną formą płatności była karta, która zoatała odrzucona ze względu na limity więc podane zostały dane do innej i system przepuścił drugą kartę dalej.
Od esky.pl przyszedł mail potwierdzający dokonanie rezerwacji ze statusem oczekiwanie na zapłatę z kwotą 0 zł. W tamtym momencie uznałem maila za standardowy w związku z podaniem danych karty spodziewałem się automatycznego pobrania kwoty z karty w najbliższym czasie. Z uwagi na inny wyjazd temat zszedl na dalszy plan. Natomiast ze względu że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem biletów na lot ani kwota nie została pobrana z konta skontaktowałem się z esky.pl i po kilku spławiajacych rozmowach w stylu wyjaśnimy temat i oddzwonimy ostatecznie otrzymałem informację że rezerwacja biletu jest dokonana natomiast płatność nie została zrealizowana i nalezy dokonać płatności zgodnie z ceną na dzień dzisiejszy, która jest sporo wyższa niż w dniu dokonywania rezerwacji.
Na pytanie czemu płatność nie została automatycznie pobrana w dniu rezerwacji otrzymałem lakoniczną odpowiedź iż najwyraźniej jest to błąd po stronie systemu, banku lub limitów karty( co nie jest prawdą bo system kartę przepuścił jak pisałem wczesniej). Dodatkowo skontaktowałem się w tej sprawie z bankiem który potwierdził że w okolicy terminu rezerwacji nie ma śladów próby obciążenia konta. W związku z czym winy po stronie banku również nie ma. Aktualnie zostałem odesłany do działu reklamacji z prośbą o opisanie problemu w mailu. Wylot jest w przyszłym tygodniu a czas na rozpatrzenie reklamacji do 21 dni... czy mieliście może podobne doświadczenia? Czy macie sugestie jak rozwiązać tę sytuację lub co można jeszcze zrobić? Zależy mi na tym wylocie ale nie w proponowanej obecnie cenie. W moim odczuciu nie ma podstaw do zapłacenia za bilety z aktualną ceną ponieważ udostępniłem wszystkie niezbędne informacje do rezerwacji i zapłaty. Dodam że esky.pl po wysłaniu pierwszego maila nie informował o żadnych problemach że ściągnieciem płatności bądź jej brakiem.


Dzień dobry,
Bardzo Pana prosimy o opisanie problemu w mailu i przesłanie na adres: info@esky.pl. Proszę też o podanie numeru rezerwacji w wiadomości. Zajmiemy się tematem niezwłocznie.
Pozdrawiamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 17 Sie 2018 17:28 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6218
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Ja także nie polecam kiupowania na esky. Nie wystawiają biletów automatycznie. Po 2 dniach piszą maila,że nowa cena to XXXX i czy chcę dopłacić bo się niższe klasy podróży skończyły. Poza tym low costy prawie zawsze na ich stronach :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group