Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 440 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 13 Sie 2016 11:28 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1801
Loty: 177
Kilometry: 576 272
złoty
nikt nie zwroci uwag. spokojnie
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 16 Sie 2016 22:23 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 50
kemot napisał(a):
Prezes Emirates zapowiada, że "wkrótce" do Warszawy zaczną latać na A380.
Słowo klucz wzięte w cudzysłów ;)


Moga tez zrobic tak ze loty na A380 beda wykonywane tylko w niektore dni, a pozostale dni na 777.
Dac tak duzy samolot i wozic powietrze to raczej bedzie nie oplacalne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 16 Sie 2016 22:40 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2779
Loty: 166
Kilometry: 421 303
Predzej druga rotacja ;)
Co do bagazu bylebys sie zmiescil 1 sztuka 7kg
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 16 Sie 2016 22:56 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1182
srebrny
pawel5432 napisał(a):
Moga tez zrobic tak ze loty na A380 beda wykonywane tylko w niektore dni, a pozostale dni na 777.
Dac tak duzy samolot i wozic powietrze to raczej bedzie nie oplacalne.


Nie bój się, już oni wiedzą jak to zrobić aby puste nie latało i przynosiło zyski.
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 23 Sie 2016 18:08 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 748
Loty: 496
Kilometry: 645 045
niebieski
Nowe / ja uważam że nie / promo Emirates :
http://www.emirates.com/pl/polish/desti ... =255206185
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 16 Wrz 2016 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2013
Posty: 91
Loty: 77
Kilometry: 250 316
Od 3.10.16 Emirates wprowadza opłaty za rezerwację miejsc w taryfach Economy Special i Saver. Bezpłatnie będzie można wybrać miejsca podczas check-in.
http://www.aerotelegraph.com/auch-bei-e ... servierung
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 18 Wrz 2016 23:05 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1182
srebrny
Czyli z bliskowschodniego przepychu schodzimy na ziemię. Mało miejsca, na nogi, coraz mniej bagażu w cenie, teraz płatna rezerwacja miejsc.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#128 PostWysłany: 19 Wrz 2016 12:37 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
Standardowo latam Emirates z innego lotniska niz Warszawa, po moim ostatnim locie Emirates z Warszawy stwierdzam ze nizsza cena biletow z polski przeklada sie na jakosc obslugi na pokladzie nie wspominajac o dalekim parkingu samolotu na plycie lotniska prawie przy plocie otaczajacym lotnisko od strony Deira, dowoz autobusami do/z samolotu, gate na jakims samym koncu terminala. Cos co normalnie nie zadaza mi sie z lotniska europy zachodniej.

Nieapomniane przezycie leciec wesolym autobusem gdzie strumienie alkoholu leja sie nie tylko do gardel pasazerow ;( . Emirates - oj nie ladnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 23 Wrz 2016 08:41 

Rejestracja: 30 Wrz 2011
Posty: 354
Myślicie, że od 1.10 wraz z wprowadzeniem opłat za miejsce zadziała prawo wstecz? Lot mam 18.10 , a miejsca i posiłki już wybrałem dawno.
_________________
https://www.youtube.com/user/MrDziewon
Życie w Andaluzji

www.amigoucieka.blogspot.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#130 PostWysłany: 24 Paź 2016 15:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2477
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Recenzja lotow w biznes klasie Emiratow, z bledu/promocji Quantas - waw-australia-w-biznesie-od-6277-zl,234,96034

Lot WAW-DXB i DXB-WAW.


Samolot B777-300. Uklad siedzen 2-3-2. W obie strony mialam miejsce w pierwszym rzedzie, 1A po lewej i 1K po prawej. Wedlug SeaGuru nie sa to najlepsze miejsca ze wzgledu na bliskosc toalet i galerii. Nie mialam z tym problemu w zadna strone. Wiekszym problemem jest brak przestrzeni na osobiste rzeczy, bo podczas startu i ladowania nic nie moze stac na podlodze. Kolejna sprawa, to brak prywatnosci, bo kazdy widzi ekrany pierwszego rzedu, bo sa na scianie. Uwaga, siedzenia nie rozkladaja sie na plasko, sa to tzw. lie angle seats czyli lekko pod katem. Moim zdaniem nie byly wygodne do spania, ale rozne recenzje w internecie twierdza, ze sa w porzadku.

Tak wyglada kabina i srodkowa czesc.
Image

Siedzenie przy przejsciu w srodkowej czesci. Jak widac jest gniazdko, port USB, tablet do sterowania rozrywka, siedzeniem oraz pilot. w sumie rozrywka mozna sterowac na trzy sposoby: ekran dotykowy, tablet i pilot. Jedyna osobista przestrzen w pierwszym rzedzie, to maly schowek pod oparciem fotela.
Image

Pierwszy rzad.
Image

Jesli chodzi o jedzenie, to wydaje mi sie, ze na locie z Polski bylo lepsze, niz na locie z Dubaju. Byc moze to kwestia godzin odlotow, z Polski wylot jest o 15.00 wiec jest obiad, z powrotem wylot jest o 8.00, wiec zaczyna sie od sniadania i potem jest lunch.

Starter.
Image

Danie glowne.
Image

Deser.
Image

Karta win zawierala jeden szampan - Moet and Chandon aczkolwiek podczas lotu byl serwowany rowniez Veuve Clicquot. Dosc spory wybor koktajli i drinkow, kilka bialych i czerwonych win. Nie zwrocilam uwagi na wysokoprocentowe alkohole, ale wygladalo to na standardowy zestaw. Obsluga krecila sie po kabinie caly czas i chetnie dolewali napoje lub serwowali nowe drinki.

Na tych lotach nie ma amenity kits, w lazienkach sa szczoteczki do zebow, zestawy do golenia, grzebienie, a przy siedzeniu skarpetki i to cos do zasloniecia oczu.

Po przylocie do Dubaju, dla biznes byly podstawione dwa autobusy, przy jednym z nich byla informacja ze jest dla pasazerow lecacych do kilku konkretnych miejsc. Mi przypadl wlasnie ten drugi i poza mna i byly jeszcze tylko 3 osoby, reszta wsiadla do tego pierwszego. Jak juz padlo wiele razy na tym forum, transfer do terminalu troche zajmuje i objezdza sie pol lotniska. Nie przeszkadzal mi transfer autobusem, bo byla to moja jedyna okazja, by wyjsc na zewnatrz.

Przy locie powrotnym chyba nie dosluchalam czegos, bo wsiadlam do autobusu, ktory byl zwykly i praktycznie wszyscy poszli do ekonomicznej. Byc moze boarding dla biznes byl nieco pozniej.

Saloniki zostaly opisane w odpowiednim temacie przez innych. Ja tylko dodam, ze w jedna strone bylam w czesci A, gdzie saloniki zajmuja po jedynym pietrze, biznes i pierwsza osobno. Bylo bardzo malo osob i nie bylo problemu z dostepem do prysznicow czy innych uslug. Natomiast z powrotem bylam w czesci B, gdzie saloniki sa o polowe mniejsze, bo na jednym pietrze miesci sie biznes i pierwsza klasa. Byly kolejki do prysznica i wszedzie bylo mnostwo ludzi.

Lot DXB-PER.

A380, mialam miejsce 7K, jest to pierwszy rzad biznes. Z przodu jest tylko pierwsza klasa i teoretycznie nikt poza obsluga nie powinien sie krecic. W A380 warto wybierac miejsca przy oknie, bo sa duze schowki pod oknem i miejsca, ktore maja siedzenie od strony okna, a stolik od przejscia. Wtedy na pewno nikt nie bedzie nam przeszkadzal. W pierwszym rzedzie przy oknie sa dodatkowe schowki dla zalogi, wiec jest ekstra stolik, zeby cos polozyc w razie czego.

7K.
Image

Port usb, kontakt i pilot znajduja sie pod ekranem.
Image

Barek, ustawienia siedzenia i stolik.
Image

Oswietlenie kabiny przy sniadaniu.
Image

Karta win na tym locie zawierala praktycznie to samo, co na lotach z/do Wawy. Rowniez byl 3 daniowy obiad i chyba sniadanie, ktore bylo podane dosc wczesnie przed przylotem. Lot trwal 10h, wiec jest troche czasu, zeby cos zjesc i przespac sie. System rozrywki taki sam.

Widzialam pare osob w barze na tyle samolotu, ale nie byl on zbyt popularny. Byly tam wystawione rozne przekaski, slodycze, desery i oczywiscie alkohole.

Lot MEL-DXB.

Rowniez A380, ale inny rocznik, bo ma troche inny uklad przy siedzeniu, wedlug mnie lepszy.

Wszystkie gniazdka sa przy siedzeniu, wiec mozna polozyc ladujace sie urzadzenia na stoliku lub poleczce nad minibarem.
Image

Ekran chyba troche wiekszy i bez zadnych dodatkowych gniazdek pod nim.
Image

Ten lot trwal 14h, takze jeszcze wiecej czasu na jedzenie, picie i spanie. Wiekszosc pasazerow spala, a w barze na koncu zbierala sie glownie obsluga. Byli na tyle znudzeni, ze pojawienie sie pasazera owocowalo lawina pytan czy chce sie cos do jedzenia, picia, itp. Tym razem miejsce 7K nie bylo takie dobre jak w przeciwna strone. Obsluga pierwszej klasy strasznie halasowala za zaslona, nieustannie klikali zamkami do metalowych kontenerow, a potem glosno rozmawiali. Do tego krecili sie w kolko, grzebali w schowkach przy moim siedzeniu, itp.

Karta wina jak wyzej, obsluga ogolnie w porzadku.

Na obu lotach A380 byly amenity kits Bulgari, ale z powrotem musialam dopominac sie o swoj, bo nie rozdali. Przeszli z kosmetyczkami meskimi, ale nie wrocili z damskimi. Co ciekawe damskie amenity kits roznily sie wygladem na obu lotach, aczkolwiek zawartosc ta sama. O jakosci kosmetykow nie moge wypowiedziec sie, nie uzywalam.


Emirates Chauffeur Drive.


W ramach lotow przyslugiwaly transfery limuzynami z kazdej strony, lacznie 4. W Warszawie te uslugi swiadczy Sixt Limousine service, jezdza BMW 7 z 2015r. W jedna strone jechalam 750i, bardzo przyjemnie rozmawialo sie z mlodym kierowca, ktory dorabia sobie w ten sposob podczas studiow. Zademonstrowal mi przyspieszenie, gadzety w aucie, itp. Z powrotem trafilo sie troche gorsze 740d, mniej gadzetow, rowniez milo rozmawialo sie z kierowca, tym razem regularnym pracownikiem wypozyczalni Sixt, ktory zostal odciagniety od biurka.

W Sydnej korzystalam z transferu na lotnisko, podstawione auto to Holden Caprice, wielki samochod, ale nie porownywalny do BMW 7. Z rozmowy z kierowca dowiedzialam sie troche o zyciu w Australii. Niedogodnoscia byla koniecznosci potwierdzenia rezerwacji 2 dni przed powrotem. Musialam nagimnastykowac sie, zeby zadzwonic na lokalny numer, nie ponoszac wysokich kosztow polaczenia.

Podsumowanie.

Wisienka na torcie z tej podrozy: ktos probowal okrasc moj bagaz, prawodopodobnie w Dubaju. W jedna strone lecialam z podrecznym, ale z powrotem troche mi sie rozmnozyly rzeczy i oddalam mala walizeczke na bagaz. Po zdjeciu klodki w hotelu w Warszawie, okazalo sie, ze ktos probowal przeciac oczka, do ktorych montuje sie klodke. Z czterech jedno zostalo odciete calkowicie, drugie przeciete i dwa nienaruszone. Dodam, ze w walizce nie bylo nic wartosciowego, wiec ktos probowal losowo. Mam zamiar zlozyc reklamacje w Emiratach, za uszkodzenie walizki i ogolnie wyrazic swoje niezadowolenie z tego faktu.

Mimo, ze cena byla dobra i ogolnie loty w porzadku, to epizod z walizka spowodowal, ze nie pale sie do kolejnych lotow przez Dubaj, przynajmniej nie z bagazem rejestrowanym.

Dwa pozostale loty na tym bilecie byly samolotami Qantas, wiec to pojdzie do osobnego tematu.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka 24 Paź 2016 19:06, edytowano w sumie 3 razy
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#131 PostWysłany: 24 Paź 2016 16:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3491
złoty
Produkt twardy EK w 777, przynajmniej tych obsługujących WAW jest dość średni , dużo poniżej oczekiwań wobec 'najlepszej linii na świecie " ;) (IMO EK nią nie jest)
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 24 Paź 2016 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2477
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Mozna powiedziec, ze ta klasa biznes do Wawy jest troche podrzedna i na pewno nie chcialabym placic pelnej ceny za nia. Ale jak jest w promocji, to moze byc. Na pewno unikalabym miejsca srodkowego w ukladzie 3 foteli.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 29 Paź 2016 22:29 

Rejestracja: 10 Sty 2013
Posty: 86
Loty: 48
Kilometry: 102 543
Dwa razy leciałem z Warszawy do DXB , oba były pod rękaw. Wylot z Dubaju rzeczywiście kosztował długą przejażdżkę po płycie lotniska - i to zarówno do Warszawy jak i do NRT...
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 29 Paź 2016 23:15 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2779
Loty: 166
Kilometry: 421 303
W Warszawie zawsze bedzie rekaw. Uwazam, ze samo lotnisko obniza produkt EK w WAW, fast track zapchany ludzmi z kolejek eko/ Bolero zapchane i bardzo sredniej jakosci. Brak fast track na kontroli paszportowej dla biznesu/pierwszej klasy. Kurcze ktos placi za bilet 10000 i stoi w kolejce 30 min na kontrole paszportowej. Troche kpina ktorej samo EK nie rozwiaze
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 29 Paź 2016 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2477
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Mozna przejsc przez fast track na drugim koncu lotniska. Ja zawsze tak robie, zreszta pan z fast track tez to zaproponowal. Tylko nie pakujcie plecaka aparatami foto, bo kontrola jest wyjatkowo upierdliwa i niekonsekwenta (nie znosze lotniska w WAW z tego powodu). Raz nic nie chca ogladac, a nastepnym razem ten sam plecak chca rozebrac na drobne.

Widzialam inne lotniska, gdzie w ogole nie ma zadnego fast track i biedni klienci biznes Emirates i Etihad musieli stac w kolejce z masami, a tam bylo jeszcze goraco. Takze, Wawa nie jest taka zla.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka 29 Paź 2016 23:28, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 29 Paź 2016 23:26 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 234
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
A czy w pokładowym systemie rozrywki zobaczę filmy z polskim lektorem tudzież napisami?
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 29 Paź 2016 23:57 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3491
złoty
fast trak w wawie działa bardzo dobrze , przynajmniej ten przy strefie LO, żadnych tłumów z eco tam nie ma, co do kontroli paszportowej to na wielu lotniskach nie ma żadnego uprzywilejowania i trzeba stać w jednej.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 30 Paź 2016 00:00 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2779
Loty: 166
Kilometry: 421 303
AMS ;) ma fasttrack
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 30 Paź 2016 22:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 765
Loty: 201
Kilometry: 318 983
złoty
JaPiszęAWyCzytacie! napisał(a):
A czy w pokładowym systemie rozrywki zobaczę filmy z polskim lektorem tudzież napisami?

Najprawdopodobniej nie.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 30 Paź 2016 22:15 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 228
Loty: 105
Kilometry: 216 417
niebieski
We wrześniu były 3-4 polskie filmy, reszta z napisami angielskimi. Sporo nowych filmów,
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 440 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group