Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi
emirates-opinie-recenzje-uwagi,226,36346
Strona 7 z 29

Autor:  Kian [ 13 Sie 2016 11:28 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

nikt nie zwroci uwag. spokojnie

Autor:  pawel5432 [ 16 Sie 2016 22:23 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

kemot napisał(a):
Prezes Emirates zapowiada, że "wkrótce" do Warszawy zaczną latać na A380.
Słowo klucz wzięte w cudzysłów ;)


Moga tez zrobic tak ze loty na A380 beda wykonywane tylko w niektore dni, a pozostale dni na 777.
Dac tak duzy samolot i wozic powietrze to raczej bedzie nie oplacalne.

Autor:  oskiboski [ 16 Sie 2016 22:40 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Predzej druga rotacja ;)
Co do bagazu bylebys sie zmiescil 1 sztuka 7kg

Autor:  kumkwat_kwiat [ 16 Sie 2016 22:56 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

pawel5432 napisał(a):
Moga tez zrobic tak ze loty na A380 beda wykonywane tylko w niektore dni, a pozostale dni na 777.
Dac tak duzy samolot i wozic powietrze to raczej bedzie nie oplacalne.


Nie bój się, już oni wiedzą jak to zrobić aby puste nie latało i przynosiło zyski.

Autor:  Biko [ 23 Sie 2016 18:08 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Nowe / ja uważam że nie / promo Emirates :
http://www.emirates.com/pl/polish/desti ... =255206185

Autor:  *zuza* [ 16 Wrz 2016 11:54 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Od 3.10.16 Emirates wprowadza opłaty za rezerwację miejsc w taryfach Economy Special i Saver. Bezpłatnie będzie można wybrać miejsca podczas check-in.
http://www.aerotelegraph.com/auch-bei-e ... servierung

Autor:  kumkwat_kwiat [ 18 Wrz 2016 23:05 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Czyli z bliskowschodniego przepychu schodzimy na ziemię. Mało miejsca, na nogi, coraz mniej bagażu w cenie, teraz płatna rezerwacja miejsc.

Autor:  Gadu-777 [ 19 Wrz 2016 12:37 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Standardowo latam Emirates z innego lotniska niz Warszawa, po moim ostatnim locie Emirates z Warszawy stwierdzam ze nizsza cena biletow z polski przeklada sie na jakosc obslugi na pokladzie nie wspominajac o dalekim parkingu samolotu na plycie lotniska prawie przy plocie otaczajacym lotnisko od strony Deira, dowoz autobusami do/z samolotu, gate na jakims samym koncu terminala. Cos co normalnie nie zadaza mi sie z lotniska europy zachodniej.

Nieapomniane przezycie leciec wesolym autobusem gdzie strumienie alkoholu leja sie nie tylko do gardel pasazerow ;( . Emirates - oj nie ladnie.

Autor:  Dziewon [ 23 Wrz 2016 08:41 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Myślicie, że od 1.10 wraz z wprowadzeniem opłat za miejsce zadziała prawo wstecz? Lot mam 18.10 , a miejsca i posiłki już wybrałem dawno.

Autor:  Aga_podrozniczka [ 24 Paź 2016 15:56 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Recenzja lotow w biznes klasie Emiratow, z bledu/promocji Quantas - waw-australia-w-biznesie-od-6277-zl,234,96034

Lot WAW-DXB i DXB-WAW.


Samolot B777-300. Uklad siedzen 2-3-2. W obie strony mialam miejsce w pierwszym rzedzie, 1A po lewej i 1K po prawej. Wedlug SeaGuru nie sa to najlepsze miejsca ze wzgledu na bliskosc toalet i galerii. Nie mialam z tym problemu w zadna strone. Wiekszym problemem jest brak przestrzeni na osobiste rzeczy, bo podczas startu i ladowania nic nie moze stac na podlodze. Kolejna sprawa, to brak prywatnosci, bo kazdy widzi ekrany pierwszego rzedu, bo sa na scianie. Uwaga, siedzenia nie rozkladaja sie na plasko, sa to tzw. lie angle seats czyli lekko pod katem. Moim zdaniem nie byly wygodne do spania, ale rozne recenzje w internecie twierdza, ze sa w porzadku.

Tak wyglada kabina i srodkowa czesc.
Image

Siedzenie przy przejsciu w srodkowej czesci. Jak widac jest gniazdko, port USB, tablet do sterowania rozrywka, siedzeniem oraz pilot. w sumie rozrywka mozna sterowac na trzy sposoby: ekran dotykowy, tablet i pilot. Jedyna osobista przestrzen w pierwszym rzedzie, to maly schowek pod oparciem fotela.
Image

Pierwszy rzad.
Image

Jesli chodzi o jedzenie, to wydaje mi sie, ze na locie z Polski bylo lepsze, niz na locie z Dubaju. Byc moze to kwestia godzin odlotow, z Polski wylot jest o 15.00 wiec jest obiad, z powrotem wylot jest o 8.00, wiec zaczyna sie od sniadania i potem jest lunch.

Starter.
Image

Danie glowne.
Image

Deser.
Image

Karta win zawierala jeden szampan - Moet and Chandon aczkolwiek podczas lotu byl serwowany rowniez Veuve Clicquot. Dosc spory wybor koktajli i drinkow, kilka bialych i czerwonych win. Nie zwrocilam uwagi na wysokoprocentowe alkohole, ale wygladalo to na standardowy zestaw. Obsluga krecila sie po kabinie caly czas i chetnie dolewali napoje lub serwowali nowe drinki.

Na tych lotach nie ma amenity kits, w lazienkach sa szczoteczki do zebow, zestawy do golenia, grzebienie, a przy siedzeniu skarpetki i to cos do zasloniecia oczu.

Po przylocie do Dubaju, dla biznes byly podstawione dwa autobusy, przy jednym z nich byla informacja ze jest dla pasazerow lecacych do kilku konkretnych miejsc. Mi przypadl wlasnie ten drugi i poza mna i byly jeszcze tylko 3 osoby, reszta wsiadla do tego pierwszego. Jak juz padlo wiele razy na tym forum, transfer do terminalu troche zajmuje i objezdza sie pol lotniska. Nie przeszkadzal mi transfer autobusem, bo byla to moja jedyna okazja, by wyjsc na zewnatrz.

Przy locie powrotnym chyba nie dosluchalam czegos, bo wsiadlam do autobusu, ktory byl zwykly i praktycznie wszyscy poszli do ekonomicznej. Byc moze boarding dla biznes byl nieco pozniej.

Saloniki zostaly opisane w odpowiednim temacie przez innych. Ja tylko dodam, ze w jedna strone bylam w czesci A, gdzie saloniki zajmuja po jedynym pietrze, biznes i pierwsza osobno. Bylo bardzo malo osob i nie bylo problemu z dostepem do prysznicow czy innych uslug. Natomiast z powrotem bylam w czesci B, gdzie saloniki sa o polowe mniejsze, bo na jednym pietrze miesci sie biznes i pierwsza klasa. Byly kolejki do prysznica i wszedzie bylo mnostwo ludzi.

Lot DXB-PER.

A380, mialam miejsce 7K, jest to pierwszy rzad biznes. Z przodu jest tylko pierwsza klasa i teoretycznie nikt poza obsluga nie powinien sie krecic. W A380 warto wybierac miejsca przy oknie, bo sa duze schowki pod oknem i miejsca, ktore maja siedzenie od strony okna, a stolik od przejscia. Wtedy na pewno nikt nie bedzie nam przeszkadzal. W pierwszym rzedzie przy oknie sa dodatkowe schowki dla zalogi, wiec jest ekstra stolik, zeby cos polozyc w razie czego.

7K.
Image

Port usb, kontakt i pilot znajduja sie pod ekranem.
Image

Barek, ustawienia siedzenia i stolik.
Image

Oswietlenie kabiny przy sniadaniu.
Image

Karta win na tym locie zawierala praktycznie to samo, co na lotach z/do Wawy. Rowniez byl 3 daniowy obiad i chyba sniadanie, ktore bylo podane dosc wczesnie przed przylotem. Lot trwal 10h, wiec jest troche czasu, zeby cos zjesc i przespac sie. System rozrywki taki sam.

Widzialam pare osob w barze na tyle samolotu, ale nie byl on zbyt popularny. Byly tam wystawione rozne przekaski, slodycze, desery i oczywiscie alkohole.

Lot MEL-DXB.

Rowniez A380, ale inny rocznik, bo ma troche inny uklad przy siedzeniu, wedlug mnie lepszy.

Wszystkie gniazdka sa przy siedzeniu, wiec mozna polozyc ladujace sie urzadzenia na stoliku lub poleczce nad minibarem.
Image

Ekran chyba troche wiekszy i bez zadnych dodatkowych gniazdek pod nim.
Image

Ten lot trwal 14h, takze jeszcze wiecej czasu na jedzenie, picie i spanie. Wiekszosc pasazerow spala, a w barze na koncu zbierala sie glownie obsluga. Byli na tyle znudzeni, ze pojawienie sie pasazera owocowalo lawina pytan czy chce sie cos do jedzenia, picia, itp. Tym razem miejsce 7K nie bylo takie dobre jak w przeciwna strone. Obsluga pierwszej klasy strasznie halasowala za zaslona, nieustannie klikali zamkami do metalowych kontenerow, a potem glosno rozmawiali. Do tego krecili sie w kolko, grzebali w schowkach przy moim siedzeniu, itp.

Karta wina jak wyzej, obsluga ogolnie w porzadku.

Na obu lotach A380 byly amenity kits Bulgari, ale z powrotem musialam dopominac sie o swoj, bo nie rozdali. Przeszli z kosmetyczkami meskimi, ale nie wrocili z damskimi. Co ciekawe damskie amenity kits roznily sie wygladem na obu lotach, aczkolwiek zawartosc ta sama. O jakosci kosmetykow nie moge wypowiedziec sie, nie uzywalam.


Emirates Chauffeur Drive.


W ramach lotow przyslugiwaly transfery limuzynami z kazdej strony, lacznie 4. W Warszawie te uslugi swiadczy Sixt Limousine service, jezdza BMW 7 z 2015r. W jedna strone jechalam 750i, bardzo przyjemnie rozmawialo sie z mlodym kierowca, ktory dorabia sobie w ten sposob podczas studiow. Zademonstrowal mi przyspieszenie, gadzety w aucie, itp. Z powrotem trafilo sie troche gorsze 740d, mniej gadzetow, rowniez milo rozmawialo sie z kierowca, tym razem regularnym pracownikiem wypozyczalni Sixt, ktory zostal odciagniety od biurka.

W Sydnej korzystalam z transferu na lotnisko, podstawione auto to Holden Caprice, wielki samochod, ale nie porownywalny do BMW 7. Z rozmowy z kierowca dowiedzialam sie troche o zyciu w Australii. Niedogodnoscia byla koniecznosci potwierdzenia rezerwacji 2 dni przed powrotem. Musialam nagimnastykowac sie, zeby zadzwonic na lokalny numer, nie ponoszac wysokich kosztow polaczenia.

Podsumowanie.

Wisienka na torcie z tej podrozy: ktos probowal okrasc moj bagaz, prawodopodobnie w Dubaju. W jedna strone lecialam z podrecznym, ale z powrotem troche mi sie rozmnozyly rzeczy i oddalam mala walizeczke na bagaz. Po zdjeciu klodki w hotelu w Warszawie, okazalo sie, ze ktos probowal przeciac oczka, do ktorych montuje sie klodke. Z czterech jedno zostalo odciete calkowicie, drugie przeciete i dwa nienaruszone. Dodam, ze w walizce nie bylo nic wartosciowego, wiec ktos probowal losowo. Mam zamiar zlozyc reklamacje w Emiratach, za uszkodzenie walizki i ogolnie wyrazic swoje niezadowolenie z tego faktu.

Mimo, ze cena byla dobra i ogolnie loty w porzadku, to epizod z walizka spowodowal, ze nie pale sie do kolejnych lotow przez Dubaj, przynajmniej nie z bagazem rejestrowanym.

Dwa pozostale loty na tym bilecie byly samolotami Qantas, wiec to pojdzie do osobnego tematu.

Autor:  marek2011 [ 24 Paź 2016 16:17 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Produkt twardy EK w 777, przynajmniej tych obsługujących WAW jest dość średni , dużo poniżej oczekiwań wobec 'najlepszej linii na świecie " ;) (IMO EK nią nie jest)

Autor:  Aga_podrozniczka [ 24 Paź 2016 16:25 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Mozna powiedziec, ze ta klasa biznes do Wawy jest troche podrzedna i na pewno nie chcialabym placic pelnej ceny za nia. Ale jak jest w promocji, to moze byc. Na pewno unikalabym miejsca srodkowego w ukladzie 3 foteli.

Autor:  Marcin_GWE [ 29 Paź 2016 22:29 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Dwa razy leciałem z Warszawy do DXB , oba były pod rękaw. Wylot z Dubaju rzeczywiście kosztował długą przejażdżkę po płycie lotniska - i to zarówno do Warszawy jak i do NRT...

Autor:  oskiboski [ 29 Paź 2016 23:15 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

W Warszawie zawsze bedzie rekaw. Uwazam, ze samo lotnisko obniza produkt EK w WAW, fast track zapchany ludzmi z kolejek eko/ Bolero zapchane i bardzo sredniej jakosci. Brak fast track na kontroli paszportowej dla biznesu/pierwszej klasy. Kurcze ktos placi za bilet 10000 i stoi w kolejce 30 min na kontrole paszportowej. Troche kpina ktorej samo EK nie rozwiaze

Autor:  Aga_podrozniczka [ 29 Paź 2016 23:26 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

Mozna przejsc przez fast track na drugim koncu lotniska. Ja zawsze tak robie, zreszta pan z fast track tez to zaproponowal. Tylko nie pakujcie plecaka aparatami foto, bo kontrola jest wyjatkowo upierdliwa i niekonsekwenta (nie znosze lotniska w WAW z tego powodu). Raz nic nie chca ogladac, a nastepnym razem ten sam plecak chca rozebrac na drobne.

Widzialam inne lotniska, gdzie w ogole nie ma zadnego fast track i biedni klienci biznes Emirates i Etihad musieli stac w kolejce z masami, a tam bylo jeszcze goraco. Takze, Wawa nie jest taka zla.

Autor:  JaPiszęAWyCzytacie! [ 29 Paź 2016 23:26 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

A czy w pokładowym systemie rozrywki zobaczę filmy z polskim lektorem tudzież napisami?

Autor:  marek2011 [ 29 Paź 2016 23:57 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

fast trak w wawie działa bardzo dobrze , przynajmniej ten przy strefie LO, żadnych tłumów z eco tam nie ma, co do kontroli paszportowej to na wielu lotniskach nie ma żadnego uprzywilejowania i trzeba stać w jednej.

Autor:  oskiboski [ 30 Paź 2016 00:00 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

AMS ;) ma fasttrack

Autor:  Apocalipse [ 30 Paź 2016 22:01 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

JaPiszęAWyCzytacie! napisał(a):
A czy w pokładowym systemie rozrywki zobaczę filmy z polskim lektorem tudzież napisami?

Najprawdopodobniej nie.

Autor:  marek.lysy [ 30 Paź 2016 22:15 ]
Temat postu:  Re: [EK] Emirates - opinie, recenzje, uwagi

We wrześniu były 3-4 polskie filmy, reszta z napisami angielskimi. Sporo nowych filmów,

Strona 7 z 29 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/