Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wszystko o patentach: easyjet-wszystko-o-patentach-praski-genewski,181,98264


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 17 Mar 2021 10:49 

Rejestracja: 19 Wrz 2012
Posty: 38
Czy ktos orientuje sie czy w trakcie losowego, darmowego wyboru miejsc w trakcie odprawy, EasyJest rozrzuca pasazerow po calym samolocie tak jak w Ryanie i zdaje sie Landrynie?

W regulaminie znalazlem info, ze w miare mozliwosci sadzaja kolo siebie, ale ciekaw jestem czy w rzeczywisctosci faktycznie tak to wyglada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#182 PostWysłany: 17 Mar 2021 10:54 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
Kolo9999 napisał(a):
Czy ktos orientuje sie czy w trakcie losowego, darmowego wyboru miejsc w trakcie odprawy, EasyJest rozrzuca pasazerow po calym samolocie tak jak w Ryanie i zdaje sie Landrynie?

W regulaminie znalazlem info, ze w miare mozliwosci sadzaja kolo siebie, ale ciekaw jestem czy w rzeczywisctosci faktycznie tak to wyglada.


latam często easyjetem z Berlina - na kilkanaście lotów nigdy mi się nie zdarzyło takie wredne rozrzucenie po cąłym samolocie jak rayanie, przy czym nawet jak rozrzuca, to zawsze co najmniej jeden dorosły ma miejsce obok dziecka przydzielone
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 17 Mar 2021 10:55 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Faktycznie tak to wygląda. Bez obaw :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 17 Mar 2021 10:59 

Rejestracja: 19 Wrz 2012
Posty: 38
Super, dzieki za info.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 25 Kwi 2021 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1372
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Mam odwołany lot dla 4 osób - jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu oraz lotniska w obrębie tego samego kraju, ewentualnie mogę odwołać całość rezerwacji

Czy jest jakaś możliwość anulowania biletów jedynie dla 2 osób?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 25 Kwi 2021 14:11 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Zapytaj na easyJet Polska. (Messenger)
Góra
 Profil Relacje PM off
Kański lubi ten post.
 
      
#187 PostWysłany: 25 Kwi 2021 17:47 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
Witam .Lece w sobote do HRG. Jako ze kupilem loty w ubr nie dotyczy mnie zmiana w bagazu.
Z maiel wynika ze ide z duzym bagazem podrecznym do odprawy i nadaje go. czy dobrze rozumiem?
czy moge miec jeszcze maly bagaz podreczny?

Załączniki:
Zrzut ekranu 2021-04-25 174408.png
Zrzut ekranu 2021-04-25 174408.png [ 141.68 KiB | Obejrzany 8615 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 25 Kwi 2021 19:03 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2049
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
tak , mozesz miec mały podręczny oprócz tego co nadasz do luku.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kian lubi ten post.
 
      
#189 PostWysłany: 26 Kwi 2021 01:35 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 314
niebieski
Kiedyś żona pytała o to:

"Jako zadośćuczynienie za zmianę z bagażem podręcznym dostała Pani możliwość wykorzystania opcji Hands Free. Z Hands Free może Pani zabrać ze sobą bagaż o maksymalnych wymiarach 56 x 45 x 25 cm. Wystarczy zostawić ten bagaż podręczny w punkcie nadania bagażu easyJet Plus po przybyciu na lotnisko. Dodatkowo ma Pani możliwość zabrać ze sobą na pokład bagaż o wymiarach 45 x 36 x 20 cm.
Ela, EasyJet Polska"
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 01 Maj 2021 19:30 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1023
niebieski
Nie wiem, czy pytam w dobrym dziale. EasyJet przysłał maila o zmianie godziny wylotu (za kilka miesięcy). Zmiana na wcześniejszą o 9 h.
Nie widzę w rezerwacji możliwości rezygnacji z tego lotu. Czy to jest możliwe tak jak w FR lub Wizz ? I tak nie będę mogła lecieć, więc przydałby się zwrot :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 01 Maj 2021 20:05 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
Z mojego doświadczenia wynika, że przez stronę internetową można tylko zmienić lot na jakiś inny, dla całkowitej rezygnacji konieczny jest kontakt z konsultantem.
Góra
 Profil Relacje PM off
ewaolivka uważa post za pomocny.
 
      
#192 PostWysłany: 01 Maj 2021 21:37 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 228
niebieski
U mnie zmiana o niecałe +6 godzin. W mailu informującym o zmianie i braku akceptacji, trzy opcje do wyboru:
- zmiana lotu na inny,
- voucher,
- refund.
Wybrałem zwrot pieniędzy. Wniosek złożyłem 14 kwietnia (otrzymałem potwierdzenie na maila) - pieniądze na koncie zostały zaksięgowane 15.04.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 02 Maj 2021 15:03 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1023
niebieski
Niestety, żadnych opcji nie mam. Tzn. mogę zmienić lot. Próbowałam przez Help Hub, ale w kółko przekierowuje na te same strony. Infolinii nie mają. Z bot em nie ma rozmowy ;) . Czy jest jakiś kontakt inny od mediów społecz. ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 02 Maj 2021 15:21 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Trzeba dzwonić, rozmowa po angielsku

+44 330 365 54 54

Zmiana first minute i zapewne trzeba czekać na otwarcie możliwości zmian, anulacji
Góra
 Profil Relacje PM off
ewaolivka uważa post za pomocny.
 
      
#195 PostWysłany: 02 Maj 2021 15:28 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 228
niebieski
Pozostają tylko te opcje niestety. Maila otrzymałem z adresu: donotreply@easyjet.com, a w podpisie pod nim było tylko to:

easyJet Customer Services

fly us: http://www.easyJet.com
follow us: http://www.twitter.com/easyJet
friend us: http://www.facebook.com/easyJet
Mobile App

EDIT: @dg72 podał nr telefonu, ale pozostawię te adresy - może komuś się przydadzą.
Góra
 Profil Relacje PM off
ewaolivka uważa post za pomocny.
 
      
#196 PostWysłany: 02 Maj 2021 20:33 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1363
srebrny
ewaolivka napisał(a):
Nie wiem, czy pytam w dobrym dziale. EasyJet przysłał maila o zmianie godziny wylotu (za kilka miesięcy). Zmiana na wcześniejszą o 9 h.
Nie widzę w rezerwacji możliwości rezygnacji z tego lotu. Czy to jest możliwe tak jak w FR lub Wizz ? I tak nie będę mogła lecieć, więc przydałby się zwrot :)

rozmawiaj przez polskiego mesendżera, szybko odpisują i większość załatwiają
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 03 Maj 2021 15:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
customer.support@easyjet.com
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
ewaolivka lubi ten post.
ewaolivka uważa post za pomocny.
 
      
#198 PostWysłany: 13 Maj 2021 23:52 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 278
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
Niestety muszę to napisać. Easyjet kłamie jak pies. Chwali się, że zamiana lotu jest bezpłatna i dopłaca się tylko do różnicy biletów. Przy próbie zamiany opłata wprawdzie jest zero ale mimo, że bilet kosztuje mniej o około 30 euro to system każe mi dopłacić 90 euro. Czyli tak - zapłaciłem pierwotnie 350 euro z 2 bilety w 2 strony. W systemie rezerwacyjnym na wybrany termin na tej samej trasie bilety kosztują 320 euro. Ale jeżeli na te terminy próbuję przebookować bilety to pojawia się "różnica w cenie" muszę dopłacić 90euro.

Monitowałem temat do Easyjet Polska w Messengerze i oprócz kilku głupich beznadziejnych odpowiedzi, zwłaszcza jeden był szczególnie kuriozalny. Cytuję:

"Proszę nie sugerować się cenami na stronie internetowej i zmiany dokonać przez aplikacje. Naliczone koszty, które się wygenerują, są związane z różnicą w cenie biletów i te koszta klient jest zobowiązany pokryć"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 14 Maj 2021 12:47 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
robiłem 3 zmiany, z tego dwa razy musiałem dopłacać ale jakieś grosze, raz 7 a raz 23 euro za trzy osoby, ale mi to wynikało z faktycznych różnic cen biletów na nowe terminy i kierunki, byłem nawet zaskoczony, że kupiona promocyjnie za 1 euro na pierwotną rezerwacje walizkę przenieśli mi w tej cenie na nowy kierunek i termin, więc albo coś pokombinowali teraz bo zmian było dużo i chcą utrudnić życie pasażerom, albo może tajemnica jest w innej strukturze cen tam i z powrotem niż przy pierwotnej rezerwacji i rozliczaniu przez nich cen nie rezerwacji jako całości ale poszczególnych odcinków?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 14 Maj 2021 14:00 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
U mnie z kolei jeszcze lepszy numerek :mrgreen: Zamieniałem bo tak mi napisano loty na inny termin i ewentualna dopłata jeżeli kwoty nowe przekraczają poprzednie rezerwacje. Pierwszy lot bezproblemowo i darmowo wszedł. Drugi wychodziła dopłata bodajże 7euro . Zatem płacę i...transakcja nie może być dokonana. Myslałem , że może błąd po stronie karty. Zatem jej zamiana i ponownie ten sam komunikat. Zacząłem poszukiwać innych terminów tak żeby wychodziło na 0 czyli bez użycia karty na dopłatę. Ponownie te same komunikaty. Domniemywam , że mają system trochę żle ustawiony. Zaczynałem zmieniać termin od swojego powrotu a dopiero jako drugi swój wylot pierwszy i może dlatego. System może widział błąd. Tak czy owak dlatego , że robiłem to na ostatni możliwy termin straciłem jeden lot :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group