Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13251 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 663  Następna
Autor Wiadomość
#8261 PostWysłany: 18 Gru 2017 12:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
@helka2003

Wszystko już Ci napisaliśmy co mozna zrobic. Niestety nikt nie da gwarancji że karty nie obciąża skoro była preautoryzacja przed zastrzeżeniem karty.

Takich osób jak Ty jest teraz więcej dlatego hotel zeby ratować przychody może bardzo niechętnie chcieć rozmawiać o odwołaniu rezerwacji.

Co możesz zrobić:
1. Piszesz maila do hotelu z prośbą o anulacje (jak nie ma kontaktu to pkt 2). Poszukaj więcej maili na ich stronie to może w końcu ktoś odpisze.
2. Dzwonisz do hotelu - może maja Skype albo WhatsApp-a to będzie za darmo. Sprawdź na stronie hotelu.
3. Próbujesz anulować rezerwacje a jak się nie chcą zgodzić to możesz poprosić o zmianę terminu pobytu na inny za kilka tygodni/ może miesięcy ale jak się zgodzą...
4. Jak sie nie uda powyższe - jedziesz mimo wszystko...

Powodzenia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#8262 PostWysłany: 18 Gru 2017 12:06 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 276
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
to dlaczego kilka postów wyżej piszesz o reklamacji??? a teraz już nie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8263 PostWysłany: 18 Gru 2017 12:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
Opisałem Ci jak działa zastrzeżenie karty.

Sama musisz sobie odpowiedzieć czy w Twoim przypadku reklamacja jest zasadna vs warunki Twojej rezerwacji.
Możesz reklamować zawsze...

I reklamacje transakcji dokonanych karta składasz zawsze w banku, który wydał Ci kartę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8264 PostWysłany: 18 Gru 2017 13:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Jakiś czas temu przerabiałem temat anulacji/ zastrzeżenie karty z siecią IHG. Tutaj jest cały wątek
ihg-anulacja-noclegu,1577,119048
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
helka2003 lubi ten post.
 
      
#8265 PostWysłany: 18 Gru 2017 23:08 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 19
Loty: 210
Kilometry: 397 378
Czy ktoś korzysta z karty Ibis Biznes? Czy wykupienie karty faktycznie powoduje nadanie statusu gold dla konta na pełnoprawnych zasadach tj np upgrade pokoju? Czy taki status działa tylko dla Ibis czy też dla innych (Sofitel, Mercure, Novotel)? Tracę z końcem roku golda (rok wcześniej spadek z platyny na golda) a przyzwyczaiłem się do tych mini przywilejów, zwłaszcza do upgrade pokoi czy bezpłatnych późnych wymeldowań:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8266 PostWysłany: 18 Gru 2017 23:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 204
Kilometry: 285 320
niebieski
Tak iB, daje status Gold LCAH i wszystkie z tym związane przywileje. Działa też na Sofitele, Mercure, Novotele ...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
invasion uważa post za pomocny.
 
      
#8267 PostWysłany: 19 Gru 2017 00:18 

Rejestracja: 15 Sty 2012
Posty: 5
Posiadam Golda a co za tym idzie "gwarancje dostepnosci na 3 dni przed przyjazdem", nistety nie doczytałam wczesniej że gwarancja taka obejmuje tylko jeden pokoj a potrzebuje dwa. Jeden pokój juz zarerwowany i tu powstał problem z rezerwacją drugiego bo system na końcu go nie przepuszcza (bez Golda brak pokoi)
Czy może chciałby sobie ktoś z karta Golda nabić punkty robiąc potrzebna mi rezerwację? (hotel w Zakopanym-2 nocki)
Jesli ktoś chętny proszę na priv :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8268 PostWysłany: 19 Gru 2017 00:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
qryku napisał(a):
Czy ktoś korzysta z karty Ibis Biznes? Czy wykupienie karty faktycznie powoduje nadanie statusu gold dla konta na pełnoprawnych zasadach tj np upgrade pokoju? Czy taki status działa tylko dla Ibis czy też dla innych (Sofitel, Mercure, Novotel)? Tracę z końcem roku golda (rok wcześniej spadek z platyny na golda) a przyzwyczaiłem się do tych mini przywilejów, zwłaszcza do upgrade pokoi czy bezpłatnych późnych wymeldowań:)

Status Gold przydziela sie niemal natychmiastowo po wykupieniu tej karty. Kupilam w polowie roku kalendarzowego, a status pokazuje sie na poltora roku. Jak do tej pory nie dostalam zadnego upgrade'u, ale dostaje z reguly jakies upominki i vouchery na drinki. Ekstra znizka tylko na Ibisy.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8269 PostWysłany: 19 Gru 2017 13:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2711
HON fly4free
@Aga_podrozniczka
Aby dostać upgrade trzeba się o niego upomnieć - najlepiej mailowo przed wizytą poprosić o pokój lepszej kategorii. Przy goldzie nie powinno być z tym problemu (chyba, że w hotelu jest całkowite wypełnienie).
Góra
 Profil Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
Enzym uważa post za pomocny.
 
      
#8270 PostWysłany: 19 Gru 2017 13:50 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2091
srebrny
Prawie nigdy nie upominałem się o upgrade, nawet będąc już w hotelu, ale bez problemu go dostawałem. Może znaczenie ma status - platynowy, a przy goldzie trzeba wcześniej ich gnębić? ;)
A zdarza się też i tak że przy check-in recepcjonistka bez żadnego mojego pytania mówi, że z uwagi na pełne obłożenie nie może dać upgrade, więc już wcześniej wie, że on się należy. Także nie bardzo rozumiem, dlaczego trzeba się upominać o coś, co jest z definicji przydzielane?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#8271 PostWysłany: 19 Gru 2017 13:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1196
Loty: 399
Kilometry: 662 743
srebrny
Zgadza się. Jak się nie upominałam miałam figę z makiem. Natomiast zachęcona przez użytkowników niniejszego forum od kilku miesięcy wysyłam przed pobytem uprzejmego maila z prośbą o upgrade i otrzymuję go w zasadzie każdorazowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8272 PostWysłany: 19 Gru 2017 14:07 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 412
Ja ostatnio zawsze wpisuję taką prośbę w czasie robienia Zameldowania online, oczywiście grzecznie, z zastrzeżeniem, że jeśli jest taka możliwość ;)
O ile wcześniej hotele rzadko to czytały, to przynajmniej w ciągu ostatnich kilku miesięcy w moim przypadku nastąpiła bardzo duża poprawa, ostatnio nawet dostałem smsa, bo miałem opóźnienie pociągu 2h i nie pojawiłem się o wskazanej wcześniej godzinie w hotelu (na Wczesne Zameldowanie) ;)

Wesołych Wszystkim!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8273 PostWysłany: 19 Gru 2017 16:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
sranda napisał(a):
Prawie nigdy nie upominałem się o upgrade, nawet będąc już w hotelu, ale bez problemu go dostawałem. Może znaczenie ma status - platynowy, a przy goldzie trzeba wcześniej ich gnębić? ;)
A zdarza się też i tak że przy check-in recepcjonistka bez żadnego mojego pytania mówi, że z uwagi na pełne obłożenie nie może dać upgrade, więc już wcześniej wie, że on się należy. Także nie bardzo rozumiem, dlaczego trzeba się upominać o coś, co jest z definicji przydzielane?


Jeśli znaczenie ma status to jest to tym bardziej chore, niż można przypuszczać. Sorry, ale nie wierzę, że którykolwiek sensownie zarządzany hotel z profesjonalną obsługą traktuje golda zdecydowanie gorzej (np. nie dając upgrade) niż platynę.
Opisywałam miesiąc temu przygodę z pewnym Novotelem (żeby nie było niejasności, nie były to Katowice, choć tutaj też daleko jest od gratulacji nad poziomem usługi - jak kogoś to interesuje to info tylko w pw). Z moimi punktami bujali się trzy tygodnie, po moim kilkukrotnym kontakcie z supportem. Na maila z uprzejmym (starałam się, naprawdę) pytaniem o postępy w reklamacji nie odpisali, jakaś tam księżniczka mi odpisała po 3 tygodniach, czy punkty doszły. Komedia, punkty wpadły z tyt. courtesy bonus. No przepraszam bardzo, ale nie wierzę, że gdybym miała platynę to cokolwiek by to zmieniło.
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8274 PostWysłany: 19 Gru 2017 17:02 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2091
srebrny
A jak myślisz, jak dany hotel zachowa się w sytuacji, gdy ma np. na daną noc 5 wolnych pokoi o wyższym standardzie i czterech gości, którzy mają platynę oraz dziesięciu, który mają golda.
Którzy z nich dostaną upgrade? Oczywiście, że platyna powinna mieć pierwszeństwo i w tym sensie Ci goście są lepiej traktowani.
W przyszłym roku pewnie będzie to jeszcze bardziej widoczne, gdy ilość posiadaczy tego statusu drastycznie się zmniejszy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8275 PostWysłany: 19 Gru 2017 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1999
srebrny
Ich support to w ogóle parodia, czasami szkoda nawet nerwów.

invasion napisał(a):
sranda napisał(a):
Prawie nigdy nie upominałem się o upgrade, nawet będąc już w hotelu, ale bez problemu go dostawałem. Może znaczenie ma status - platynowy, a przy goldzie trzeba wcześniej ich gnębić? ;)
A zdarza się też i tak że przy check-in recepcjonistka bez żadnego mojego pytania mówi, że z uwagi na pełne obłożenie nie może dać upgrade, więc już wcześniej wie, że on się należy. Także nie bardzo rozumiem, dlaczego trzeba się upominać o coś, co jest z definicji przydzielane?


Jeśli znaczenie ma status to jest to tym bardziej chore, niż można przypuszczać. Sorry, ale nie wierzę, że którykolwiek sensownie zarządzany hotel z profesjonalną obsługą traktuje golda zdecydowanie gorzej (np. nie dając upgrade) niż platynę.
Opisywałam miesiąc temu przygodę z pewnym Novotelem (żeby nie było niejasności, nie były to Katowice, choć tutaj też daleko jest od gratulacji nad poziomem usługi - jak kogoś to interesuje to info tylko w pw). Z moimi punktami bujali się trzy tygodnie, po moim kilkukrotnym kontakcie z supportem. Na maila z uprzejmym (starałam się, naprawdę) pytaniem o postępy w reklamacji nie odpisali, jakaś tam księżniczka mi odpisała po 3 tygodniach, czy punkty doszły. Komedia, punkty wpadły z tyt. courtesy bonus. No przepraszam bardzo, ale nie wierzę, że gdybym miała platynę to cokolwiek by to zmieniło.
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8276 PostWysłany: 19 Gru 2017 17:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 4164
Loty: 1
Kilometry: 282
platynowy
Niech mi ktos wytlumaczy : dlaczego w ibisie Kielce nie dysponuja ani jednym (slownie zero) lozeczkiem turystycznym dla dziecka ? Hotel na 114 pokoi i ani jednego?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8277 PostWysłany: 19 Gru 2017 17:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Wbrew pozorom, support to najmilsze wspomnienia tej reklamacji.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8278 PostWysłany: 19 Gru 2017 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1999
srebrny
Ja kiedyś od supportu (walcząc ponad 3 miesiące) usłyszałem "ja nie wiem co było 3 miesiące temu, inni ludzie tu pracowali i za 3 miesiące będą następni". Także... to chyba mówi wszystko za siebie o ich podejsciu do klienta
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8279 PostWysłany: 19 Gru 2017 22:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Garmond napisał(a):
@Aga_podrozniczka
Aby dostać upgrade trzeba się o niego upomnieć - najlepiej mailowo przed wizytą poprosić o pokój lepszej kategorii. Przy goldzie nie powinno być z tym problemu (chyba, że w hotelu jest całkowite wypełnienie).


To do kitu z takim benefitem, jak trzeba sie upominac. Wystarczy, ze musze upominac sie o vouchery na drinki w niektorych hotelach. Dlatego wole Hiltony, bo tam daja mi upgrade bez pytania. Wlasnie dostalam na jutro w Pradze, widze juz w aplikacji. Na dodatek Gold ma darmowe sniadanie, a w Accorach trzeba zwykle placic jak za zboze.

Wrocilam do Accora przez znajomych, bo oni zawsze zatrzymuja sie w tej sieci i to znajomy powiedzial mi o tej karcie biznes. Zwlaszcza, ze ja kupilam ja bez VAT i przez firme, wiec koszt minimalny. Ale jakbym miala zapracowac na ten status pobytami, bo czulabym zazenowanie. To juz wole zatrzymywac sie w tanich, lokalnych hotelach niesieciowych, przynajmniej kazdy jest inny.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#8280 PostWysłany: 19 Gru 2017 23:08 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3241
srebrny
Niestety taki jest Accor. Przywileje były adekwatne do statusu w czasach kiedy można było mieć platynę po kilku pobytach. Obecnie wymogi są takie jak w innych sieciach a przywilejów brak.

Ile dla Accora warty jest GOLD świadczy dobitnie karta Ibis business - z jednej strony aby dostać Golda trzeba wydać w Accor w ciągu roku 30 tys zł, albo odbyć 30 noclegów, a z drugiej strony sprzedają go każdemu po 200zł/rok.
Po zeszłorocznych zmianach Ibis business powinien dawać max SILVERa - tym bardziej że sama karta jest raczej dedykowana dla bywalców Ibisa a tam Silver i Gold nie robią żadnej różnicy.

Trudno w takiej sytuacji liczyć na normalne przywileje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13251 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 663  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group