Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13251 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 663  Następna
Autor Wiadomość
#8181 PostWysłany: 29 Lis 2017 18:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Ktoś kiedyś pisał, że dostał zwrot punktów za nocleg opłacony punktami, ale wyszukiwarka sobie nie radzi ze znalezieniem tej informacji ;/ Nocowałam w hotelu noc i właśnie dziś sprawdzam, a tutaj dodatkowe 2 tys. z opisem 'cancelled' + oczywiście informacja o rezerwacji punktowej w danym hotelu. Ściągną sobie sami te punkty czy będą próbować ściągać pieniądze później? Płatność oczywiście była uregulowana na miejscu.
Moja reklamacja opisywana stronę czy dwie temu jeszcze nie jest rozpatrzona. Hotel ma trudności ze zwrotem punktów, podobno techniczne :lol:
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#8182 PostWysłany: 30 Lis 2017 00:25 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
kendi napisał(a):
scorpion1077 napisał(a):
kendi napisał(a):
Sprawdź czy faktycznie punkty za tę rezerwację nie wróciły na Twoje konto. Ja kilka dni temu robiłem rezerwację w Sofitel Taba za 4000 punktów i 1 euro dopłaty. Póżniej sprawdziłem konto i mam obciążenie na 4000 punktów i póżniej uznanie na 4000 punktów (tak jak widać poniżej). Mam na mailu potwierdzenie rezerwacji z informacją, że zapłacono 4000 punktów i 1 euro, rezerwacja jest widoczna na stronie i w aplikacji ale oczywiście spodziewam się, że na miejscu hotel sobie ściągnie z mojego konta te 4000 punktów.


Lepiej napisz do hotelu maila, czy potwierdzają Twoją rezerwację. Unikniesz godzinnego check-inu i niepotrzebnych nerwów. Obsługa recepcji na prawdę słabo mówi po Angielsku, a jak jeszcze usłyszą hasło le club points, to bledną z nieporadności.


Właśnie tak mnie dzisiaj tknęło, żeby sprawdzić, czy z karty mi zeszło 1 euro. I okazało się, że obciążenia brak. Zadzwoniłem więc do obsługi klienta, mówię jak sprawa wygląda i... ale o co chodzi, przecież punkty wróciły na konto. No właśnie w tym problem, że punkty wróciły a rezerwacja cały czas jest potwierdzona na stronie i w aplikacji, nawet sobie wysłałem ze strony powtórne potwierdzenie rezerwacji. No i zaczęło się łączenie z działem technicznym, słuchanie muzyczki, oczekiwanie. Skończyło się tym, że nic nie wiem, mają to wyjaśnić i odpisać mi mailowo.


Ponieważ przez prawie tydzień nie dostałem żadnej odpowiedzi w powyższym temacie to wczoraj złożyłem telefonicznie reklamację na tę okoliczność. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź:

Dzień dobry Panie W******,

Nawiązując do Pana prośby dotyczącej rezerwacji F******D w hotelu Sofitel Taba Heights,
uprzejmie potwierdzamy, że Pana rezerwacja jest aktualna oraz płatności zostały otrzymane przez hotel.
Dziękujemy za zaufanie i prosimy o kontakt, jeśli możemy pomóc.

TOMASZ
AccorHotels Centrum Obsługi Klienta

Na koncie Accor w dniu dzisiejszym Account Regularization -4000 punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8183 PostWysłany: 30 Lis 2017 22:56 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 495
Loty: 49
Kilometry: 49 405
niebieski
@kendi Gdybyś nie interweniował, zapewne ślęczałbyś pół nocy przy recepcji szkoląc się angielskiego z domieszką akcentu charakterystycznego dla krajów arabskich. U mnie pobrali kase i punkty od razu, a rezerwacji w systemie nie mieli, jak poprosiłem o check-in zameldowali mnie na jedną noc i obciążyli za nią :) Generalnie radzę uzbroić się w cierpliwość i wszelkie potwierdzenia rezerwacji najlepiej w języku hebrajskim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8184 PostWysłany: 02 Gru 2017 20:59 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
savoj napisał(a):
Pójdę dalej z pytaniem ... Robiąc w ostatnim okresie trzy razy rezerwację w hotelu Novotel Katowice rezerwowałem zawsze bez śniadań w najniższej mozliwej cenie ;) a na miejscu okazywało się ,że śniadania mam w cenie .Dodam ,że mam kartę platinum , więc może o to chodzi ?

Czy ktoś ma podobne doświadczenia w tym lub w innych hotelach?
Chodzi też o dodatkowe szczegóły, typu:
- posiadany status,
- pobyty w dni powszednie czy w weekendy,
- stawka,
- rezerwacja opłacona gotówką lub punktami
itp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8185 PostWysłany: 03 Gru 2017 20:10 

Rejestracja: 03 Gru 2017
Posty: 1
Czy ktoś z Was próbował rezerwować pokój w nowej ofercie Accor "hu, hu, ha, masz 3 noclegi płacisz za 2!"? Obojętnie jaki termin zostanie wybrany, bez względu z jakiej podstrony na ich oficjalnej stronie, zawsze pokazuje cenę za 3 noce identyczną jaka jest bez tej oferty. Wszystko jest dobierane zgodnie z ich regulaminem, a mimo wszystko w żaden sposób nie obniża ceny. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informację czy wskazówkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8186 PostWysłany: 04 Gru 2017 01:09 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
Oferta działa, ale z pewnymi ograniczeniami: sam sprawdzałem Gdańsk - na okres sylwestrowy nie wchodzą żadne hotele, ale od 2 stycznia pokazuje 3 hotele w ofercie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8187 PostWysłany: 04 Gru 2017 13:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2711
HON fly4free
Za horecanet.pl

Orbis wchodzi do Estonii

Grupa Hotelowa Orbis, największa sieć hoteli w Europie Wschodniej i wyłączny licencjodawca marek AccorHotels już wkrótce obecna będzie także w Estonii. Ibis Tallinn Centre zostanie otwarty w połowie 2019 roku i będzie zarządzany przez Orbis. Właścicielem i inwestorem hotelu jest firma Hausers Group.

Ibis to marka ekonomiczna AccorHotels, europejski lider w swojej kategorii z ponad 1 tys. hoteli w 65 krajach. Marka ibis jest rozpoznawalna na świecie ze względu na jakość usług i zaangażowanie w ochronę środowiska, zapewnia nowoczesność, wygodę (łóżka Sweet BedTM) i serwis w najlepszej cenie.

Hotel ibis Tallinn Centre powstanie w centrum stolicy Estonii, w odległości krótkiego spaceru do głównej dzielnicy biznesowej Talina, blisko głównych atrakcji turystycznych oraz węzłów komunikacyjnych, zaoferuje 190 pokoi.

- Grupa Orbis jest wiodącym operatorem hotelowym w Europie Wschodniej z ponad 120 hotelami, w tym 9 w krajach nadbałtyckich i mającym ambicję dalszego rozwoju w Regionie, głównie poprzez partnerstwo z silnymi inwestorami, także poprzez wejście na nowe rynki, na których nie jesteśmy jeszcze obecni. Wraz z pojawieniem się sieci ibis wprowadzamy wiodącą europejską markę ekonomiczną do Estonii, dobrze rozwijającego się rynku o dużym potencjale, dzięki czemu jeszcze bardziej umocnimy naszą wiodącą pozycję w Regionie - skomentował Gilles Clavie, prezes i dyrektor generalny Orbis.

- Hotel ibis w centrum Tallina jest jednym z najciekawszych projektów w naszym portfolio. Trwają przygotowania do rozpoczęcia prac budowlanych. We współpracy z jedną z największych grup hotelowych na świecie, reprezentowaną przez Orbis, wprowadzimy nowy poziom jakości na rynku hotelowym w Tallinie - powiedział Janno Parik, członek zarządu Grupy Hausers.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
invasion uważa post za pomocny.
 
      
#8188 PostWysłany: 04 Gru 2017 16:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Działa Wam formularz kontaktowy na stronie Accora? Mi od dłuższego czasu nie działa,a maile przypiętego do tego wątku trafiają chyba w jakąś otchłań bo nawet standardowej zwrotki "przyjęliśmy zgłoszenie" nie ma, nie mówiąc o odpowiedzi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8189 PostWysłany: 04 Gru 2017 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Taka oto historia ;)
Mam zarezerwowany hotel w styczniu, dzisiaj dostaje punkty za pobyt, miesiąc wcześniej ;) to się nazywa zaufanie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8190 PostWysłany: 04 Gru 2017 19:49 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Jesteś pewien, że nie zrobiłeś rezerwacji na błędny miesiąc...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8191 PostWysłany: 04 Gru 2017 20:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Wszystko się zgadza, rezerwację widzę na liście z datą styczniowa, widocznie ufają że na pewno tam przyjadę ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8192 PostWysłany: 04 Gru 2017 23:27 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 495
Loty: 49
Kilometry: 49 405
niebieski
Bądź założyli, że nie szarpniesz się nawet na soczek :D


Ostatnio edytowany przez michzak, 05 Gru 2017 08:46, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
      
#8193 PostWysłany: 05 Gru 2017 18:09 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 705
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
1000 punktów za pobyt (min. 2 noce).
Rezerwacje do 14.01.2018 r. na pobyty do 28.02.2018 r., wymagana rejestracja do promocji.
https://www.accorhotels.com/gb/leclub/h ... xtor=AL-40

T&C: https://www.accorhotels.com/hotel-cms/g ... -51272.htm
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8194 PostWysłany: 05 Gru 2017 18:19 

Rejestracja: 28 Maj 2015
Posty: 146
@Manuel, raczej mało przydane dla większości:

This offer is available only to members with an address in Austria, Germany, Sweden, Denmark, Norway and Finland and who received the dedicated e-mailing with this specific offer sent by Le Club AccorHotels.
Góra
 Profil Relacje PM off
Manuel lubi ten post.
Manuel uważa post za pomocny.
 
      
#8195 PostWysłany: 05 Gru 2017 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 398
Loty: 57
Kilometry: 77 621
niebieski
Za noclegi opłacone w dużej mierze punktami, z niewielką dopłatą (rzędu 4zł w Styles, 7zł w Mercure) nie naliczyły mi się żadne punkty. Kalkulator na stronie Accora pokazuje, że przy statusie Silver jakieś pojedyncze punkty powinny być. Jak rozumiem, bez nabitego chociaż 1pkt za rezerwację nie ma szans na zaliczenie jej w Places, prawda? Powinienem to reklamować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8196 PostWysłany: 05 Gru 2017 20:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1557
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Dopłata musi być większa niż podatek (za nocleg), żeby Ci się zaliczyło - no chyba, że coś się zmieniło.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8197 PostWysłany: 05 Gru 2017 20:15 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
rml napisał(a):
Za noclegi opłacone w dużej mierze punktami, z niewielką dopłatą (rzędu 4zł w Styles, 7zł w Mercure) nie naliczyły mi się żadne punkty. Kalkulator na stronie Accora pokazuje, że przy statusie Silver jakieś pojedyncze punkty powinny być. Jak rozumiem, bez nabitego chociaż 1pkt za rezerwację nie ma szans na zaliczenie jej w Places, prawda? Powinienem to reklamować?

napisz maila do hotelu i popros o naliczenie punktow - powinni cos tam zaliczyc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8198 PostWysłany: 06 Gru 2017 00:00 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4261
Loty: 423
Kilometry: 954 846
złoty
możecie sie zalogować do accor? próbuję zabukować hotel, ale ciągle przy logowaniu wyrzuca błąd, że niby złe hasło, ale na pewno dobre... infolinia nie działa... choć nie wiem jak to możliwe, kiedyś chyba cała dobę działała?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8199 PostWysłany: 06 Gru 2017 00:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 538
Kilometry: 845 671
złoty
Nie działa.
Góra
 Profil Relacje PM off
maxima lubi ten post.
 
      
#8200 PostWysłany: 06 Gru 2017 20:46 

Rejestracja: 13 Gru 2014
Posty: 45
Zbanowany
Pytanie, może trochę z kategorii Cebula+ :mrgreen: ale zadaję je nie z uwagi na drobną oszczędność, ale z ciekawości o działanie systemu rezerwacyjnego dla członków Le Club:
Robię rezerwację w Ibisie na styczeń, potrzebuję noclegu od czwartku do poniedziałku - za taki termin (4 noce) wyskakuje mi cena wyższa niż wyszukam oddzielnie nocleg na 1 noc i następnie na 3 noce od piątku (wtedy te ostatnie są taniej "Dla Klubowiczów -5%").
Tak samo kalendarz cen pokazuje, że jeśli te 4 noce wezmę od piątku, nie od czwartku, a np. od piątku czy soboty na 4 dni to zapłaciłbym mniej.

Zatem po krótkiej analizie doszedłem do wniosku, że zarezerwuję 3 noce od piątku do poniedziałku i następnie oddzielnie kupię nocleg na wcześniejszą noc. Potem jedynie mail do hotelu z prośbą czy mogą "połączyć" rezerwacje dla tego samego klienta na kolejne dni aby nie musieć zmieniać pokoju po przespaniu pierwszej nocy i robić check-outu o 12.

Sprawę komplikuje jednak, że potrzebuję nie jeden a dwa takie pokoje na ten sam termin (bo jadą 4 osoby).
I co się ciekawego okazuje - przy próbie bookowania 2 pokoi, nie ma już "tańszej" wersji z noclegiem na 3 noce od piątku - kosztuje tyle samo co bym zarezerwował cały pobyt razem. Znika opcja Dla Klubowiczów -5%.
I tu moje kluczowe pytanie do znawców :lol: Czy jeśli zrobię rezerwację tylko na jeden pokój w układzie 1 nocleg+3 noclegi na oddzielnych rezerwacjach (cały czas mowa o 1 pokoju dla 2 osób), to co się okaże później, czy:
1) system umożliwi mi kupno tego drugiego pokoju również systemem 1+3 noce (w tym te 3 noce -5%) a "blokada" wyskakuje tylko jak potrzebuję 2 pokoi naraz
2) system poda ceny standardowe czyli cena za każdą noc taka sama bez zniżki za robienie oddzielnej rezerwacji od piątku - tym samym wynikałoby z tego, że po prostu w systemie jest jeden/ostatni pokój który ma obniżoną cenę przy rezerwacji na 3 dni dopiero od piątku (takie rozwiązanie rozumiem o tyle ryzykownie, że sens działania takiej taryfy wyklucza, że drugi pokój kupię równie tanio, ale nawet należy liczyć się, że cena pozostałych pokoi wzrośnie bo np. jakiś algorytm podnosi ceny za pokoje w dniach w których pojawiła się już określona liczba rezerwacji jak ta którą złożę na 1 pokój)
3) system nie daje zniżki -5% na drugi pokój bo jako członek Le Club mogę nabyć tylko 1 pokój ze zniżką w układzie 1+3 noclegi. Ale jeśli blokada jest na usera a nie chodzi o to, że jest pula pokoi z tą zniżką, to wtedy zakładam nowe konto LeClub na osobę dla której rezerwuję drugi pokój i dla niej rezerwuję 1+3 noclegi czwartek-poniedziałek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13251 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 663  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group