Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13239 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 662  Następna
Autor Wiadomość
#7321 PostWysłany: 28 Lip 2017 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2306
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Ja też dzisiaj dostałem. Nic nie zamawiałem. Jedyne co, to zapowiada mi się przedłużenie statusu na kolejny rok (brakuje mi jeszcze 8 noclegów).

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#7322 PostWysłany: 28 Lip 2017 23:36 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
Sami z siebie przysłali. Status się nie zmienił, miałem już kartę że starym wzorem ważną do końca roku. Co prawda jakiś miesiąc temu "wyrobiłem" limit na przedłużenie statusu, ale raczej nie ma to związku, bo nowa karta też jest ważna do końca bieżącego roku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7323 PostWysłany: 30 Lip 2017 21:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2306
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Jakie są Wasze doświadczenia z upgrade'em a w zasadzie jego brakiem w przypadku dostępności lepszych pokoi w większej liczbie? Dzisiaj na recepcji najpierw mi powiedziano, że nie ma wolnych pokoi. Jak powiedziałem, że są bo sprawdziłem na telefonie, to powiedziano mi, że kierownik nie wyraził zgody na upgrade'y, bo wie, że te pokoje sprzeda drożej (btw. dostępne są tylko droższe, a brakuje zwykłych, który miałem zarezerwowany).

Jak powiedziałem, że w takim razie dopłacę do lepszego pokoju, to okazało się, że nie ma problemu...

Szczerze wygląda to bardzo słabo. Człowiek wybiera hotele z grupy, często droższe, w gorszej lokalizacji, itd., żeby zdobyć status, a tu spotyka się z czymś takim. Mialem wrażenie, że hotel wolałby w ogóle nie gościć statusowych. Zapomniano też o prezencie i liście powitalnym (sama recepcjonistka była zdziwiona, bo rezerwowane przez stronę i mieli info w systemie. Wyszło to, bo zmienili mi pokój z twina na double i nie było w nim wstawki).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7324 PostWysłany: 30 Lip 2017 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1551
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Darek odpowiem Ci tak - wszystko zależy od człowieka. Nawet jak coś Ci się należy (w przypadku platyny na pewno się należy) to ktoś po złości lub po prostu może Ci tego nie dać. Dlatego potem reklamacja i tyle, jeśli interwencja bezpośrednio w hotelu nic nie dała. To smutne, że musimy walczyć o swoje.

PS.
Jak dopłaciłeś np. do Superior to powinni z automatu dać Ci oczko wyżej niż Superior (czy tam inny rodzaj).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Darek M. uważa post za pomocny.
 
      
#7325 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2306
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
pawi napisał(a):
Darek odpowiem Ci tak - wszystko zależy od człowieka. Nawet jak coś Ci się należy (w przypadku platyny na pewno się należy) to ktoś po złości lub po prostu może Ci tego nie dać. Dlatego potem reklamacja i tyle, jeśli interwencja bezpośrednio w hotelu nic nie dała. To smutne, że musimy walczyć o swoje.

PS.
Jak dopłaciłeś np. do Superior to powinni z automatu dać Ci oczko wyżej niż Superior (czy tam inny rodzaj).
Właśnie zastanawiam się czy z rana nie napisać do hotelu, a jak to nie pomoże to standardową ścieżką, która zawsze dawała pozytywny rezultat. Wkurza mnie to upominanie się o wszystko.

O welcome drinka już trzy razy w tym roku musiałem prosić. O wstawce nawet nie wspomnę. Jakoś dziwnie w Hilton zawsze wszystko gładko i obsługa już na starcie lepiej wita.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7326 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1551
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Pisz do hotelu oczywiście, nie ma co się spinać i od razu reklamować 'oficjalnie'. Jak to nie da rezultatów to dalej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7327 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2306
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Dzięki za odpowiedź. Poszedł esej do hotelu. Co masz na myśli, przez zdanie, że przy dopłacie do Superior powinienem z automatu dostać np. Privelege?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7328 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1551
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Skoro masz upgrade o jeden standard wyżej a płacisz za superior to powinieneś dostać +1poziom wyżej niż superior :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7329 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2306
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Ale nie mam żadnego upgrade'u a nawet downgrade, bo zamiast widoku na morze mam na miasto.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7330 PostWysłany: 30 Lip 2017 22:59 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Napisz jeszcze który to hotel, żebyśmy wiedzieli, gdzie lepiej nie robić rezerwacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7331 PostWysłany: 30 Lip 2017 23:12 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Niech zgadnę, Mercure Gdynia Centrum...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7332 PostWysłany: 31 Lip 2017 08:49 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1006
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Obsługa za granicą w wielu hotelach Accora jest o wiele lepsza niż w Polsce.
W szczególności góruje tu Azja (Tajlandia, Bali).
O nic nie trzeba się prosić, a pracownik recepcji odprowadza cię osobiście do pokoju, a potem dzień w dzień pyta czy na pewno wszystko w porządku.
_________________
ImageImage


Ostatnio edytowany przez Tjw1978, 31 Lip 2017 09:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7333 PostWysłany: 31 Lip 2017 08:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1166
Loty: 363
Kilometry: 392 814
niebieski
Ja wychodzę z takiego założenia, że zawsze należy domagać się jakości wykonywanej usługi. Nie po to rezerwujemy hotel sieciowy (które to powinny mieć podobny standard, niezależnie od kraju czy miasta), ale także mamy statusy, które coś powinny oznaczać dla osób w tym hotelu pracujących. Co innego jak lecimy do hotelu x, którego właścicielem jest Kemal na obrzeżach Teheranu - tam właściwie niczego nie możemy wymagać... a co innego, gdy świadomie płacimy więcej za lepszą jakość. Zawsze warto w takim wypadku dzwonić od customer service albo rozmawiać z menadżerem (lub pisać opinię po odbytym pobycie - oni to czytają).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7334 PostWysłany: 31 Lip 2017 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Michy napisał(a):
Niech zgadnę, Mercure Gdynia Centrum...

W tym hotelu wiele spraw szwankuje, ale akurat upgrade dają bez problemu, nawet z listem od dyrektora... więc może inny hotel ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7335 PostWysłany: 31 Lip 2017 14:06 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1960
platynowy
@Michy

Dziwne, że wymieniasz ten hotel.Nie miałem żadnych zastrzeżeń do noclegu w nim.Jeden z lepszych Mercurych w Polsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7336 PostWysłany: 31 Lip 2017 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1551
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Andi napisał(a):
Michy napisał(a):
Niech zgadnę, Mercure Gdynia Centrum...

W tym hotelu wiele spraw szwankuje, ale akurat upgrade dają bez problemu, nawet z listem od dyrektora... więc może inny hotel ;)


Mają problemy z obsadą na recepcji na pewno, ale mam pozytywne wrażenia (upgrade 2 razy był) ze wstawką i listem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7337 PostWysłany: 31 Lip 2017 14:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
@pawi dokładnie to ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7338 PostWysłany: 31 Lip 2017 15:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 531
Kilometry: 818 751
złoty
Czy ostatnio wpadają Wam punkty za noclegi opłacone voucherami w hotelu ?
Za ostatnie dwie rezerwacje mam i punkty statusowe i z points accelerator co mnie delikatnie rzecz ujmując dziwi :) oczywiście na plus, ale jednak ^^
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7339 PostWysłany: 31 Lip 2017 15:13 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
@walerek, wcale nie dziwne i diagnozę postawiłem trafną :) Byłem tam trzy razy i za każdym razem były jakieś incydenty, co wcale nie wyklucza tego, że Twój pobyt mógł przebiec bezproblemowo. Pisałem już o aferze z ostatniego pobytu w tym hotelu na forum i mam sygnały od innych osób, które potwierdzają fakt, że nie najlepiej jest z organizacją pracy w Mercure Gdynia. Prawdą jednak jest, że upgrade dostawałem, późny check out również, ale to nie wystarczy, żeby był to jeden z najlepszych Mercure w Polsce, tym bardziej, że kolejne pobyty pokazały, że nie robi się tam nic, aby wyeliminować popełniane błędy. W tym roku zamieniłem Mercure Gdynia na Mercure Gdańsk Stare Miasto i muszę stwierdzić, że poziom zadowolenia z pobytu jest nieporównywalny, szkoda tylko, że nie mają strefy spa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7340 PostWysłany: 31 Lip 2017 15:27 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1960
platynowy
Ja tam byłem w czerwcu i rezerwowałem kilka pokoi.Od początku do końca obsługiwała moją grupę jedna recepcjonistka.Znała moje zapotrzebowanie i doskonale się z tego wywiązywała.Dobrze się na tym znała ponieważ wcześniej pracowała w Novotel Airport Warszawa.Fakt że z nikim innym nie rozmawiałem i nie chciałem rozmawiać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13239 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 662  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group