Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594 ... 663  Następna
Autor Wiadomość
#11801 PostWysłany: 16 Wrz 2021 22:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
Dokładnie mam taki sam problem, w ofercie elastycznej punkty wracają same bezproblemowo, w ofercie rezerwuj bez obaw już nie jest tak bez obaw, rezerwowałem Mercure Kasprowy, po anulacji dopiero telefon na infolinię Accora pozwolił na zwrot kwoty przedpłaty, punkty nie wróciły, dziś drugi telefon spowodował stwierdzenie Pani na infolinii, że zna problem i postara się na zwrot punktów do jutra. Zobaczymy. Oczywiście w konsekwencji wszystko będzie OK, ale drażni że samemu trzeba pilnować takich rzeczy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#11802 PostWysłany: 17 Wrz 2021 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2323
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Na jaki numer dzwoniłeś?
Jak klikam ma kontakt u nich na stronie to przekierowuje mnie na portugalską stronę :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11803 PostWysłany: 17 Wrz 2021 10:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2707
HON fly4free
Infolinia Accor: 225839006.
Góra
 Profil Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
Enzym uważa post za pomocny.
 
      
#11804 PostWysłany: 17 Wrz 2021 10:39 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 768
Loty: 145
Kilometry: 308 365
srebrny
Ja zawsze dzwonię na nr 22 3060230. Bardzo sprawna obsługa.
Edit: Może te numery wpisać do Wikipostu?
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11805 PostWysłany: 17 Wrz 2021 12:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
Darek M. napisał(a):
Na jaki numer dzwoniłeś?
Jak klikam ma kontakt u nich na stronie to przekierowuje mnie na portugalską stronę :D


Na numer 22 583 90 06, taki sam jak podał @Garmond , punktów mimo zapewnień dalej nie ma na koncie, zapewne będę musiał ponowić kontakt :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11806 PostWysłany: 17 Wrz 2021 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
Do -25% i do 3000 pkt Reward za rezerwacje samochodu w Europcar. Szczegóły na zdjęciu i w linku.

Link: https://partner.europcar.com/accor-all-offers/en?
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Velbandito uważa post za pomocny.
 
      
#11807 PostWysłany: 17 Wrz 2021 20:40 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
Z punktami za wynajem aut z Europcar to jest jakaś paranoja. Nigdy nie wpadają same. zawsze muszę składać reklamację.
Jakoś tydzień temu wręcz napisałem do Europcar zapytanie o co chodzi, bo to niby megapartnerstwo i odpowiedź przyszła taka:

Cytuj:
Please be advised that only privilege points are automatically calculated after the end of the rental only for rentals in Germany, Italy, Spain, Portugal, UK, Austria, Australia, Norway, Switzerland and some branches in France. Rentals outside of these countries are manually calculated by our dedicated Loyalty Department as well as the miles.


Przy czym nie dostałem punktów z automatu z żadnego wynajmu na Kanarach ani we Francji.


Ostatnio edytowany przez Chupacabra, 17 Wrz 2021 21:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11808 PostWysłany: 17 Wrz 2021 21:02 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8898
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Podobnie z milami w M&M - też nie dostałem za żaden wynajem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11809 PostWysłany: 17 Wrz 2021 21:04 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1287
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Przeciez to jest caly ALL nic w tej sieci nie działa tak jak powinno
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11810 PostWysłany: 17 Wrz 2021 21:07 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8898
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Ale tu akurat jest też problem ze strony Europcar, też tam mało co działa prawidłowo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11811 PostWysłany: 17 Wrz 2021 21:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Chupacabra napisał(a):
Z punktami za wynajem aut z Europcar to jest jakaś paranoja.

Potwierdzam w pełnej rozciągłości. Kiedyś z punktami za wynajem samochodu w Europcar w Jordanii walczyłem chyba z pół roku. Po prostu zawziąłem się i postanowiłem, że tego tematu nie odpuszczę. Oparło się o polski oddział Accora i centralę Accor w Francji. Jakbym policzył maile w tej sprawie to pewnie z 30 by się zebrało. Na koniec historii w ramach courtesy points dostałem z centrali chyba z 3-4x punkty wynikające z wynajmu. Ale raczej dlatego, że wszyscy mieli dosyć moich maili. System Accor-Europcar generalnie nie działa lub działa bardzo źle.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11812 PostWysłany: 20 Wrz 2021 10:14 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 415
niebieski
Regularnie co cztery tygodnie pojawia się cashback do 15% na TCB UK

https://www.topcashback.co.uk/all-accor-live-limitless/

Opierając się na historii poprzednich, promocja prawdopodobnie będzie aktywna przez dwa tygodnie czyli do 3.paź.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
 
      
#11813 PostWysłany: 20 Wrz 2021 11:22 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7917
HON fly4free
Pytanie do osób, które to ewentualnie przerabiały: czy w razie częściowej (choćby małej w stosunku do całej kwoty rezerwacji) zapłaty za rezerwację punktami c-b jest odrzucany/nienaliczany?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11814 PostWysłany: 20 Wrz 2021 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
Na Quidco jest naliczany bez względu na formę płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 uważa post za pomocny.
 
      
#11815 PostWysłany: 20 Wrz 2021 11:37 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 415
niebieski
Na TopCashback tak samo, płatność punktami nie pomniejsza cb, którego wartość widzisz od razu po dokonaniu rezerwacji, również niezależnie od tego czy ją opłaciłeś z góry czy nie.
Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 uważa post za pomocny.
 
      
#11816 PostWysłany: 20 Wrz 2021 12:10 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 556
W zeszłym roku korzystałem z Quidco przy bardzo dużej dopłacie punktami (chyba jakieś 14000) i cashback, tak jak piszą poprzednicy był od całości.
Już dawno rozliczony i wypłacony :)
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 uważa post za pomocny.
 
      
#11817 PostWysłany: 22 Wrz 2021 12:17 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1164
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Niebawem rozpoczyna się promocja 6000pkt
https://all.accor.com/loyalty-program/p ... c60a180512

Boost your points by exploring somewhere you've yet to discover, indulging in that well-deserved spa weekend or heading off for some family fun. Maybe you've started travelling for business again? This is your chance to reward yourself, by saving up the points you earn on business to treat yourself to a well-deserved break later in the year. Up to 6000 points* are yours when you stay with us.

What you could earn:

* 500 Reward points on your first stay (minimum two nights)

* 2500 Reward points on your second stay (minimum two nights)

* 3000 Reward points on your third stay (minimum two nights)

Give your balance a boost with ALL, it's easy:

- Register for the offer

- Book your upcoming stays by 4th November 2021

- Stay in one of our participating hotels between 23rd September 2021 and 31st December 2021
Góra
 Profil Relacje PM off
14 ludzi lubi ten post.
7 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#11818 PostWysłany: 22 Wrz 2021 13:39 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1073
srebrny
Dostałem to już 2 dni temu choć w nieco innej wersji:
https://all.accor.com/polska/thematic/p ... 2b5a656b39
Zaplanuj wymarzony wypad i skorzystaj z naszej jesiennej oferty ALL:
Zaoszczędź do 15% i anuluj pobyt bezpłatnie do 3 dni przed przyjazdem, jeśli Twoje plany ulegną zmianie*.

Jedna dobra wiadomość to za mało, dlatego oferujemy dodatkową zniżkę 10% w europejskich hotelach uczestniczących w programie dla wszystkich klubowiczów programu ALL*.

To jeszcze nie wszystko: uczestnicy programu ALL, którzy zapiszą się do naszej oferty dotyczącej uzyskania dodatkowych punktów Reward, mogą otrzymać nawet 6000 dodatkowych punktów za rezerwacje dokonane w okresie od 23 września do 4 listopada w przypadku maksymalnie 3 pobytów na całym świecie w okresie od 23 września do 31 grudnia 2021*.
Kliknij tutaj, aby zapisać się do oferty i uzyskać nawet 6000 dodatkowych punktów Reward.


Tyle że jak sprawdzałem hotele biorące udział to nie było ani Hiszpanii ani Italii...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11819 PostWysłany: 22 Wrz 2021 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
Ps. Tylko zwracam uwagę, że oficjalnie liczą się rezerwacje dokonane dopiero jutro tj. od 23.09. Także trzeba się jeszcze parę godzin wstrzymać.
Góra
 Profil Relacje PM off
zoli lubi ten post.
 
      
#11820 PostWysłany: 22 Wrz 2021 15:29 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
Pytania dwa:

- Czy gdzieś widać (w apce czy wersji desktopowej) stan liczebny "suite night upgrade"? U siebie nie widzę, przy czym na infolinii mówią mi, że oni widzą w systemie.
- Pytanie, które już wcześniej tu zadałem i zostało bez odpowiedzi ----> czy ktoś z forum może się pochwalić użyciem SNU i fatyczną ceną za pokój. Na innych forach opinie na ten temat są raczej negatywne. Podobno ceny przy rezerwacjach telefonicznych dla wykorzystania SNU różnią się, oczywiście na niekorzyść, od tych dostępnych na stronie Accor'a.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594 ... 663  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group