Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9743 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488  Następna
Autor Wiadomość
#9681 PostWysłany: 05 Gru 2018 12:53 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 231
niebieski
Spokojnie, pewnie robią to jakimiś etapami, myślę, że większość chciała przytulić 500 punktów za ankietę, więc trochę tego jest do wprowadzenia.
A obawiam się, że zaraz zaczną się posty typu: mam, jeszcze nie, tak, nie, etc. albo... "co to za ankieta". ;)

PS. Ale jakby ktoś pytał to i ja rano dzisiaj dostałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9682 PostWysłany: 05 Gru 2018 12:55 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 449
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
@epikie Może ankietę wypełniłeś niezgodnie z z wizją Accor, za dużo rzeczy Ci się nie podobało :D
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#9683 PostWysłany: 05 Gru 2018 13:59 

Rejestracja: 13 Maj 2016
Posty: 66
na zony koncie jest od 10 rano, na moim - nie.
Wypełnialiśmy rownolegle... niemniej jednak- najważniejsze, że już rozdysponowują ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9684 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1091
srebrny
metia napisał(a):
Cytuj:
Kontaktuję się w sprawie rezerwacji o numerze XXXXXXXX , która odbyła się w terminie XXX.04.2018.
Ze względu na awarię systemu, punkty które miały posłużyć do zapłaty za nocleg w naszym hotelu zostały zwrócone na Pani konto.
W związku z powyższą sytuacją, równowartość punktów Le Club za wyżej wymienioną rezerwację musi zostać „wypalona” ręcznie.


Rezerwacja była ponad pół roku temu, więc nie za bardzo wiedziałam o co chodzi. Patrzę w historię konta - faktycznie po ok. tygodniu od pobytu mam zwrot punktów z adnotacją "reservation cancelled". Nie zwróciłam na to wtedy uwagi, bo robiłam w tym hotelu kilka rezerwacji i myślałam, że to zwrot za jedną z nich. Pomijając fakt tego, czy osobiście poczuwam się do oddania im punktów - jak byście w tej sytuacji zareagowali? Problem jest też natury technicznej, bo nie mam na koncie tyle punktów, żeby dało się pobrać to, co mi wtedy "zwrócili". Co w takiej sytuacji - zrobią mi debet na kilka tysięcy punktów? Ktoś był kiedyś w takiej sytuacji?


Pomyślałam, że dopiszę, bo wiem już co nieco a propos tego, co się wydarzyło.

Na początek zaznaczę (ze specjalnymi pozdrowieniami dla @boots), że powstałe z powodu nieogarnięcia hotelu zobowiązanie finansowe zostało przeze mnie uregulowane, tzn. 1000 punktów ściągnięto z mojego konta, a za pozostałe 3000 punktów hotel obciążył moją kartę. Stało się to mimo tego, że hotel nie był w żaden sposób w stanie udowodnić, że zwrócone punkty faktycznie były powiązane z tą rezerwacją. Tak czy inaczej, ja jako gość jestem wobec hotelu w porządku, czego nie mogę powiedzieć w drugą stronę. Ale o tym na końcu.

W międzyczasie w trakcie kilku rozmów z infolinią accora dowiedziałam się, że mój przypadek nie był jednostkowy. Hotel sprawił accorowi sporo różnych problemów na początku, ponieważ prawdopodobnie szkolił pracowników z obsługi rezerwacji na rezerwacjach już odbytych. Stąd właśnie pozwracane punkty, ale pojawiły się też inne kwiatki w postaci np. niezamawianych upgradów i późnych wymeldowań, za które goście zostali obciążeni po pobycie. Hotel oficjalnie nie przyznaje się jednak do winy, twierdząc, że nie są w stanie zrekonstruować, co się stało, ponieważ część pracowników już u nich nie pracuje. Zostawię to bez komentarza.

W tej chwili sytuacja wygląda tak, że hotel po pobraniu należności przestał odpowiadać na moje maile. A niestety wisi mi sporo, począwszy od skorygowanej faktury, przez nienaliczone od kwoty obciążenia punkty podstawowe i punkty rewards (nota bene x4, bo pobyt był w ramach akcji z nowo otwartymi hotelami), aż po zwykłe przepraszam. O rekompensacie za problem, który sami stworzyli, nie wspominając... Mnie tymczasem czeka jeszcze odkręcanie z księgową kwestii skorygowanej faktury (o ile ją kiedyś dostanę). Myślicie, że hotel zwróci mi poniesione w związku z tym spotkaniem koszty? :lol: Chwilowo sprawa wraca do supportu accora.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#9685 PostWysłany: 05 Gru 2018 20:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 561
srebrny
@metia który to hotel?
_________________
Moje relacje: Split 2017Słoneczny Brzeg 2018
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9686 PostWysłany: 05 Gru 2018 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 932
srebrny
Ibis Styles Warszawa
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9687 PostWysłany: 06 Gru 2018 00:42 

Rejestracja: 02 Maj 2017
Posty: 23
BrunoJ napisał(a):
Że tak powiem - sprawdzam. Mam w Accorze podany norweski adres.


@BrunoJ udalo Ci sie zapisac do tej oferty? :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9688 PostWysłany: 06 Gru 2018 01:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2035
złoty
Z podanego linka nie, i ostatecznie specjalnie nie szukałem, bo pozmieniały mi sie plany, a noclegi łąpiące się w okresie promocji miałem już zarezerwowane wcześniej, więc i tak by sie nie liczyły.
Tak więc sorry.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9689 PostWysłany: 06 Gru 2018 14:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 66
Loty: 249
Kilometry: 188 111
niebieski
Hej,

Mam pytanie odnośnie punktów statusowych.
Posiadam obecnie 11 990 punktów statusowych, co oznacza, że aby zdobyć Platynową kartę, muszę uzyskać jeszcze 2010 punktów.

Zarezerwowałem nocleg w hotelu Novotel na ten rok na łączną kwotę 3,464zł/7 dni (ok. 495zł/dzień).
Wg kalkulatora Accor powinienem za ten pobyt otrzymać około 2012 punktów statusowych (waluta PLN), wtedy idealnie wstrzeliłbym się w platynowy próg uzyskując wymagane 14 000 punków.
Aczkolwiek ilość punków się zmienia w zależności od wybranej waluty. W oryginalnej walucie CHF wg kalkulatora za pobyt powinienem otrzymać 2024 punków.

Pytanie:
1) na ile można ufać kalkulatorowi Accor? (https://www.accorhotels.com/gb/leclub/e ... ints.shtml)
2) co w przypadku, gdy uzyskam mniej punktów i pod koniec roku będę miał np. 13 990 punktów i do Platyny zabraknie dosłownie kilku punktów? Czy Accor jest w stanie pójść na ustępstwo i zniżyć minimalnie próg, aby uzyskać Platynę?
3) czy jeżeli wykupię w hotelu śniadanie w kwocie np. 25EUR/dzień, to za tą wydaną kwotę uzyskam również punkty statusowe?

Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9690 PostWysłany: 06 Gru 2018 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1076
Loty: 84
Kilometry: 170 930
złoty
2. odpowiem jedynie na punkt 2 : wątpię.
co do punktu 1 to znając Accor to wszystkiemu co związane z ich stroną nie można ufać.

Może po prostu po tym odbytym pobycie zobacz ile będziesz miał punktów i wtedy postanowisz. Bo może się okazać, że wystarczy Ci jakiś nocleg na punkty w ibisie. A skoro tyle uzbierałeś to z nocy nie masz? Bo generalnie jednak łatwiej odbyć 60 nocy niż uzbierać statusowe.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
arti88 uważa post za pomocny.
 
      
#9691 PostWysłany: 06 Gru 2018 15:09 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 31
arti88 napisał(a):
Hej,

Mam pytanie odnośnie punktów statusowych.
Posiadam obecnie 11 990 punktów statusowych, co oznacza, że aby zdobyć Platynową kartę, muszę uzyskać jeszcze 2010 punktów.
..........
Pozdrawiam



Zakładam, że nocleg jest w Polsce: 3464 PLN brutto -> 3207,41 PLN netto -> 745,91 EUR (kurs 4,30)
Za pobyt otrzymasz ~1864 punkty = (745,91 / 10) * 25

Brakuje 146 punktów, czyli wymagany jest wydatek np. w restauracji, na śniadania na kwotę 59 EUR netto.
Góra
 Profil Relacje PM off
arti88 uważa post za pomocny.
 
      
#9692 PostWysłany: 06 Gru 2018 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 66
Loty: 249
Kilometry: 188 111
niebieski
Dzięki za wyjaśnienie.

Prawdopodobnie dołączę do noclegu śniadanie, aby być pewnym, że będę miał nieco nadmiarowych punktów ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9693 PostWysłany: 06 Gru 2018 16:36 

Rejestracja: 18 Sie 2017
Posty: 22
Wszystkie wydatki hotelowy zawsze zbieram na rachunek (bar, parking, ssniadania) i proszę o ujęcie ich na fakturze. Wtedy punkty mam naliczone od całej kwoty.

Pamiętaj, że punkty są naliczane od kwoty netto.
Góra
 Profil Relacje PM off
arti88 uważa post za pomocny.
 
      
#9694 PostWysłany: 06 Gru 2018 16:41 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 546
niebieski
arti88 napisał(a):
Hej,

Mam pytanie odnośnie punktów statusowych.
Posiadam obecnie 11 990 punktów statusowych, co oznacza, że aby zdobyć Platynową kartę, muszę uzyskać jeszcze 2010 punktów.

Pytanie:
1) na ile można ufać kalkulatorowi Accor? (https://www.accorhotels.com/gb/leclub/e ... ints.shtml)
3) czy jeżeli wykupię w hotelu śniadanie w kwocie np. 25EUR/dzień, to za tą wydaną kwotę uzyskam również punkty statusowe?

Posiadasz obecnie 11 990 punktów na koncie, czy uzbierałeś je w tym roku (od 1 stycznia 2018 r.), bo to jest różnica. Kalkulator wylicza punkty przy zastosowaniu kursu z dnia dzisiejszego, a jak wiadomo kurs jest zmienny - również w tym mniej korzystnym dla nas kierunku - także przy noclegu płatnym w innej walucie niż EURO trudno wyliczyć dokładnie liczbę punktów. Do obliczenia punktów brany jest kurs z dnia wymeldowania. Za usługi dodatkowe w hotelu jak bar, restauracja czy śniadanie przysługują punkty. Pamiętaj jedynie, że w kalkulatorze należało podać kwotę netto a dla noclegu i innych usług VAT będzie inny.
Góra
 Profil Relacje PM off
arti88 uważa post za pomocny.
 
      
#9695 PostWysłany: 06 Gru 2018 16:43 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 231
niebieski
Punkty Status zawsze są zerowane 1 stycznia :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Grzenio1970 lubi ten post.
 
      
#9696 PostWysłany: 07 Gru 2018 09:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1076
Loty: 84
Kilometry: 170 930
złoty
Zwróćcie uwagę, że nastąpiła zmiana na gorsze. I w tym roku najpopularniejsza promocja czyli minus 30-40% + śniadanie gratis nie pojawiła się drugi raz. Szkoda
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9697 PostWysłany: 07 Gru 2018 15:12 

Rejestracja: 13 Maj 2016
Posty: 66
powiedzmy, że lepiej już było, teraz trafiają się jakieś dziwne promo niemające nic wspólnego z "30-40%"
Nadzieja podpowiada, że może szykuje się zmiana choćby trochę nawiązująca benefitami do HH, rozsądek- że będzie gorzej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9698 PostWysłany: 07 Gru 2018 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1076
Loty: 84
Kilometry: 170 930
złoty
@Panromek już w zeszłym roku była nadzieja na zbliżenie benefitów. Nawet pamiętam ktoś odszukał, ze na pacyfiku dla platyny dają śniadanie, ktoś pisał, że dostał śniadanie dla GOLD w Novotel Centrum Warszawa. Skończyło bez zmian w programie lojalnościowym.
Poza tym dopóki golda będą sprzedawali za kilkadziesiąt euro to raczej pozostaje liczyć tylko na zmiany dla platyny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9699 PostWysłany: 07 Gru 2018 17:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 851
Loty: 157
Kilometry: 235 612
srebrny
Dziś w konkursie (wersja francuska) udało mi się wygrać 2000 pkt :D

Załącznik:
Capture.PNG
Capture.PNG [ 88.69 KiB | Obejrzany 269 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#9700 PostWysłany: 07 Gru 2018 18:13 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 546
niebieski
A co to za konkurs?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9743 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group