Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13254 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 663  Następna
Autor Wiadomość
#8761 PostWysłany: 26 Kwi 2018 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Rezerwacja w Mercure Glasgow. W uwagach do rezerwacji zaznaczam, że mam GOLD i będę wdzięczny za ew upgrade. Na to dostaję jedyną w swoim rodzaju ofertę, skrojoną specjalnie pod stałych klientów z wysokimi statusami :) To jak brać?

Good Morning

I am just emailing you in regards to a reservation you have made with us. You are currently booked into a classic double room, however we can upgrade your room to one of our privilege double rooms for a extra cost of £20 per night for you.

In our upgraded rooms you will receive:

· A nespresso coffee machine

· Dressing gown and slippers in the room

· Extra toiletries in the bathroom

If you would like to upgrade the room, please let me know.

Kind regards

Sammi
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN
Na ferie i nie tylko: loty British Airways do Kuala Lumpur z Warszawy za 2581 PLN Na ferie i nie tylko: loty British Airways do Kuala Lumpur z Warszawy za 2581 PLN
#8762 PostWysłany: 26 Kwi 2018 13:08 

Rejestracja: 28 Maj 2015
Posty: 146
Pamiętaj, że upgrade z racji statusu jest zależny od dostępności, a nie gwarantowany. Korzystając z oferty z maila masz gwarantowany upgrade, a na miejscu w dniu przyjazdu takiej pewności nie masz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8763 PostWysłany: 26 Kwi 2018 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
@zuchu1 jasne zdaję sobie z tego sprawę. Ale tak naprawdę to mogli dać sobie luz z takimi propozycjami. A co jakbym wykupił ten wyższy pokój i skorzystał z ich oferty to jakby był dostępny jeszcze wyższy to by mnie przenieśli? Oczywiście, że nie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8764 PostWysłany: 26 Kwi 2018 13:17 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2093
srebrny
Pewnie gdybyś kupił od razu pokój superior to różnica w cenie byłaby podobna, więc żadna łaska z ich strony.

Swoją drogą piszą, że mają pokoje od 10m2, nawet superior... To ja dziękuję za taki pokój. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8765 PostWysłany: 26 Kwi 2018 13:42 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Upgrade dostajesz do pokoju wyższej kategorii niż rezerwujesz więc rezerwując wyższy pokój niż standard powinieneś dostać upgrade do jeszcze wyższej kategorii. Ale to wszystko jest uzależnione od dostępności w momencie check-in a nie w momencie dokonywania rezerwacji.
W uproszczeniu to wygląda w ten sposób:
- rezerwujesz pokój standard
- do momentu kiedy się meldujesz wszystkie pokoje wyższe są dostępne w systenie rezerwacyjnym hotelu
- w momencie kiedy się meldujesz, jeśli jest dostępna wyższa kategoria to powinieneś ją otrzymać, gdy nie jest dostępna to nie dostajesz.
Propozycja, którą otrzymałeś gwarantuje Ci otrzymanie wyższego pokoju tylko z tego powodu, że w tym momencie hotel zdejmuje dostępność tego pokoju w swoim systemie rezerwacyjnym, trudno się dziwić, że trzeba za to dodatkowo zapłacić.
Wielkokrotnie, pomimo posiadania Platyny, nie otrzymałem upgradu bo zwyczajnie lepszy pokój nie był dostępny. A jeśli ktoś pisze, że przed pobytem informuje hotel o swoich oczekiwaniach związanych ze statutem i ZAWSZE otrzymuje wyższy pokój to opowiada bajki (bo przy ilości noclegów potrzebnych obecnie do wyższego statusu to jest zwyczajnie niemożliwe).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8766 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Absolutnie nie twierdzę, ze za kazdym razem otrzymuje upgrade. Co więcej poza granicami PL zdarza się to rzadko. Ale zawsze można śledzić ich system rezerwacyjny i ew wytykać błędy, a te niestety popełniają zbyt często.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8767 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:05 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 412
Ja ostatnio kilka dni przed przyjazdem do Sofitel Wrocław dostałem info, że otrzymam upgrade zgodnie ze statusem (Gold) i czy mam jakieś specjalne życzenia (odbiór z dworca, jaka pościel, etc.) - część pewnie płatna.
Przy Wcześniejszym Zameldowaniu zawsze wspominam, że jeśli da radę upgrade to byłoby super i ostatnio (pewnie po zmianach w statusach) w dużej w większości tak się dzieje. Mówię o hotelach w naszym kraju, bo głównie tutaj nocuję. Oczywiście jak nie da rady to nie da rady, świat się nie wali.
Oferta płatna upgrade czasem pojawia się już w momencie rezerwacji, ale oczywiście olewam, bo to żadna różnica jakbym chciał od razu taki pokój wybrać, może jakby jakiś procent zniżki dawali - to by i mnie przekonali ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8768 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2017
Posty: 194
Zbanowany
Meldując się w Novotel Airport Warszawa pracownik recepcji zaproponował upgrade do Executive za 129 PLN - mówię, że mam Gold to otrzymałem odpowiedź, że upgrade statusowy jest zależny od dostępności, to zapytałem, na podstawie jakiej dostępności zapytał mnie o płatne podwyższenie standardu. :lol:

Skończyło się jak zwykle reklamacją i 1500 pkt w przeprosinach za "sytuację niedopuszczalną dla klientów statusowych".
Góra
 Profil Relacje PM off
13 ludzi lubi ten post.
 
      
#8769 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:40 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
I w takich okolicznościach reklamacja obowiązkowo!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8770 PostWysłany: 26 Kwi 2018 18:46 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
RafiPodróżnik napisał(a):
Meldując się w Novotel Airport Warszawa pracownik recepcji zaproponował upgrade do Executive za 129 PLN - mówię, że mam Gold to otrzymałem odpowiedź, że upgrade statusowy jest zależny od dostępności, to zapytałem, na podstawie jakiej dostępności zapytał mnie o płatne podwyższenie standardu. :lol:

Skończyło się jak zwykle reklamacją i 1500 pkt w przeprosinach za "sytuację niedopuszczalną dla klientów statusowych".

Hmm, tylko jaki dowód przedstawić w reklamacji, że taka sytuacja miała miejsce i dostało się propozycję nie do odrzucenia...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8771 PostWysłany: 26 Kwi 2018 23:05 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 89
Moim zdaniem wszystko zależy od hotelu- ja zawsze ustalam przed dokonaniem rezerwacji, czy jest szansa na Upgrade, jeśli znam hotel pisze o dostępność konkretnego pokoju lub kategorii, nigdy mi się nie zdarzyło, żeby upgrade nie było. Mam Gold.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8772 PostWysłany: 26 Kwi 2018 23:59 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Są hotele w których upgrade jest niemal w 100% pewny ponieważ pełne obłożenie bywa rzadko i jest dużo kategorii (np. Sofitel, Pullman). Ale są też hotele w których obłożenie bardzo często jest bliskie 100% i w dodatku jest mało pokojów w wyższym standardzie, np. Mercure Cieszyn, Toruń czy Racławice. W takich hotelach nikt Ci nie zagwarantuje przed zrobieniem rezerwacji (szczególnie na kilka miesięcy wcześniej), że na pewno dostaniesz lepszy pokój. Zresztą w niektórych hotelach, np. Mercure przy lotniskach w Mediolanie i Bergamo lepsze pokoje potrafią kosztować kilka euro więcej niż standard więc wolę od razu dopłacić te kilkanaście złotych i nie liczyć na to czy będzie upgrade czy nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8773 PostWysłany: 27 Kwi 2018 11:30 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
kendi napisał(a):
Ale to wszystko jest uzależnione od dostępności w momencie check-in a nie w momencie dokonywania rezerwacji.


Dodać należy, że upgrade ma charakter uznaniowy - np. personel przydziela Ci pokój w lepszym w jego ocenie stanie, albo z lepszym w jego uznaniu widokiem z okien itp.
Wszystko to jest w warunkach na stronie. Najwięcej zależy od dobrej woli personelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8774 PostWysłany: 27 Kwi 2018 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
I to jest właśnie najlepsze - upgrade zależy od personelu, a co najmniej połowa jest w tym zakresie nie do końca chyba przeszkolona.
Nocowałam ostatnio w Polsce w hotelu, wchodząc z ulicy. Podałam oczywiście kartę, na której jak być widać, że jestem osobą ze statusem Gold - pani z recepcji nic. Mnie specjalnie nie podniecał żaden upgrade, więc poszłam grzecznie do pokoju. Przy wyjeździe były ze 3 osoby z obsługi - i jedna z kobiet mi tłumaczy, że wczoraj nie odebrałam vouchera na drinka powitalnego, a przecież na mnie czekał :lol: Ktoś się dopatrzył, ale trochę za późno i słabo to wyszło. Raczej już tam nie wrócę, no chyba, że cenowo znowu będzie najtaniej.
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8775 PostWysłany: 27 Kwi 2018 13:59 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 89
Niektóre hotele już w momencie rezerwacji mogę powiedzieć że up będzie, testowane w realu. Natomiast jak ktoś zapomina o przywilejach to albo grzeczna przypominajka albo reklamacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8776 PostWysłany: 27 Kwi 2018 14:51 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Czy ktoś może był w ostatnim czasie w executive lounge w hotelu Pullman Istanbul Airport and Convention Center ?
Może ktoś ma jakieś informacje na temat tego saloniku w jakich godzinach jest czynny i czy jest wart odwiedzenia
czy podają jakiś alkohol i dania na ciepło ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8777 PostWysłany: 30 Kwi 2018 21:05 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8913
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Accor kupuje hotele Mövenpick:

https://loyaltylobby.com/2018/04/30/acc ... 82-million
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8778 PostWysłany: 01 Maj 2018 08:02 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7801
na jaki mail pisaliscie ew reklamacje? hotel Ibis styles Paris Roissy CDG - nie dostany welcome drink mimo upomnienia, brak lozeczka dzieciecego mimo prosby, obsluga ktora nie wie jak zaplacic punktami i mowi by poczekac na druga zmiane (czyli do check outu przed odlotem gdy czlowiekowi sie spieszy), i ogolna slaba znajomosc angielskiego u obslugi (przy lotnisku). Wszystko drobnostki, ale razem wkurzajace

Wysłane z mojego Armor_2 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8779 PostWysłany: 01 Maj 2018 08:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 539
Kilometry: 845 967
złoty
Najpierw napisz do hotelu. Poczekaj 2-3 dni. Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi to fw maila na customercare@welcome.accorhotels.com
Góra
 Profil Relacje PM off
Washington uważa post za pomocny.
 
      
#8780 PostWysłany: 01 Maj 2018 09:44 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 154
Loty: 138
Kilometry: 293 761
Swoją drogą, jakie macie doświadczenia ze składaniem reklamacji w Accor? Nigdy nie miałem jeszcze powodu, ale jestem ciekawy jak sieć do tego podchodzi. Czy zawsze jest odpowiedz, jak często proponują punkty (i ewentualnie ile) lub inne formy zadość uczynienia?

Z góry dzięki
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13254 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 663  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group