Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13253 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 663  Następna
Autor Wiadomość
#4261 PostWysłany: 30 Cze 2016 16:00 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
hmax napisał(a):
Witam, czytając warunki rezerwacji Ibis budget znalazłem coś takiego :

" Kartę kredytową użytą do zrealizowania zapłaty należy przedstawić w recepcji hotelu. "

Sprawdzają to chociaż? Płatność robiłem debetówką, z której chce zrezygnować

Prawie 30 nocy w tym roku i pierwszy raz zwróciłem uwagę na ten zapis...

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
hmax lubi ten post.
hmax uważa post za pomocny.
 
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#4262 PostWysłany: 30 Cze 2016 16:23 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 412
Martwy przepis. Pożna zapłacić przcież też kartą debetową lub przedpłaconą.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4263 PostWysłany: 30 Cze 2016 18:26 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Parę hoteli w Budapeszcie spadło z poziomu Mercure na ibis Styles, np. dawne Mercure Budapest Center czy Mercure Budapest City
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4264 PostWysłany: 01 Lip 2016 00:59 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Czy ktoś próbował wczoraj/dzisiaj robić na Accorhotels.com rezerwację po przejściu z PlanetPlus lub Quidco?
Próbuje od kilkunastu godzin i ciągle mam komunikat NIESTETY WYSTĄPIŁ BŁĄD TECHNICZNY.
Różne przeglądarki, różne karty albo Płatności24 i ciągle to samo.
Punkty ściąga z karty, po niedługim czasie wracają na konto, brak próby autoryzacji na kartach.
Już nie wiem co jest grane, napisałem do obsługi ale zanim oni odpiszą to ze 3 dni miną. Miał ktoś taki przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4265 PostWysłany: 01 Lip 2016 10:23 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 113
Miałem ten sam problem tydzień temu.
Ja to rozwiązałem zrobieniem rezerwacji i kontaktem telefonicznym bezpośrednio z hotelem.
Ja podałem dane karty podczas rozmowy z działem rezerwacji i potem już sobie ściągnęli pieniądze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4266 PostWysłany: 01 Lip 2016 10:28 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 559
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
Jak się ma PlanetPlus, Quidco do Aklamio bądź Topcash?
Czy któryś z tych programów nalicza rabat od kwoty zapłaconej punktami?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4267 PostWysłany: 01 Lip 2016 10:31 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 113
Z doświadczenia wiem że jest nawet lepiej :)
Wszystkie moje pobyty z planetplus były rozliczane na podstawie ceny przed wykorzystaniem punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4268 PostWysłany: 01 Lip 2016 10:43 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Potwierdzam jeśli płacisz punktami to korzystaj z planetplus.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4269 PostWysłany: 01 Lip 2016 10:55 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3306
HON fly4free
Quidco i Topcashback.co.uk też liczy od ceny faktycznej noclegu (nie pomniejszonej o punkty)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4270 PostWysłany: 01 Lip 2016 11:04 

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 222
niebieski
sliwa122 napisał(a):
Potwierdzam jeśli płacisz punktami to korzystaj z planetplus.

Czy adres mailowy i nazwisko musi być takie jak w planetplus i czy ważne jest tylko przekierowanie z mojego konta planetplus(np kupno hotelu dla innej osoby)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4271 PostWysłany: 01 Lip 2016 11:06 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Ważne jest tylko przekierowanie
Góra
 Profil Relacje PM off
daffi22 uważa post za pomocny.
 
      
#4272 PostWysłany: 01 Lip 2016 17:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
@kendi U mnie dokładnie dziś wystąpił ten sam problem. Po przekierowaniu z PlanetPlus rezerwacja (punkty plus dopłata) przebiegła bezproblemowo do ostatniego kroku płatności kartą gdzie wystąpił błąd. Punkty zostały odjęte z konta a rezerwacja ani jej numer nie jest widoczny w systemie. Zadzwoniłem do działu obsługi Accora, poinformowali że widzą rezerwację ale nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem więc do hotelu (Mercure Gdynia), połączyli mnie z osobą odpowiedzialną za rezerwacje i otrzymałem informację, że jest w systemie ale na razie nie można z nią faktycznie nic zrobić dopiero jak o północy będzie audyt systemu wtedy automatycznie ją „przemieli” i powinna zostać utrzymana na 99%. Dopłatę wtedy uiściłbym na miejscu podczas meldowania się. Jeżeli nie dostałbym numeru rezerwacji dnia następnego wtedy mam zadzwonić ponownie do hotelu wygenerują ją ręcznie. Sugerują więc w Twoim przypadku po zrobieniu rezerwacji kontakt z hotelem, wyszło na to że są bardziej kompetentni niż infolinia Accora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4273 PostWysłany: 01 Lip 2016 20:07 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Punkty x 4 w nowych hotelach, w tym 2 w Polsce:

http://www.accorhotels.com/gb/leclub/ho ... xtor=AL-40
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4274 PostWysłany: 02 Lip 2016 01:04 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Raczej się nie utrzyma bo po kilkudziesięciu minutach punkty wykorzystane przy rezerwacji wracają na konto.
Hotel widzi wszystkie próby dokonania rezerwacji bo nawet dostałem maila, że dziękują za rezerwację i płatność, i proszą o podanie danych do faktury jeśli ma być inna niż imienna - jednak jak zadzwoniłem do hotelu, żeby to wyjaśnić to powiedzieli, że faktycznie pospieszyli się z mailem i rezerwacja jest odrzucona, i widzą, że próbowałem kilkakrotnie.
Napisz jak zadzwonisz ponownie do hotelu. Być może oni mają jakąś możliwość utrzymania tej rezerwacji ręcznie.
Jednak myślę,że jeśli nawet, to w takiej sytuacji i tak będzie ciężko z otrzymaniem cashbacku z PlanetPlus.
U mnie też wywala błąd w ostatnim kroku, już po podaniu danych karty - jednak nie ma próby obciążenia karty.
Przy wyborze Płatności24 wywala za to od razu błąd - nie ma nawet przejścia do wyboru banku.


Kovalsky napisał(a):
@kendi U mnie dokładnie dziś wystąpił ten sam problem. Po przekierowaniu z PlanetPlus rezerwacja (punkty plus dopłata) przebiegła bezproblemowo do ostatniego kroku płatności kartą gdzie wystąpił błąd. Punkty zostały odjęte z konta a rezerwacja ani jej numer nie jest widoczny w systemie. Zadzwoniłem do działu obsługi Accora, poinformowali że widzą rezerwację ale nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem więc do hotelu (Mercure Gdynia), połączyli mnie z osobą odpowiedzialną za rezerwacje i otrzymałem informację, że jest w systemie ale na razie nie można z nią faktycznie nic zrobić dopiero jak o północy będzie audyt systemu wtedy automatycznie ją „przemieli” i powinna zostać utrzymana na 99%. Dopłatę wtedy uiściłbym na miejscu podczas meldowania się. Jeżeli nie dostałbym numeru rezerwacji dnia następnego wtedy mam zadzwonić ponownie do hotelu wygenerują ją ręcznie. Sugerują więc w Twoim przypadku po zrobieniu rezerwacji kontakt z hotelem, wyszło na to że są bardziej kompetentni niż infolinia Accora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4275 PostWysłany: 02 Lip 2016 08:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
No i punkty wróciły na konto, rezerwacja się nie utrzymała, czyli doświadczenie osoby odpowiedzialnej za rezerwacje w hotelu też słabe. Nie będę już tracił czasu, zrobiłem rezerwację bez przekierowania. Nie za bardzo mam pomysł na rozwiązanie sytuacji. Może zrobienie jej zaraz przed północą, kiedy jak stwierdzili następuje audyt systemu spowoduje, że system Accora ją zweryfikuje pozytywnie ale to tylko gdybanie. Jak wpadniesz na jakiś pomysł to napisz dla potomnych :) Chyba, że wcześniej naprawią błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4276 PostWysłany: 02 Lip 2016 15:26 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 655
srebrny
Miałem dokładnie tak samo - odrzuca rezerwację przy próbie płatności kartą i to nie ma znaczenia czy płacisz punktami czy nie. Maile z potwierdzeniem rezerwacji przychodzą, ale potem okazuje się, że sama rezerwacja jest odrzucana a te maile potwierdzające można sobie od razu do kosza wyrzucić... Wyjściem z tej sytuacji jest kontakt z centrum rezerwacyjnym Accora i rezerwacja telefoniczna a jeśli stawka przedpłacona to od razu dane karty. Na cashbackach takiej transakcji nie zaliczy bo jak sądzę nie będzie powiązania nowego numeru rezerwacji z numerem który otrzymało się podejmując próbę rezerwacji przez stronę cashback.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4277 PostWysłany: 04 Lip 2016 17:13 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
Michy napisał(a):
ZENNNEK napisał(a):
Znów Accor różne daty podaje,bo w Ogólnych Warunkach Sprzedaży podają :rezerwacja do 31 lipca,pobyt do 31 lipca.

W wersji angielskiej jest tak samo. Trzeba to wyjaśnić, bo jakby co zasłonią się regulaminem, a tam jak byk stoi data do 31 lipca.

W regulaminie oferty za 500 pkt jest mowa o pobytach do 31.08.2016.
Tutaj kalendarz oferty otwiera się na lipiec i sierpień, więc chyba jednak też do końca sierpnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4278 PostWysłany: 05 Lip 2016 00:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Już normalnie mnie to w..a.
Otwieram kalendarz cen dla hotelu, widzę ceny każdego dnia, wchodzę w konkretną datę, żeby zapłacić - cena o wiele wyższa, nieraz ponad dwukrotnie. Masakra z ich systemem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4279 PostWysłany: 05 Lip 2016 11:39 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
Zdarza się, że cena, którą widać w kalendarzu, a nie widać jej po wybraniu konkretnej daty, jest ukryta. Trzeba rozwinąć listę dostępnych stawek. Może być również tak, że nie zawsze stawki ułożone są od najniższej do najwyższej. Jak to w przypadku Accora, wszystko zależy od konkretnego hotelu lub od... nie wiadomo czego :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4280 PostWysłany: 05 Lip 2016 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
igore napisał(a):
http://www.accorhotels.com/gb/leclub/hotels-offers/promotion-46136-offre-hotel.shtml

Nawet 6000 punktów za trzy dwudniowe pobyty.


Nie mogę znaleźć mojego screena z regulaminu na kompie, w tej promocji było 1k+2k+3k, czy może 0,5k+2,5k+3k za kolejne pobyty?

Zaliczyło wam pobyty jako Boost May 2016?
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13253 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 663  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group