Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


 [ 11021 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550 ... 552  Następna
Autor Wiadomość
#10921 PostWysłany: 27 Mar 2020 15:54 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
Chyba powoli będziemy kończyć spektakl, dostałem e-mail z hotelu, że w ciągu 3-7 dni dostanę zwrot środków.
Czekam, jak zobaczę środki na koncie to podsumuję całą akcję ;) .
Góra
 Relacje PM off
Kalispell lubi ten post.
 
 
#10922 PostWysłany: 27 Mar 2020 17:01 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 14
Ja też dostałem dzisiaj potwierdzenie anulacji i zwrot środków. Wyczekałem ich do końca bo nie chciałem zmieniać na inny termin. Rezerwacja była przedpłacona i bezzwrotna na termin 3-6 kwietnia w Londynie i to 3 pokoje więc odetchnąłem z ulgą ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10923 PostWysłany: 28 Mar 2020 12:35 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 50
Jaką kolejność polecacie. Email do hotelu z prośną o anulowanie i zwrot czy używać formularza kontaktowego na stronie programu? https://all.accor.com/gb/help/contact.shtml A może zadzwonić pod jakiś numer aby szybko ogarnąć temat?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10924 PostWysłany: 29 Mar 2020 17:51 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
-- 28 Mar 2020 20:43 --

Do hotelu bo finalnie to i tak oni Ci muszą oddać pieniądze. Jeśli Cię będą próbować spławiać i powiedzą, że nie oddadzą (prawdopodobne) to wtedy zgłoś się do customer care programu ALL (nie Accor) żeby swoimi kanałami "zachęcili" hotel do przestrzegania polityki zwrotów.

Kontakt z jakimiś infoliniami albo profilami społecznościowymi Accora to strata czasu, także odradzam.

-- 29 Mar 2020 17:51 --

No to kurtyna, otrzymałem zwrot.

Podliczyłem i potrzebne było dokładnie 19 prób kontaktu za pośrednictwem 7 różnych form (telefony, formularze, maile, profile społecznościowe itp.), dopiero 19 próba zakończyła się sukcesem. O dziwo bodajże tylko dwie próby pozostały bez odpowiedzi, w przypadku reszty zwyczajnie mnie zbywano w mniej lub bardziej dosadny sposób. Cała operacja trwała 20 dni ;) .

Niech sobie każdy oceni sam :roll: .
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#10925 PostWysłany: 01 Kwi 2020 09:24 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 50
Napisałem wczoraj do hotelu. Wspomniałem w wiadomości o nowych zakazach w tym zamknięciu hoteli. Dziś w nocy dostałem odpowiedź z potwierdzeniem anulowania i fakturą korygującą czyli jest dowód, że rzeczywiście będzie zwrot.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10926 PostWysłany: 01 Kwi 2020 13:00 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 385
niebieski
Oficjalne info z Accora jest takie, żeby kontaktować się z hotelem w sprawie zwrotu. Dotyczy to wszystkich rezerwacji w tym bezzwrotnych.
Kasę zwracają generalnie za rezerwacje do końca kwietnia, te do końca maja na razie tylko można przełożyć na rok do przodu.
Mi odpowiedzieli na maila od razu z IBIS Odenplan Sztokholm że oddadzą kasę i po 3 dniach kasa była na karcie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10927 PostWysłany: 02 Kwi 2020 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1327
srebrny
A tymczasem w mailingu:

Cytuj:
As a Gold member, we will be crediting your account over the next three weeks with 3,500 Status points and 15 Status nights. Your points balance will reflect this once completed.


Dobrze, że dziś 2 kwietnia :lol:
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off
miek lubi ten post.
 
 
#10928 PostWysłany: 02 Kwi 2020 14:40 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 250
Loty: 6
Kilometry: 5 948
U mnie nic nie ma :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#10929 PostWysłany: 02 Kwi 2020 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1327
srebrny
@kewatkO
Mailingu czy punktów? Mailing przyszedł dziś, a punkty mają być w ciągu 3 tygodni.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10930 PostWysłany: 02 Kwi 2020 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1168
srebrny
@metia
Co to za mailing? Czego dotyczy?
Rozdają punkty za free :) ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10931 PostWysłany: 02 Kwi 2020 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1097
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Nie dostałem jeszcze maila, ale chodzi o sprawę statusów.
Na LL widziałem, że już niektórzy mają na koncie nocki i pkt statusowe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10932 PostWysłany: 02 Kwi 2020 15:26 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 262
niebieski
Nie ma się czym podniecać - to te 50% potrzebne do utrzymania statusu o czym już była mowa.
Góra
 Relacje PM off
pawi lubi ten post.
 
 
#10933 PostWysłany: 02 Kwi 2020 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 601
Loty: 252
Kilometry: 404 716
srebrny
Ja już mam dodatkowe 30 noclegów widoczne na koncie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10934 PostWysłany: 02 Kwi 2020 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1327
srebrny
@abelincoln
Myślę, że nikt się nie podnieca. Wrzucam informację dlatego, że pojawił się w niej termin, w którym zasilenie kont ma zostać zrealizowane.

Btw, u mnie te 3500 punktów status to więcej, niż kiedykolwiek udało mi się zebrać, bo swój status przeważnie robiłam noclegami, nie punktami. Np. w 2018 miałam ich całe 1089 ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10935 PostWysłany: 02 Kwi 2020 16:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1097
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
@metia spoko, tylko te punkty do niczego Ci się nie przydadzą ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10936 PostWysłany: 02 Kwi 2020 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1327
srebrny
Przecież wiem. Po prostu stwierdzam fakt.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off
marcinjot lubi ten post.
 
 
#10937 PostWysłany: 02 Kwi 2020 18:39 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 250
Loty: 6
Kilometry: 5 948
@metia
O mailing mi chodziło ,zresztą punktów u mnie też jeszcze nie ma .
Góra
 Relacje PM off  
 
#10938 PostWysłany: 02 Kwi 2020 18:58 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 14
Ja maila tez nie dostałem, ale na koncie dodali mi extra 7000 pkt i 30 noclegów! 😱
Góra
 Relacje PM off  
 
#10939 PostWysłany: 02 Kwi 2020 19:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1097
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
@Pawel_EPWR co się tak dziwisz? Przecież już jakiś czas temu to ogłosili.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10940 PostWysłany: 02 Kwi 2020 22:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1926
Loty: 651
Kilometry: 1 617 242
niebieski
Miał ktoś problem z zalogowaniem ostatnio, a kiedy próbuję zmienić hasło to mam komunikat "Ważność łącza wygasła. Prześlij kolejną prośbę o zresetowanie hasła." :/
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 11021 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550 ... 552  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group