Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


 [ 10924 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 543, 544, 545, 546, 547  Następna
Autor Wiadomość
#10901 PostWysłany: 23 Mar 2020 13:38 

Rejestracja: 07 Kwi 2016
Posty: 28
kjpkjp napisał(a):
Ja: Od dwóch tygodni nie mogę dogadać się z hotelem w kwestii odwołania rezerwacji, od 4 dni w ogóle nie ma z nimi żadnego kontaktu.
Accor: Aaa, no to proszę spróbować jeszcze raz.
Ja: A może pani ma opcję jakiegoś wewnętrznego kontaktu z hotelem w tej sprawie?
Accor: Nie mam.



Jeżeli jesteś klubowiczem to zadzwoń na wsparcie Le Club Accor -> Opcja zapytanie w sprawie programu lojalnościowego. Powiedz konsultantowi jaka jest sytuacja i prosisz o interwencję. Pomogą CI i skontaktuja sie z hotelem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10902 PostWysłany: 23 Mar 2020 14:04 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
Zdaje się, że dzwoniłem właśnie tam... Do "konsultanta" ALL :roll: .
Góra
 Relacje PM off  
 
#10903 PostWysłany: 23 Mar 2020 14:27 

Rejestracja: 07 Kwi 2016
Posty: 28
Wsparcie klubowiczów to numer stacjonarny, Ty piszesz, że dzwoniłeś na infolinie płatną więc raczej w inne miejsce. Połącz się z wsparciem klubowiczów, a nie z działem obsługi rezerwacji bo tam faktycznie średnio chcą pomóc.
Góra
 Relacje PM off
xtradexp lubi ten post.
 
 
#10904 PostWysłany: 23 Mar 2020 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 658
niebieski
maginiak napisał(a):
Dyskusja na dwie strony, a ten komunikat jest mimo wszystko dość jasny. W wersji angielskiej jest "to achieve your current status" a w wersji polskiej, na wszelki wypadek jest też parafraza skądinąd kulawego tłumaczenia.
W obu wersjach jest mowa o zachowaniu/osiągnięciu obecnego statusu. O zmniejszeniu wymagań co do wyższych statusów nie ma ani słowa.
W takim razie w przyszłym roku mało kto będzie miał wysoki status. Chyba tylko Ci, co posiadają go w tym roku :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#10905 PostWysłany: 23 Mar 2020 18:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 583
Loty: 250
Kilometry: 402 544
srebrny
Niby tak ale spójrz na to z innej strony. Ci, którzy mają wyższy status, np. platynę, ciężko na ten status zapracowali w ubiegłym roku. Jaki interes miałby Accor dając 30 noclegów do statusu w prezencie wszystkim, którzy teraz do platyny aspirują. Spowodowałoby to najpewniej nieracjonalny wysyp platynowców w przyszłym roku.
Gwarancja utrzymania obecnego statusu, i to po zaledwie kilku tygodniach kryzysu, wydaje się być mimo wszystko bardziej sensowna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10906 PostWysłany: 23 Mar 2020 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1068
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Ten kryzys tak szybko się nie skończy, więc pewnie sieci będą mogły weryfikować swoje stanowiska...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10907 PostWysłany: 23 Mar 2020 22:39 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
muchakk napisał(a):
Wsparcie klubowiczów to numer stacjonarny, Ty piszesz, że dzwoniłeś na infolinie płatną więc raczej w inne miejsce. Połącz się z wsparciem klubowiczów, a nie z działem obsługi rezerwacji bo tam faktycznie średnio chcą pomóc.


Masz rację. Znalazłem ten numer stacjonarny, zadzwoniłem tam i rzeczywiście rozmowa wyglądała zupełnie inaczej. Wreszcie ktoś kompetentny, profesjonalny i chcący pomóc. Konsultant od ręki anulował (ponoć ;) ) moją rezerwację, teraz mam czekać około tygodnia na zwrot środków. Sam nawet przyznał, że dobrze wiedzą, że hotele kombinują i kręcą żeby spławić klientów oczekujących anulacji.

Aczkolwiek nie uwierzę, że się udało, dopóki nie zobaczę pieniędzy na koncie. Jakoś zbyt łatwo to poszło po tych dwóch tygodniach odbijania się od ściany :? .

@edit - następnego dnia...

Moja intuicja mnie nie zawiodła. Nabrałem dużych wątpliwości odnośnie wczorajszej rozmowy ponieważ nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na e-mail, a na koncie ALL moja rezerwacja nadal widniała jako aktualna. Czułem, że coś jest nie tak.
Postanowiłem jeszcze raz zadzwonić do "wsparcia klubowiczów". Ponownie odebrała osoba chętna do pomocy, ale uwaga... w systemie ani śladu po mojej wczorajszej rozmowie, rezerwacja nie była wcale anulowana! Wychodzi na to, że wczoraj konsultant albo nie wiedział co mówi i robi, albo po prostu zrobił sobie ze mnie żarty.
Uprzejma pani poradziła... napisać maila do hotelu :lol: . Poinformowałem, że próbuję już od dwóch tygodni, po tym stwierdziła, że w takim razie ona tam w tym momencie zadzwoni.
Po 10 minutach wróciła z informacją, że... hotel ma odłączony telefon i oni w systemie mają go oznaczony jako otwarty, ale to nie wiadomo bo hotele się na bieżąco zamykają nie dając nikomu o tym znać (to by tłumaczyło nagłe urywanie kontaktu z ich strony).
Konsultantka anulowała rezerwację ze swojej strony, ale oznacza to tyle samo, co gdybym ja kliknął "anuluj" na swoim koncie. Pieniądze nie zostaną zwrócone automatycznie - trzeba się o to zwrócić do hotelu :roll: .

Reasumując, kabaret trwa. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą klienta, naprawdę.
Już się pogodziłem, że tych pieniędzy raczej nie odzyskam, ale będę się z nimi kopać do skutku, tak dla sportu ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10908 PostWysłany: 24 Mar 2020 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1073
złoty
Odkładając na bok obecną sytuację i podejście do anulacji rezerwacji grupy Accor, była informacja o partnerstwie z VISA, ale tego tekstu nie kojarzę:

Accor and Visa Form Global Partnership - Partnership will deliver enhanced payment experiences to ALL-Accor Live Limitless loyalty members

https://www.businesswire.com/news/home/ ... 005515/en/
Góra
 Relacje PM off  
 
#10909 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:34 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 731
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Sam wrzucałeś informację na ten temat w lutym, a ta informacja nic nowego nie wnosi. Jest zwykłym PR-owym bełkotem.
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#10910 PostWysłany: 24 Mar 2020 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1073
złoty
Jest informacją. Kto chce czyta, a kto nie chce nie czyta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10911 PostWysłany: 24 Mar 2020 20:41 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 731
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Ale to ta sama informacja, którą już wrzuciłeś, tylko ze strony prnews.pl z tłumaczeniem. Nabijanie postów?
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#10912 PostWysłany: 25 Mar 2020 10:09 

Rejestracja: 04 Maj 2018
Posty: 5
śniadanie jakie oferuje Novotel Wrocław Centrum w obecnym czasie, odbierasz na dole, pakują i musisz zjeść w pokoju. Hotel prawie pusty a większość gości to Koreańczycy. Cześć ibisowa zamknięta.
W hotelu podjęto duże środki ostrożności Ale obsługa jak zwykle profesjonalna.
Góra
 Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
 
 
#10913 PostWysłany: 25 Mar 2020 11:15 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 256
Loty: 57
Kilometry: 77 128
niebieski
kjpkjp napisał(a):
muchakk napisał(a):
Wsparcie klubowiczów to numer stacjonarny, Ty piszesz, że dzwoniłeś na infolinie płatną więc raczej w inne miejsce. Połącz się z wsparciem klubowiczów, a nie z działem obsługi rezerwacji bo tam faktycznie średnio chcą pomóc.


Masz rację. Znalazłem ten numer stacjonarny, zadzwoniłem tam i rzeczywiście rozmowa wyglądała zupełnie inaczej. Wreszcie ktoś kompetentny, profesjonalny i chcący pomóc. Konsultant od ręki anulował (ponoć ;) ) moją rezerwację, teraz mam czekać około tygodnia na zwrot środków. Sam nawet przyznał, że dobrze wiedzą, że hotele kombinują i kręcą żeby spławić klientów oczekujących anulacji.

Aczkolwiek nie uwierzę, że się udało, dopóki nie zobaczę pieniędzy na koncie. Jakoś zbyt łatwo to poszło po tych dwóch tygodniach odbijania się od ściany :? .

@edit - następnego dnia...

Moja intuicja mnie nie zawiodła. Nabrałem dużych wątpliwości odnośnie wczorajszej rozmowy ponieważ nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na e-mail, a na koncie ALL moja rezerwacja nadal widniała jako aktualna. Czułem, że coś jest nie tak.
Postanowiłem jeszcze raz zadzwonić do "wsparcia klubowiczów". Ponownie odebrała osoba chętna do pomocy, ale uwaga... w systemie ani śladu po mojej wczorajszej rozmowie, rezerwacja nie była wcale anulowana! Wychodzi na to, że wczoraj konsultant albo nie wiedział co mówi i robi, albo po prostu zrobił sobie ze mnie żarty.
Uprzejma pani poradziła... napisać maila do hotelu :lol: . Poinformowałem, że próbuję już od dwóch tygodni, po tym stwierdziła, że w takim razie ona tam w tym momencie zadzwoni.
Po 10 minutach wróciła z informacją, że... hotel ma odłączony telefon i oni w systemie mają go oznaczony jako otwarty, ale to nie wiadomo bo hotele się na bieżąco zamykają nie dając nikomu o tym znać (to by tłumaczyło nagłe urywanie kontaktu z ich strony).
Konsultantka anulowała rezerwację ze swojej strony, ale oznacza to tyle samo, co gdybym ja kliknął "anuluj" na swoim koncie. Pieniądze nie zostaną zwrócone automatycznie - trzeba się o to zwrócić do hotelu :roll: .

Reasumując, kabaret trwa. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą klienta, naprawdę.
Już się pogodziłem, że tych pieniędzy raczej nie odzyskam, ale będę się z nimi kopać do skutku, tak dla sportu ;)

Mam podobną sytuację, wczoraj rozmowa, miałem otrzymać maila potwierdzającego zgłoszenie. Nic z tych rzeczy. Trzeba będzie dzwonić i pisać. Niestety rezerwacji w ALL zrobiłem sporo (Lublin, Bazylea, Korsyka, Lwów).
Góra
 Relacje PM off  
 
#10914 PostWysłany: 25 Mar 2020 14:59 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
Totalnie nie rozumiem takiego podejścia.
Gdyby bezproblemowo podeszli do sprawy (tak jak Hilton) to nie dość, że wróciłbym wydać te pieniądze do nich to jeszcze byłbym wdzięcznym i wiernym klientem.
A tak? Nie dość, że już nigdy nikt mnie nie zobaczy w hotelu sieci Accor, to jeszcze wszędzie i każdemu serdecznie odradzę jakąkolwiek styczność z tymi amatorami :roll: .

@edit

Dostałem infromację z działu Customer Care programu ALL, że skontaktowali się z hotelem i... również zostali spławieni przez managera hotelu :lol: . Skierowali sprawę do kierownictwa wyższego szczebla, także zobaczymy ;) .
Góra
 Relacje PM off  
 
#10915 PostWysłany: 25 Mar 2020 17:12 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 648
niebieski
Który hotel? Żeby było wiadomo, który omijać.
Niestety, sporo hoteli franczyzowych traktuje obecność w sieci jedynie jako łatwy sposób na zdobycie klienta. Dlatego czasami tak trudno wyegzekwować należne benefity, o jakości obsługi nie wspominając. Można stworzyć listę takich hoteli - the top of the worst ;) Na początek rekomenduję Mercure Cieszyn, Ibis Styles Bielsko-Biała, Ibis Wien Messe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10916 PostWysłany: 25 Mar 2020 18:14 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 256
Loty: 57
Kilometry: 77 128
niebieski
potek7 napisał(a):
Mam podobną sytuację, wczoraj rozmowa, miałem otrzymać maila potwierdzającego zgłoszenie. Nic z tych rzeczy. Trzeba będzie dzwonić i pisać. Niestety rezerwacji w ALL zrobiłem sporo (Lublin, Bazylea, Korsyka, Lwów).

Zmiana. Muszę przeprosić Panią z ALL, mail wpadł do spamu. Odpowiedź bardzo kompetentna. Sprawa w trakcie załatwiania.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10917 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:20 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
egg napisał(a):
Który hotel? Żeby było wiadomo, który omijać.
Można stworzyć listę takich hoteli - the top of the worst ;) Na początek rekomenduję Mercure Cieszyn, Ibis Styles Bielsko-Biała, Ibis Wien Messe.


Dokładnie z Ibis Styles Wien Messe mam problem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10918 PostWysłany: 25 Mar 2020 21:59 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 648
niebieski
Ibis Wien Messe czy Ibis Styles Wien Messe Prater? Z tym drugim akurat mam dobre doświadczenie. Ciekawe lobby, profesjonalny personel, podwyższenie standardu pokoju, dobre śniadanie. Późne wymeldowanie dają co prawda jedynie do 14-tej, 15-tej, ale zapewne z uwagi na serwis sprzątający, który nie pracuje do wieczora. To raczej standard w tej części Europy. Hotel jest zapewne franczyzowy, więc pewnie próbuje nie stosować się do zaleceń sieci. Zakładam, że na wyższym szczeblu sprawa zostanie rozwiązana pozytywnie. Spychologia to dość częsta przypadłość w Accorze ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10919 PostWysłany: 26 Mar 2020 10:18 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
egg napisał(a):
Ibis Wien Messe czy Ibis Styles Wien Messe Prater?


Ten drugi... Widać zaczęli współpracować w zakresie fatalnej obsługi klienta ;) .
Góra
 Relacje PM off  
 
#10920 PostWysłany: 26 Mar 2020 13:46 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 648
niebieski
Moje doświadczenie z tym pierwszym trudno będzie przebić ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 10924 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 543, 544, 545, 546, 547  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group