Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10288 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 515  Następna
Autor Wiadomość
#10181 PostWysłany: 06 Cze 2019 09:29 

Rejestracja: 11 Cze 2011
Posty: 288
Mam problem z wykorzystaniem punktów z klubu, mianowicie nie pojawia mi się przy ani jednej stawce symbol pieniążka z napisem wymień punkty Rewards. Sprawdzałem wiele hoteli i za każdym razem jest ta sama sytuacjia.
Ktoś też tak ma albo wie dlaczego nie mogę skrzystać z wymiany przy rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10182 PostWysłany: 06 Cze 2019 09:53 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 302
niebieski
Jeśli na koncie masz te punkty widoczne to proponuję zadzwonić do BOKu.
U mnie w ofertach jest ikonka o możliwości płatności (sprawdzałem Wrocław Novotel City w lipcu).

PS. O tym, że się zapomniałem zalogować czy coś takiego to nawet nie piszę ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10183 PostWysłany: 06 Cze 2019 09:56 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 543
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
nobody napisał(a):
Mam problem z wykorzystaniem punktów z klubu, mianowicie nie pojawia mi się przy ani jednej stawce symbol pieniążka z napisem wymień punkty Rewards. Sprawdzałem wiele hoteli i za każdym razem jest ta sama sytuacjia.
Ktoś też tak ma albo wie dlaczego nie mogę skrzystać z wymiany przy rezerwacji?


Miałem tak, gdy konto zostało zablokowane z powodu naruszenia regulaminu. Kontakt pomógł...
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
nobody uważa post za pomocny.
 
      
#10184 PostWysłany: 06 Cze 2019 10:33 

Rejestracja: 11 Cze 2011
Posty: 288
Zadzwoniłem i faktycznie konto zostało zawieszone ze względów bezpieczeństwa. Podobno IP komputera z którego się logowałem zostało uznane za niebezpieczne.
Jednak aby odblokować, konsultant poinformował mnie, że wyśle do mnie maila z wytycznymi, w tym prosi o przesłanie skanu dowodu osobistego.
Też tak miałeś po zablokowaniu konta. Uważacie, że to bezpieczne działanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10185 PostWysłany: 06 Cze 2019 11:00 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 302
niebieski
Skan dowodu to chyba już lekka przesada, ale może zaczęli się obawiać, że to grubsza sprawa się robi z tymi włamaniami i nie wiedzą jak inaczej zweryfikować "własność" konta.

Jak rejestrowałem się w Przelewy24.pl też chcieli skan dowodu (tutaj jest to instytucja finansowa i mają taki obowiązek weryfikacji), ale "dogadałem" się z nimi, że mogę zamazać część danych, żeby potem ten dowód nie latał po portalach pożyczkowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10186 PostWysłany: 06 Cze 2019 17:49 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 596
niebieski
@nobody, kserowanie/skanowanie dowodu jest tak długo bezpieczne, jak długo nie zapuka do Ciebie komornik, że wziąłeś kredycik i go nie spłacasz.

A bardzo poważnie mówiąc, dowód służy do okazywania i potwierdzania swojej tożsamości, a nie do jego powielania, bo skutki mogą być opłakane. Urząd ochrony danych osobowych stoi na stanowisku, że nawet w banku dowód nie powinien być kserowany. Niestety, ale rodacy nie są świadomi zagrożeń z tym związanych i bagatelizują sprawę, do czasu... także zastanów się kilka razy zanim wyślesz skan dowodu.
Góra
 Profil Relacje PM off
krapio lubi ten post.
 
      
#10187 PostWysłany: 07 Cze 2019 13:24 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 830
Tulio napisał(a):

A drugie promo jest dla pobytów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii:
https://www.accorhotels.com/leclub/prom ... d.en.shtml
* 400 rewards points for one stay of 1 night (one use),
* 500 rewards points for one stay of 2 nights (one use),
* 1,000 rewards points for one stay of 3 nights and more (one use),
*and a bonus of 300 Rewards points for each eligible booking (max. 3 uses) done via the AccorHotels App (łącznie max 2800 pkt.).
FOR STAYS FROM 20/05/19 until 20/08/19
BOOK THIS OFFER FROM 20/05/19 to 20/07/19


Z regulaminu:
12. Any stay partly or entirely paid with Le Club AccorHotels Rewards points will not be eligible to receive this offer.

Jest to już szczelne, czy różnie bywa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10188 PostWysłany: 07 Cze 2019 15:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 283
niebieski
Niestety w ostatnich promocjach szczelne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10189 PostWysłany: 09 Cze 2019 01:33 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 603
niebieski
@nobody W podobnej sytuacji nie przesłałem im skanu dowodu. Poinformowałem, że takie mam zasady bezpieczeństwa. Ostatecznie zadowolili się skanem karty członkowskiej LCAH. Nigdy też nie daję nikomu dowodu osobistego do skanowania. Pytam o zasady, warunki i środki bezpieczeństwa stosowane do przechowywania moich danych oraz czy dana instytucja posiada zgodę UODO na uzasadnione gromadzenie wizerunków klientów. Ostatecznie mogę zgodzić się na wypis z dowodu, który potwierdza dane w nim zawarte. Tylko po co, skoro niezbędne dane z dowodu i tak są wpisywane do baz danych danej instytucji a ja muszę wyrazić zgodę, aby one tam były :) Z tym skanowaniem dowodów to jakaś dziwaczna praktyka, jakby skan miał stanowić dowód na coś. Przecież dane z dowodu są wpisywane do formularza, wniosku, umowy etc, a następnie potwierdzane podpisem. Czego chcieć więcej? Inna sprawa, że np. w hotelach we Włoszech też skanują dowody/paszporty w ogóle nie pytając o pozwolenie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10190 PostWysłany: 09 Cze 2019 12:05 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 336
niebieski
Niestety w Niemczech tak samo :(
W ogóle zastanawiam się po co taka polityka względem swoich priorytetowych członków (z wysokimi statusami)???
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10191 PostWysłany: 09 Cze 2019 12:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4623
platynowy
Jaka polityka?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10192 PostWysłany: 09 Cze 2019 13:20 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 336
niebieski
Kopiowania dowodów...
...boją się, że im telewizor albo prysznic wyniosę podczas trzydziestego pobytu?!?
A poza tym co daje kopia dowodu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10193 PostWysłany: 09 Cze 2019 13:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4623
platynowy
Mają potwierdzenie, kto wynajmował pokój.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10194 PostWysłany: 09 Cze 2019 19:26 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 603
niebieski
Potwierdzeniem jest formularz meldunkowy z danymi klienta po spisaniu ich z dokumentu tożsamości lub sprawdzeniu zgodności z nim.

@novart W Niemczech do tej pory ani razu nie spotkałem się z czymś takim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10195 PostWysłany: 09 Cze 2019 19:40 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4623
platynowy
Cytuj:
W Niemczech do tej pory ani razu nie spotkałem się z czymś takim

A może po prostu robili to tak, że nie widziałeś?

BTW - w dobie dzisiejszej technologii dziwią mnie te obawy. Przecież w dowolnym momencie - jeśli ktoś chce - to sfotografuje/zeskanuje dokument, który mu okażesz i nawet tego nie zauważysz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10196 PostWysłany: 10 Cze 2019 11:04 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 603
niebieski
Dlatego nie spuszczam dokumentów i kart płatniczych z oczu, a najlepiej w ogóle nie wypuszczać ich z rąk ;)
Może w Niemczech coś się zmieniło lub chodzi o jakieś konkretne hotele. Na ogół formularze meldunkowe są przygotowane, następuje jedynie krótkie sprawdzenie tożsamości i zgodności danych. W tym czasie dowód/paszport jest na widoku, brak jest podejrzanych działań. We Włoszech natomiast dokumenty skanują jawnie, na oczach klienta, a próba sprzeciwu wiąże się ze zdziwieniem, o co mi właściwie chodzi oraz tłumaczeniem, że takie są przepisy i bez tego nie ma meldunku. Nie znam włoskich przepisów, więc przestałem zwracać na to uwagę. Mam nadzieję, że moja tożsamość nikomu we Włoszech się nie przyda ;) Kiedyś, jeszcze w czasach, gdy z dostępem do komputera oraz Internetu było trudniej i za granicą trzeba było korzystać z kawiarenek internetowych, we włoskich też skanowali dokumenty tożsamości, tłumacząc to względami bezpieczeństwa antyterrorystycznego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10197 PostWysłany: 10 Cze 2019 22:08 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 302
niebieski
Zmieniając trochę temat, czy ktoś ostatnio, tzn. w ciągu ostatnich kilku godzin, coś rezerwował przez Accorhotels.com?
Próbuję zarezerwować Mercure Gdynia w ofercie "Smakuj podróże" na sierpień, przechodzę wszystkie etapy, ustalam liczbę punktów "do spalenia" i na ostatnim etapie, po wpisaniu kodu zabezpieczającego z karty, otrzymuję taki oto komunikat:
Załącznik:
blad_accor_20190610.png
blad_accor_20190610.png [ 11.66 KiB | Obejrzany 400 razy ]

Sprawdzałem na różnych przeglądarkach i to samo.

Co ciekawe, po tym błędzie, po ponownym wyszukaniu noclegu z rozbudowanego formularza, pojawiła mi się odświeżona, czy ładniejsza - rzecz gustu, wersja listy obiektów do rezerwacji.
Widać cały czas na stronie próbują etapami wrzucać jakieś nowsze "wstawki", przez co strona jest kompletnie niestabilna...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10198 PostWysłany: 10 Cze 2019 22:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 763
srebrny
A próbowałeś przez aplikacje mobilną?

I drugie czy próbowałeś rezerwować jakiś inny hotel w opcji zwrotnej dla testu ?
Góra
 Profil Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
cyberjarek uważa post za pomocny.
 
      
#10199 PostWysłany: 10 Cze 2019 23:30 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 302
niebieski
Aplikacją nie próbowałem, bo tam nie działa cashback ;-)
Przed chwilą zarezerwowałem jeszcze ibis (przez stronę), ale z Tygodnia Zniżek, a tam nie ma punktów i formularz zupełnie inny, karta wpisywana od zera.
Przynajmniej wiem, że z samą kartą wszystko ok ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10200 PostWysłany: 10 Cze 2019 23:34 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 603
niebieski
Wczoraj robiłem na stronie rezerwację z możliwością anulowania i użycia punktów, miałem to samo. Za drugim razem poszło bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
cyberjarek uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10288 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 515  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group