Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Lut 2019 15:28 

Rejestracja: 20 Cze 2016
Posty: 129
Witajcie.
Hotel w ktorym zatrzymałem się we wrześniu napisał do mnie maila z pytaniem dlaczego skorzystałem z procedury chargeback i z prośbą o zwrot pobranych przez chargeback środków. Nigdy chargeback nie robiłem, moj bank też nic o tym nie wie...

Dokładna treść maila:
Dear Antoni,

Hope this email finds you well. We have received a notification from Sumup which is our card processing system that you have requested your bank the chargeback for the payment for your accommodation. This chargeback has been granted to you, which means now we are not paid for your accommodation plus we had to incur another Eur10 fee for such. I would like to know why have you requested a chargeback. Furthermore we have opened a case to be paid, unless you send us back the money which is ours by right. We have reported the fact to Expedia too.

Please send us the amount of Eur128.52 at your very earliest before we continue to pursue a case against your chargeback.

Your co-operation is highly appreciated.


W kolejnych mailach wyjaśniłem, że to nie jest ani moja ani mojego banku aktywność, oni mi podesłali print screeny ze swojego banku. Ustaliliśmy, że błąd jest gdzieś po stronie expedii lub sumupa, ale i tak wydaje mi sie to dziwne... Nie podejrzewam hotelu o oszustwo i fabrykowanie fałszywych dokumentów, na moje konto zwrot też nie wpłynął.
Spotkaliście się z tym? O co może chodzić? Gdzie może być błąd?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 07 Lut 2019 15:35 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3562
złoty
Próba wyłudzenia pieniędzy? Jeden hotel na Malcie ciągle przysyła mi różne faktury wezwania do zapłaty, choć nigdy tam nie nocowałem tylko napisałem zapytanie. Okazało się, że ktoś przejął skrzynkę hotelu i wysyła wezwania do klientów. Od pół roku nie potrafią tego rozwiązać. Napisz na inny mail do hotelu lub zadzwon i sprawdź czy to nie fałszywka.
Góra
 Profil Relacje PM off
antolll lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 07 Lut 2019 15:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
To może być niteczka do dużego kłębka ;) Rzadko się zdarza by hotel w takiej sprawie kontaktował się bezpośrednio z gościem.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 11 Lut 2019 09:09 

Rejestracja: 20 Cze 2016
Posty: 129
Po wymianie kilku maili gdzie napisałem mniej więcej "chętnie pomogę Wam rozwiązać tą sprawę, ale nie zapłacę Wam po raz drugi za nocleg bo to nie mój chargeback" - nastała cisza... :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 11 Lut 2019 09:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
A czego się spodziewałeś? Zdemaskowałeś oszustów;-)
Według mnie niepotrzebnie wdawałeś się w polemikę. Jak ktoś do mnie wysyła maila "Please send us the amount of Eur128.52" to od razu wywalam do kosza, bo śmierdzi naciągaczami na kilometr.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 11 Lut 2019 10:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
Trzebabylo powiedziec ze zaplacisz i niech wysla numer konta.. to albo dostalbys adres do western union, albo ze masz wyslac kase poczta bo drogie przelewy, badz tez poprzez jakies krypto ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 11 Lut 2019 10:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 1152
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Pytanie czy to był na pewno hotel?
Możliwe, że to jakiś phising albo inny mniej lub bardziej sprytny atak.
_________________
Był taki Chińczyk na takim chińskim lotnisku. I ten Chińczyk miał bilet. I go zmieniał, a potem zwrócił. Potwierdzam, byłem tym Chińczykiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group