Autor: | gruby_inversia [ 09 Lis 2018 11:21 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
Niestety. Sam sie bujam z takim voucherem... |
Autor: | pemat [ 09 Lis 2018 11:28 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
dyneck napisał(a): Próbuję oddać bilety na flixbusa. W starym PB zwracali kasę z potrąceniem jakiegoś %, a tu nie widzę innej opcji niż zwrot w postaci vouchera do wykorzystania na rok. chyba jednak patrzysz słabo -> https://shop.flixbus.pl/rebooking/login ... 1755537866 nie wiem, jak to w praktyce wygląda, natomiast deklaracja przewoźnika daje powody do optymizmu: Cytuj: Anulowanie rezerwacji Jeśłi chcesz anulować zamówienie i uzyskać zwrot gotówki zamiast voucheru, prosimy o wypełnienie formularza na stronie https://www.flixbus.pl/firma/kontakt. Koniecznie podaj swój numer rezerwacji. (Dotyczy połączeń FlixBus Polska oraz innych polskich przewoźników). |
Autor: | Hose [ 09 Lis 2018 12:05 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
@pemat W praktyce wygląda tak, że zwracają 100% na kartę/konto. Ale żeby nie było tak kolorowo to po zgłoszeniu zwrotu przez formularz po 3 tygodniach otrzymałem odpowiedź, że zwrot mi się nie należy ponieważ wg. nich podróż jednak się odbyła. Porządny opieprz i perspektywa zaangażowania Rzecznika Praw Konsumenta poskutkowały odpowiedzią (z niemieckiego już adresu) o rychłym zwrocie ![]() Na polską infolinię nawet nie ma co dzwonić, sami ukraińcy słabo mówiący po polsku i z każdym problemem odsyłający do formularza kontaktowego. @gruby_inversia Spróbuj wymienić ten voucher na pełen zwrot, napisz do nich, najlepiej na FB (pomimo mnóstwa zjebów jakich tam dostają, to na PM odpowiadają w sensownym czasie) |
Autor: | gruby_inversia [ 09 Lis 2018 12:29 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
O dzieki! Nie zauwazylem tej opcji ![]() |
Autor: | pemat [ 09 Lis 2018 13:18 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
@Hose dobrze wiedzieć, że to nie jest tylko pusta deklaracja i prędzej - czy zapewne: później - uzyska się zwrot w formie gotówki |
Autor: | Anonymous [ 09 Lis 2018 13:24 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
mi za to odmowili zwrotu kasy a sam voucher uniewaznili ![]() |
Autor: | polaris [ 11 Lis 2018 14:13 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
Dziś pojawił się art (chyba sponsorowany - niech każdy sam oceni) na onet. Idąc tropem jego treści trzeba zapytać, że skoro jest tak dobrze w niedziele to dlaczego zredukowane zostały właśnie w ten dzień pierwsze poranne i ostatnie wieczorne przejazdy... https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budzet-domowy/szef-flixbusa-w-polsce-o-zakazie-handlu-w-niedziele/5xw2q5n |
Autor: | Anonymous [ 11 Lis 2018 14:34 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
W ogóle im nie idzie, na facebooku co rusz ktos pyta o kursy, ktore zostaly juz zawieszone na wielu z tras... Nawet ostatnio widzialem Altano,czerwony i w ogole nie przemalowany ^^ ale z drugiej strony partnerom flixa idzie lepiej, w PB tez chyba juz 'ucza' sie sprzedazy biletow za gotowke (albo poprostu wrocilismy do czasow lapowkarstwa jak na zaczatku PB). San flix jest zanadto optymistyczny i twierdzi ze powrot polaczen jest nieunikniony. ![]() Załącznik: Screenshot_20181111-132455~2.png [ 66.24 KiB | Obejrzany 11432 razy ] A sponsorowanie artykulow to jedna z metod, jaka flix osiaga aby trafic do ludzi 'na sile'. Inny przyklad specyficznej formy reklamy to ich staly banner na azair, mimo ze nie oferuja polaczen lotniczych ![]() |
Autor: | d107 [ 17 Lis 2018 14:14 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
Witam wszystkich użytkowników. Mam nadzieję ze dobry wątek wybrałem. Chciałem się zapytać lepiej poinformowanych tutaj użytkowników o rezerwację kursu i jego jak się teraz okazało braku wyświetlenia tego połączenia. A więc wykupiłem bilet na trasę P6 do Krakowa z terminem w połowie grudnia. Wszystko było ok. Coś mnie tknęło. Dziś wchodzę na ich stronę i widzę że mojego połączenia nie ma. Są za to kolejne i następne w kolejności. Co może to oznaczać, że mój kurs z tej konkretnej godziny się nie odbędzie pomimo iż wykupiłem bilet czy po prostu mają pełny kurs i go zdjęli ze strony? Pozdrawiam i dzięki za wszelkie sugestie |
Autor: | makdeb [ 17 Lis 2018 14:38 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
Radzę skontaktować się z FlixBusem / Polskimbusem. Najprawdopodobniej otrzymałeś maila ze zmianą czasu podróży, jednak mimo wszystko radzę zadzwonić i sprawę wyjaśnić i poprosić o wysłanie potwierdzenia na adres e-mail. |
Autor: | Hose [ 17 Lis 2018 14:58 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
d107 napisał(a): Co może to oznaczać, że mój kurs z tej konkretnej godziny się nie odbędzie pomimo iż wykupiłem bilet czy po prostu mają pełny kurs i go zdjęli ze strony? Gdyby wszystkie bilety na ten kurs zostały sprzedane nadal byłby widoczny na stronie ze stosowną adnotacją. Wejdź na swoje konto na stornie/apce FlixBusa i zobacz jakie masz rezerwacje, jeśli nie masz konta to je załóż podając ten sam adres e-mail co przy rezerwacji biletów. |
Autor: | d107 [ 19 Lis 2018 10:15 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
Dziękuję chłopaki za odpowiedzi. Kurs został anulowany. Dzwoniłem na ich infolinię. Oczywiście dyspozytorzy nie poinformowali jeszcze pasażerów o zaistniałej sytuacji. |
Autor: | p27 [ 10 Wrz 2020 18:59 ] |
Temat postu: | Re: [Polski Bus] - Dyskusja ogólna |
PolskiBus zmartwychwstał? |
Autor: | klapio [ 08 Paź 2020 15:06 ] |
Temat postu: | Re: [Flixbus] - Dyskusja ogólna |
Ten temat to pozostałość tematu dotyczącego Polskiego Busa. Wszystkich zainteresowanych rozmową o Flixbusie zapraszam do drugiego tematu: Link do tematu o Flixbusie |
Strona 277 z 277 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |