Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> flixbus-kody-znizkowe,1528,155917


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 67  Następna
Autor Wiadomość
#981 PostWysłany: 26 Lut 2020 18:34 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
Nie mogę już edytować posta, więc wrzucam kontynuację.

Dzisiaj dostałem w odpowiedzi identycznego maila z informacją o opłacie manipulacyjnej 65 PLN.
Postanowiłem zadzwonić na infolinie, żeby to z nimi wyjaśnić (ok 20 min. czekania, nie ma dramatu). Pani odsyła mnie do strony z listą opłat manipulacyjnych (https://www.flixbus.pl/firma/ceny/oplat-manipulacyjnych) i tłumaczy, że to nie jest polski przewoźnik i stąd te 65 PLN. Na stronie jest napisane, że w przypadku przewozu wszystkich pozostałych przewoźników opłata 65 PLN niezależnie od liczby dni PO wygaśnięciu ceny biletu. A pani na infolinii mi wmawia, że to PRZED i PO... Z kimś to jeszcze dwa razy konsultowała i niestety nie była w stanie mi wytłumaczyć, ponieważ ona nie zajmuje się tym działem.
Powiedziała, żebym jeszcze raz odpowiedział na maila od nich, żeby ponownie rozpatrzyli ten wniosek.
Nie chcę być pesymistą, ale obstawiam, że trzeci raz napiszą o opłacie manipulacyjnej bez uzasadnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off
arturro lubi ten post.
Ich uważa post za pomocny.
 
      
Loty (z bagażem) na Filipiny z Warszawy za 2768 PLN. Wiele dostępnych terminów Loty (z bagażem) na Filipiny z Warszawy za 2768 PLN. Wiele dostępnych terminów
Boże Ciało w Turcji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 1918 PLN. Wyloty z 4 miast Boże Ciało w Turcji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 1918 PLN. Wyloty z 4 miast
#982 PostWysłany: 26 Lut 2020 20:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1790
srebrny
A jak rezerwowałeś bilet, to informowali o tym, że kurs obsługiwany jest przez firmę taką a taką?
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#983 PostWysłany: 26 Lut 2020 20:51 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
@arturro

Rezerwację robiłem przez aplikację mobilną. Sprawdziłem teraz i w trakcie robienia zakupu nie wyświetla się kto obsługuje dane połączenie. Dopiero jak przyjdzie bilet na maila, to tam drobnym drukiem jest informacja o podwykonawcy.

W mojej opinii nie ma to żadnego znaczenia. Mają jasno napisane w opłatach manipulacyjnych, że PO wygaśnięciu biletu, a nie PO zakupie biletu...

Do tej pory ceniłem sobie flixa. Wiadomo, ceny zdecydowanie gorsze niż z czasów PB, ale siatka połączeń szeroka, wygodne zakupy i płatność, ale teraz robią ze mnie idiotę i następnym razem zastanowię się 3x zanim zdecyduje się na ich usługi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#984 PostWysłany: 05 Mar 2020 14:16 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
Kolejny odcinek sagi
Cytuj:
Wypłata środków pieniężnych jest natomiast możliwa wyłącznie w przypadku niewykorzystania biletu - wtedy traktujemy taką sytuację jak zwrot za niewykorzystany bilet i zgodnie z tabelą, którą przesłałeś, naliczana jest opłata manipulacyjna. "Dowolna liczba dni po wygaśnięciu biletu" obejmuje również 0 dni od wygaśnięcia biletu, a więc de facto - również czas przed odjazdem autobusu.


Ktoś ma pomysł jak to jeszcze ugryźć? Bo jak oni wychodzą z tokiem rozumowania dowolna liczba dni po wygaśnięciu -> 0 dni po wygaśnięciu -> bilet ważny = bilet wygaśnięty, to ja nie mam pojęcia w jaki sposób prowadzić dyskusję...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: FlixBus - promocje
#985 PostWysłany: 05 Mar 2020 21:00 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 537
Loty: 199
Kilometry: 289 509
Ostrzeżenia: 1
niebieski
A ja mam pytanie.
Mam voucher ważny do 8 sierpnia 2020 roku.
Nigdy nie został użyty,
Chciałem zakupić bilet i gdy wpisywałem kod vouchera to pojawia się komunikat, że kod jest niepoprawny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: FlixBus - promocje
#986 PostWysłany: 06 Mar 2020 10:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Paź 2012
Posty: 203
Loty: 117
Kilometry: 110 182
niebieski
@mathew77 napisz na uslugi@flixbus.pl i możesz podać kod, zweryfikują
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 06 Mar 2020 10:52, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
mathew77 uważa post za pomocny.
 
      
#987 PostWysłany: 13 Mar 2020 14:34 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Prosząc o zwrot gotówki zamiast vouchera, korzystacie z tej instrukcji?
https://www.fly4free.pl/forum/dyskusja-ogolna,35,123975&start=820#p1238376
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#988 PostWysłany: 13 Mar 2020 14:56 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
W sposób powyżej złożyłem wniosek o zwrot za rezerwację, którą mi przełożyli. Poprzedni numer rezerwacji usunęli, zmienili podróż na inną godzinę na tej samej trasie i wygenerowali nową rezerwację z nowym numerem.

Napisałem do nich w poniedziałek o 12:00, że interesuje mnie tylko zwrot pieniędzy. Od razu przyszedł mail z numerem sprawy i żebym czekał. W środę odezwałem się do nich na czacie jak wygląda moja sprawa. Pani poinformowała mnie, że mają teraz bardzo dużo pracy i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź. Podróż ma się odbyć za tydzień, ale fakt złożenia wniosku chroni mnie przed utratą pieniędzy za tę rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#989 PostWysłany: 13 Mar 2020 15:52 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ja mam zaplanowaną podróż w przyszły czwartek i też dostałem potwierdzenie z numerem sprawy, więc czekam cierpliwie. Zdaję sobie sprawę z tego, że mają teraz nawał pracy, ale skoro mam mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jestem kryty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#990 PostWysłany: 14 Mar 2020 08:35 

Ktoś wie czy flix będzie jeździł między Niemcami a Pl? Lufa odwołała mi lot do KRK, i utknę we Frankfurcie.
Góra
 PM off  
      
#991 PostWysłany: 14 Mar 2020 11:34 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6222
HON fly4free
a pytałeś u źródła?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#992 PostWysłany: 14 Mar 2020 13:01 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
@pawel84
Zostaje Ci Sindbad.
Flix zawiesza:
Cytuj:
PL: W związku z ograniczeniami podróżowania nałożonymi przez rząd polski, FlixBus zawiesza wszystkie połączenie międzynarodowe z/do Polski od 15 marca 2020 roku na 10 dni, z możliwością przedłużenia. Połączenia krajowe dostępne na stronie FlixBus, kursują zgodnie z rozkładem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#993 PostWysłany: 14 Mar 2020 14:36 

@pemat ciężko się skontaktować :/
@ratatam dzięki, zarezerwowane. Oby jechał.
Góra
 PM off  
      
#994 PostWysłany: 14 Mar 2020 17:08 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
45 minut czekania na infolinii, ale ktoś w końcu odbiera ;)
Ja już od lutego walczyłem o zwrot pieniędzy na kartę, gdzie już otarłem się o abstrakcję, że bilet ważny jest uważany za wygaśnięty i narzucali opłatę manipulacyjną.

Tak się złożyło, że moje połączenie zostało anulowane w związku z zamykaniem granic.
Dodzwoniłem się na infolinie, żeby się dowiedzieć, czy w sytuacji gdy oni anulują dane połączenie (oczywiście nie ze swojej winy, rozumiem, że to sytuacja nadzwyczajna, nie chcę żadnego odszkodowania), to mogę liczyć na zwrot na kartę bez opłaty manipulacyjnej.
I zgadnijcie co - dalej jest opłata manipulacyjna :lol: Na nic moje powoływanie się na prawa pasażera w ramach rozporządzenia UE nr 181/2011, które widnieje na ich stronie (https://www.flixbus.pl/prawa-pasazerow).

Ja nie wiem, czy oni są w taki ciężkim szoku, że już nie myślą racjonalnie, ale ja tej sprawy tak nie zostawię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#995 PostWysłany: 14 Mar 2020 20:07 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
@Norday
Płaciłeś kartą? Jeśli tak to może spróbuj zrobić chargeback, może się opamiętają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#996 PostWysłany: 17 Mar 2020 15:34 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
@ratatam

Na szczęście kartą, czekam na maila zwrotnego. Jeśli dalej będą upierać się przy opłacie manipulacyjnej to rozpocznę chargeback
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#997 PostWysłany: 19 Mar 2020 18:09 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 26
Miałem kupione 2 bilety z Warszawy do Berlina. za 169 złotych, na godzinę 21.40. W dniu wyjazdu o godzinie 17.20 dostaję maila, że "niestety nie mogą zrealizować", blebleble, zamiast tego zmieniają mi rezerwację na ten sam dzień, na godzinę 19.10 (czyli informują mnie na 1h50' przed odjazdem!!! i to nie pytając o moją zgodę!). Natychmiast anulowałem bilet, bo godzina mi nijak nie pasowała, i otrzymałem voucher na kwotę... 117 zł. Napisałem do nich reklamację, która pozostała bez odpowiedzi.

Przed chwilą złożyłem w banku wniosek o chargeback.

Problem polega nie tylko na tym. Skasowali mi mnóstwo wykupionych miejscówek, na każdą z których wystawili mi osobny voucher. Tych voucherów mam już całą skrzynkę i sam już nie wiem, który z nich był użyty, który nie, a na którym została tylko jakaś część kwoty. To się w głowie nie mieści.
Napisałem na stronie Flixbusa na facebooku taki oto tekst:

Witam. Pozmienialiście i pokasowaliście mnóstwo połączeń, rezerwacji, wykupionych miejsc. Otrzymałem od Was muljon voucherów na kwoty typu 6 zł, 12 zł itp. Łącznie na jakieś 200 złotych. W życiu ich wszystkich nie wykorzystam, a co dopiero przez następny rok. Można to wszystko jakoś zsumować i otrzymać JEDEN voucher na całą kwotę? Przecież podczas zakupu biletu nie można podać więcej, niż jednego kodu. Czy jednak sugerujecie rozpoczęcie procedury chargeback? Chciałbym poznać Wasze stanowisko w odniesieniu do tego, jak mam korzystnie rozporządzać własnym mieniem. Przy okazji pomocny cytat z Prawa Karnego:
"§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8”.
_________________
.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#998 PostWysłany: 19 Mar 2020 19:10 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Odnośnie mojej sprawy sprzed tygodnia. Dziś o godzinie 16 otrzymałem sms od Flixbusa:
Cytuj:
Dear passenger, due to operational reasons your ride will not take place. Please call +38513000803 to find a solution. Thank you.

Trasa po Polsce. Widać, że wycięli tydzień z kalendarza. Odezwałem się na czacie a propos mojego wniosku o zwrot gotówki. Dostałem taka odpowiedź:
Cytuj:
Sprawa jest już w odpowiednim dziale więc niebawem otrzyma Pan odpowiedź.

na pytanie kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi:
Cytuj:
Obecnie otrzymujemy bardzo dużo zgłoszeń odnośnie anulowań rezerwacji, ale na pewno nie będzie to czas dłuższy niż 14 dni.

Na pytanie o niestawienie się na przystanku w dniu wyjazdu odpowiedź poniżej:
Cytuj:
Tak data wysłania wniosku jest ubezpieczeniem, dlatego będzie on rozpatrywany jako zwrot przed odjazdem.


Planowy odjazd miał być jutro.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#999 PostWysłany: 26 Mar 2020 18:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1407
niebieski
@wersus79 oni mają jakiś czat ? czy przez "czat" rozumiesz kontakt na fb ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1000 PostWysłany: 26 Mar 2020 19:41 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
@littleboy1989
Czat na stronie jak Ryanair albo banki. Ta funkcjonalność pojawia się w dolnym, prawy rogu ekranu po zalogowaniu oraz po wejściu w dział pomocy. Inaczej mi to nie pojawia się.
Załącznik:
Kontakt z FlixBus.jpg
Kontakt z FlixBus.jpg [ 36.53 KiB | Obejrzany 1403 razy ]


Moja sprawa ciągle nierozwiązana. Anulowana przez nich podróż widnieje w historii podróży jak odbyta. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 67  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group