Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Następna
Autor Wiadomość
#601 PostWysłany: 27 Gru 2018 22:15 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 148
Loty: 24
Kilometry: 28 665
niebieski
Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie. Wszystko zależy od ruchu na drodze - mi przykładowo zdarza się przyjechać trochę przed czasem, innym razem chwilę później, loteria.
Góra
 Relacje PM off  
 
#602 PostWysłany: 28 Gru 2018 11:28 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 865
Loty: 15
Kilometry: 5 900
niebieski
Piszę na gorąco właśnie jestem po spotkaniu z dziennikarzem WP, dziś będzie artykuł na temat promocji kodów z hoop coli na flixa odkryłem wałek dopiero wczoraj lub ich pomyłkę do której się nie przyznają
Góra
 Relacje PM off  
 
#603 PostWysłany: 28 Gru 2018 12:27 

Rejestracja: 24 Gru 2014
Posty: 258
Loty: 43
Kilometry: 81 252
niebieski
mezo23 napisał(a):
Piszę na gorąco właśnie jestem po spotkaniu z dziennikarzem WP, dziś będzie artykuł na temat promocji kodów z hoop coli na flixa odkryłem wałek dopiero wczoraj lub ich pomyłkę do której się nie przyznają


coś więcej jaśniej ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#604 PostWysłany: 28 Gru 2018 13:04 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2494
Loty: 154
Kilometry: 151 837
srebrny
mariotrn napisał(a):
Zastanawiam się jak jest z punktualnością Autokarów? Jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Chce jechać z Torunia Do Berlina SXF w nocy i na miejscu mam 1,5 h do odlotu. Trochę się boję, że w razie opóźnienia mogę nie zdążyć na samolot.
IMHO 1,5h to trochę mało na SXF, zwłaszcza jak masz bagaż rejestrowany. Niestety ostatnio coraz gorzej się dzieje z obsługą na tym lotnisku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#605 PostWysłany: 28 Gru 2018 13:25 

radziu89 napisał(a):
mezo23 napisał(a):
Piszę na gorąco właśnie jestem po spotkaniu z dziennikarzem WP, dziś będzie artykuł na temat promocji kodów z hoop coli na flixa odkryłem wałek dopiero wczoraj lub ich pomyłkę do której się nie przyznają


coś więcej jaśniej ?

Ja bym popcorn przygotował ;)
Góra
 PM off  
 
#606 PostWysłany: 29 Gru 2018 11:30 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 18
mariotrn napisał(a):
Zastanawiam się jak jest z punktualnością Autokarów? Jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Chce jechać z Torunia Do Berlina SXF w nocy i na miejscu mam 1,5 h do odlotu. Trochę się boję, że w razie opóźnienia mogę nie zdążyć na samolot.


1.5h ? Cholernie mało czasu - szczególnie jeżeli masz jeszcze oddać bagaż. Nawet bez bagażu przejście security szczególnie w nocy kiedy może być zmniejszona obsada - osobiście nie zaryzykowałbym.

Jest to noc więc praktyka mówi, że FLIX przyjeżdża przed czasem (oszczędność nie jest zbyt powalająca ale zawsze to coś) natomiast jeżeli po drodze będzie jakiś wypadek to na bank nie zdążysz. Mi raz zdarzyło się dojechać zamiast o 0:20 to o 1:45 - staliśmy ponad godzinę w korku (mimo że to noc i w pozostałych przypadkach byliśmy przed czasem).
Góra
 Relacje PM off  
 
#607 PostWysłany: 01 Sty 2019 20:38 

Rejestracja: 01 Sty 2019
Posty: 3
Halo halo, mam szybkie pytanie
Czy sprawdzają dane na bilecie i na dowodzie osobistym? Będę jechał na bilecie osoby, która niestety już nie może pojechać, a inaczej bilety przepadną
Zmiana danych jest zadziwiająco kosztowna i wnet sięga połowy ceny za bilet
Byliście w takiej sytuacji? Co zrobią z takim delikwentem gdy będzie faktycznie sprawdzane?
Góra
 Relacje PM off  
 
#608 PostWysłany: 01 Sty 2019 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1292
srebrny
Mi kiedyś na trasie międzynarodowej sprawdzali ale nie wiem czy robili to żeby porównać z danymi na bilecie czy żeby się upewnić że mam dokument do przekroczenia granicy.
A na krajowej ostatnio jechałem to nikogo to nie obchodziło.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#609 PostWysłany: 01 Sty 2019 21:02 

Rejestracja: 01 Sty 2019
Posty: 3
No właśnie będzie to trasa międzynarodowa, ale najczęściej spotykam się z opiniami, że obchodzi ich tylko bilet, a dowód na granicy
Góra
 Relacje PM off  
 
#610 PostWysłany: 01 Sty 2019 21:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5705
platynowy
Przekonasz się przy wchodzeniu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#611 PostWysłany: 01 Sty 2019 21:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2014
Posty: 339
Loty: 334
Kilometry: 637 045
niebieski
Na trasach pomiędzy NL/DE/BE zawsze sprawdzają dokument tożsamości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#612 PostWysłany: 01 Sty 2019 21:24 

Rejestracja: 01 Sty 2019
Posty: 3
I myślicie, że w razie czego można to jakoś ugadać z kierowcą, czy bez dyskusji out nieważne gdzie się znajduje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#613 PostWysłany: 01 Sty 2019 21:29 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8090
Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie...
Pytasz o działania niezgodne z regulaminem, więc nie oczekiwalbym wzorca zachowań, jak zazwyczaj się dzieje - wszyscy napiszą że idzie się ugadac, a tutaj w tym jednym Twoim przypadku jednak out, i co wtedy? :/

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#614 PostWysłany: 02 Sty 2019 23:08 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 18
-- 02 Sty 2019 22:59 --

Anonymous napisał(a):
@polaris w moim (powyższym) przypadku, sprawa rozwiązała się po jednej wiadomości do nich, z prośbą o zwrot $ z powodu przerzucenia na inny kurs.

Sprawa jak się okazuje ma głębsze dno.
https://www.money.pl/gospodarka/bozonarodzeniowe-problemy-flixbusa-odwolanych-moglo-byc-nawet-kilkadziesiat-kursow-6331983679317633a.html

Karma (a właściwie system informatyczny) tak się uwzięła na FLIX że dostałem informacje o bilecie zarówno na dzień na który przeniesiono mi kurs (pomimo złożenia wcześniej reklamacji), jak i w dniu na który bilet na początku zamówiłem. Z małym prawdopodobieństwem, ale jednak, założyłem że może jednak reklamacja przeszła i ktoś mnie do Lublina dowiezie, nieważne czy to będzie autobus zielony, czerwony lub innego koloru... a skończyło się tak, że w informacji na dworcu dostałem od obsługującej kobiety jasny przekaz, żebym sobie najpierw przeczytał bajkę o Łodzi ("łudź się łudź") a po tym gonił czym prędzej do kasy PKP bo od groma ludu zostało w tym dniu na tej trasie odprawionych z kwitkiem... no i kupiłem PKP, bez gwarancji miejsca, dziś złożyłem drugą reklamację do FLIX i finał jest taki, że otrzymam zwrot kosztów biletu - za przejazd PKP zapłaci FLIX.

Myślę, że przyda się wiedza (być może już padła), że FLIX zwraca całkowitą cenę przy niezrealizowanym połączeniu do kwoty 200 PLN pod warunkiem przedstawienia dowodu poniesionych kosztów zorganizowania alternatywnego przejazdu. Może być to nawet połączenie lotnicze (jeżeli jest taka możliwość).

Trzeba też oddać sprawiedliwość, że FLIX wziął "na klatę" koszty całej sytuacji (nie chcę "chwalić dnia przed zachodem" ale dziś dostałem jasne info, że po przesłaniu zdjęć biletów PKP i danych rachunku bankowego do zwrotu ich koszt zostanie mi zrefundowany).
Otrzymałem też przeprosiny za całą sytuację. Przynajmniej tyle.
Za to z BP TOUR nikt się nie odezwał, nikt wcześniej nie przesłał choćby prostego maila, że będzie problem... Zastanawiam się czy czekać na ich reakcję (maile poszły) czy wycofać transakcję kartą (na szczęście zapłaciłem plastikiem).

Osobne pytanie - co się dzieje w BP TOUR???
Z tego co piszą o sytuacji która miała miejsce w ostanie święta i dalej świadczy, że jest duży problem... Dwa razy się zastanowię zanim ponownie skorzystam z ich usług, choćbym miał zapłacić 2x więcej, po tym jak całą drogę do Radomia przesiedziałem na korytarzu w wagonie na podłodze (nie było już wolnych miejsc w całym pociągu) wolę dopłacić i never again.


PS.
Przejechałem Hiszpanię w święta Bożego Narodzenia, korzystając z pociągów, busów, lowcostowego Vuelinga i mogę mieć tylko jedno zastrzeżenie, że autobus w jednym przypadku przyjechał 3 min później niż w rozkładzie (rano w Nowy Rok). Cała reszta - wszystko o czasie w sensownych $$ (m.in. dzięki informacjom z forum korzystałem z regionalnych Renfe / Rodalies płacąc po 7-9 EUR za 100-150 km trasy po torach, a ich regionale - nie ujmując - to jak nasze nowe PKP IC za cenę 50% tego co płacimy PKP).
A później wróciłem do PL i ... :? :? :? welcome to hell :twisted: :twisted: :twisted:

-- 02 Sty 2019 23:08 --

Następny link:

https://wiadomosci.radiozet.pl/Blisko-Ludzi/Odwolano-kilkadziesiat-kursow-Flixbusa.-Wsrod-poszkodowanych-para-niewidomych

Można się wściec za taki numer w Wigilię... szczególnie ze sprawa dotyczyła osób które nie widzą... wszyscy wiemy jak jest z bezpieczeństwem na dworcach PKS w nocy, Lublin niestety nie wyróżnia się tu w żaden sposób...
Góra
 Relacje PM off  
 
#615 PostWysłany: 03 Sty 2019 09:49 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 195
niebieski
polaris napisał(a):
Osobne pytanie - co się dzieje w BP TOUR???
Z tego co piszą o sytuacji która miała miejsce w ostanie święta i dalej świadczy, że jest duży problem... Dwa razy się zastanowię zanim ponownie skorzystam z ich usług, choćbym miał zapłacić 2x więcej, po tym jak całą drogę do Radomia przesiedziałem na korytarzu w wagonie na podłodze (nie było już wolnych miejsc w całym pociągu) wolę dopłacić i never again.
W dobrym tonie byłoby odpowiedzieć na każdego otrzymanego mejla, ale ta odpowiedź byłaby zapewne inna niż oczekujesz. Przewoźnik po prostu nie wykonuje tych kursów przez kilka dni w roku zgodnie z rozkładem i nie sprzedaje na nie biletów przez własny system rezerwacji. Flixbus to tylko pośrednik, któremu dostarcza się dane do sprzedaży. Jeśli Flix coś przeoczył i sprzedał bilety bez pokrycia to powinien zrekompensować poniesione straty pasażerom.
Góra
 Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
 
#616 PostWysłany: 03 Sty 2019 18:24 

Rejestracja: 03 Sty 2019
Posty: 1
Kolejny problem Flixbusa i BP Tour z autobusami, bilety na Nowy Rok sprzedane autobusu nie było.

https://www.lublin112.pl/kupili-bilety-na-autobus-ktorego-nie-bylo-pasazerowie-koczowali-na-dworcu/comment-page-1/#comment-448597
Góra
 Relacje PM off  
 
#617 PostWysłany: 04 Sty 2019 00:57 

Rejestracja: 03 Lip 2018
Posty: 3
Orientujecie się jak wygląda sprawa zmiany miejsca na rezerwacji? Na stronie mało precyzyjnie jest to wytłumaczone. Czy jedyna opcja to anulacja i od nowa?
Druga sprawa, jak wygląda sprawa przesiadania się, pilnowane jest miejsce z rezerwacji, zasada kto pierwszy ten lepszy? Pomijam miejsca z przodu autokaru, które są dodatkowo płatne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#618 PostWysłany: 04 Sty 2019 08:10 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 18
KL_user napisał(a):
polaris napisał(a):
Osobne pytanie - co się dzieje w BP TOUR???
Z tego co piszą o sytuacji która miała miejsce w ostanie święta i dalej świadczy, że jest duży problem... Dwa razy się zastanowię zanim ponownie skorzystam z ich usług, choćbym miał zapłacić 2x więcej, po tym jak całą drogę do Radomia przesiedziałem na korytarzu w wagonie na podłodze (nie było już wolnych miejsc w całym pociągu) wolę dopłacić i never again.
W dobrym tonie byłoby odpowiedzieć na każdego otrzymanego mejla, ale ta odpowiedź byłaby zapewne inna niż oczekujesz. Przewoźnik po prostu nie wykonuje tych kursów przez kilka dni w roku zgodnie z rozkładem i nie sprzedaje na nie biletów przez własny system rezerwacji. Flixbus to tylko pośrednik, któremu dostarcza się dane do sprzedaży. Jeśli Flix coś przeoczył i sprzedał bilety bez pokrycia to powinien zrekompensować poniesione straty pasażerom.

Jakkolwiek rozumiem to co zrobił FLIX/BP (biorąc później na klatę koszty alternatywnej podróży PKP) to nie rozumiem kompletnie tego, że kupując DRUGI bilet 23 grudnia na 1 stycznia z Krakowa do Lublina w BP zostałem olany, podobnie jak zgraja pozostałych pasażerów w Krakowie i już nawet pal licho bo przecież różne rzeczy się zdarzają ale idę o zakład że zdawali sobie sprawę w momencie sprzedaży, że tych kursów nie zrealizują, co nie przeszkodziło im pobrać $$ i nawet maila czy SMS nie puścić 1 stycznia że kursu nie będzie...
Z BP nie otrzymałem odpowiedzi do tej chwili... retorycznie: czy wszystko w tym pięknym kraju trzeba załatwiać poleconymi grożąc rzecznikiem i sądem???
Góra
 Relacje PM off  
 
#619 PostWysłany: 07 Sty 2019 10:55 

Rejestracja: 21 Sty 2018
Posty: 68
Z uwagi na anulację biletu otrzymałem voucher na 18 zł. Chcę zrobić nową rezerwację na kwotę ~15 zł. Czy używając tego vouchera, pozostała kwota przepada?
_________________
Insta @marco_pollon
Góra
 Relacje PM off  
 
#620 PostWysłany: 07 Sty 2019 10:57 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 14809
Loty: 387
Kilometry: 500 259
Przepada
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group