Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1021 PostWysłany: 23 Kwi 2020 12:52 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 382
niebieski
PL
Góra
 Relacje PM off  
 
#1022 PostWysłany: 29 Kwi 2020 16:04 

Rejestracja: 04 Lut 2020
Posty: 15
Złożyłem wniosek o anulację i zwrot za bilety i dostałem taką odpowiedź:

"Przeanalizowaliśmy Państwa zgłoszenie. Bilet zakupiony w ramach rezerwacji xxx obowiązywał na przejazdy pod koncesją FlixBus France SARL. Mają Państwo możliwość otrzymania jednej z poniższych form rekompensaty:
vouchera w pełnej kwocie ceny biletu ważny przez 12 miesięcy, na dowolne połączenia w sieci FlixBus,
zwrotu ceny biletu pomniejszonej o 65 zł opłaty manipulacyjnej naliczanej od pasażera i kierunku podróży na konto użyte do opłacenia rezerwacji.

Prosimy o informację, którą formę Państwo wybierają. "

Przejazd miał być z Francji do Hiszpanii w czerwcu dla kilku osób. Nie interesuje mnie voucher, bo z usług flixbusa nie zamierzam więcej korzystać, a opłata manipulacyjna przy cenie biletu ~90zł od osoby sprawi, że dostaniemy prawie nic. Co mogę zrobić w tej sytuacji, aby uzyskać pełny zwrot? Dodam, że płaciłem przelewem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1023 PostWysłany: 29 Kwi 2020 16:59 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 382
niebieski
Nic. Uzyskac voucher i sprzedac korzystaniej niz gdyby CI potracili oplate manipulacyjna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1024 PostWysłany: 03 Maj 2020 00:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1247
srebrny
Długo się teraz czeka na odpowiedzi w sprawie anulowanych biletów od flixa?
_________________
Bułgaria - Rumunia 2015: Góry Piryn, Delta Dunaju, Morze Czarne.
http://www.fly4free.pl/forum/z-bulgarii-do-bulgarii-przez-delte-dunaju,1512,81506
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1025 PostWysłany: 03 Maj 2020 00:33 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 398
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Na moje e-maile wogóle nie odpisują od prawie dwóch miesięcy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1026 PostWysłany: 03 Maj 2020 11:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1292
srebrny
Ja pisałem w połowie marca o zwrot, to odpisali po miesiacu, żebym podał dane pasażerów. Odpisałem i z automatu przyszła zwrotka:


Uprzejmie informujemy, że w związku z dużą ilością zgłoszeń, jakie do nas wpływają, czas oczekiwania na zwrot wydłużył się od tego standardowego (dotychczas wynosił on do kilku tygodni) i na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie stwierdzić ile może on wynosić. 
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1027 PostWysłany: 03 Maj 2020 11:56 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 694
niebieski
Czy jest jakiś sposób żeby przed kupnem biletu dowiedzieć się jaki jest numer linii danego połączenia? I jak dowiedzieć się jaką trasą jedzie dana linia / gdzie się po drodze zatrzymuje?

Jakoś nie umiem znaleźć takiej informacji na stronie flixbus.... :|

EDIT: w przypadku kursów które jeżdżą codziennie, można wejść w https://global.flixbus.com/info , wyszukać nasz przystanek na dzisiejszą datę i na podstawie godziny odjazdu odgadnąć numer linii oraz klikając na nią dostać rozkład jazdy / listę przystanków. :)
Pytanie pozostaje: jak to zdobyć takie informacje dla kursów które nie odbywają się codziennie, lub dla nowych połączeń które jeszcze nie wystartowały...?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1028 PostWysłany: 03 Maj 2020 14:21 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 65
10.03 napisałam przez stronę flixbus rezygnację z biletu na trasie Wrocław-Łódź-Wrocław. Wyjazd miał być 12.03. Wnosiłam o zwrot gotówki, nie voucher.
Dzisiaj dostałam taką wiadomość
Załącznik:
95738852_607107556554839_1862910561054883840_n.png

Odezwali się po prawie 2 miesiącach, nie wiedziałam, że "kary" są aż tak wysokie ;/ i są w euro. Dziwne. Myślałam, że pobiorą max 5 zł.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1029 PostWysłany: 03 Maj 2020 14:29 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 382
niebieski
Kurs przewoznikiem polskim? To nie ma zadnych kar. Ściema. Nie zgadzaj sie.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
pyra2 uważa post za pomocny.
 
 
#1030 PostWysłany: 03 Maj 2020 14:32 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 65
Bilet w obie strony kosztował 60 zł (bez 2 gr), nie wiem jaki przewoźnik, ale trasa polska.
edit- sprawdziłam bilet i przewoźnik polski
https://www.flixbus.pl/firma/ceny/oplat-manipulacyjnych
czy dobrze rozumie, wg tego linku, że skoro odwoływałam kilka dni przed wyjazdem to opłata za anulowanie to 8 zł? :?:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1031 PostWysłany: 03 Maj 2020 14:52 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 398
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Jeśli przewoźnik polski, to należy się pełen zwrot, bez żadnych potrąceń.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
pyra2 uważa post za pomocny.
 
 
#1032 PostWysłany: 03 Maj 2020 15:11 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 65
@qbk, @jabollus dziękuję za pomoc, odpisałam im, wkleiłam link z opłatami, informację o polskim przewoźniku i odpisali mi:
Dzień dobry,

dziękujemy za wiadomość.

Przepraszamy za nieporozumienie. Prosimy o zignorowanie poprzedniej wiadomości.

Zgodnie z prośbą zajęliśmy się zwrotem pieniędzy. Za rezerwację numer xyz zwrócimy pełną kwotę PLN. Zwrot zostanie dokonany w tej samej metodzie płatności.

Prosimy o cierpliwość i sprawdzenie wyciągu z konta bankowego w ciągu kilku kolejnych tygodni.

Dziękujemy za zrozumienie.

Serdecznie pozdrawiamy,
Mariusz z FlixBusa
Góra
 Relacje PM off  
 
#1033 PostWysłany: 14 Maj 2020 17:03 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 77
Czy ktoś przechodził przez proces anulacji a następnie uzyskiwania zwrotu przez Flixbusa? Ile trzeba czekać na pieniążki?

Mam bilet na początek czerwca na krajówkę we Francji. Wyszukując to połączenie jest ono wycięte przez covid19.
Wszedłem w zarządzanie rezerwacją i pojawia się komunikat, że nie znaleziono rezerwacji.
Pozostaje czekać :| ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1034 PostWysłany: 14 Maj 2020 18:07 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2840
srebrny
Przed covidem czekało się miesiąc, to teraz pewnie nie krócej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1035 PostWysłany: 14 Maj 2020 19:49 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1492
srebrny
Czekam już prawie 2 miesiące na zwrot 50 zł.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1036 PostWysłany: 14 Maj 2020 20:03 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 52
Jac napisał(a):
Czy ktoś przechodził przez proces anulacji a następnie uzyskiwania zwrotu przez Flixbusa? Ile trzeba czekać na pieniążki?

Mam bilet na początek czerwca na krajówkę we Francji. Wyszukując to połączenie jest ono wycięte przez covid19.
Wszedłem w zarządzanie rezerwacją i pojawia się komunikat, że nie znaleziono rezerwacji.
Pozostaje czekać :| ...

Długo. Ludzie na ich profilu czekają po 2 miesiące.
Płaciłeś kartą, rób chargebacka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1037 PostWysłany: 14 Maj 2020 23:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2018
Posty: 50
Czy flixbus teraz w ogole jezdzi? Mam na myśli trasy krajowe. Można je wybrać i kupić, ale ktoś tu napisał że krajówki nie ruszą do lata...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1038 PostWysłany: 14 Maj 2020 23:49 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 382
niebieski
jezdza na niektorych trasach bo musza przedluzyc licencje na trasy. kursy sa na 2-3dni
Góra
 Relacje PM off  
 
#1039 PostWysłany: 15 Maj 2020 07:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 950
złoty
Jac napisał(a):
Czy ktoś przechodził przez proces anulacji a następnie uzyskiwania zwrotu przez Flixbusa? Ile trzeba czekać na pieniążki?

Bilety na trasy polskich przewoźników anulowałem w marcu i w kwietniu (w sumie 9 przejazdów), za każdym razem zwrot na koncie <7 dni, podobnie było przed pandemią.
Zwrot za przejazd wewnętrzny w DE zlecony w kwietniu rzekomo ma dotrzeć do mnie w pierwszym tygodniu czerwca.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1040 PostWysłany: 15 Maj 2020 09:02 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 382
niebieski
Zwwroty z PL wykonują sprawnie. Chyba, ze czesc placiles voucherem, to wtedy realizuja to niemcy i trwa to dlugo.

Ja czekam juz 2 miesiac na taki zwrot.
Drugi miesiac czekam tez na 189,00 za zwrot za Pendolino, z powodu tego, ze Flixbus w Gdansku sie nie pojawil. Odwolali go o 23, poltorej godziny po godzinie odjazdu
Góra
 Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group