Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 1109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 03 Kwi 2020 20:28 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 782
niebieski
Czy Flixbus już upadł?? Bo na aplikacji żadnych tras. Szukałam na jesień z Berlina. Coś mi znów umknęło?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1002 PostWysłany: 03 Kwi 2020 20:38 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3760
HON fly4free
na stronie www jesienne trasy Berlin-PL są widoczne
Góra
 Relacje PM off
ewaolivka uważa post za pomocny.
 
 
#1003 PostWysłany: 05 Kwi 2020 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2011
Posty: 128
Loty: 206
Kilometry: 438 829
niebieski
To ja dla odmiany Flixa pochwale. Bilety na debry Berlinia z Poznania 21-22.03. Wniosek o zwrot środków na kartę zgodnie z instrukcją z poprzedniej strony (dzięki!). Zwrot całej kwoty po około 14 dniach od złożenia wniosku. Polecam tego alegrowicza.. (wiadomo, że to nic niezwykłego ale obecnie trzeba docenić)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1004 PostWysłany: 05 Kwi 2020 19:02 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1892
srebrny
U mnie sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana: na jeden kurs miałem trzy bilety - dwa na jednej rezerwacji i osobny, dla znajomej, na trzeciej. Za pierwsze dwa zwrócili szybko (po jakiś 11 dniach), za to o trzeci nie mogę doprosić się zwrotu, przysłano mi info, że nie znaleziono takiego biletu w systemie. Odpisałem im, załączając stosowny bilet niemal natychmiast (a było to prawie 2 tygodnie temu) - i od tej pory cisza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1005 PostWysłany: 05 Kwi 2020 19:25 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1391
srebrny
Ja na zwrot czekam już od lutego i bez przypomnienia im o sobie raczej się nie doczekam...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1006 PostWysłany: 05 Kwi 2020 20:01 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 162
Ja przez 2 miesiące próbowałem uzyskać zwrot na kartę zamiast w formie vouchera. Sposób opisany powyżej w moim przypadku nie zadziałał, ponieważ zasłaniali się różnymi koncesjami (zresztą wrzucałem tutaj wymienianą korespondencję).
Na początku sam chciałem anulować bilet, później sami mi go anulowali w związku z zawieszeniem połączeń. Po zawieszeniu połączeń dalej się upierali przy voucherze lub opłacie manipulacyjnej przy zwrocie na kartę.

Napisałem maila z żądaniem zwrotu całości środków na kartę i powołałem się na prawa pasażera i rozporządzenie nr 181/2011. Maila wysłałem ponad 2 tygodnie przed planowaną podróżą, do dzisiaj nie dostałem na niego odpowiedzi, natomiast 2 dni przed wyjazdem przyszedł oficjalny mail z informacją o anulacji.
Jak tylko minął dzień odjazdu to złożyłem reklamację chargeback i 24 godziny później miałem zwrot na koncie ;)
W moim przypadku bank chciał tylko potwierdzenia dokonania płatności, bilet, mail od flixa o voucherze i mój mail ze sprzeciwem na zwrot w formie vouchera.

Także szkoda tracić czas na dzwonienie na infolinie, pamiętać, żeby zawsze płacić kartą i korzystać z przysługujących praw.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1007 PostWysłany: 08 Kwi 2020 21:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1299
srebrny
Ja miałem 4 rezerwacje na podróż 28/03. Dnia 15/03 marca napisałem do nich, że chciałbym zwrot $$$ a nie voucher. Dostałem numer swojej sprawy (automatyczna odpowiedź).
25/03 dostałem maila odnośnie 1 z 4 rezerwacji, że mogę sobie wziąć voucher - wygląda to na automatyczny mail, tylko nie wiem czemu przyszedł odnośnie 1 rezerwacji.
A odnośnie mojej "zarejestrowanej" sprawy, do dnia dzisiejszego odpowiedzi brak.

@wersus79 u Ciebie coś ruszyło ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1008 PostWysłany: 09 Kwi 2020 08:16 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 392
niebieski
U mnie wygląda to tak.

Czekam na zwroty za alternatywny przejazd Pendolino (autobus mi odwolali 40 min po planowanym odjezdzie) + trzy inne rezerwacje. Na pieirwsza z nich odpowiedzieli po 2 tygodniach, ze proponuja voucher (mimo, ze wyraznie napsalem, ze nie chce), napisalem, ze sie nie zgadzam - zwrot kasy ma potrwac kilka tygodni. Na kolejna z nich odpowiedzieli wczoraj, dostalem voucher plus zlecenie zwwrotu gotowki (transakcja laczona). A przed chwila dostalem odwolanie kursow z 15.04. Czekam jeszcze na jedno odwolanie. Lacznie bedzie 5 rezerwacji. Voucherow nie przyjmę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1009 PostWysłany: 09 Kwi 2020 15:04 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1003
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
30 marca dostałem wiadomość z adresu uslugi[at]flixbus.pl

Cytuj:
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie.

Uprzejmie informujemy, że możemy anulować Twoją rezerwację i zwrócić Ci poniesione koszty.
Natomiast, chcielibyśmy zaproponować zwrot kosztów w postaci vouchera wystawionego na 100 % kwoty biletu. Voucher ten będzie ważny przez kolejne 12 miesięcy na dowolny kurs z naszej oferty.

Prosimy o poinformowanie nas, którą formę zwrotu wybierasz w odpowiedzi na tę wiadomość.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Serdecznie pozdrawiamy,
Katarzyna z FlixBusa


Odpisałem, że chcę gotówkę na kartę, która płaciłem za bilet. Na razie nic nie przyszło. Odezwę do nich po świętach. Pierwszą prośbę o zwrot za bilet napisałem 9 marca.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1010 PostWysłany: 10 Kwi 2020 14:41 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 392
niebieski
Dzisiaj dostalem kolejne dwie anulacje na za tydzien. Nie ma alternatywnych tras, czy moge skorzystac z pociagu? Nalezy mi sie zwrot za bilet kolejowy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1011 PostWysłany: 10 Kwi 2020 20:15 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2888
srebrny
Może i Ci się należy, ale nic nie dostaniesz.
Sprawa do sądu ewentualnie, ale sądy są zamknięte
Góra
 Relacje PM off  
 
#1012 PostWysłany: 11 Kwi 2020 11:35 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 392
niebieski
skad pewnosc, ze nic nie dostane?

Jeden wniosek ze zwrotem za Pendolino na trasie Gdansk Katowice (189pln) zaakceptowany. Mają wypłacić. Kiedyś wyypłacili już, po 4 tyg.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1013 PostWysłany: 12 Kwi 2020 18:40 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 54
wersus79 napisał(a):
30 marca dostałem wiadomość z adresu uslugi[at]flixbus.pl

Odpisałem, że chcę gotówkę na kartę, która płaciłem za bilet. Na razie nic nie przyszło. Odezwę do nich po świętach. Pierwszą prośbę o zwrot za bilet napisałem 9 marca.

16 marca napisałem maila o zwrot, 25.03 dostałem propozycję vouchera, a wczoraj (11.04) "Rozpoczęliśmy procedurę zwrotu xxx zł..." Wychodzi, że zwracają całość (wykorzystany voucher + moja dopłata), bez żadnej opłaty manipulacyjnej jak u @Norday.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1014 PostWysłany: 12 Kwi 2020 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 1000
złoty
Wcześniej gdy anulowali rezerwacje pod koncesja FlixBus DACH potrącali 8 PLN / odcinek / pax, obecnie chyba od tego odeszli.
10 marca wniosek o zwrot, 13 marca info, że zwrot z potrąceniem powyższej kwoty, odpisałem, że się zgadzam.
11 kwietnia przyszedł mail o rozpoczęciu procedury zwrotu, ale kwota już pełna.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1015 PostWysłany: 13 Kwi 2020 11:25 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 162
@adam.pawel

Ale mi flixbus nie zwrócił sam z siebie gotówki, cały czas zasłaniali się koncesją i żądali opłaty manipulacyjnej na 60 pln (wysokość opłaty jest uzależniona od koncesji).

Generalnie mają tam niezły sajgon. Kilka dni po tym jak złożyłem wniosek o chargeback i odzyskałem pieniądze, to oni mi wysłali odpowiedź na maila sprzed miesiąca, gdzie zwróciłem im uwagę, że podczas zakupu biletu w aplikacji nie było dostępu do informacji o licencji. Okazało się, że da się to znaleźć, natomiast nie wiem, czy nie wprowadzili tego razem z aktualizacją aplikacji (nie mam dostępu do starszej, a ta się znacznie różni od poprzedniej).

Na podstawie własnych doświadczeń sugeruję:
- jeśli płatność była kartą, a to flixbus anulował połączenie, szkoda czas na ciągłe wymienianie maili, będą to przeciągać w nieskończoność. Napisać im, że nie wyrażacie zgody na voucher i złożyć wniosek o chargeback.
- jeśli płatność nie była kartą, to czeka Was przepychanka, niekoniecznie możliwa do wygrania (no chyba, że ktoś pójdzie do sądu).
- następnym razem zastanowić się nad wyborem przewoźnika. Kupno biletu jest super łatwe, szybkie i przyjemne (chyba najlepiej zaprojektowany proces ze wszystkich autobusowych czy lotniczych), ale dochodzenie swoich praw jak coś się rozkraczy to już droga przez mękę :oops:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1016 PostWysłany: 13 Kwi 2020 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2019
Posty: 145
Zbanowany
niebieski
Flixbus mi anulował przejazd, który kupiłem za voucher (który nie był kwotowy - tylko wygrany na podróż w dwie strony) i przy próbie jego zwrotu - kwot do zwrotu to 0,00 PLN - czyli co bezpowrotnie utracony? :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1017 PostWysłany: 14 Kwi 2020 00:17 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 413
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Easy come, easy go. Czy jak wolisz fortuna kolem sie toczy.
_________________
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1018 PostWysłany: 14 Kwi 2020 13:45 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 148
Loty: 26
Kilometry: 30 696
niebieski
jaksięmasz napisał(a):
Flixbus mi anulował przejazd, który kupiłem za voucher (który nie był kwotowy - tylko wygrany na podróż w dwie strony) i przy próbie jego zwrotu - kwot do zwrotu to 0,00 PLN - czyli co bezpowrotnie utracony? :?


Skoro anulowali sami to ja bym napisał do nich o nowy voucher(najlepiej przez SM)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1019 PostWysłany: 23 Kwi 2020 11:39 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 392
niebieski
Na nieoficjalnym profilu facebbokowym Flixbusa pojawila sie informacje
Kod:
Wieść gminna z Monachium głosi że krajówki do minimum połowy lipca nie ruszą a międzynarodówki do połowy sierpnia. To jest póki co informacja na dziś


Niezle.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1020 PostWysłany: 23 Kwi 2020 12:17 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2888
srebrny
Dotyczy PL, czy UE?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brandwatch [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group