Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 1067 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: zwrot biletów, biletu
#881 PostWysłany: 03 Paź 2019 16:54 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 951
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Trzy strony wcześniej jest opisany TAKI sposób na zwrot niechcianych biletów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#882 PostWysłany: 03 Paź 2019 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 934
złoty
@fliksiarz Jeśli masz wszystko pod jednym numerem rezerwacji to możesz anulować tylko całość.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#883 PostWysłany: 03 Paź 2019 17:47 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 169
niebieski
@Hose
Właśnie nie. Kurs na ten moment jest prawie pusty. Jednak wszystkie miejsca są dostępne do rezerwacji.
Oczywiście jeśli sytuacja się utrzyma to po prostu zajmę jakieś inne wolne miejsce. Jednak myśl, że ktoś może mnie obudzić w środku nocy, bo ma rezerwację na to miejsce nie jest zbyt optymistyczna.
Zapłaciłbym nawet i 20 zł gdyby była możliwość zmiany miejsca, a zmiana całego biletu nie wchodzi w grę, bo jednak jest wyraźnie droższy, niż wtedy gdy kupowałem. W Polskim Busie nie było problemu ze zmianą miejsca po zakupie biletu. Szkoda, że tutaj jest inaczej. :(


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#884 PostWysłany: 03 Paź 2019 18:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 934
złoty
@tomeeek07 Ten kurs obsługuje węgierski przewoźnik i zasady przydziału miejsc są inne, miałeś możliwość wyboru miejsca za 6PLN/15PLN podczas zakupu biletu, nie zrobiłeś tego i system przydzielił Ci takie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#885 PostWysłany: 03 Paź 2019 18:06 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 169
niebieski
Tak. Wiem, jednak jechałem kilka miesięcy temu i rezerwacja była tylko na pierwsze kilka miejsc, reszta to była zielona strefa. Myślałem, że tu jest tak samo. Nieważne. Może komuś się ta informacja przyda na w przyszłości. :D :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#886 PostWysłany: 05 Paź 2019 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1207
srebrny
@Kashpir Będzie kontynuacja historii? :D Daj znać, jak coś dalej się wydarzy!
_________________
Bułgaria - Rumunia 2015: Góry Piryn, Delta Dunaju, Morze Czarne.
http://www.fly4free.pl/forum/z-bulgarii-do-bulgarii-przez-delte-dunaju,1512,81506
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Relacje PM off  
 
#887 PostWysłany: 05 Paź 2019 21:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7016
Loty: 133
Kilometry: 237 780
@arturro co prawda jestem trochę w przedwyjazdowym rozgardiaszu, ale skoro wywołałeś do tablicy... ;)
Dla tych, co nie śledzili – komplilacja poprzednich wpisów:
Kupiłem z dużym wyprzedzeniem bilety na przejazd lotnisko Bazylea – BSL – Colmar na sobotni przejazd 10:10, linia L108.
2 dni przed wyjazdem dostaję maila od flixbus "Niestety, z przyczyn operacyjnych nie możemy zrealizować zarezerwowanego przejazdu" :evil: Na stronie "mój" przejazd pokazują jako "Brak wolnych miejsc". Proponują mi przejazd 2h 30 minut później, co oczywiście nie jest mi na rękę.
W piątek na stronie flixbusa sprawdzam zakładkę "Aktualne informacje drogowe" (dają na ok. 18 godzin go przodu) i tam mój sobotni autobus jest pokazany z opisem "Na czas".
Dzwonię na infolinię - konsultantka nie ogarniała (albo nie chciała ogarniać) - bo ja do niej o informacji drogowej, że przejazd jest w systemie "Na czas" i dlaczego zostałem przeniesiony na kolejny autobus, a ona do mnie, że na przejazd nie ma miejsc.
A kiedy zadałem newralgiczne pytanie o zwrot kosztów alternatywnego połączenia pociągiem, dziwnym trafem połączenie zostało zakończone.
Napisałem reklamację do flixa. Na sobotę kupiłem bilety na pociąg, którym dojechałem do Colmar. Traf chciał, że pociąg był trochę spóźniony i wychodząc z dworca zobaczyliśmy podjeżdżającego flixbusa. Pobiegłem na przystanek – oczywiście „nasz L108”, co uwieczniłem na zdjęciach. Tym samym chyba potwierdziły się moje obawy, że padłem ofiarą overbookingu.

W zasadzie z opisywanej wcześniej historii to na razie tyle, ale… mieliśmy jeszcze bilety na niedzielę z Colmar na lotnisko 7:10. Zerwaliśmy się przed szóstą rano, 25 minut piechotą po ciemku przez miasto na dworzec, czekamy i o 7:15 przychodzi sms, że nasz autobus ma 100-110 minut opóźnienia. Idziemy więc posiedzieć na dworcu kolejowym i kolejny sms: 210-220 minut opóźnienia :o A to już oznacza problem ze zdążeniem na samolot. Kupujemy więc znowu bilety na pociąg, a kiedy już nim jedziemy dostaję o 9:10 kolejnego smsa, że autobus będzie jednak jechał 9:20 (czyli 130 minut opóźnienia). Ręce mi opadły :roll: Jak sprawdziłem na stronie, autobus jechał z Amsterdamu i już na starcie miał 30 minut opóźnienia – głąby z flixa musiały wcześniej wiedzieć, że opóźnienie się powiększa - gdyby poinformowali z wyprzedzeniem, to przynajmniej bym się wyspał…

Jeśli dodam, że to miały być moje pierwsze przejazdy flixbusem, to zrozumiałe chyba będzie, że od razu trafili u mnie na czarną listę.

Kiedy się coś ruszy z reklamacjami, to oczywiście tutaj napiszę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#888 PostWysłany: 15 Paź 2019 21:26 

Rejestracja: 15 Paź 2019
Posty: 3
Czy jest jakaś opcja, żeby sprawdzić jakie linie aktualnie ma FlixBus? A konkretnie nazwy linii, przystanki końcowe i pośrednie. Przy wyszukiwaniu na stronie flixbusa pojawia mi się połączenie z przesiadką, ale nie widzę ani numerów linii (co zawsze ułatwia odszukanie na przystanku), ani stacji pośrednich, ani czy stacja na której mam wsiadać/wysiadać jest początkową/końcową. Na rozkładzie jazdy nie mogę znaleźć połączenia, które odpowiadałoby wynikom wyszukiwania...
Góra
 Relacje PM off  
 
#889 PostWysłany: 15 Paź 2019 21:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1602
złoty
Może tutaj https://www.flixbus.pl/autobusy (nie ma nazw czy też numerów lini, ale będą na bilecie) a potem np
Załącznik:
b.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#890 PostWysłany: 16 Paź 2019 07:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 934
złoty
@Łosoś https://www.flixbus.pl/rozklady/
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#891 PostWysłany: 16 Paź 2019 07:38 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 668
niebieski
@Hose inne wersje językowe (rozkłady na linie poza PL) chyba nie mają tego...?
Góra
 Relacje PM off  
 
#892 PostWysłany: 16 Paź 2019 07:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 934
złoty
@NBE322
Polskie linie mają publikowane rozkłady, bo zapewnie wymagają tego nasze przepisy. Jak jest w innych krajach, nie wiem.
Kilka dni temu jechałem krajówke we Francji, kupując bilet też byłem żywo zinteresowany czy start jest z tego miasta, ostatecznie gdzieś tą informację wygooglowałem, ale nie była to oficjalna strona.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#893 PostWysłany: 16 Paź 2019 15:27 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 195
niebieski
Łosoś napisał(a):
Czy jest jakaś opcja, żeby sprawdzić jakie linie aktualnie ma FlixBus? A konkretnie nazwy linii, przystanki końcowe i pośrednie. Przy wyszukiwaniu na stronie flixbusa pojawia mi się połączenie z przesiadką, ale nie widzę ani numerów linii (co zawsze ułatwia odszukanie na przystanku), ani stacji pośrednich, ani czy stacja na której mam wsiadać/wysiadać jest początkową/końcową. Na rozkładzie jazdy nie mogę znaleźć połączenia, które odpowiadałoby wynikom wyszukiwania...

Można się poratować:
- aplikacją na smartfony gdzie jest sekcja "Przystanki". Po wybraniu konkretnego masz odjazdy i przyjazdy z numerami linii na całą najbliższą dobę. Po kliknięciu na konkretny kurs wyświetlają się wszystkie kolejne przystanki (w odjazdach) i poprzednie (w przyjazdach).
- stroną https://www.flixbus.pl/info?stop=471 . To jest bardziej upierdliwe w działaniu od punktu poprzedniego bo trzeba przeklikiwać kolejne godziny ale wartość informacyjna jest ta sama.
Plus moich propozycji jest taki, że działa to na każdy przystanek niezależnie czy chcesz sprawdzić Oslo, Lizbonę czy Elbląg. Minus tkwi w tym, że to jest dobre dla kursów, które jeżdżą codziennie. Jeśli tak nie jest trzeba wyczekać konkretny dzień w tygodniu i dopiero wtedy sprawdzać "ten układ gwiazd na niebie".
Góra
 Relacje PM off
Łosoś lubi ten post.
Łosoś uważa post za pomocny.
 
 
#894 PostWysłany: 17 Paź 2019 16:26 

Rejestracja: 15 Paź 2019
Posty: 3
Dzięki za podpowiedzi, myślałam, że jest może jakiś łatwy sposób sprawdzenia oznaczeń i trasy linii jeszcze przed zakupem biletów, zwłaszcza za granicą, jakieś intuicyjne wydawało mi się, że powinna się taka informacja wyświetlić już przy wyszukiwaniu (może PB miał taką opcję swego czasu i mi się pomieszało?), ale skoro nie, to skorzystam z waszych wskazówek i spróbuję znaleźć to okrężną drogą :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#895 PostWysłany: 23 Paź 2019 12:29 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 81
Dzień dobry,

pierwszy raz kupowałam bilet we flixbusie Udało się :-) ale okazało się, że nie będzie mi już potrzebny i chciałabym go anulować. Kurs krajowy, wyjazd z Kielc 1 listopada Wchodząc na rezerwację i link do anulowania pojawia się adnotacja, że moge otrzymać voucher, który będzie do wykorzystania przez rok. Wiem, że nie będę miała możliwości jego wykorzystania bo bilet kupiłam córce studentce,ktora przeniosła się na studia do innej miejscowości Czy jest szansa na zwrot gotówki?
Z góry serdecznie dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#896 PostWysłany: 23 Paź 2019 12:44 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7016
Loty: 133
Kilometry: 237 780
@Łosoś szukając rozkładu linii L108 znalazłem na jednej z niemieckich stron listę tras flixbusa - po kliknięciu w konkretną linię pokazuje się trasa z wszystkimi przystankami. Nie wiem, czy to pełna lista, ale może będzie przydatne.
https://www.muenchen-zob.de/de/carriers/1
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Łosoś uważa post za pomocny.
 
 
#897 PostWysłany: 23 Paź 2019 12:45 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3617
HON fly4free
@Aga Kowalska
:arrow: https://shop.flixbus.pl/rebooking/login ... 1827388382
Załącznik:
flix anulowanie.png
podobno są tacy, którym się udało ;)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#898 PostWysłany: 23 Paź 2019 13:19 

Rejestracja: 17 Wrz 2017
Posty: 81
Pemat@ dziękuję
wypełniłam ten formularz a system i tak wygenerował mi voucher do wykorzystania przez najbliższy rok Czy coś zrobiłam nie ta? czy po prostu nie miałam szczęścia? Mogę wprowadzić jeszcze jakąś korektę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#899 PostWysłany: 23 Paź 2019 13:27 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3617
HON fly4free
ja tej procedury nie przechodziłem, ale chyba na forum jest to bardziej łopatologicznie wyjaśnione
w obecnej sytuacji proponowałbym kontakt z nimi - tel. +48 22 307 93 34, ew. jakiś chat (fb)
Góra
 Relacje PM off  
 
#900 PostWysłany: 23 Paź 2019 13:32 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 951
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Wypełniłaś zły formularz.
Tutaj jest link do prawidłowego:
https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc

Na FORUM jest opisane jak dostać pieniądze zamiast Vouchera.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1067 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group