Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 225  Następna
Autor Wiadomość
#761 PostWysłany: 15 Lut 2017 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Mi również zawsze wracały w ciągu kilki minut.
Sprawdź, czy faktycznie były to rezerwacja zwrotna. Na niektóre daty, hotele same ustalają sobie taryfy bezzwrotne. I widać to, dopiero po kliknięciu w szczegóły danej taryfy. Więc może być sytuacja, w której zwykła punktowa stawka jest bezzwrotna. Raz się tak naciąłem, w krakowskim hamptonie. Zarezerwowałem normalną stawkę za 5 tyś. był to jednak jakiś weekend, gdzie odbywała się duża impreza i hotel ustalił sobie stawkę bezzwrotną.
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#762 PostWysłany: 15 Lut 2017 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2014
Posty: 486
Loty: 250
Kilometry: 590 205
niebieski
Dziwne warunki RATE RULES AND CANCELLATION POLICY.
Standardowo: Cancellations are required by 11:59 PM on 11 Mar 2017 local hotel time.
Dodatkowo: Please contact us should you need to cancel your reservation.

Rozmawialem na czacie. Niestety nie uzyskalem wyjasnienia. Sprawa zostala przekazana dalej.
Nie musze pisac, ze celem odwolania rezerwacji bylo ponowne jej zarezerwowanie przez apke na lepszych warunkach punktowych ;)

EDIT: Punkty wlasnie wrocily (po trzech dniach od odwolania rezerwacji)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pawelos lubi ten post.
 
      
#763 PostWysłany: 18 Lut 2017 15:35 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Loguje się dziś na konto a tam +30k(!) punktów tytułem "Service recovery bonus" - macie pojęcie, co to może być?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#764 PostWysłany: 18 Lut 2017 15:49 

Refundacja w ramach przeprosin za reklamację na pobyt (zwrot za część/ całość pobytu). Zresztą powinno być napisane za jaki hotel/ usługę to jest. Jeżeli nie składałeś reklamacji to jest to pomyłka, więc szybko coś rezerwuj :twisted: ;)
Góra
 PM off  
      
#765 PostWysłany: 18 Lut 2017 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 889
niebieski
Krótka piłka. Pobyt punkty+dopłata, dostane na to fakturę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#766 PostWysłany: 18 Lut 2017 23:11 

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 111
Na wartość dopłaty
Góra
 Profil Relacje PM off
07_Zgłoś.Się lubi ten post.
07_Zgłoś.Się uważa post za pomocny.
 
      
#767 PostWysłany: 20 Lut 2017 21:16 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 325
niebieski
W Accorze mam Silvera (wiem, że kicha ale za późno nakręciłem się na ankiety). Od początku lutego jestem również w HH. Przy rejestracji wyskoczyło mi okienko SM, gdzie zrzuty ekranu wrzuciłem z rezerwacjami z zeszłego roku z Accora oraz ze statusem. Minęły 3 tygodnie i nic. Czy mam ponowić wysyłkę? Przez maila [url]hhonors@hilton.com[/url]? Jakieś podanie tam napisać typu, że proszę o status taki jak w Accorze? W tym wątku dużo piszecie o SM, ale szczegółów nie znalazłem. Ślepota? Lenistwo? - raczej nie bo poświęciłem 2h życia na przeczytanie 39 stron. I kolejne pytanie - mam 15.000 pkt. Jako Silver za te punkty mogę zabrać 2 osobę, tak? A jak jest z rodziną? Za 2 osoby płacę punktami a za dzieciaki gotówką? I jak ze śniadaniami w tym wypadku? Dodam, że nigdy jeszcze w żadnym Hiltonie nie robiłem rezerwacji, a spałem tylko 1 noc w Warszawie na jakiejś konferencji z pracy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#768 PostWysłany: 20 Lut 2017 22:23 

Tutaj masz powód:
Cytuj:
To match your status with Hilton HHonors Gold or Diamond status, you must provide your Hilton HHonors account number and proof of current equivalent tier status with Starwood Preferred Guest, Marriott Rewards, IHG Rewards Club, Hyatt Gold Passport, Choice Privileges, or other hotel loyalty program. Blue, Silver, and equivalent statuses are not eligible.


-- 20 Lut 2017 21:53 --

Swoją drogą mogliby mieć pod ręką gotowca w stylu: "Drogi Mister, we are sorry, ale nie spełniłeś warunków programu SM i Twój wniosek został odrzucony. Może next time, zapraszamy". Niby drobiazg, ale diametralnie zmienia postrzeganie sieci. Bo klient olany to klient stracony.
Góra
 PM off
Pacik76 lubi ten post.
Pacik76 uważa post za pomocny.
 
      
#769 PostWysłany: 20 Lut 2017 22:58 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Anonymous napisał(a):
Refundacja w ramach przeprosin za reklamację na pobyt (zwrot za część/ całość pobytu). Zresztą powinno być napisane za jaki hotel/ usługę to jest. Jeżeli nie składałeś reklamacji to jest to pomyłka, więc szybko coś rezerwuj :twisted: ;)


Masz racje @‌MacKoz‌, w apce opis ubogi ale w wersji webowej wszystko jest: przelali mi 30k za duzo za reklamacje:) Swoja droga oprocz pktow nie mam zadnej na nia odpowiedzi, juz mialem sie przypominac...:->
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#770 PostWysłany: 20 Lut 2017 22:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2325
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
tropikey napisał(a):
Pisałem tu: hhonors@hilton.com

Przez 10 dni nie otrzymałem odpowiedzi :/ Też tak długo wam odpisywali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#771 PostWysłany: 21 Lut 2017 01:58 

@‌digger‌ Ciekawe czy się zorientują, że się im 'ulało' punktów. Przy odrobinie szczęścia będziesz się cieszyć 30K punktami :D
Góra
 PM off  
      
#772 PostWysłany: 21 Lut 2017 20:22 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
@‌MacKoz‌

Na razie zrobiłem odwolywalna rezerwacje za wszystko - tak na wszelki wypadek:>
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#773 PostWysłany: 21 Lut 2017 22:35 

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 111
Nie zorientują się, jedynie przy następnej reklamacji będą mieli problem i nie będą chcieli przyznać żadnych punktów w ramach reklamacji argumentując to błędem przy poprzednim razie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#774 PostWysłany: 22 Lut 2017 00:20 

@‌digger‌ Trza było zrobić nieodwoływalną :twisted:
Góra
 PM off  
      
#775 PostWysłany: 22 Lut 2017 19:19 

Rejestracja: 03 Lut 2011
Posty: 129
Kolejna wskazówka co do promo 2k i pobytu za punktu. Niby zakup zrobiony, ale dopiero długo po wyjeździe z hotelu okazało się, że recepcja nie podpięła go do rachunku pokoju. A punkty i tak się naliczyły tak jak powinny (bez punktów za zakupy, oczywiście).

Załączniki:
Screen Shot 2017-02-22 at 18.14.21.png
Screen Shot 2017-02-22 at 18.14.21.png [ 37.42 KiB | Obejrzany 863 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Szyn3k lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#776 PostWysłany: 22 Lut 2017 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2203
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Do tej pory jak robiłem rezerwacje cash+points to dostawałem punkty także za pobyt, a teraz tylko te bonusowe (2000+coś tam). Też tak macie?
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#777 PostWysłany: 22 Lut 2017 19:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 739
niebieski
Bo tak jest prawidłowo, to jest pobyt tzw. Rewards, który jednakże liczy się jako pobyt do statusu. Przy Points&Cash powinniśmy dostać jedynie punkty z promo plus ewentualne punkty z My Way Benefits.

Jeśli wpadły punkty za pobyt (tzn. za dopłatę gotówkową), to jest to błąd, który wprowadziła osoba na recepcji.
Góra
 Profil Relacje PM off
przemos74 lubi ten post.
 
      
#778 PostWysłany: 23 Lut 2017 12:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Ja nie dostawalam nic za points + cash.

Moja cierpliwosc do amerykanskich Hiltonow wyczerpala sie dzisiaj. Mialam rezerwacje od 26/02 do 01/03. Anulowanie do 3 dni przed. 5 dni przed hotel obciazyl moja karte jakas czesciowa kwota, nie cala rezerwacja. Niestety transakcja pojawila sie na karcie dopiero dzisiaj, a ja wlasnie wczoraj anulowalam te rezerwacje, bo pojawil sie inny dostepny hotel w okolicy. Teraz znowu bede musiala bujac sie z Hiltonem o zwrot i bede stratna na roznicy kursowej. Nie rozumiem czemu pobrali oplate 5 dni wczesniej i za co. Jedyne co dobre, ze bede mogla wyrazic niezadowolenie osobiscie, jak bede w hotelu na drugiej rezerwacji za punkty.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#779 PostWysłany: 01 Mar 2017 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1264
Loty: 312
Kilometry: 420 474
srebrny
Zapowiadana możliwość płatności Points and Cash jest już dostępna.

PS. Czy Hampton Warsaw City Center nie był wcześniej po 10k? Teraz mi wyskakuje różnie - 13k, 16k, a nawet 20k - w zależności od daty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pabien uważa post za pomocny.
 
      
#780 PostWysłany: 01 Mar 2017 13:37 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Zgadza się wczoraj patrzyłem i był za 10000

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 225  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group