Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3866 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 194  Następna
Autor Wiadomość
#3501 PostWysłany: 16 Lis 2021 19:07 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1692
niebieski
@OSK

Masz jakaś alternatywę w tej cenie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3502 PostWysłany: 16 Lis 2021 23:02 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1401
Loty: 484
Kilometry: 780 101
srebrny
Ale alternatywę do czego? Braku saloniku? Czy lokalizacji?

Zbędna dyskusja. Chcesz to jedz i plac. A później biadolenie jak to w DT zeszli na psy
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3503 PostWysłany: 17 Lis 2021 00:22 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1692
niebieski
@OSK

Hotel z basenem za <200pln. Nie obruszaj sie, po prostu sam chętnie się przeniose.

Zwłaszcza, że saloników w Polsce jak na lekarstwo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3504 PostWysłany: 17 Lis 2021 07:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1478
Loty: 129
Kilometry: 244 434
niebieski
DT Waw dostał po tyłku przez Covid i pewnie nadal bedzie dostawał (chociazby sylwester, kiedys robili wielkie gale, teraz chyba nawet małej imprezy nie ma). Ja,wiem, ze hotel aby zadowolic klientow powinien oferowac salonik, sniadanie a to wsztstko w cenie max 180 zl/pokoj. Niestety to nie takie proste. Sam na nich juz ok rok temu narzekalem,ze sie popsuli. Bo jednak kiedys upgrade byly lepsze, bylo czysciej. Ale mimo wszytstko to relatywnie nadal dobry hotel za dobra kase. Sa w Polsce lepsze hotele HH, ale ich ceny tez sa zupełnie inne. DT nadal mozna miec ponizej 200 zl/doba co nie jest osiagalne przy innych 4 i 5 gwiazdkowcach z logo HH . Takie Swinoujscie ktore oferuje dobry produkt (ale tez daleki od idealu) odszukac w weekend ponizej 450 zl/doba to juz wyzwanie.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez dziabulek, 17 Lis 2021 08:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#3505 PostWysłany: 17 Lis 2021 08:04 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1401
Loty: 484
Kilometry: 780 101
srebrny
digger napisał(a):
@OSK

Hotel z basenem za <200pln. Nie obruszaj sie, po prostu sam chętnie się przeniose.

Zwłaszcza, że saloników w Polsce jak na lekarstwo.
Ja po prostu oceniam to co widzę. I mi to nie odpowiada,że robią łaskę z każdej sprawy i tną to co sprawiało, że lubiłem tam jeździć. Źle się z tym czuję dlatego ja odpuszczam. Myślę,że w Polsce coś się alternatywnego znajdzie a jak nie to świat stoi (prawie) otworem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3506 PostWysłany: 17 Lis 2021 08:45 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2069
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
-- 17 Lis 2021 06:42 --

@dziabulek
Bedzie sylwester, wczoraj przyszedl mail.

-- 17 Lis 2021 06:45 --

@dziabulek
Bedzie symwester, wczoraj przyszedl mail.
_________________
Jeśli masz jakies pytania Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3507 PostWysłany: 19 Lis 2021 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 1222
Loty: 259
Kilometry: 351 242
srebrny
Jestem po pierwszym automatycznym upgradzie. Na 3 dni przed pobytem przychodzi automatyczny mail:
Załącznik:
hilton-upgraded.png


Nie widać tam informacji o tym, jaki pokój otrzymaliśmy w ramach tej usługi. Tak naprawdę, informację zobaczyłem dopiero później wybierając pokój przy online check-in.
Natomiast po fakcie zobaczyłem, że w szczegółach rezerwacji jest już ta informacja, wiec powinna być widoczna wczęśniej. Za tydzień to sprawdzę w innym hotelu.

Tym razem korzystając z wyprzedaży anulowałem wcześniejszą rezerwację semi-flex i w tej samej cenie zamówiłem nieco lepszy pokój (King Deluxe Business Room). Zdecydowałem się na ten krok po poprzednich pobytach i słabych upgrade'ach, które nic nie dawały.

Taktyka chyba się opłaciła, bo otrzymaliśmy Executive Panoramic Suite. Nigdy wcześniej nie otrzymałem apartamentu w tym hotelu.

Załącznik:
hilton-upgrade.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
oskiboski uważa post za pomocny.
 
 
#3508 PostWysłany: 19 Lis 2021 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1478
Loty: 129
Kilometry: 244 434
niebieski
Dziś bardzo niemiło zaskoczył mnie Hilton Dubrovnik. 19 listopada czyli na 1,5 miesiąca przed sylwestrem wysłali mi maila w którym zapewniają jacy są super itd. Po czym informują mnie, że mój pobyt sylwestrowy jest anulowany bo robią remont i zamykają hotel do 1 lutego :) Proponują mi abym się przeniósł do innego 5* obok, który kosztuje 551 euro zamiast 290 (nic nie wspominają o zachowanej stawce itd) . Gdyby to był mój jedyny plan, miałbym samolot itd to bym się nieźle wkurzył. Ale to akurat był mój plan rezerwowy autem, więc jakoś to przetrawiłem. Jednakże z punktu widzenia klienta fatalne podejście.
Dla wglądu treść maila. Załącznika nie było z ofertą bo mam bezpłatną anulację i nie opłaciłem pobytu.

Warm greetings from the Hilton Imperial Dubrovnik!


We would like to take this opportunity to thank you very much for making a reservation at the Hilton Imperial Dubrovnik.

At Hilton Imperial Dubrovnik we are eager ensure that our guests enjoy a luxurious stay and are constantly working to ensure only the best for you as our loyal guests.


Therefore, we would like to inform you about planned refurbishment which will commence on December 1st 2021 and is scheduled to be completed by February 01st 2022.

During this period our property will be completely closed and with great regret we need to inform you that we are unable to honour your forthcoming reservation at our hotel.


At Hilton, we pay utmost attention to customer satisfaction and with that in mind we will assist you in finding the very best alternative accommodation available for your stay in Dubrovnik. Our recommendation would be Hotel Excelsior Dubrovnik, as well 5 star hotel, situated close to the Old Town of Dubrovnik, same as our property

If you would like to cancel your trip to Dubrovnik and your stay at our hotel, we would wave possible cancellation attached to your rate plan.

We look forward to receiving your feedback/confirmation at your earliest convenience advising us which option is more convenient for you.


Once again, we are truly sorry for any inconvenience this may have caused and we hope that we will have the privilege and the pleasure to welcome you back to our refurbished Hilton Imperial from February 1st 2022.



Respectfully yours,



Hilton Imperial Management Team
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3509 PostWysłany: 19 Lis 2021 17:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1402
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Oni nic o stawce nie wspomnieli. Zapytaj czy przeniosą Ci rezerwację w takiej samej stawce :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3510 PostWysłany: 19 Lis 2021 17:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1478
Loty: 129
Kilometry: 244 434
niebieski
@pawi tak jak wspominałem to wyjazd rezrwowy więc po prostu anulowałem. Ale gdyby był to główny wyjazd to byłaby batalia.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3511 PostWysłany: 19 Lis 2021 18:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6422
HON fly4free
mimo że już to anulowałeś (co może spowodować brak chęci z ich strony, by bawić się w jakąkolwiek dalszą dyskusję), proponuję podjąć próbę uzyskania rekompensaty punktowej, podobnie, jak w moim przypadku: dyskusja-ogolna,1576,78564&p=1477361&hilit=20k#p1477361
(z resztą, brałeś wtedy też udział w dyskusji :D )
Góra
 Relacje PM off  
 
#3512 PostWysłany: 19 Lis 2021 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1478
Loty: 129
Kilometry: 244 434
niebieski
@tropikey pamiętam Twoją wypowiedź. Ogólnie to coś ten sylwester z HH nie jest mi pisany. Bo w Paryżu gdzie też mam rezerwację hotel wygląda, że nie będzie otwarty. W Dubrovniku oświadczyli, że mają remont :) Aktualnie najbardziej prawdopodobny jest Sztokholm z mojej strony, ale wiadomo w dzikszych czasach lockdown itd trudno cokolwiek przewidzieć. Odpuszczę im ten Dubrovnik, bo nie ma co wydziwiać skoro nie jadę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3513 PostWysłany: 21 Lis 2021 10:26 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 114
Hellou wszystkim! :D
Proszę o pomoc w sprawie anulowania pobytu w HGI Wiener Neustadt. Zabukowałem tam pobyt w stawce bezzwrotnej. Rzecz w tym, że austriacki rząd wprowadził ostre restrykcje covidowe i w świetle nowych przepisów nie mógłbym się nawet zameldować w tym hotelu. Dlatego napisałem do HGI, prosząc o anulację, Odpisali, że rozumieją i nie ma żadnego problemu, ale z powodu tego, że rezerwacja została zrobiona przez apkę oni anulować nie mogę i mam sobie sam pobyt odwołać na stronie Hiltona. To jednak niemożliwe, bo stawka bezzwrotna, kasa dawno z karty pobrana i do tego jest adnotacja, że zmian nie można robić...
Co w tej sytuacji? Do kogo pisać czy dzwonić? Czy może uważacie sprawa jest przegrana?
Pozdrawiam
Marek
Góra
 Relacje PM off  
 
#3514 PostWysłany: 21 Lis 2021 11:30 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2069
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Zadzwon na polska infolinie w Poniedzialek. Oni powinni to ogarnac bez problemu
_________________
Jeśli masz jakies pytania Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3515 PostWysłany: 21 Lis 2021 22:23 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 114
Rzecz w tym, że na stronie Hiltona jest tylko amerykański numer. Czy ktoś zna polski? W ogóle jeszcze działa polska infolinia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3516 PostWysłany: 21 Lis 2021 22:27 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 270
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
008004411482


Ostatnio edytowany przez savoj, 21 Lis 2021 22:33, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
Bulusia uważa post za pomocny.
 
 
#3517 PostWysłany: 22 Lis 2021 14:08 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 114
savoj napisał(a):
008004411482


Smuteczek. Albo numer nieprawidłowy albo już nie ma polskiej infolinii :(
Niemniej dzięki za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#3518 PostWysłany: 22 Lis 2021 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6422
HON fly4free
Numer jest prawidłowy. Przed chwilką dzwoniłem (z komórki): "witamy w Hiltonie".
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
 
 
#3519 PostWysłany: 22 Lis 2021 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 985
Loty: 418
Kilometry: 387 641
niebieski
@Bulusia jak dzwonisz z komórki to nie opuszczaj dwóch pierwszych zer :)
Góra
 Relacje PM off
Bulusia uważa post za pomocny.
 
 
#3520 PostWysłany: 22 Lis 2021 15:36 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 114
Zgadza się. Przepraszam zainteresowanych. Teraz już wszyscy wiedzą, że nie umiem korzystać z telefonu!! :oops:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 3866 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 194  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group