Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2901 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Następna
Autor Wiadomość
#2781 PostWysłany: 14 Mar 2020 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1256
Loty: 106
Kilometry: 208 534
niebieski
Hilton zgadza się na bezkosztowe anulowacje pobytów.
Jednak w momencie zarządzania rezerwacją wyskakuje wielki komunikat, że rezerwacja bez możliwości modyfikacji. Przerabiał ktoś?
Dotyczy Warszawy i pobytu pod koniec marca , na szkoleniu które się nie odbędzie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2782 PostWysłany: 14 Mar 2020 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4645
HON fly4free
Ja załatwiałem to wczoraj telefonicznie pod polskim numerem. Pani przyjęła rezygnację i powiedziała, że przesyła to do hotelu w celu dokonania zwrotu pieniędzy. Dotyczyło to pobytu w Łodzi pod koniec marca, rezerwacja non-refundable.
Na razie w aplikacji rezerwacja jest cały czas aktualna i od hotelu nie było kontaktu, ale domyślam się, że są zawaleni robotą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2783 PostWysłany: 14 Mar 2020 20:18 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1249
niebieski
Ja załatwiałem to bezpośrednio z hotelem (DT Wawa), wziąłem voucher na pobyt więc kazali zostawić rezerwację w systemie tak jak jest.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2784 PostWysłany: 14 Mar 2020 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4645
HON fly4free
Zanim HH wprowadził nowe regulacje "kryzysowe" dot. anulowania rezerwacji restrykcyjnych, też załatwiłem to najpierw z hotelem, który zaproponował przeniesienie rezerwacji na inny termin w ciągu następnych 6 miesięcy, przy czym wskazać musiałbym tą nową datę najpóźniej do 27.03. Zgodziłem się na to, ale przyszłość niepewna (a poza tym, nie wiem, na jaki termin przenieść te noclegi), więc aktualne rozwiązanie wprowadzone przez HH oczywiście pasuje mi bardziej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2785 PostWysłany: 14 Mar 2020 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 679
niebieski
digger napisał(a):
Ja załatwiałem to bezpośrednio z hotelem (DT Wawa), wziąłem voucher na pobyt więc kazali zostawić rezerwację w systemie tak jak jest.
Bylem na miejscu czy telefonicznie załatwiałeś ?

Wlasnie mam na przyszly weekend tutaj nocleg.

Co daje ten voucher ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2786 PostWysłany: 14 Mar 2020 22:26 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2166
złoty
Hilton obecnie pozwala anulować wszystkie rezerwacje, również bezzwrotne. Jedyny warunek , to że należy to zrobić 24 h przed przyjazdem. Tak że nie ma już sensu bawić się w vouchery.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2787 PostWysłany: 14 Mar 2020 22:33 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1850
Loty: 44
Kilometry: 65 890
srebrny
Dla nas nie ale pamietajcie, ze jak mozecie przelozyc to dla hotelu to bedzie pomoc w przetrwaniu tej trudnej sytuacji. Ja tak robie z wszystkimi rezerwacjami w PL no bo wiadomo ze dalej nie jestesmy w stanie przewidziec kiedy pojedziemy.
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#2788 PostWysłany: 14 Mar 2020 22:39 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 23
Szacun dla sieci Hilton za odpowiedzialne i prokonsumenckie zachowanie.

Przykładowo sieci Accor na takie coś już nie stać (dosłownie i w przenośni :lol: ), dzisiaj odmówili mi odwołania rezerwacji w epicentrum austriackiej epidemii. Pokój będzie na mnie czekał, jeśli mam ochotę to mam przyjeżdżać, nie ma opcji negocjacji - polecenie z centrali.

Także niech Accor weźmie sobie te pieniądze i się wypcha. Więcej mnie w swoich hotelach nie zobaczą. Za to Hilton zyskał nowego stałego klienta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2789 PostWysłany: 14 Mar 2020 23:22 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1249
niebieski
Voucher daje nocleg na takich samych warunkach do końca sierpnia, załatwiałem telefonicznie. Chętnie odbędę ten nocleg a hotelowi to na pewno pomoze
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#2790 PostWysłany: 15 Mar 2020 00:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 679
niebieski
Też bym chętnie odbył, ale status mi się kończy 31 marca.
Bez dodatkowych benefitów z nim związanych niekoniecznie wybrałbym ten hotel.
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
 
 
#2791 PostWysłany: 15 Mar 2020 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1256
Loty: 106
Kilometry: 208 534
niebieski
Co do Hiltona to przeniosłem już pobyt na inną datę, ale 1. nie mam pewności że wydarzenie odbędzie się wtedy 2. kazali dopłacić i to w sumie sporo, także zdecydowanie bardziej wolę w tej dacie DT Warszawa , niż Hampton lotnisko.

Jeśli chodzi o Accor to miałem jedną rezerwację i u mnie spisali się ok. Przyklejam co pisałem w wątku accorowym

Ibis Gdańsk Stare Miasto zgodził się na przesunięcie mojego pobytu na październik. Co prawda chcą jakieś tam dopłaty (razem 150 zł za dwa noclegi), ale generalnie nie robili problemów. Dwa maile i po temacie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
 
 
#2792 PostWysłany: 16 Mar 2020 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 679
niebieski
tropikey napisał(a):
Ja załatwiałem to wczoraj telefonicznie pod polskim numerem. Pani przyjęła rezygnację i powiedziała, że przesyła to do hotelu w celu dokonania zwrotu pieniędzy. Dotyczyło to pobytu w Łodzi pod koniec marca, rezerwacja non-refundable.
Na razie w aplikacji rezerwacja jest cały czas aktualna i od hotelu nie było kontaktu, ale domyślam się, że są zawaleni robotą.
W końcu przeniosłeś czy anulowałeś?
Na jaki numer dzwonic, bo hotel chce dać mi vocuher ale bez statusu nie będę chciał tam się zatrzymywać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2793 PostWysłany: 16 Mar 2020 16:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4645
HON fly4free
Ja dzwoniłem na 008004411482.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2794 PostWysłany: 16 Mar 2020 16:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1090
Loty: 213
Kilometry: 402 697
platynowy
Też dziś dzwoniłem na powyższy numer i wszystko dość sprawnie poszło. W międzyczasie zadzwonili do mnie z hotelu, że ze względu na koronawirusa, nie będą mogli mnie gościć, przepraszają i zwracają pieniądze.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2795 PostWysłany: 16 Mar 2020 21:53 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1249
niebieski
A ja dziś dostałem vouchery na maila
Góra
 Relacje PM off  
 
#2796 PostWysłany: 25 Mar 2020 18:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1994
Loty: 410
Kilometry: 722 751
HON fly4free
2019 Status Extension. All members whose 2019 status was scheduled to be downgraded on March 31, 2020—whether it’s Diamond, Gold or Silver—will automatically receive an extension through March 31, 2021.
2020 Status Extension. We are extending your 2020 member status through March 31, 2022. This means you will continue to enjoy all the Diamond, Gold or Silver benefits you have access to today for the next 24 months.
Points Extension. We will pause the expiration of all Points scheduled to expire between now and December 31, 2020.
Weekend Night Rewards Earned on Eligible Hilton Credit Cards. We have extended the expiration date of all unexpired Weekend Night Rewards as of March 11, 2020, and all new ones issued until August 30, 2020, through the end of next summer (August 31, 2021).
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2797 PostWysłany: 25 Mar 2020 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4645
HON fly4free
no, jakaś potencjalnie dobra wiadomość w tym bajzlu. Piszę "potencjalnie", bo cholera wie, czy będzie gdzie i kiedy z tego wydłużonego statusu korzystać. Tak, czy inaczej, bardzo miło ze strony HH.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2798 PostWysłany: 25 Mar 2020 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2695
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
Znaczy, ze nie muszę wysilać się, zeby przepuścić £10K przez karte Hiltona, zeby utrzymać Gold. Mogę używać karty, ktora daje cashback.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2799 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 679
niebieski
Świetna wiadomość, rok temu przedłużyli mi Diamond za free i teraz kolejny darmowy rok ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2800 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1994
Loty: 410
Kilometry: 722 751
HON fly4free
dwa lata ;)

PS. a racja, ten i następny :P
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2901 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group