Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2618 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 01 Lis 2015 18:36 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1986
Loty: 108
Kilometry: 135 330
@Tulio nie masz racji. Tak jak napisał @gruby_inversia - śniadanie jest gwarantowanym przywilejem dla golda jeśli ma taką opcję zaznaczoną w MyWay, a salonik jest dobrą wolą hotelu. Zgodnie z t&c, salonik goldom nie przysługuje!! Salonik to dobra wola hotelu, śniadanie lub punkty - obowiązek wynikający właśnie z t&c. Napisz do GA, jeśli nie wierzysz, ale taka jest oficjalna interpretacja Hiltona.

Jak będę przy kompie to przeniosę posty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 06 Lis 2015 01:15 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 74
Loty: 41
Kilometry: 92 000
Podsumowując całą sytuację. Po ankiecie mejl od Hiltona z Grzybowskiej, standardowa korporacyjna treść i zapewnienie, że śniadania otrzymam w restauracji. Jedyne co mnie dziwi to, fakt, że jeśli stanowisko Hiltona jest takie o jak pisał @luziczek, to Pani z Grzybowskiej go nie zna, bo pisała, że nie jest opisane, gdzie musi być śniadanie.

Ps. Dzięki za pomoc i przeniesienie tematu.
Góra
 Relacje PM off
luziczek lubi ten post.
 
 
#23 PostWysłany: 24 Gru 2015 15:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 454
Loty: 376
Kilometry: 403 959
niebieski
Dwa pytania dla doświadczonych członków HHonors:
- czy benefity (śniadanie, executive lounge) przysługują w przypadku rezerwacji zrobionej na osobę bez karty ale w pokoju przebywa osoba z kartą Diamond?
- czy benefity przysługują w przypadku pobytu zarezerwowanego przez biuro podróży?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 25 Gru 2015 11:47 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1986
Loty: 108
Kilometry: 135 330
Odpowiem tylko na pierwsze pytanie, bo z drugim nie mam doświadczenia: w teorii nie, w praktyce wszystko zależy od hotelu i często się zdarza, że jest to respektowane. Na 99,9% nie będą za to zaliczone punkty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 25 Gru 2015 14:50 

Rejestracja: 22 Mar 2014
Posty: 29
Czy punkty HHonors mozna transferowac miedzy klubowiczami?
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 25 Gru 2015 15:11 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1741
Loty: 44
Kilometry: 65 890
złoty
Mam prośbę do administracji, wydaje mi sie ze miał to byc temat tylko do promocji. Pytania powinny byc zadawane w innym dziale np:" HHonors MyWay Hotel Benefits". Dlatego z mojej strony prosił bym o posprzątanie i przeniesienie do odpowiednich wątków. ?
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!
Góra
 Relacje PM off
Luke1976 lubi ten post.
 
 
#27 PostWysłany: 25 Gru 2015 20:16 

Rejestracja: 22 Mar 2014
Posty: 29
Chcialbym zapytac o dwie rzeczy:

1) Po utworzeniu konta (status gold) trzeba odczekac kilkanascie dni do czasu otrzymania karty. Czy fizycznie ten plastik jest wymagany przy recepcji? Czy raczej bedzie moj status widoczny w systemie?
2) Czy jest mozliwosc transferowania punktow HH miedzy klubowiczami?
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 25 Gru 2015 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2436
Loty: 131
Kilometry: 338 511
srebrny
Właśnie zauważyłem, że pomysliłem się przy bookowaniu pokoju w Hiltonie. Rezerwację robiłem 3 miesiące temu. Rezerwacja na kilka dni, przy czym każdy dzień bookowałem osobno. Przy jednym z tych dni, zamiast wybrać styczeń (16.01), wziąłem luty (16.02). Pozostałe dni są ok, wszystkie na styczeń. Dzwonię do hotelu, żeby połączyli te dni w jedno, żebym nie musiał pokoju zmieniać. I wtedy właśnie wyszło, że w trakcie pobytu mam dziurę w postaci jednego dnia. Telefonowałem w środę, dział rezerwacji miał w hotelu wolne, prosili o kontakt po świętach, w poniedziałek.

Być może i nie byłoby kłopotu ze zmianą daty, gdyby nie fakt, że hotel w tym dniu (16.01) ma pełne obłożenie.

Przy statusie Diamond, jest jednak coś takiego jak:

48-HOUR ROOM GUARANTEE
Need a room at the last minute? You are guaranteed a room when you make a reservation at least 48 hours prior to your arrival.

W T&C piszę, że gwarancja ta obowiązuję, gdy obłożenie hotelu nie przekroczy 110%. Czy mimo, że hotel nie ma dostępnych pokoi, jest szansa, że dostanę pokój? Przeszło kiedyś komuś coś takiego z diamentem? Musieliby wtedy chyba anulować komuś rezerwację. Skąd się bierze overbooking w hotelach (w warunkach podają 110%)? To jest normalna polityka, że hotele udostępniają na stronie, więcej pokoi niż mają w rzeczywistości? Hilton o którym piszę ma 161 pokoi, czyli diament mógłby zadziałać teoretycznie, aż do 175 zarezerwowanych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 25 Gru 2015 21:40 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1741
Loty: 44
Kilometry: 65 890
złoty
@piotrek_ Z mariotowego doświadczenia kolegi moge podpowiedzieć, ze pokój dla ciebie sie znajdzie, tylko cena bd odpowiednio wysoka. W HHonours nie próbowałem, jednak te punkty w większości sieci są bliźniacze i działają podobnie.
Poprostu ktoś kto nie ma statusu i rezerwował przez nieoficjalny kanał dostanie bon na taxi i hotel w okolicach o podobnym standardzie, a ty w jego miejsce wskoczysz z rezerwacja. Raz zdarzyło mi sie to w Warszawi jak nie miałem statusu w mercure.
Zjawisko oberbookingu związane jest tez z tym ze goście mimo zapłacenia poprostu nie przyjeżdzają. Dlatego hotel woli mieć wiecej miejsc zapełnionych bo wtedy zarabia jakby "podwójnie". Jeśli zdarzy sie jednak ze wszyscy jednego dnia zjawia sie w hotelu to dzieje sie tak jak napisałem wyżej. Podobnie jest zreszta z liniami lotniczymi.
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!
Góra
 Relacje PM off
piotrek_ lubi ten post.
piotrek_ uważa post za pomocny.
 
 
#30 PostWysłany: 30 Gru 2015 19:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2436
Loty: 131
Kilometry: 338 511
srebrny
Diament ma jednak swoją moc :) Po mailu do centrum rezerwacji Hiltona, wiadomość została przekazana do hotelu. Hotel mimo tego, że rezerwacja była opłacona punktami i mimo pełnego obłożenia, zmienił mi rezerwację na właściwą mi datę, tj. 16.01. Bardzo miło z ich strony.
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
 
 
#31 PostWysłany: 31 Gru 2015 13:55 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
@48-HOUR ROOM GUARANTEE

Nie kozystalem z tego w HH ale w innych programach zazwyczaj jest oplata za pokoj najdrozsza za jaka hotel sprzedaje pokoj w ciagu roku, moze byc wymagany minimalny pobyt np. 3dni za taka stawke. To wszystko trzeba wyczytac w T&C a nie tylko same naglowki w swoich przywilejach. Jak bylo oblozenie to hotel wywali kogos do innego hotelu i niekoniecznie status zapobiegnie temu, mnie sie to nie zdazylo ale chetnie bym sie pisal na 'takie' wywalenie majac jakis status w tej sieci jesli hotel mialby taki problem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 31 Gru 2015 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2436
Loty: 131
Kilometry: 338 511
srebrny
Jest jeszcze coś takiego, jak "Extraordinary Demand Dates", czyli daty które związane są, np. z ważnymi wydarzeniami na mieście i Sylwestrem, kiedy 48h room guarantee nie obowiązuje. W moim przypadku można mówić też o takim EDD, a mimo wszystko przebookowali mi pokój. Dlatego tym bardziej jestem im wdzięczny ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 31 Gru 2015 14:11 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 938
srebrny
Gadu-777 napisał(a):
Jak bylo oblozenie to hotel wywali kogos do innego hotelu i niekoniecznie status zapobiegnie temu, mnie sie to nie zdazylo ale chetnie bym sie pisal na 'takie' wywalenie majac jakis status w tej sieci jesli hotel mialby taki problem.


Generalnie zgadzam się z tym co napisałeś z tym, że zapewne przypadek przenoszenia do innego hotelu jest ekstremalnie rzadki. Hiltony to jednak najczęściej hotele biznesowe, do tego dochodzi duża część pokoi sprzedawanych z możliwością odwołania nawet do godz. 18 w dniu przyjazdu, to wszystko powoduje, że jest rotacja pokoi i coś się zawsze znajdzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 31 Gru 2015 19:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2556
Loty: 434
Kilometry: 1 030 350
złoty
Sa watki na zagranicznych forach o tym, ze ktos byl "walked" z hotelu, bo nie bylo miejsc jak przyjechal. Zdarza sie to, moze nie za czesto, ale zdarza sie. Jak ktos pisal wyzej, przerzucaja do innego hotelu w okolicy. Hilton zmienil system anulowania rezerwacji i teraz jest minimum 1 dzien wczesniej, a w niektorych hotelach 2-3 dni. Nie wiem czy zostaly jeszcze jakies hotele, ktore pozwalaja na anulowanie tego samego dnia, jak bylo kiedys.

Jakby jakies daty byly wyprzedane, to warto sprawdzac codziennie, a nawet pare razy dziennie, bo wyprzedany hotel moze byc nagle dostepny. Tak samo, jak ceny moga sie zmieniac wraz z oblozeniem i spadac. Pisalam o spadajacych cenach w Marriottach i Hiltonach w osobnym watku.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 04 Sty 2016 13:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 1352
złoty
Dokladnie to co Aga_podrozniczka opisala...iles tam lat temu mialem raz przypadek trafienia do hotelu w USA gdzie byl overbooking - hotel byl zdaje sie z sieci Marriott'a (chyba Renaissance) i przeniesli mnie do innego Marriott'a i o ile dobrze pamietam jeszcze jakies 100USD w postaci karty dostalem :-)
Faktem tez jest ze od 2014 Marriott i kilka innych globalnych sieci hotelowych wprowadzilo (glownie w Ameryce Polnocnej) a niektorzy tez ogolnoswiatowo 24h cancellation policy - wiec anulowac pobytu nie da sie juz tak jak kiedys - w dniu przyjazdu do 18:00, ale trzeba to robic dobe wczesniej do polnocy czasu danego hoteu (choc i na to sa sposoby)
I jeszcze jedno potwierdzenie tego co napisala Aga - ceny hoteli sieciowych zmieniaja sie niekiedy z dnia na dzien i cos co 2-3 miesiace wczesniej kosztowalo 200-300USD, czasami na 1-2 tygodnie przed data przyjazdu potrafi spasc do 100USD, a raz ekstremalnie udalo mi sie w NYC/Manhattan (Hilton? - nie pamietam dokladnie) na 3 dni przed przyjazdem zmienic rezerwacje na okolo 50USD - takie flash sale przez kilka godzin :-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
digger uważa post za pomocny.
 
 
#36 PostWysłany: 14 Sty 2016 23:53 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 74
Loty: 65
Kilometry: 124 210
Mam pytanie do doświadczonych "honorowych" gości.

Mam zamiar pierwszy raz w życiu skorzystać z moich punktów i nie wiem jak działają śniadania.

Czy w w noclegu = nagrodzie jest szansa śniadanie ?
Jeśli tak to dla jakiej cześci mojej rodziny ?

Konkrety:
Planowany Hotel : Hilton Vienna Danube Waterfront
Ilość osób : 2 + 1 (11lat)
Cena 30k punktów.
Status Gold
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 15 Sty 2016 01:51 

Rejestracja: 02 Lip 2011
Posty: 418
Tak dostaniesz sniadanie bo masz golda

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
Góra
 Relacje PM off
miszka999 uważa post za pomocny.
 
 
#38 PostWysłany: 15 Sty 2016 06:57 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 354
Mają tam niezły młyn odnośnie BRG, mi na claimy ostatnio odpisują po tygodniu (!), także nie kasować rezerwacji zalecam ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 17 Sty 2016 21:38 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 74
Loty: 41
Kilometry: 92 000
Chciałbym wysłać wniosek BRG, ale na formularzu nie mogę znaleźć w country Polski. Wybrać obojętnie który?
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 17 Sty 2016 22:19 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1986
Loty: 108
Kilometry: 135 330
Tak.
Góra
 Relacje PM off
boogiePMPSD lubi ten post.
 
 
 [ 2618 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group