Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 225  Następna
Autor Wiadomość
#1881 PostWysłany: 06 Paź 2018 09:31 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1164
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Ja dwa razy rezerwowalem punkty + kasa. Za każdym razem tylko punkty za cześć opłacana gotówka/ karta
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#1882 PostWysłany: 07 Paź 2018 22:05 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 64
Loty: 50
Kilometry: 36 211
monus napisał(a):
@Mateusz099 niestety nie dają


zastanawiam się jak brak wstępu do EL w DT Warszawa ma się do nowych zasad (lekko zmienionych) programu Hilton Honors.
Z infografiki wynika, że up dla Golda powinien być do pokoju na Executive Floor. A zapisy regulaminu rozumiem tak, że jeśli pokój nie będzie na tym piętrze to ma oferować wstęp do saloniku. Chyba, że moje rozumienie jest zbyt optymistyczne ;)

Cyt.
"Gold Hilton Honors Members may be upgraded to preferred rooms up to Executive Floor room types. Preferred rooms may also include those not on the Executive Floor but conferring Executive Lounge access, the next-best available room types, rooms with desirable views or amenities or other rooms identified as “preferred” by the hotel and may vary within each brand. Group reservations and certain rates are not eligible for complimentary upgrades. All upgrades are granted on a space-available basis for the entire stay, as determined at the time of arrival. Upgrades will be given only for one room for the member, regardless of additional rooms the member may have purchased at or after the time of booking. The following brands do not offer complimentary upgrades: Embassy Suites™, Hilton Garden Inn®, Hampton by Hilton™, Tru by Hilton™, Homewood Suites by Hilton®, Home2 Suites by Hilton®, and Hilton Grand Vacations®."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1883 PostWysłany: 07 Paź 2018 22:18 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2091
srebrny
Zbyt optymistycznie.
Dla mnie przecinek w cytowanym tekście to jest odpowiednik OR, czyli mogą przyznać różne kategorie pokojów, a nawet upgradem mogą nazwać pokój tej samej kategorii ale np. z lepszym widokiem, czy narożny.
W każdym razie wcale nie muszą to być pokoje executive, a tym bardziej z dostępem do saloniku.
Zwróć uwagę, że gold ma upgrade 'up to executive rooms', czyli co najwyżej do pokoju executive, a nie zawsze do pokoju executive. Czyli może być słabszy upgrade, jeśli są w hotelu jeszcze jakieś inne kategorie pośrednie pomiędzy zarezerwowanym pokojem, a executive.

Obligatoryjny dostęp do executive lounge jest tylko dla diamond.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1884 PostWysłany: 08 Paź 2018 10:37 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
To w DT Kraków są lepsze jaja : )
Mimo dostepnosci pokojów personel odmawia upgrade bo ....... Pierwszeństwo ma klient który zapłaci gotówką a nie za punkty :)
Personel proponuje dostęp w wyjątkowej cenie dla Golda za jedynie 120 PLN.
Najpierw że hotel ma procedurę która mówi że goście statusowi muszą czekac czy może ktoś nie wykupi pokoju potem że nikt nie posprząta szybko pokoju dlatego lepiej płacic za salonik.
Na basenie ratownik był tak znudzony swoją pracą że sam poszedł skorzystac z sauny co wiąże się z tym że nie było osoby pilnującej klientów na basenie - hmm fajnie sie mają jak sobie mogą w pracy na saune chodzic :D
Ogólnie wulgarni ludzie tam pracuja - mają podejście nie potrzebujemy cię bo i tak do nas inni przyjadą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1885 PostWysłany: 08 Paź 2018 11:02 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Bywalem w tych dwoch Krakowskich hotelach (DT i Hampton) reguralnie przez ostatnie pol roku.Fakt mam diamonda, ale zero problemow z obsluga, ba nawet kazdy problem potrafili rozwiazac. Raz nawet specjalnie dla mnie 30 minut zostawiono bufet sniadaniowy, takze dziwi mnie i smuci twoja opinia :/ A co do saloniku, serio nic nie straciles bo to najgorszy salonik w kraju.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1886 PostWysłany: 08 Paź 2018 11:11 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
@Analsix w krakowskim DT zdarza im się nie dawać upgradów dla goldów nawet przy dostępności pokojów i płatności gotówką. Takie prawo hotelu. A prawem gości jest "głosować nogami" i być może wybrać inny obiekt.


Ostatnio edytowany przez silvershark, 08 Paź 2018 14:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1887 PostWysłany: 08 Paź 2018 11:22 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
silvershark napisał(a):
@Analsix w krakowskim DT zdarza im się nie dawać upgradów dla goldów nawet przy dużej dostępności pokojów i płatności gotówką.


Moim zdaniem to łamanie regulaminu, upgrade w ramach dostępności.
Tłumaczenie pan dokonał rezerwacji za punkty więc wolimy poczekac aż ktoś kupi ten pokój za kasę niż dac za free upgrade.
To normalne ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1888 PostWysłany: 08 Paź 2018 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 996
Manager to idiota , takie podejście sprawia że ludzie zniechęcają się do hotelu, sieci i programu HH. Po to zbierasz punkty aby móc je wymienić na pobyt który ma być taki sam jak gdybyś płacił gotówką.


Ciekawe czy gdyby zabukowac za gotówkę a przy check-in poprosić o zmianę np z powodu problemu z karta płatniczą na pobyt za punkty, to co zabiorą ci pokój i dadzą gorszy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1889 PostWysłany: 08 Paź 2018 11:53 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Wstrzymal bym sie z tak ostrymi opiniami jak „idiota”. Znam tam conajmniej dwoch menagerow osobiscie i nie zauwazylem problemow z ich rozwojem intelektualnym.
Osobiscie nie rozumiem waszych pretensji, uwag itd. Upgrade to uznaniowosc hotelu nawet jakby byl caly wolny to i tak zalezy to od wytyczny WLASCICIELA (dyrektora finansowego tez czesto), a nie menago. Jak łatwo rzucać frazesy nie wiedząc nic o działaniu hotelu i pracy w nim.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off
Kalispell lubi ten post.
 
      
#1890 PostWysłany: 08 Paź 2018 12:01 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
gruby_inversia napisał(a):
Wstrzymal bym sie z tak ostrymi opiniami jak „idiota”. Znam tam conajmniej dwoch menagerow osobiscie i nie zauwazylem problemow z ich rozwojem intelektualnym.
Osobiscie nie rozumiem waszych pretensji, uwag itd. Upgrade to uznaniowosc hotelu nawet jakby byl caly wolny to i tak zalezy to od wytyczny WLASCICIELA (dyrektora finansowego tez czesto), a nie menago. Jak łatwo rzucać frazesy nie wiedząc nic o działaniu hotelu i pracy w nim.



Dobrze, rozumiem że to twoi znajomi i masz szacunek, szanuję to.
Uważam że nie na miejscu jest mówienie nie ważna jest dla nas lojalnośc klientów ponieważ pierwszeństwo ma klient który płaci gotówką a nie punktami. Po informacji że jest to nie zgodne z regulaminem nagle dało się podniesc standard.
Inny jest fakt że na prośbę o rozmowę z managerem / dyrektorem pada info że tylko ja mogę z nim rozmawiac. Mimo wiadomosci telefonow wyslanych na dedykowany adres brak odpowiedzi. Podczas wizyty na recpecji osoby te znikają.
Moim zdaniem jest to nadużycie ponieważ i próba uzyskania dodatkowych środków - kontaktowałem się z moim opiekunem i została przyznana racja że taka sytuacja nie powinna miec miejsca.
Naprawdę niesmaczne jest to że mówiono wprost że ważniejsze są grupy zorganizowane niż klient biznesowy.
No to dobrze albo mamy coś z tej lojalności albo to ja mam złe przekonanie i rozumiem że mam się pogodzic z takim traktowaniem ?
W pokoju nie było ręczników, szlafrok, kapcie w łazience grzyb odmowiono pomocy.
Czy ja oczekiwałem tak wiele ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1891 PostWysłany: 08 Paź 2018 12:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 996
Ok może "idiota" to zbyt mocne słownictwo.
Ale osoby na tym stanowisku powinny trzymać się regulaminu czy to manager czy obsługa i up tylko dla klientów gotówkowych nie jest zgodny zapewne z polityką sieci. Jeśli pozwolimy na takie traktowanie to niedługo dostaniesz schowek na szczotki tylko dla tego że płacisz punktami a nie gotówką i nic po za tym nie będzie ci się należało.
Jeśli jest dostępność to up powinien być bez względu na to czy płatność jest gotowka/punkty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1892 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:03 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
@Analsix
Poczekaj. Przed chwila byl problem ze nie dostales UPP. Teraz mowisz o grzybie itd?
Zszedles na dol i co odmowiono ci zmiany pokoju mimo jego stanu?
O jakim opiekunie mowisz?

Zachowanie recepcjonisty jest naganne z kazdego punkty widzenia. Powiedzial ci prawde odnosnie polityki hotelu, czego mu pod zadnym pozorem mowic nie wolno. Powinien sklamac ze nie ma wolnych pokoi, a ze ty widzisz je w aplikacji to blad systemu. Ilesz to razy slyszalem takie wykrety, w roznych sieciach i miejscach :lol:
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
      
#1893 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:24 

Rejestracja: 27 Sty 2018
Posty: 242
Zbanowany
@Analsix : poniewaz tak ochoczo rozdajesz epitety na menadzerow i powolujesz sie na regulamin programu HH.
To pokaz mi punkt regulaminu w ktorym mowa jest ze Gold ma GWARANTOWANY upgrade ?!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1894 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 996
Gwarantowany pod warunkiem dostępności czyli jeśli jest możliwość to powinien być podniesiony standard.

Czytając inny wątek o Hilton na tym forum gdzie wszyscy opisują pobyty bardzo często widze ze po za granicami Polski goldy bardzo często mają upa nawet nie prosząc czy dopominajsc się o niego. Po prostu załoga hotelu jest tak wyszkolona że wie o tym iż członkom HH próbuje umilić pobyt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1895 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:44 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
Time2GO napisał(a):
@Analsix : poniewaz tak ochoczo rozdajesz epitety na menadzerow i powolujesz sie na regulamin programu HH.
To pokaz mi punkt regulaminu w ktorym mowa jest ze Gold ma GWARANTOWANY upgrade ?!


Proszę o podanie podstawy na którą powołujesz teraz swoja wiadomośc.
W którym miejscu ochoczo mówię że GOLD ma gwarantowany ?
Albo pracujesz w DT kraków albo robisz off top.
Cały czas prowadzimy rozmowę na temat że :
1 : Upgrade następuje w momencie check-in w ramach dostępności reasumując jest dostępnośc - podnosimy standard.
2. Podniesienie kategorii pokoju w DT kraków gwarantuje dostęp do saloniku.
3. Pada komunikat mamy bardzo dużą dostępnośc ale mamy porcedurę ze zachowujemy te pokoje na wypadek osoby która zapłaci.
Proszę o wskazanie gdzie zastosowałem epitet na supervisora.
Czy twoja wiadomośc jest konstruktywna czy ma za zadanie typowy bełkot ?

@ update ostatnio w Dubaju - > miałem zarezerwowany standardowy pokój bez pytania od ręki upgrade do one bathroom suite witth burj view :)
+ pięknie przygotowany pokój - > moja żona była zachwycona.
DT WAW / WRO na +
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1896 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:47 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
„ All upgrades are granted at the discretion of the hotel[..]”
To moim zdaniem zamyka wszelkie kwestie UPP. On zawsze jest uznaniowy.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1897 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:48 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
gruby_inversia napisał(a):
@Analsix
Poczekaj. Przed chwila byl problem ze nie dostales UPP. Teraz mowisz o grzybie itd?
Zszedles na dol i co odmowiono ci zmiany pokoju mimo jego stanu?
O jakim opiekunie mowisz?

Zachowanie recepcjonisty jest naganne z kazdego punkty widzenia. Powiedzial ci prawde odnosnie polityki hotelu, czego mu pod zadnym pozorem mowic nie wolno. Powinien sklamac ze nie ma wolnych pokoi, a ze ty widzisz je w aplikacji to blad systemu. Ilesz to razy slyszalem takie wykrety, w roznych sieciach i miejscach :lol:


Zostałem oblany ciepłym moczem, rozmawiałem 4 razy z front desk - cały czas proszę poczekac zaraz coś zrobimy no i okazało się że jedyne co zrobili to mnie wymeldowali w miarę szybko :D
Centrala Hiltona :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1898 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:50 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
@Analsix
W takim wypdku polcam zlozenie reklamacji, wraz ze zdjeciami i opisem sytuacji do twojego „opiekuna”. Zadoscuczynienie na pewno bedzie satysfakcjonujace.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1899 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:55 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Upy statusowe są uznaniowe , nie rozumiem tej roszczeniowej postawy i dyskusji.
OK - jedne hotele robią to bardzo dobrze, inne gorzej, jeszcze inne w ogóle.
Ale zawsze ostatecznie jest to w gestii danego hotelu i jego wewnętrznej polityki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1900 PostWysłany: 08 Paź 2018 13:56 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 208
niebieski
gruby_inversia napisał(a):
@Analsix
W takim wypdku polcam zlozenie reklamacji, wraz ze zdjeciami i opisem sytuacji do twojego „opiekuna”. Zadoscuczynienie na pewno bedzie satysfakcjonujace.



A no oczywiście już to zrobiłem.
Mam bardzo spory materiał dowody z tych sytuacji - > zdawałem sobie sprawę że nikt mi nie uwierzy.
Natomiast jest mi strasznie przykro że takie sytuacje mają miejsce u nas w Polsce.
W krajach europejskich / Azji wszystko funkcjonuje naprawdę idealnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 225  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group