Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 02 Maj 2018 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
na 1 telefonie to się nie skończy, im więcej rozmów tym będziesz mądrzejszy

wyrazy współczucia w związku z sytuacją
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#82 PostWysłany: 02 Maj 2018 12:06 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
Jeśli bilet był oryginalnie wystawiony w systemie Amadeus, możesz podesłać mi na PW pnr i numery biletów to sprawdzę pełną historię etixa w systemie i być może znajdziemy tam wpis linii który mówi że bilet jest nieważny i OTA ma go skasować. Albo inne komunikaty.

Edit: niestety bilet był w całości wystawiony w Sabre i nie ma do niego dostępu z poziomu Amadeusza :(
_________________
Life is short and the world is wide.


Ostatnio edytowany przez mucha, 02 Maj 2018 13:12, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
7 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#83 PostWysłany: 02 Maj 2018 13:11 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
gdy wchodzę po PNR air seascheles w tripcase wyświetla mi się status
Booking Status: OK TO FLY
co to oznacza ten status ,
gdy wchodzę w to samo ale po numerze PNR ET wyświetla się status "confirmed", oczywiście wszystko pozostałe takie same

edit:
dzwonili do mnie parę minut temu z Tickets.pl, przepraszają za całą sytuację, znowu potwierdzają, że wszystko było ok. Analizują i w ciągu 10 dni odpowiedzą.Na dzień dzisiejszy nic nie mogą powiedzieć oprócz tego co wiemy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 03 Maj 2018 02:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
akot napisał(a):
duża zmiana była w lipcu,kilkanaście dni po zakupie- zmieniono numery biletów ponieważ zmienił się mini stop w drodze do Etiopii. Ale generalnie godziny wyszły nawet lepsze.Potem jeszcze dwa razy jakieś kosmetyczne zmiany ale bez zmian numerów biletów. Linie były cały czas te same - ET do Abeby,HM z Abeby na Seszele
Te zmiany trwały ok 15-20 dni ponieważ po propozycji Tickets.pl , które zaakceptowałem czekali na odpowiedź linii.Wtedy dzwonili do mnie ,że sprawa się przedłuża bo czekają na odpowiedź linii.

@akot jak na razie wynika, ze masz szanse na odszkodowanie.
Sorry, ze drecze pytaniami, ale jak wygladaly te maile z kosmetycznymi zmianami i czego dokladnie dotyczyly?
Drugie pytanie, w jaki sposob zaakceptowales te zmiany?
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#85 PostWysłany: 03 Maj 2018 11:02 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
E-mail z informacją ,że są zmiany, informacja, że czasy na przesiadkę są wystarczające i odnośnik do strony Tickets.pl ,na którym można zaakceptować lub nie.
Oni to mają bardzo dobrze rozwiązane,każdy sam może wejść w każdej chwili w historię zmian.

Ten status OK TO FLY nurtuje mnie , czy ktoś z czymś takim się spotkał?
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 03 Maj 2018 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lip 2014
Posty: 202
Ja sie z takim statusem spotkałem gdy NIKi zbankrutowało i minęły od tego czasu juz dwa tygodnie a opodo nadal pokazywało mi ze OK TO FLY... w opodo widzieli ze z rezerwacja wszystko jest Ok i mówili ze mogę lecieć pomimo ze NIKi zbankrutowało ... bo niby statek i załoga od TUi Fly bedzie ... brak slow
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#87 PostWysłany: 17 Cze 2018 20:49 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1946
Loty: 138
Kilometry: 299 176
srebrny
@akot: jak się Twoja sprawa zakończyła?
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 05 Lip 2018 16:22 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Jeszcze się nie zakończyła, Tickets.pl nie chce dobrowolnie oddać kasy, przeprowadzam "chargeback" w "Rafim", "Rafii" przedłużył procedurę do 60 dni ponieważ Tickets.pl broni się przed oddaniem kasy. W belgiskim ULC toczy się postępowanie o odszkodowanie z tytułu niewpuszczenia do samolotu, pomimo posiadania ważnego biletu.
Generalnie przy błędach taryfowych należy uważać na Tickets.pl.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 05 Lip 2018 16:26, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#89 PostWysłany: 05 Lip 2018 16:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 934
niebieski
Czekamy w takim razie i życzymy aby wszystko się jakoś rozwiązało po twojej myśli. Informuj jak się sprawy mają.
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 29 Lip 2018 07:39 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Rafii oddał kase poprzez chargeback. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji.Tickets.pl mógł to zrobić od razu i zachować twarz. Sprawa w ULC w Belgii cały czas w toku.
Góra
 Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
 
#91 PostWysłany: 03 Gru 2018 01:44 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3511
złoty
Dlaczego do skasowania?
Przecież to jest forum, by wiedza została dla innych na przyszłość.
Jak postępowanie przed ULC?
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#92 PostWysłany: 03 Gru 2018 17:37 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3266
srebrny
Czyżby zmiękli i zaoferowali ugodę w zamian za zachowanie poufności?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group