Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 01 Maj 2018 21:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
@akot, globalizacja i walory holdingu. ;)

akot napisał(a):

jak ktoś będzie chciał u nich kupić bilety to niech 17 razy się zastanowi.

Ja sie raczej 17 x sie zastanowie, zanim kupie error fare, a wiekszosc zakupu biletow dokonuje bezposrednio u linii.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#62 PostWysłany: 01 Maj 2018 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
cccc napisał(a):
...Ja sie raczej 17 x sie zastanowie, zanim kupie error fare, a wiekszosc zakupu biletow dokonuje bezposrednio u linii.
Pozdr.

fantastycznie, jednego mniej :)

cccc napisał(a):
Jesli podczas check-in miales komunikat, ze potrzebna weryfikacja przy check-in to powinienes byl skontaktowac sie bezposrednio z linia lotnicza i wyjasnic. ;)
Byc moze, ze przeoczyles wczesniej jakis mail wyjasniajacy, a osoby z OTA tego nie wiedzieli, albo tak na szybko nie potrafili znalezc.
BTW tak jak juz wczesniej wspomnialem, wydaje mi sie, ze skoro miales szanse doplaty powninienes byl od razu z niej skorzystac, a nie ociagac. ;)
Poza tym jesli korzystamy z error fare to kazdy powinien sie liczyc, ze moze dojsc do roznych skomplikowanych sytuacji.
Pozdr.


rady dobrego wujka

moim zdaniem bilet został źle przepisany przez tickets.pl
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#63 PostWysłany: 01 Maj 2018 22:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
cyberpunk64 napisał(a):

moim zdaniem bilet został źle przepisany przez tickets.pl

Ja z kolei uwazam, ze wina lezy w glownej czesci po stronie przewoznika ET, tickets.pl jest tylko posrednikiem i wg. regulaminu nie ponosi odpowiedzialnosci.
ET ma balagan w systemach i sam doswiadczylem.
Mysle, ze jesli dokonujemy jakiegokolwiek zakupu przez internet, warto przeczytac regulamin i nie sa to rady zlego czy dobrego wujka. ;)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#64 PostWysłany: 01 Maj 2018 22:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7275
srebrny
Cytuj:
tickets.pl jest tylko posrednikiem i wg. regulaminu nie ponosi odpowiedzialnosci.

Co jednak nie oznacza, że faktycznie tej odpowiedzialności nie ponosi.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#65 PostWysłany: 01 Maj 2018 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
pracowałam kiedyś ponad rok czasu w OTA, wprawdzie tylko jako zwykly agent tier one, ale zetknęłam się z różnymi błędami dokonanymi przez agentów jak pomyłka przy wpisaniu kodu lotniska, błędne dzielenie rezerwacji, błędne voidowanie,

zrobiłam też kilka niewielkich loss 'ów dla firmy wyliczając na niekorzyść firmy zwrot dla klienta,
po reklamacji klienta była odsłuchiwana rozmowa i zapis co i jak robiłam na kompie

bilet był przepisywany ... kto popełnił błąd można zawsze ustalić, bo w PNRach jest cała historia zmian
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 01 Maj 2018 22:54 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
no i ja mam wrażenie,że tickets.pl technicznie i programowo jest niezły. A rozmowy z nimi miałem 24 h przed, w dniu odlotu rano, 2 godziny przed startem, tickets.pl-agent ET na lotnisku. Wszystko można odsłuchać.
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
cccc uważa post za pomocny.
 
 
#67 PostWysłany: 01 Maj 2018 22:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7275
srebrny
Cytuj:
Wszystko można odsłuchać.

Masz nagrane?
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2074
niebieski
Cytuj:
Mysle, ze jesli dokonujemy jakiegokolwiek zakupu przez internet, warto przeczytac regulamin i nie sa to rady zlego czy dobrego wujka.


Jak najbardziej ponosi w zakresie zlecenia - jeżeli w tym zakresie popełnił błędy (w zakresie zlecenia) to on będzie odpowiadał
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#69 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 4748
platynowy
A ja mam nieodparte wrażenie, że całe nieszczęście zaczęło się właśnie od tych rozmów telefonicznych dzień, dwa czy nawet kilka godzin przed lotem, które moim zdaniem były kompletnie zbędne i w których wyniku (to oczywiście tylko domniemanie) ktoś zaczął dłubać w rezerwacji aż w końcu coś "popsuł".
To oczywiście w dalszym ciągu nie Twoja wina i jesteś wyłącznie ofiarą, ale wydaje mi się że gdyby nie ta nadgorliwość to w ogóle nie byłoby sprawy.


Ostatnio edytowany przez kemot, 01 Maj 2018 23:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
boots napisał(a):
Cytuj:
Wszystko można odsłuchać.

Masz nagrane?


nagrywa OTA :) wprawdzie nazywa się to zawsze dla tzw. celów szkoleniowych i jest to dupochron, kiedy racja nie jest po stronie klienta i można mu to uzmysłowić, żę wyraził wcześniej zgodę, itp. Klienci też nagrywają na głośnomówiącym :)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez cyberpunk64, 01 Maj 2018 23:06, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7275
srebrny
Cytuj:
nagrywa OTA

Czyli nagrania brak ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
@akot, a kiedy dokladnie OTA poinformowal Cie o zmianie linii i taryfy?
Z postow wynika ze bilet kupowales w lipcu 2017.
Normalnie OTA informuje klienta o kazdej zmianie, nawet jesli samolot odlatuje 5 min. wczesniej czy pozniej.
W informacji o zmianie linii powinna byc rowniez informacja o innej cenie biletu, ktora nalezy wczesniej uregulowac.
Czy nie przeoczyles albo zignorowales maila z taka informacja?
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
cccc napisał(a):
Jesli podczas check-in miales komunikat, ze potrzebna weryfikacja przy check-in to powinienes byl skontaktowac sie bezposrednio z linia lotnicza i wyjasnic. ;)

klientem linii był tickets.pl, linia zazwyczaj spławia pasażerów, bo po co mają robić robotę za pośrednika przy przebukowaniu i nie powinna też cancel'ować biletu na życzenie klienta, bo OTA biorą za wszystkie działania dodatkową prowizję, linie są zainteresowane ewentualną sprzedażą bagażu, miejsca, itp.

wszyscy mają "targety" sprzedażowe, AHT (average handling time), oceny zadowolenia przez klienta
chcę obalić tym samym kolejny MiT dzwonienia do OTA przy błędach, nikogo z obsługi klienta to nie obchodzi nawet jak jest to błąd OTA, prostowaniem zajmuje się ktoś inny, jak zobaczy słupki z poprzedniego dnia, dzwoniąc do linii jest zapewne inaczej
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#74 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
cyberpunk64 napisał(a):
pracowałam kiedyś ponad rok czasu w OTA, wprawdzie tylko jako zwykly agent tier one, ale zetknęłam się z różnymi błędami dokonanymi przez agentów jak pomyłka przy wpisaniu kodu lotniska, błędne dzielenie rezerwacji, błędne voidowanie,

zrobiłam też kilka niewielkich loss 'ów dla firmy wyliczając na niekorzyść firmy zwrot dla klienta,
po reklamacji klienta była odsłuchiwana rozmowa i zapis co i jak robiłam na kompie

bilet był przepisywany ... kto popełnił błąd można zawsze ustalić, bo w PNRach jest cała historia zmian

W tym wypadku PNR i Nr. biletu istnialy, a wiec takie bledy nalezy wykluczyc. ;)

cyberpunk64 napisał(a):
cccc napisał(a):
Jesli podczas check-in miales komunikat, ze potrzebna weryfikacja przy check-in to powinienes byl skontaktowac sie bezposrednio z linia lotnicza i wyjasnic. ;)

klientem linii był tickets.pl, linia zazwyczaj spławia pasażerów, bo po co mają robić robotę za pośrednika przy przebukowaniu

Za problemy podczas web check-in u przewoznika OTA bezposrednio nie odpowiada. ;)
Weryfikacja przy check-in moze miec rozne znaczenie, np. sprawdzenie kk klienta.
Kolega @akot kontaktowal sie z OTA, ale support z OTA mogl akurat nie widziec, co przy web check-in musi zostac zweryfikowane. ;)
BTW przewoznik moze zawsze, niezaleznie od umowy z OTA nie wpuscic klienta na poklad.
Kontakt bezposrednio z linia byl w tym wypadku wlasciwy, nawet gdyby odsylali do OTA to nalezalo dokladniej wyjasnic problem z weryfikacja.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez cccc 02 Maj 2018 00:18, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 01 Maj 2018 23:55 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2074
Loty: 44
Kilometry: 65 890
srebrny
MODE wezcie tu posprzatajcie. Z ciekawego i pouczajacego watku robi sie bajzel w postaci domyslow docinek itd. Poczekajmy na rozwiniecie sytuacji
_________________
Jeśli masz jakies pytania Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#76 PostWysłany: 02 Maj 2018 00:29 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
kemot napisał(a):
A ja mam nieodparte wrażenie, że całe nieszczęście zaczęło się właśnie od tych rozmów telefonicznych dzień, dwa czy nawet kilka godzin przed lotem, które moim zdaniem były kompletnie zbędne i w których wyniku (to oczywiście tylko domniemanie) ktoś zaczął dłubać w rezerwacji aż w końcu coś "popsuł".
To oczywiście w dalszym ciągu nie Twoja wina i jesteś wyłącznie ofiarą, ale wydaje mi się że gdyby nie ta nadgorliwość to w ogóle nie byłoby sprawy.


rozmowy były po próbie nieudanej odprawy-on line, po przeczytaniu komunikatu o problemie z rezerwacją, były to godziny wieczorne w piątek i natychmiastowy kontakt z konsultantem tickets.pl, który mnie wyluzował, ale jeszcze rano w sobotę wykonałem jeszcze jeden telefon, pewność konsultanta co do prawidłowości rezerwacji była stuprocentowa i rozwiała moje wątpliwości.

@cccc napisał:
@akot, a kiedy dokladnie OTA poinformowal Cie o zmianie linii i taryfy?
Z postow wynika ze bilet kupowales w lipcu 2017.
Normalnie OTA informuje klienta o kazdej zmianie, nawet jesli samolot odlatuje 5 min. wczesniej czy pozniej.
W informacji o zmianie linii powinna byc rowniez informacja o innej cenie biletu, ktora nalezy wczesniej uregulowac.
Czy nie przeoczyles albo zignorowales maila z taka informacja?

duża zmiana była w lipcu,kilkanaście dni po zakupie- zmieniono numery biletów ponieważ zmienił się mini stop w drodze do Etiopii. Ale generalnie godziny wyszły nawet lepsze.Potem jeszcze dwa razy jakieś kosmetyczne zmiany ale bez zmian numerów biletów. Linie były cały czas te same - ET do Abeby,HM z Abeby na Seszele
Te zmiany trwały ok 15-20 dni ponieważ po propozycji Tickets.pl , które zaakceptowałem czekali na odpowiedź linii.Wtedy dzwonili do mnie ,że sprawa się przedłuża bo czekają na odpowiedź linii.
O żadnej dopłacie nie było mowy, wystawili nowy bilet o statusie "confirmed" cena biletu w nowym potwierdzeniu na Tickets.pl była 0.
Natomiast nowa kalkulacja widoczna na tripcase.com wyglądała tak:
Payment/Fare Details
Endorsement / Restrictions BSR29.58//INVOL REISSUE DUE TO ET734/07MAY
CNX
Fare Calculation Line BRU ET X/ADD ET X/SEZ HM PRI148.96/-SEZ ET
X/ADD ET BRU118.96Q BRUBRU20.89NUC288.81END
ROE0.891032
Exchanged Ticket 0615672xxxxxx /0615672xxxxxx
Fare EUR 258.00
Taxes/Fees/Carrier-Imposed Charges UAH 834 .00 BE (PASSENGER SERVICE AND
SECURITY CHARGE)
UAH 1366.00 DW (EMBARKAT ION TAX)
Tot al Fare UAH 7634 .00

-żadnego e-maila nie przeoczyłem
-dzień przed wylotem przysłali mi na e-mail z automatu przypomnienie o podróży z całym ważnym harmonogramem- roundtrip
-linie przy zakupie przez OTA niechętnie rozmawiają o biletach z klientami
-na lotnisku już po wszystkim odsyłali mnie "po chamsku" do agencji , w której kupiłem bilet
-niechętnie rozmowiali z konsultantami Tickets.pl przez telefon, tak jakby agent mówił do lampy nie do człowieka, nic do panny nie trafiało, ta panna z okna tłumaczyła agentom z tickets.pl, że dopłata 280euro jest to opłata za wjazd na Seszele, ja wiedziałem o co chodzi ale agentom mówiłem,że coś takiego nie istnieje bo nie ma czegoś takiego jak opłata za wjazd na Seszele.
-cały czas myślałem ,że przestraszą się konsekwencji niedopełnienia informacji w terminie 14 dni przed przy wylotach z UE, bardziej bałem się ,że mogą coś wymyśleć przy po powrocie, gdzie nie ma ochrony.
Przecież na mniej jak 14 dni przed odlotem linia nie może majstrować przy biletach, chyba ,że chce zapłacić 600 euro odszkodowania
-szczytem "zbydlęcenia" było nasłanie tajniaków, po moich żądaniach potwierdzenia nie wydania karty pokładowej, potwierdzenia refundu dopłaty ,w sytuacji kiedy naprawdę zachowywałem się w sposób cywilizowany.
-niekompetentna panienka na stanowisku obsługi ET , nie potrafiła wydrukować potwierdzenia refundu dopłaty z terminala, którego zażądałem,
i podejrzewam, że kilkanaście minut wcześniej nie potrafiła odblokować biletu po zrobieniu dopłaty.


Ostatnio edytowany przez akot 02 Maj 2018 10:06, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 02 Maj 2018 09:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
cccc napisał(a):

Weryfikacja przy check-in moze miec rozne znaczenie, np. sprawdzenie kk klienta.

kolega @cccc ma na myśli mityczną wirtualną Visa Credit, którą zapłaciła OTA?

W związku z powyższym @akot czy mógłbyś zerknąć jeszcze, czy było więcej transakcji obciążenia karty niż 1 i ile dni po zakupie biletu została rozliczona karta kolegi?

Czy kolega @akot rozmawiał z OTA już po całym incydencie? Proponowałabym zadzwonić do OTA, poprosić supervisora, ale jeszcze lepiej poprosić, żeby on przeanalizował zapisy i oddzwonił do Ciebie, (w takim przypadku rozmowy nie są nagrywane przez OTA i można wyciągnąć coś nieoficjalnie). Pewnie trzeba będzie porozumiewać się po angielsku.
Ale wcześniej @akot poproś, aby agent powiedział co jest w historii PNR, co wpisała panienka na lotnisku, za co była opłata na lotnisku, itd.?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#78 PostWysłany: 02 Maj 2018 10:05 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
aktualizacja dziś rano!

dostałem odpowiedzi od HM:
Thank you for your mail.

We can see from your ticket that this was issued by Avialine on Air Seychelles ticket stock. Please contact them directly with your feedback. They should have advised you on any changes to your flight itinerary.
Many thanks,
Cathy

dostałem też od ET:
Dear mr Koxxxxxx

These tickets are issued by your travel agent in POLAND, under Air SeychellEES. Both the travel agent and Air Seychelles have been informed that the reservation was cancelled in September 2017

Kind regard

i jeszcze jedna odpowiedź od ET:
Dear mr Koxxxxxx, i repeat that this is an Air Seychelles ticket, we, Ethiopian Airlines do not have acces to the tickets of Air Seychelles issued in Poland
Kris

to ja mam jeszcze tylko jedno pytanie po tej odpowiedzi od HM i ET.
czy ET i HM powinni mnie poinformować o tej sytuacji z anulacją czy wystarczy że poinformowali OTA?
Dlaczego kasy nie oddali we wrześniu?


Ostatnio edytowany przez akot, 02 Maj 2018 10:49, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 02 Maj 2018 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 379
niebieski
akot napisał(a):
czy ET i HM powinni mnie poinformować o tej sytuacji z anulacją czy wystarczy że poinformowali OTA?
Dlaczego kasy nie oddali we wrześniu?


wcześniej wystarczyło, że poinformowali OTA, ale ostatnio coś się chyba zmieniło w przepisach,

A może kasę oddali ? - oczywiście dla OTA, nie anulowali poprawnie bilety, stąd chcieli pobrać ponownie zapłatę wraz z opłatami za kartę

jeżeli były wiecej niż 1 transakcja mogli oddać kasę bezpośrednio na Twoją kartę, jeżeli nie kasa przechodzi przez OTA
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#80 PostWysłany: 02 Maj 2018 10:45 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
była jedna transakcja obciążająca o takich szczegółach:
DATA KSIĘGOWANIA 10.07.2017
DATA TRANSAKCJI 07.07.2017
KWOTA W WALUCIE TRANSAKCJI
2 860,20
KWOTA W PLN
2 860,20
SZCZEGÓŁY TRANSAKCJI Tickets.pl, LONDON, GB

jak myślicie? kontaktować się z OTA po tych odpowiedziach i poinformować co linie odpisały, czy czekać co agenci Tickets.pl nasmarują i skonfrontować to po uzyskaniu odpowiedzi?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group