Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 01 Maj 2018 09:32 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
btw @akot czy przed tym lotem z BRU próbowałeś wcześniej odprawić się on-line na stronie ET?

próbowałem, pojawiał się komunikat "rezerwacja odnaleziona, ale weryfikacja przy check-in" czy coś w tym stylu.Po tym dokonałem 2 telefony do OTA , jeden dzień wcześniej, drugi w Modlinie już przy wejściu do samolotu do Brukseli w celu weryfikacji tego komunikatu. Ota zapewniło mnie ,że z rezerwacją jest na 100% wszystko w porządku , w przypadku problemów z odprawą powiedzieli ,że by do nich dzwonić. Jeden z konsultantów ,stwierdził, że nie mogę się odprawić bo po ok. miesiącu po zakupie / zakup 7 lipca 2017-zmiana biletu 12sierpnia 2017/ wystawiono nowy bilet z nowym numerem ,ze względu na zmiany harmonogramu trasy= zmiany po zaakceptowaniu przez linie lotnicze-zmiana biletu trwała ze 20 dni, bilet wystawiany tak długo bo OTA czekało na odpowiedź linii/ i twierdzili ,że w takich przypadkach często nie można się odprawić.

I właśnie ten moment uśpił moją czujność- zmiana po akceptacji linii lotniczej z lekką nieistotną dla mnie zmianą trasy- byłem przekonany,że jest wszystko ok, wszystkie OTA bilety już wtedy anulują, mi w tym czasie wystawiają nowy bilet z nowym numerem.


@ibartek napisał: generalnie to trzeba sie bylo zdecydowac, albo place i lece (bylo wiadomo ze moga sie upomniec o doplate), albo wczesniej pisze z ota i anuluje bilet, niech sobie ota wyjasni status z et (a jesli stwierdza ze bilet ok i bez doplat, to mam to na pismie)

tak, pisałem do ota zapytanie , czy z rezerwacją wszystko jest ok, mam to na piśmie w e-mailu,odpowiedź była ,że wszystko jest ok, podali numery biletów, wyjaśnili ,że teraz te nowe są aktualne. W związku z tym, że wszystko było ok nie mogłem tego anulować. Anulować mogłem w drugiej połowie lipca 2017, czyli ok. 2 tygodnie po zakupie przy zmianach w harmonogramie lotów, ale wtedy zmiany zaakceptowałem, nie byłem świadomy wtedy ,że ten deal przyniesie wszystkim tyle problemów. Poza tym wtedy jeszcze świeżo po dealu nie kontaktowałem się z OTA ponieważ istnieje zasada , że się nie kontaktujemy. Oni sami do mnie dzwonili w związku z przeciąganiem się zmiany biletu. A ja odpowiedziałem, że mamy czas , mogę poczekać.

Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za korzystanie z usług naszego serwisu.

Uprzejmie informujemy, w wyniku tego, iż lot został odwołany, przebukowaliśmy Pańskie bilety, aktualne numery biletów - 0615672xxxxxx/xx, 0615672xxxxxx/xx. Nowe potwierdzenia podróży wysłaliśmy pod podany w rezerwacji adres email. Również nowe numery biletów można sprawdzić na naszym portale w rozdziale "Moje Konto". Zwracamy Pańską uwagę, iż oryginalne numery biletów są nieaktywne ( 06156728xxxxx/xx, 06156728xxxxx/xx).

w przypadku tego deala chyba zrobiłem wszystko co w mojej mocy a i tak zostałem "wyrąbany" i według mnie prawo w 100% jest po mojej stronie, tylko " co z tego". "Prawem prawem ale sprawiedliwość po stronie silniejszego"
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#42 PostWysłany: 01 Maj 2018 10:25 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5396
platynowy
to jeszcze ciekawiej się robi, bo z tego co wkleiłeś wynika, że miałeś bilety wystawione na numerach Air Seychelles (061-) - więc to z tymi liniami zawarłeś umowę - a nie numerach ET, więc ET w zasadzie nie powinna interesować w ogóle kwestia ceny, EF i jakiś dopłat :?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#43 PostWysłany: 01 Maj 2018 11:20 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Bilety były na stoku air seychelles /trzy póżniejsze odcinki były seszelskimi liniami/. Dlatego ja już zupełnie tego nie rozumiem co miał do tego ET .
Dlaczego nie wysłali min. 14 dni wcześniej e-maila o problemach z biletem/ wylot z UE/ ?
Dlaczego dzień wcześniej ich system przysłał mi przypomnienie z harmonogramem podróży w gdy bilet był zablokowany?
Dlaczego OTA mi wystawiali nowe bilety praktycznie wtedy kiedy na innych OTA leciały anulaty / w sierpniu 2017/?
Dużo znaków zapytania.
A może po prostu "burdello" w systemach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 01 Maj 2018 12:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
marek2011 napisał(a):
Można z grubsza na podstawie tych informacji założyć jeden z dwóch scenariuszy:
1) Bilet był ważny i otwarty do użytku (status kuponów "O") do momentu wstawienia się na lotnisku,

Jeśli był ważny, to niezależnie od tego, czy się wstawił na lotnisku, czy przed nim, czy też przyszedł trzeźwy. :roll: :twisted:

[a po PW mogłeś poprawić...;-)]
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#45 PostWysłany: 01 Maj 2018 12:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3301
srebrny
sytuacja ciekawa. cos mi sie zdaje ze ota ani sie nie skontaktowal z liniami, ani dobrze nie sprawdzil jaki jest status, tylko spojrzal w system, nowy bilet po zmianach wisi, wiec wszystko jest ok. potraktowal to jako standardowa sytuacje, a nie ef.

pisz do linii o 600e, do ota po reszte.

jedyny plus ethiopiana jest taki, ze daje duzo mil do a3. nic wiecej.


Ostatnio edytowany przez ibartek, 01 Maj 2018 12:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 01 Maj 2018 12:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
Cytuj:
pisz do linii o 600e, do ota po reszte.

Tak się chyba nie da.
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 01 Maj 2018 12:40 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3301
srebrny
a ja bym probowal uderzyc w obie strony, szybciej miedzy soba ustala kto i za co ma placic.
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 01 Maj 2018 12:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
Nie ma ku temu podstaw prawnych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 01 Maj 2018 15:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
@akot, pogmatwana sprawa, a mozna zapytac co to za OTA?

akot napisał(a):
btw @akot czy przed tym lotem z BRU próbowałeś wcześniej odprawić się on-line na stronie ET?

próbowałem, pojawiał się komunikat "rezerwacja odnaleziona, ale weryfikacja przy check-in" czy coś w tym stylu.Po tym dokonałem 2 telefony do OTA , jeden dzień wcześniej, drugi w Modlinie już przy wejściu do samolotu do Brukseli w celu weryfikacji tego komunikatu. Ota zapewniło mnie ,że z rezerwacją jest na 100% wszystko w porządku , w przypadku problemów z odprawą powiedzieli ,że by do nich dzwonić. Jeden z konsultantów ,stwierdził, że nie mogę się odprawić bo po ok. miesiącu po zakupie / zakup 7 lipca 2017-zmiana biletu 12sierpnia 2017/ wystawiono nowy bilet z nowym numerem ,ze względu na zmiany harmonogramu trasy= zmiany po zaakceptowaniu przez linie lotnicze-zmiana biletu trwała ze 20 dni, bilet wystawiany tak długo bo OTA czekało na odpowiedź linii/ i twierdzili ,że w takich przypadkach często nie można się odprawić.

Jesli podczas check-in miales komunikat, ze potrzebna weryfikacja przy check-in to powinienes byl skontaktowac sie bezposrednio z linia lotnicza i wyjasnic. ;)
Byc moze, ze przeoczyles wczesniej jakis mail wyjasniajacy, a osoby z OTA tego nie wiedzieli, albo tak na szybko nie potrafili znalezc.
BTW tak jak juz wczesniej wspomnialem, wydaje mi sie, ze skoro miales szanse doplaty powninienes byl od razu z niej skorzystac, a nie ociagac. ;)
Poza tym jesli korzystamy z error fare to kazdy powinien sie liczyc, ze moze dojsc do roznych skomplikowanych sytuacji.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez cccc, 01 Maj 2018 15:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#50 PostWysłany: 01 Maj 2018 15:08 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3301
srebrny
cccc napisał(a):
@akot, pogmatwana sprawa, a mozna zapytac co to za OTA?


tickets.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 01 Maj 2018 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Sorry, tak wspominal wczesniej i przeoczylem.
@akot a mozna zapytac, jakie jest obecne stanowisko tickets.pl po zaistnialym fakcie, czy masz jakas odpowiedz?

BTW mysle, ze warto zapoznac sie z regulaminem tickets.pl
Kod:
3.6.Warunki świadczenia Usług i Dodatkowych Usług Agencji. Agencja umożliwia Rezerwację Usług przez Serwis tylko jako agent turystyczny/przedstawiciel handlowy zgodnie z zasadami i warunkami partnerskich, agencyjnych, i innych umów o współpracy zawartych z Usługodawcami/Przewoźnikami. Podczas dokonania Rezerwacji przez Serwis zawieracie Państwo bezpośrednie stosunki umowne z Usługodawcami/Przewoźnikami. W związku z powyższym, Agencja działa wyłącznie jako pośrednik między Państwem a odpowiednimi Usługodawcami/Przewoźnikami. Agencja wyłącznie przekazuje szczegóły Państwa Rezerwacji i nie jest dostawcą, organizatorem czy współpracującym dostawcą/organizatorem zamówionych Usług. Agencja nie może wpływać na warunki świadczenia Usługi przez swoich bezpośrednich dostawców i nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie warunków świadczenia Usług. Usługodawcy/Przewoźnicy, którzy świadczą turystyczne, wypoczynkowe i inne Usługi, które są dostępne w Serwisie, są niezależnymi zleceniobiorcami i nie są agentami czy współpracownikami Agencji. Pełną odpowiedzialność za świadczenie Usług dla Pasażerów/Klientów ponosi bezpośredni Przewoźnik/Usługodawca.
https://tickets.pl/content/agreement-bo ... ation.html
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#52 PostWysłany: 01 Maj 2018 19:14 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
są w trakcie opracowywania odpowiedzi, dam znać jak tylko Ukraińcy coś nasmarują. Na razie od nich zażądałem zwrotu kasy za bilet.
Pozostaje jeszcze mi chargeback, zapłaciłem im za usługę , która nie została zrealizowana.
Do Air Seashells wysłałem wezwanie do zapłaty odszkodowania 600 euro za osobę.
Dopłata z lotniska ma wrócić na kartę- tak panienka z lotniska zapewniała, że zrobiła refund.
I na razie tyle.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 01 Maj 2018 19:25, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 01 Maj 2018 19:43 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2795
srebrny
Żądanie 600 EUR powinieneś skierować do operującego przewoźnika (ET) , a nie do Air Seychelles.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#54 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
@akot
Cytuj:
dam znać jak tylko Ukraińcy coś nasmarują

Dlaczego Ukraińcy?

Cytuj:
2.1. "Agencja", "my" oznacza spółkę TICKETS.PL Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Złotej 61, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517705, NIP: 5272717513, REGON: 147350016, o kapitale zakładowym w wysokości 20.000,- zł opłaconym w całości,
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#55 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:27 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5396
platynowy
bo to ukraiński pośrednik :)

600 euro to do ET - o ile zachodzi podstawa w tym wypadku (mam wątpliwości wynikające z niewiedzy co do tego, dlaczego tak na prawdę ET skomplikował tę sytuację na lotnisku, być może status rezerwacji dawał mu podstawy do odmowy, tego nie wiemy w tej chwili).

OTA - zwrot kasy za bilet może nie być taki prosty i oczywisty - bo to nie OTA ponosi odp. za niewykonanie przewozu przez ET/HM, oni tylko pobrali należność za bilet (jeśli płatność była via OTA) i rozliczyli się z przewoźnikiem; to tak na prawdę od HM w tym momencie zależy, czy zgodzą się na zwrot za ten bilet ; to wszystko jest skomplikowane, bo HM potraktuje pewnie sytuację jako no-show na pierwszym odcinku i zastosuje zasady taryfowe do rozliczenia. Reasumując zwrot za bilet uzależniony jest od decyzji linii i ewentualny chargeback wobec OTA może nie być skuteczny na tym etapie.

280 euro dopłaty - od ET (pytanie jaki status ma ta dopłata, co to w ogóle było - uzupełnienie przewoźnego, podatków? skąd ta kwota? na jakiej podstawie ET ją naliczył i pobrał?)

odszkodowanie za inne starty przenoszące ewentualnie te 600 euro, gdyby zostało uzyskane od ET - do przewoźników lub/ i OTA ? w zależności co się stało i kto ponosi winę (jeśli) za całą tę nieszczęsną sytuację.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#56 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:43 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
@boots napisał: Dlaczego Ukraińcy?
firma w Polsce ale mam wrażenie,że rozmawia się z Ukraińcami ładnie mówiącymi po polsku lub angielsku.
i mam wrażenie,że na lotnisku panna coś wspomniała ,że Kijów był poinformowany o problemie,pokazywała jakiś numer telefonu w Kijowie ja nie mogłem skojarzyć o co jej chodzi. Ja mam polski e-mail i polski numer telefonu od bardzo dawna.
A to pewnie chodziło o siedzibę główną Tickets. Ale ja detektywem nie jestem.

Tę dopłatę rzekomo zwrócili, ale panna na lotnisku na stanowisku obsługi była tak beznadziejna,że nie potrafiła wydrukować potwierdzenia refundacji z terminala.
A dlaczego nie wydali mi karty pomimo wpłaty 280 euro od osoby?
Panienka z okienka Ethiophiana nie potrafiła odblokować biletu po wpłacie tej kwoty. I tyle. Linia lotnicza "przegięła pałę". chcieli utrzymać bilet i pociągnąć klientów na kasę i nastąpiło to przegięcie.
Kto może być winny? wzięli kasę od OTA, dopłatę i nie wydali biletu.

Te 280 euro od osoby to tax, na tripcase pod literowym kodem tej nieszczęśliwej rezerwacji to widać jako OTHER CHARGES i jakby numer biletu 07115001xxxxx,ten numer ma się nijak to numeru biletu pierwotnego, tamten zaczyna sie 061xxxx , ta nowa wpłata dla odmiany stok ET
Na razie ta kwota jest w blokadach na karcie. Zobaczę jutro czy wróci czy się rozliczy .

Żądanie wypłaty odszkodowania wysłałem już do Ethiophian Airlines, od razu podałem im numer konta do przelewu odszkodowania.


Ostatnio edytowany przez akot 01 Maj 2018 21:09, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
cccc uważa post za pomocny.
 
 
#57 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
Firma jest zarejestrowana w Polsce. Nie ma znaczenia, kto ma udziały.
Dobrze, że chociaż kapitał zakładowy to 120 000 zł, a nie początkowe 5000 zł.
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#58 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
boots napisał(a):
Dlaczego Ukraińcy?

Cytuj:
2.1. "Agencja", "my" oznacza spółkę TICKETS.PL Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Złotej 61, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517705, NIP: 5272717513, REGON: 147350016, o kapitale zakładowym w wysokości 20.000,- zł opłaconym w całości,


Tickets.pl nalezy do holding TTN, przedstawicielstwa spolki holdingowej znajduja sie w roznych krajach, miedzy innymi w PL.

Kod:
Tickets.pl — część spółki holdingowej TTN, jednego z wiodących i dynamicznie rozwijających się biur podróży w Europie.
Spółka holdingowa posiada jedno z największych portfolio usług spośród biur podróży, działających w trybie online.
Katalog usług, świadczonych przez TTN obejmuje bilety lotnicze, hotele, bilety kolejowe i autokarowe, ubezpieczenia, transfery, wynajem samochodów, city break, bilety na róznego rodzaju imprezy i inne.
Agencja została założona w 2009 roku wraz z wprowadzeniem serwisu online Tickets.UA na Ukrainie.
Teraz TTN świadczy usługi turystyczne pod markami – Tickets, Mytickets, Travelfrom, KissAndFly.
Biuro Główne znajduje się w Wiedniu.

Wszystkie portale internetowe przedsiębiorstwa zostały stworzone przez własne centrum badawczo-rozwojowe, które znajduje się we Lwowie, Ukraina. Wsparcie technologiczne i rozwój serwisów zapewnia zespół składający się z ponad 200 inżynierów i menedżerów. Wsparcie dla Użytkowników wszystkich rynków w trybie 24/7 zapewnia Dział Obsługi Klienta spółki holdingowej.

https://tickets.pl/content/about.html
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez cccc 01 Maj 2018 20:58, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#59 PostWysłany: 01 Maj 2018 20:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7128
srebrny
Ale co ma z tego wynikać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 01 Maj 2018 21:20 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
a na wygenerowanej fakturze od Tickets.pl :
Sprzedawca: PANDA INVESTMENTS (UK) LTD
Adres: Las Suite, 5 Percy Street, London, W1T 1DG, United Kingdom
Numer rejestracyjny: 7769055
Bank: AS LATVIJAS PASTA BANKA, Brivibas iela 54, Riga, LV-1011, STR. TERBATAS,
4
Nr rachunku: LV03LAPB0000046055154

a konto w banku na Łotwie.

niezły bajzel i kombinacje.

jak ktoś będzie chciał u nich kupić bilety to niech 17 razy się zastanowi.
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
cccc uważa post za pomocny.
 
 
 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group