Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 30 Kwi 2018 11:40 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
Z pamiętnego dealu "Seszele z Brukseli".Wylot miał być 3 dni temu.
Do dnia wylotu posiadałem potwierdzone rezerwacje. Żadnych informacji od linii lotniczej o zmianach , czyli generalnie wszystko ok.
Nie mogłem zwrócić biletu w Tickets.pl bo wszystko ok. Kilka rozmów potwierdzających w ciągu tygodnia z OTA przed wylotem w temacie prawidłowości rezerwacji i Tickets.pl zapewnia ,że rezerwacje są w systemach. Na lotnisku w Brukseli nie chcą wydać karty pokładowej.Żądają dopłaty 280 euro. Dopłacam. W trakcie pobytu na lotnisku wspiera mnie usilnie Tickets.pl przez telefon, rozmawiam ja, rozmawiają oni z agentem Ethiophiana. I co? Po dopłacie agent na lotnisku tak tak namieszał w systemach ,że nie nie był w stanie odblokować rezerwacji. Nie wpuszczają mnie na pokład. Samolot leci beze mnie. Tej dopłaty zrobionej na lotnisku też mi nie zwrócili.
Czy jest sens ubiegać się o odszkodowanie na podstawie EU 261/2004.
Co wy na to?


Ostatnio edytowany przez Abcn 30 Kwi 2018 17:58, edytowano w sumie 2 razy
Zmiana tematu
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
scomin uważa post za pomocny.
 
 
#2 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:22 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3497
złoty
Brzmi jak koszmar jakiś. Oczywiście że ubiegać się o odszkodowanie 600€, miałeś potwierdzoną rezerwację na lot.

Dodatkowo pełen zwrot ceny za bilet i tych 280€, jeśli nie oddadzą po dobroci to chargeback (mam nadzieję że placiłeś za wszystko kartą).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
Cytuj:
Na lotnisku w Brukseli nie chcą wydać karty pokładowej.Żądają dopłaty 280 euro. Dopłacam.

Z jakiego powodu? Dlaczego?
Cytuj:
Nie wpuszczają mnie na pokład.

Dlaczego?
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:34 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
-- 30 Kwi 2018 12:33 --

za wszystko płacone kartą kredytową. Tę wpłatę 280euro widać również na tripcase.com, pokazał się nowy dokument przy rezerwacji. Mam też wydruk z terminala płatniczego ze stanowiska Ethiophiana na lotnisku.
Nie chcieli dać żadnego potwierdzenia dotyczącego odmowy wpuszczenia na pokład. Podczas nagrywania rozmowy z agentem ethiophiana w celu posiadania dokumentacji nasłali na mnie policję i siłowo kazali mi skasować nagranie. Bydło straszne.

-- 30 Kwi 2018 12:34 --

boots napisał(a):
Cytuj:
Na lotnisku w Brukseli nie chcą wydać karty pokładowej.Żądają dopłaty 280 euro. Dopłacam.

Z jakiego powodu? Dlaczego?
Cytuj:
Nie wpuszczają mnie na pokład.

Dlaczego?


to było z błędu cenowego znanego tu jako "Seszele za 1400zł" czy coś w tym stylu

Nie wpuścili mnie na pokład bo nie potrafili odblokować rezerwacji u siebie w systemie mimo tej dopłaty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
Pytam, dlaczego zażądali dopłaty i dlaczego jej dokonałeś.
Czy byłeś w posiadaniu ważnego biletu na lot?
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2086
Loty: 525
Kilometry: 807 281
platynowy
@akot,
Wyjatkowo musze poprzec pytania boots'a oraz dodac swoje.
Na jakiej podstawie pracownicy ET wezwali policje i dlaczego ta nakazala skasowac nagranie rozmowy?
:shock:
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:47 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
-- 30 Kwi 2018 12:46 --

byłem w posiadaniu ważnej rezerwacji tak jak napisałem, ale mając zarezerwowane hotele na Seszelach , lot powrotny do Warszawy dopiero 8.05 po powrocie z Seszeli stanąłem pod ścianą i chciałem lecieć. Poza tym koszty noclegu w Brukseli i powrotu do PL przewyższały tę dopłatę. Bez tej dopłaty nie było jakichkolwiek szans o czymkolwiek gadać nawet przy pomocy agentów z Tickets.pl . W swoim systemie widocznym tylko u nich mieli tę adnotację o dopłacie. Wg Tickets.pl wszystko było w porządku. Ostatnia konsultacja z Tickets.pl nastąpiła w godzinach porannych w dniu wylotu do Brukseli na lotnisku w Modlinie w godzinach porannych. Zapewnili mnie ,że wszystko jest ok. Wylot Z BRU na Seszele był wieczorem.

-- 30 Kwi 2018 12:47 --

Ethiophian nie wyraża zgody na nagrywanie rozmowy i tyle, byłem bez szans.
Nie chciałem nocować na dołku w Brukseli a prawdopodobnie tym by się skończyło.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
A ja ponawiam prośbę o konkretne odpowiedzi na pytania, które padły.
I dodatkowo: czy dostałeś kartę pokładową?
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#9 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 175
Loty: 107
Kilometry: 270 851
@boots, uważam że się trochę czepiasz. @akot napisał że miał/a ważną rezerwację (czyli bilet), na resztę też odpowiedział. W idealnym świecie nie byłoby problemu, ale tu jest akcja "a co mi zrobisz" ze strony Ethiopian, na co przeciętny Kowalski nie ma odpowiedzi, bo jest bezradny (no chyba że potem proces/chargebacki itp. - ale znowu bez dowodów...). Straszliwie niefortunna sytuacja z EF, dobrze że rzadko się zdarza, ogromny pech @akot.
edit: przecież powyżej napisał/a że karty nie wydali (1 post).
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#10 PostWysłany: 30 Kwi 2018 12:59 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
spotkało mnie to samo co jednego z moich poprzedników z tego dealu. On też dopłacał tylko tyle,że on poleciał. To był błąd cenowy i prawdopodobnie chcieli urealnienia ceny biletu do ceny rynkowej.

Jeżeli chodzi o policję to zjawili się nie wiadomo skąd , tajniacy z legitymacjami policyjnymi. Ja dość długo walczyłem przy tym stanowisku ale nie robiłem żadnej awantury. Przyglądali się z boku, w momencie nagrywania ujawnili się. Rozmawiali z pracownikami Ethiphiana w swoim języku więc nie mam pojęcia o czym rozmawiali. Podejrzewam ,że zrobili ze mnie gościa, który czepia się bez racji i utrudnia pracę. Pracownik Ethiophiana tylko powtarzał, że nie jest w stanie nic poradzić, żebym się zwrócił do agencji w Warszawie , która sprzedała bilet.
Masakra jakaś.

Na szczęście ma wydruk z terminala płatniczego ze stanowiska Ethiophiana z datą i godziną dokonania transakcji KK na tę dopłatę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
Skoro z jakiegoś powodu nie chcesz udzielić konkretnych odpowiedzi, to ciężko Ci pomóc.

@Ladyage
Przeczytaj ze zrozumieniem wszystko, co napisał i nie domyślaj się odpowiedzi, których nie ma wprost w wątku.
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
 
 
#12 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:34 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
1.wszystko się zaczęło od tego,że przy stanowisku check-in nie wydano mi karty pokładowej i skierowano mnie do stanowiska obsługi linii lotniczej.
2.przy stanowisku zażądano dopłaty w kwocie 280euro od osoby- nie chciałem płacić,próbowałem grać na zwłokę, wspomagać się agentami telefonicznymi tickets.pl.
3.Czas uciekał sprawa stała w miejscu, więc zgodziłem się dopłacić. zapłaciłem kk przez terminal , z którego mam wydruk.
4.po dokonaniu wpłaty powiedziano mi abym poszedł do stanowiska check-in po kartę pokładową
5.w check-in pracownik nie mógł znowu wydrukować karty pokładowej
6. wróciłem do stanowiska Ethiphiana i z pracownikiem ethiphiana, który wziął ze sobą jakąś kartkę z numerami e-ticketów znowu do Check-in. Znowu nic z tego. Czas uciekał. Pracownik Check-in stwierdził,że w ethiophianie mają burdel i nic nie poradzi a czas odprawy się kończył.
7.Wróciłem z pracownikiem ethiophiana do jego stanowiska i chciałem potwierdzenie odmowy wpuszczenia na pokład oraz zwrot tej dopłaty. Nieudolny pracownik Ethiophiana nie potrafił wydrukować potwierdzenia zwrotu kasy z terminala. Nie chciał dać potwierdzenia odmowy przyjęcia. Ja już wtedy miałem chęć ich wszystkich rozszarpać ale zachowywałem spokój. Wpadłem na pomysł aby oficjalnie nagrać rozmowę dotyczącą odmowy przyjęcia i przyplątali się tajniacy. Miałem już wszystkiego dość.
Załatwiłem hotel za 121 euro w Brukseli, kupiłem bilety wizzem na dzień następny po 124 euro do wawy i po 14 euro na autobus do Charleroi i tak zakończyłem przygodę z Seszelami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:39 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 1686
platynowy
Co dokładnie powiedzieli Ci policjanci? Czy coś spisali na temat sytuacji?

Jak ogólnie należy postępować w takiej sytuacji aby mieć udokumentowaną sytuacje, jeśli nie chcą wypisać potwierdzenia zaistniałej sytuacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2072
niebieski
Cytuj:
jeśli gate agents nie chcą wypisać potwierdzenia denied boarding?


Wezwać policję
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
Wygląda na to, ze przed Tobą długi i chyba trudny bój.

Z Twojego opisu wynika, że potraktowano Twoją rezerwację jako nieważną. Coś zapłaciłeś, ale nie wiadomo w jakim celu. Karty pokładowej nie miałeś, więc mówienie o odmowie wpuszczenia na pokład nie jest takie oczywiste.

Moim zdaniem powinieneś równolegle złożyć dwie reklamacje - do przewoźnika i do pośrednika.
Jeśli przewoźnik odrzuci reklamację, to składasz skargę do belgijskiego odpowiednika polskiego ULC. Jeśli uznają skargę za zasadną, to albo przewoźnik wypłaci Ci unijne odszkodowanie, albo musisz pozwać go do sądu.
Jeśli pośrednik odrzuci reklamację, to pozostaje również pozew do sądu.
W zależności od uzyskanych informacji zdecydujesz, kogo chcesz pozwać.
Generalnie to współczuję...
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#16 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:55 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
do pośrednika złożyłem, do przewoźnika próbuję przez jakąś firmę odzyskującą odszkodowania.
Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi firmami?
Może ktoś może coś polecić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:57 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2084
Loty: 44
Kilometry: 65 890
srebrny
@akot
szkoda czasu na taka firme.
Oni przy trudnych sprawach zawsze wycofuja sie rakiem...
Lepiej juz jakiegos prawnika z prawdziwgeo zdarzenia zajmujacego sie prawem lotniczym. Pytanie na ile to bedzie oplacalne...
_________________
Jeśli masz jakies pytania Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#18 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2072
niebieski
Z tego co można przeczytać w tym temacie to większość takich firm nie zrobi nic więcej niż ty. Koszty procesu ich zjedzą i nie będą ryzykować dla 1 paxa kosztów sądowych.
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
akot uważa post za pomocny.
 
 
#19 PostWysłany: 30 Kwi 2018 13:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
@akot
Cytuj:
do przewoźnika próbuję przez jakąś firmę odzyskującą odszkodowania.

Po co, złóż sam. Jeśli Tobie odmówią, to takiej firemce również.


Cytuj:
do pośrednika złożyłem,

Ta droga na tym etapie wydaje się szybsza i rozsądniejsza. - o ile dajesz sobie z tym radę. A jeśli nie, to poszukaj pomocy u profesjonalisty, nawet w ramach pomocy darmowej.
Czego zażądałeś?
Góra
 Relacje PM off
akot lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#20 PostWysłany: 30 Kwi 2018 14:05 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 300
niebieski
od pośrednika zażądałem zwrotu wpłaconej kasy za bilety,co więcej mogę? jak będą problemy robić problemy to chergeback od raiffa, zapłaciłem a usługa nie została zrealizowana
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group