Autor: | jacekwoj16 [ 18 Kwi 2017 20:10 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
meteorka2207 napisał(a): Hm... U mnie jest rezerwacja, na stronie Iberii są 2 loty, w jedną i w drugą stronę, ale z karty mi ściągnęło jakby tylko opłatę w jedną stronę, bardzo to dziwne... Kupowałam przez Opodo. A jak w Was? U mnie identycznie, blokada Iberii zniknęła. Dzisiaj dzwoniłem do Opodo, ale konsultant stwierdził że pierwszy raz się z czymś takim spotkał i nie potrafi mi pomóc, mam czekać może pobiorą później. Tylko że lecę w lutym, a karta jest ważna do września i jak nie zdążą pobrać do tego czasu to się boję, że mogą nam anulować bilety. A doloty do Barcelony już kupiłem. |
Autor: | malibu200 [ 18 Kwi 2017 20:51 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Witam, wiecie ze u mnie podobnie ...zakupy z Opodo "zniknęły" blokady i kasa wróciła na konto , a zakupione bilety z mytrip wszystko ok ... |
Autor: | Sudoku [ 18 Kwi 2017 21:13 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Wygląda zatem, że Mytrip wyrasta na najbardziej rzetelne OTA ![]() |
Autor: | akot [ 18 Kwi 2017 23:09 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
connexBB napisał(a): Sprawdzaliście wyciągi z karty? Mi dzisiaj zniknęła blokada i środki wróciły na kartę. Rezerwacje przez Opodo.pl Rezerwacja w CheckMyTrip jest jako "confirmed" Na stronie Iberii wchodzi w rezerwację, ale nie ma żadnych danych pasażerów, tylko data i kierunek. Co ciekawe sama płatność składała się u mnie z 3 blokad, 2x bilet OW podpisana "Iberia ES" + opłata pośrednika i za ubezpieczenie przez "Opodo Madrid ES". Zniknęły te 2x Iberia ![]() u mnie też jedna część zaksięgowana, a druga jeszcze w blokadach. W systemie BA rezerwacja widoczna prawidłowo z nazwiskami, na Iberii faktycznie bez nazwisk, tylko daty i godziny lotów. |
Autor: | Antia [ 19 Kwi 2017 07:45 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Pawo napisał(a): jakie orientacyjnie można przyjąć koszty wyżywienia dziennie? nie zakładając oczywiście mega oszczedności bo nie o to chodzi? z kilku relacji wywnioskować można że średnio jeden posiłek to ok 50zł/os czyli myślę dziennie na wyżywienie + napoje wyjdzie spokojnie min 100zł. Doliczając nocleg, to jednak opcja ALL może wyjść taniej. hejka No nie za duzo, porownywalnie jak u nas w kraju. Na sniadania kupowalam sobvie produkty w sklepikach lokalsow: ser, warzywa, chleb, maslo i soki. Na obiadki i koalcje wedrowalam gdzies do ichniejszych smazalni ryb, zywilam sie w sumie tam tylko rybami ![]() ![]() |
Autor: | Bravetolive [ 21 Kwi 2017 16:13 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
ghula napisał(a): Ktoś stąd kupił może z BCN 2-go stycznia? ![]() Hejka Ja lecę 2-9 stycznia. Od 2-6 jestem w punta cana, później 6-8 Santo domingo hostel i 9ego wracam znów do Punta cana |
Autor: | wjk77 [ 21 Kwi 2017 23:35 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
U mnie podobnie, z karty ściągnęło tylko opłatę za pośrednictwo Opodo, natomiast za same bilety lotnicze nie (nie ma żadnej blokady). Dostałem e-tickety na maila. Na stronie Iberii pokazuje tylko trasę i datę (bez nazwisk) ale w zarządzaniu rezerwacją można poprosić o wysłanie kopii biletów na maila - dostałem wiadomość z nazwiskami pasażerów, numerami biletów oraz informacją, że zakup potwierdzony. Nie wiem czy powinienem się cieszyć, że lecę za darmo czy martwić, że na lotnisku okaże się, że w ogóle nie kupiłem tych biletów? Czy to naprawdę możliwe, że linia lotnicza ściągnie płatność dopiero po dłuższym czasie? |
Autor: | krasnal [ 22 Kwi 2017 08:23 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Tak, możliwe, było o tym nawet w tym wątku. |
Autor: | Pawo [ 23 Kwi 2017 13:46 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
u mnie dziś też pieniądze zeszły z blokady i wróciły. Czy kontaktować się z Opodo czy z Iberią? Etickety są, ale pewnie niedługo będą dobre ceny na doloty do barcelony i pasowałoby coś kupić, a tak nie wiadomo czy lecimy czy nie :/ |
Autor: | akot [ 23 Kwi 2017 14:22 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
nie dzwońcie , dopłacić zawsze zdążysz, a może polecimy za marne grosze? E-tickety są, rezerwacje wiszą , opodo część kwoty pobrało. Nic nie grozi, nie mają podstaw do anulacji. |
Autor: | annasbt [ 24 Kwi 2017 09:12 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
U mnie tez blokada zniknęła kasa wróciła a rezerwacje na iberii confirmed. Pisalam do iberii kazali kontaktować sie bezposrednio ze stroną na której byly zamawiane bilety czyli opodo. Ktoś juz coś sie dowiedział? |
Autor: | radionx [ 24 Kwi 2017 09:31 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
akot napisał(a): nie dzwońcie , dopłacić zawsze zdążysz, a może polecimy za marne grosze? E-tickety są, rezerwacje wiszą , opodo część kwoty pobrało. Nic nie grozi, nie mają podstaw do anulacji. Nie wiem, czemu miałoby to zaszkodzić. To nie był EF tylko zwykła promo Iberii. Dostępna nie tylko u pośredników, ale też na ich stronie, bo sam kupowałem u nich bezpośrednio. Tak chyba obiecywali nawet już wcześniej - od 99 Euro OW. |
Autor: | annasbt [ 24 Kwi 2017 09:56 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Dzwoniłam do Opodo - z biletami wszystko ok. Jeszcze nie podalam nr rezerwacji a gość na infolinii powiedzial ze pewnie chodzi o lot Iberii. Iberia moze ściągnąć kase nawet po miesiącu. Nie ma podstaw do anulacji biletów. Bilety sa wystawione. Taką informację uzyskałam. |
Autor: | lukasz666 [ 24 Kwi 2017 10:05 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
kilka razy miałem taką sytuację przy kupnie biletów, że po 7 lub 14 dniach (zleży od banku) blokada schodziła, a po jakimś czasie transakcja się księgowała; blokada schodzi z automatu, a niektórzy pośrednicy pobierają kasę z opóźnieniem; jakieś dwa tygodnie temu kupowałem dwa bilety, jako dwie osobne transakcje - jedna się zaksięgowała po 3/4 dniach, a z drugiego biletu blokada się zwolniła po 14 dniach, a po prawie miesiącu się zaksięgowała; |
Autor: | Pawo [ 25 Kwi 2017 19:03 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Godzinę temu dzwoniła do mnie z Iberii kobieta twierdząc że chce porozmawiać o mojej rezerwacji do Punta Cana ale ona nie rozmawia po angielsku dobrze więc żebym ja oddzwoniła na infolinie. Dodatkowo, na email przyszło mi Travel Document ale tylko na jedną rezerwację o to w stronę powrotną. Dzwoniąc do Iberii konsultant oczywiście nie wiedział o co kaman i po co się ktoś kontaktował ze mną ale przy okazji sprawdziłam wszystkie rezerwacje i są ok - potwierdzili. Na pytanie o pieniądze, stwierdził żeby kontaktować się z pośrednikiem aby nie było sytuacji że pojedziemy na lotnisko a lot nie będzie potwierdzony - choć dziwi mnie to skoro potwierdził że bilety są i wszystko jest ok na dzień dzisiejszy... |
Autor: | Anonymous [ 25 Kwi 2017 19:56 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Z tymi blokadami i brakiem pobranych opłat różnie bywa. Jakiś czas temu na forum F4F był opisywany przypadek, gdy pasażerowi został anulowany lot na dzień przed wylotem. Przyczyna: z jakiegoś powodu nie została pobrana jedna z opłat (w tym przypadku opłata za zmianę biletu). Do dnia przed wylotem rezerwacja ciągle widniała jako POTWIERDZONA. Mimo tego pasażer nie poleciał. W tym przypadku to były inne linie lotnicze (PLL LOT), zupełnie inna trasa, nie mniej - jak widać - czasem w ostatniej chwili mogą anulować rezerwację z powodu niepobrania opłaty. Link do tematu: lot-anulowal-bilet-dzien-przed-wylotem,1498,108443&p=912429&hilit=lot+anulowa%C5%82#p912429 Wybrane fragmenty z opisu problemu: FemmeFatale napisał(a): Otóż w listopadzie zakupiłem bilety na trasie GDN-WAW-LHR realizowane przez PLL LOT. Był to zakup za miles w Miles&More, a podatki i opłaty wniesione były kartą. Ostatecznie plany się jednak zmieniły i bilet przeniosłem na luty. Podczas zmiany daty wpisałem ponownie dane karty, aby ściągnięto opłatę za dokonanie zmiany. Dzień przez wylotem bilet zmienił status z POTWIERDZONY na NIEPOTWIERDZONY, na rejs nie dało się odprawić. Miles&More nie odbierało telefonów, a PLL LOT nie miał żadnych informacji w systemie. Ostatecznie więc nie poleciałem i nie zaoferowano mi żadnej pomocy. (...) Jedynie w Miles&More mi powiedziano, że opłata za zmianę biletu nie została z jakiejś przyczyny pobrana i bilet anulowali. Niestety nie wiadomo dlaczego ich system zawiódł w kwestii tej opłaty. Nikt też nie raczył się ze mną skontaktować, aby jej dokonać. |
Autor: | michzak [ 26 Kwi 2017 07:35 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
@grzegorz.jot nie powiedziałbym, że to podobna sytuacja - tam była przede wszystkim podróż za mile, która jeszcze dodatkowo była zmieniana. Tutaj jest klasyczny przypadek pośrednika |
Autor: | akot [ 26 Kwi 2017 08:08 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Iberia jeżeli będzie się kontaktować z kimkokwiek w sprawie płatności za bilety to na pewno nie z nami tylko z pośrednikiem. Opodo w swojej historii nie miało takiej ilości telefonów co w ostatnich 14 dniach od was. Opodo zmienialo system płatności w kwietniu. Pomału dojdą do waszych płatności i wszystko wyjaśnią. Dajcie im na razie spokój. Nikt jutro ani pojutrze nie leci więc nerwowe ruchy zbędne. |
Autor: | jacekwoj16 [ 28 Kwi 2017 19:20 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
Mi dzisiaj ponownie Iberia zrobiła blokadę, więc myślę , że tym razem pobiorą pieniądze. |
Autor: | Tomek Zien [ 29 Kwi 2017 19:58 ] |
Temat postu: | Re: Dominikany wyższy LEVEL |
U mnie blokada zniknęła w ostatni poniedziałek. Dziś w zestawieniu transakcji pojawiły się kwoty za bilety zaksięgowane z dzisiejszą datą. Karta rajanerka. Więc niepokojący się mogą wyluzować - wszystko będzie OK ![]() |
Strona 7 z 18 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |