Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 14 Lip 2017 10:39 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1868
HON fly4free
Ja wysłałem moje dane e-mailem (to było jakiś czas temu, teraz chcą przez formularz ale nie wiem czy to jest absolutnie jedyna opcja). W każdym razie korespondowałem (skutecznie) na adres kundendienst@airberlin.com Czy twój voucher nie jest na większą kwotę? Prawie zawsze oferują np. 250 euro gotówką lub 350 euro voucherem. Za voucher możesz kupić cokolwiek i komukolwiek (nawet możesz sprzedać). Co ciekawe, mi formularz (logowanie do sprawy) działa;) Spróbuj różne przeglądarki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN
#42 PostWysłany: 14 Lip 2017 11:10 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
mbx napisał(a):
Czesc,

czy ktos moze poradzic co robic w sytuacji kiedy AB zgodzilo sie ze odszkodowanie sie nalezy i oczywiscie proponuje voucher ale ze jak chce przelew na konto to musze sie zalogowac do swojego case'a i tam to podac. Oczywiscie tak jak ktos juz powyzej napisal to nie dziala (bo sprawa nie jest znaleziona albo kod pocztowy zly itd.). Napisalem juz kilka razy i za kazdym razem odpowiedz jest ta sama: trzeba zalogowac sie do swojej sprawy.

Co dalej? Czy jest jakas opcja zeby te dane bankowe podac (telefon, mail) czy jedyna szansa to oddac sprawe do prawnika?

Dzieki i pozdrawiam!


Przypuszczalnie rejestrując swoją sprawę podałeś kod pocztowy z myślnikiem, ale przy wprowadzaniu do istniejącej się sprawy nie da się zrobić i musi być bez myślnika. Ale wtedy się nie zgadza z tym, co wpisałeś wcześniej i kółko się zamyka.
Otwórz nową reklamację i w treści oprócz danych konta bankowego podaj nr starej sprawy - działa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 14 Lip 2017 13:07 

Rejestracja: 24 Sty 2013
Posty: 38
dzieki za odpowiedzi.

Tak, voucher jest 100 euro wiecej niz kwota odszkodowania ale patrzac na ceny airberlina to raczej prawdopodobienstwo ze bede z nimi znowu lecial w okreslonej przyszlosci jakies duze nie jest. A w jaki sposob sprzedac? Czy to nie jest jakos spersonalizowane?

Bede pewnie probowal do skutku do nich pisac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 14 Lip 2017 13:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Voucher nie jest spersonalizowany - mi też zaoferowali i w mailu sami napisali, że można zrobić rezerwację dla kogokolwiek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 16 Lip 2017 10:52 

Rejestracja: 13 Lip 2017
Posty: 4
U mnie podobna sytuacja AB zgodzilo sie ze odszkodowanie i oczywiscie proponuje voucher ale ja chce przelew na konto to musze sie zalogowac do swojego case'a i tam to podac. Oczywiscie tak jak ktos juz powyzej napisal to nie dziala (bo sprawa nie jest znaleziona albo kod pocztowy zly itd.). Napisalem juz kilka razy i za kazdym razem odpowiedz jest ta sama: trzeba zalogowac sie do swojej sprawy.

Co dalej? Czy jest jakas opcja zeby te dane bankowe podac (telefon, mail) czy jedyna szansa to oddac sprawe do prawnika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 16 Lip 2017 11:08 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 140
Miałem podobną sytuację. Po odrzuceniu reklamacji nie dało się odwołać.
Zadzwoniłem do nich i kazali założyć nową sprawę, a w treści podać numer starej.
Wszystko zadziałało ok.
Wypełniasz przez formularz kontaktowy:
https://www.airberlin.com/pl/feedback/complaint

Czy tylko piszesz na maila?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 09 Sie 2017 21:48 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Airberlin zgodził sie na odszkodawanie w maju, wtedy kazał wyslac numer konta. Od tego czasu brak bylo kasy i odpowiedzi na kilka kontaktów z nimi. Dzisiaj napisali ze pieniadze rzekomo wysłali 9.06. Czekac dalej czy dzialac w inny sposob?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 09 Sie 2017 21:57 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
U mnie i w innych znanych mi przypadkach pieniądze były na koncie następnego dnia lub w najgorszym wypadku po 2-3. A zatem coś jest nie tak. Spróbuj jeszcze to wyjaśnić, albo niestety będą konieczne inne kroki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 09 Sie 2017 22:19 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Moj kolega z tej samej rezerwacji wyslal numer konta, dostal odpowiedz ze kase wysłali i od dwoch tygodni tez nic. Wiec nie wiem czy jest to ich aktualna strategia czy o co chodzi.

Napisalem do nich ponownie ale jak mam czekac 1-2miesiace na odpowiedz to ta spraw bardzie trwała dwa lata.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 10 Sie 2017 10:26 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
A podawaliście numery kont wraz ze SWIFT-em i IBAN-em?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 10 Sie 2017 11:02 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Sudoku napisał(a):
A podawaliście numery kont wraz ze SWIFT-em i IBAN-em?


Tak tylko ze w Aliorze oni podają na stronie Swift ktory jest nieprawidłowy (jest za krótki) i dowiedziałem sie tego dopiero pozniej od kolegi ktory nie mogl mi zrobic przelewu. Więc myślę, że zrobili przelew, który wrócił do nich albo nie zrobili go.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 10 Sie 2017 22:19 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
AliorBank

SWIFT: ALBPPLPW

Kilka razy otrzymaem przelew zza granicy i nie było żadnego problemu.
Nie w tym tkwi problem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 10 Sie 2017 22:51 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Gdy likwidowałem szkodę z Icarhireinsurance, to 8 znakowy SWIFT nie przechodził, musieli wpisać 11 znakowy, czyli w przypadku Aliora:
ALBPPLPWXXX
Oczywiście sami tych iksów nie dodali, musiałem im przesłać. Iksy oznaczają centralę banku.
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 10 Sie 2017 23:17 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Dokładnie, jak wyżej. Nawet wczoraj na infolinii powiedzieli mi, że mają z tym problem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 22 Sie 2017 20:35 

Cześć, czy masz może jeszcze jakikolwiek inny kontakt? Nie jestem w stanie tutaj wysłać wiadomości:/

tropikey napisał(a):
Cześć,

aktualizuję sytuację. Otóż, kancelaria Diekmann jednak odpadła, bo czas reakcji na moje maile jest bardzo kiepski. Odpowiadają po 3-4 dniach i zawsze nie do końca w pełny sposób. Wygląda to trochę tak, jakby chcieli mnie zniechęcić. Wczoraj jednak, w ekspresowym tempie nawiązałem kontakt z innym adwokatem (ba, nawet doktorem, oczywiście nauk prawnych, a nie pediatrą lub gastrologiem :lol: ), który otrzymał już moje pełnomocnictwo i dziś wysyła pismo do AB. W styczniu, w razie braku wpływu odszkodowania wysyła pozew do sądu w Berlinie. Zaproponował na tyle uczciwe warunki, że zapytałem, czy nie chciałby przygarnąć też innych użytkowników F4F.
"A, słynne polskie forum z różnymi dealami! Oczywiście, z miłą chęcią" - odpowiedział. To, że słyszał o F4F nie dziwi, bo sam jest aktywnym członkiem FT :-)
Gdyby ktoś był zainteresowany, proszę o kontakt ze mną przez PM, zgodnie z sugestią prawnika z Niemiec.

Edit: mam już maila ze skanem pisma (przedsądowego wezwania do zapłaty) wysłanego dziś do AB. Tempo jest zatem jak na razie odpowiednie.

Pozdrawiam, Bartek
Góra
 PM off  
      
#56 PostWysłany: 22 Sie 2017 20:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7366
HON fly4free
poszła PW :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 22 Sie 2017 20:58 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Jest sens angażować prawnika w obecnej sytuacji Airberlin?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 04 Wrz 2017 22:21 

Rejestracja: 04 Wrz 2017
Posty: 5
Opowiem o mojej sytuacji. Leciałem z moim Bratem z Sajgonu przez Abu Dhabi i Berlin do Warszawy. Pierwszy odcinek lotu Z Sajgonu do Abu Dhabi przebiegł OK, zresztą był realizowany przez Etihad (kooperacja z AB). Od Abu Dhabi lecieliśmy już z Air Berlin. Z Abu Dhabi do Berlina dotarliśmy z małym opóźnieniem po czym lot z Berlina do Warszawy nam odwołano i zaproponowano zastępczy do Gdańska, gdzie dotarliśmy z ponad 12-sto godzinnym nieopróżnieniem w stosunku do tego co deklarowali. No i tak złożyliśmy po reklamacji żądając 600 EUR. Brat dostał "od ręki" (po 14 dniach) 250 EUR, a mi odpisali, że mam zgłosić się do Etihad bo to oni mi sprzedawali bilet. Tak zrobiłem opisując im wszystko jak miało miejsce. Etihad badał sprawę miesiąc po czym przysłał mi info, że to AB jest winny i od nich mam się domagać odszkodowania (całkiem to logiczne). Więc znowu napisałem do AB wklejając im odpowiedź z Etihad. Po tej korespondencji wypłacili mi 600 EUR. Po czym brat się do nich odwołał (okolice czerwca 2017). Nie odpowiadali na żadne maile, do czasu aż ogłosili upadłość i wtedy napisali że za jakiś czas przyślą info co dalej...

Mam pytanie do forumowiczów, wie ktoś co w tej sytuacji (zgłoszenie upadłości) i do kogo kierować roszczenia?

Pozdrawiam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 04 Wrz 2017 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sie 2014
Posty: 115
Ja mam podobną sytuację, odszkodowanie przyznane ponad miesiąc temu, przelewu ani widu, ani słychu.
Podawałem Kod BIC/SWIFT ALBPPLPW, zgodnie ze stroną internetową Aliora... Czy to naprawdę powód, że przelew nie doszedł?

Teraz robi się niebezpiecznie, bo AB nie odpisuje od miesiąca na żadną wiadomość składaną przez formularz.
Co radzicie? Wysłałem maila do Warszawskiego, Europejskiego biura pasażerów. Jakieś inne pomysły?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 05 Wrz 2017 12:13 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
@emziem w przypadku ogłoszenia upadłości, zgodnie z niemieckim prawem, stare roszczenia tego typu przepadają. Innym słowem, w momencie ogłoszenia upadłości, Twoje odszkodowanie przepadło (a konkretnie mowa o tym należnym Twojemu bratu).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: ddluk, Krzysztof76 oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group