Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 22 Lut 2019 15:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
@mprzychodzien
Taką samą cenę (ok. 160 euro) pokazuje np. Drivalia. I tą ją bym Wybrał, zamiast Goldcar.
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 09 Kwi 2019 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
-- 09 Kwi 2019 09:57 --

czy ktos kasowal rezerwacje w doyouspain i dostal zwrot przedplaconej kasy?
cena auta sie zmienila i wyszloby mi taniej skasowac rezerwacje i zrobic ponownie.... ale jesli mi nie zwroca kasy to juz mi sie nie oplaci : ) a w necie jest sporo negatywnych opinii ze ludziom nie zwrocili, a bił się z nimi o 5 euro nie będę : )

-- 09 Kwi 2019 10:06 --

o prosze, tutaj ziomutek dostal zwrot po 5 miesiacach:
https://www.eyeonspain.com/forums/posts-long-18482.aspx :mrgreen: :D :? :lol:
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 09 Kwi 2019 12:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
Ja bym nie ryzykował. Oczekiwanie na zwrot tych 5 euro może być nadmiernie stresujące.
Góra
 Relacje PM off
rw30 lubi ten post.
 
 
#44 PostWysłany: 09 Kwi 2019 13:54 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
@rw30 Miałem u nich kilka anulacji i zawsze dostawałem zwrot zaliczki w kilka dni. Ostatnio jedynie podesłali jakiegoś maila z pytaniem dlaczego zrezygnowałem (wybrałem bodajże opcję Other podczas podania powodu rezygnacji na stronie) i procedurę zwrotu rozpoczęli dopiero po mojej odpowiedzi - napisałem, że jednak będę korzystał z komunikacji publicznej :) Ale jeśli ta lepsza oferta jest u nich na stronie i zrobisz nową rezerwację, to jest chyba do wyboru taki powód rezygnacji (niestety nie mam teraz żadnej rezerwacji u nich, ale możesz poklikać i sprawdzić) i nie powinno być żadnego problemu ze zwrotem. Takie zmiany też robiłem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
rw30 lubi ten post.
rw30 uważa post za pomocny.
 
 
#45 PostWysłany: 09 Kwi 2019 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
-- 09 Kwi 2019 13:37 --

boots napisał(a):
Ja bym nie ryzykował. Oczekiwanie na zwrot tych 5 euro może być nadmiernie stresujące.


jest ryzyko jest zabawa :lol: 8-) wlasnie ten dreszczyk emocji tym bardziej mnie motywuje by to zrobic :mrgreen: :lol: :D

-- 09 Kwi 2019 14:10 --

i pierwsza w historii relacja na zywo z anulacji (swietne slowo!) samochodu w doyouspain: ok. 16.02 kliknalem wskazujacym palcem prawej lewy przycisk myszki, ktory znajdowal sie nad przyciskiem 'Cancel' na stronie mojej rezerwacji.

Teraz odswiezam co minute strone N26 by zobaczyc, czy kasa juz splynela! jak tylko sie to stanie to dam znac!

:D :shock: :mrgreen:
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 12 Kwi 2019 09:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
i jest juz zwrocik (kilka godzin po anulowaniu zarezerwowalem inny samochod, tez w DYS)
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#47 PostWysłany: 13 Maj 2019 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
i kolejny udany zwrocik od DYS, tym razem zarezerwowalem samochod w dokladnie tym samym terminie w tej samej wypozyczalni niedlugo po anulowaniu, (a jeszcze przed otrzymaniem zwrotu - po prostu cena spadla z 75€ na 50€ wiec oplacalo mi sie anulowac i zarezerwowac od nowa) i nie wydaje sie to dla nich byc zadnym problemem. Takze super.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 13 Maj 2019 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@rw30
Wielokrotnie robiłem rezerwacje i je anulowałem (bez robienia nowych) i pieniążki wracały szybko.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 31 Maj 2019 11:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
przyznaje ze jestem fanem DYS. Wspaniala jest ta elastycznosc ktora sie ma, mogac skasowac rezerwacje w dowolnym momencie.

Jedyna niedogosnosc ze musze jechac na lotnisko po samochod (gdy nie biore przez DYS biore w wypozyczalni w centrum, ktorej DYS nie obejmuje swoja oferta), ale, w zwiazku z tym ze moje wypozyczenia sa dyktowane pogoda (jak nie ma wiatru i nie jade na kajta to samochod w wiekszosci wypadkow mi niepotrzebny), ta mozliwosc bezplatnego skasowania jest swietna. Zwroty kasy przychodza bezproblemowo po paru dniach. Goraco polecam.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 31 Maj 2019 11:56 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 405
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Też wielokrotnie rezerwowałem / rezerwowałem i kasowałem oferty z DYS i zawsze ze strony pośrednika wszystko było w najlepszym porządku.
Brak zastrzeżeń.
Wiadomo pilnowałem zawsze u kogo brałem auto bo osobiście z zasady pewne wypożyczalnie odpuszczam - szkoda nerwów.
pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 31 Maj 2019 12:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
wiadomo, zdrowy rozsadek zawsze wskazany, zwlaszcza ze DYS to tylko posrednik. W sumie ja przez DYS zawsze biore z jednej i tej samej wypozyczalni [budget] i poki co zadnych problemow, ostatnio pojawia sie tez flizzer w dobrych cenach
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 03 Lip 2019 21:51 

Rejestracja: 15 Gru 2013
Posty: 32
Przez DYS bierzecie z ich ubezpieczeniem czy "po taniości"?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 04 Lip 2019 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1303
Loty: 96
Kilometry: 126 078
niebieski
Zależy od sytuacji ;) Raz brałam z ubezpieczeniem kupowanym od DYS, a raz bez ubezpieczenia, bo miałam własne zewnętrzne. Ja akurat lubię mieć pełne ubezpieczenie by się nie stresować, że przytrę gdzieś auto sama albo ktoś mi na parkingu je kluczami porysuje itp.
Góra
 Relacje PM off
inco1985 lubi ten post.
inco1985 uważa post za pomocny.
 
 
#54 PostWysłany: 04 Lip 2019 10:19 

Rejestracja: 15 Gru 2013
Posty: 32
No dobrze, tylko tak czy siak masz ubezpieczenie inne, niż od finalnej firmy wynajmującej, nie robią wtedy sztucznych problemów, nie szukają najmniejszych rysek itp., jeśli to nie u nich wykupiłeś/-łaś to ubezpieczenie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 04 Lip 2019 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1303
Loty: 96
Kilometry: 126 078
niebieski
A to już zależy od konkretnej wypożyczalni, od której brałam auto przez DYS. Ja brałam raz od Inrerrent, ale to było zanim zostali przejęci przez tą samą grupę kapitałową co GoldCar, a raz od Centauro i zdanie auta było szybkie, a oglądanie z zewnątrz bardzo pobieżne. I oczywiście w obu przypadkach miałam odnotowane na piśmie lub w elektronicznym formularzu przez odbierającego samochód pracownika wypożyczalni, że wszystko jest OK.
Z GoldCar czy jego klonów nie odważyłabym się brać auta bez pełnego i bardzo drogiego ubezpieczenia kupowanego bezpośrednio od GoldCar. Wolę dopłacić do lepszej, chociaż niekoniecznie bardzo drogiej wypożyczalni, która raczej uczciwie traktuje klientów, niż brać coś pozornie najtańszego, a potem albo duuuużo dopłacać za ubezpieczenie, albo się z nimi użerać i tracić nerwy :)
Góra
 Relacje PM off
inco1985 lubi ten post.
inco1985 uważa post za pomocny.
 
 
#56 PostWysłany: 06 Lip 2019 21:01 

Rejestracja: 07 Lip 2018
Posty: 8
Hej! Zawsze jak wypożyczałam samochód brałam ubezpieczenie z icarhireinsurance
i albo coś źle robię albo nie można już korzystać z tej firmy będąc Polakiem i chcąc wynająć samochód w hiszpanii?
jakich ubezpieczeń zewnętrznych używaliście? z góry dzięki za pomoc!
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 06 Lip 2019 21:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
Cytuj:
albo nie można już korzystać z tej firmy będąc Polakiem

Można.
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 06 Lip 2019 21:48 

Rejestracja: 07 Lip 2018
Posty: 8
-- 06 Lip 2019 21:48 --

"We’re sorry…
We’re sorry, but residents of Poland cannot currently buy a policy through iCarhireinsurance.com for use in the country selected, so we are unable to provide you with a quote today.

We’re currently working to expand our services, so you may be able to buy a policy if your visit us again before your next trip"

-- 06 Lip 2019 21:48 --

"We’re sorry…
We’re sorry, but residents of Poland cannot currently buy a policy through iCarhireinsurance.com for use in the country selected, so we are unable to provide you with a quote today.

We’re currently working to expand our services, so you may be able to buy a policy if your visit us again before your next trip"
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 06 Lip 2019 21:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
A wiesz, co to znaczy:
Cytuj:
residents of Poland
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 06 Lip 2019 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@mariquita1985 nasz Kolega @boots jak zwykle był bardzo precyzyjny w swojej wypowiedzi.
W zamieszczonym przez Ciebie cytacie jest mowa o rezydentach Polski a nie o Polakach.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off
mariquita1985 lubi ten post.
mariquita1985 uważa post za pomocny.
 
 
 [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group