Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sklepy akceptujące (lub nie) Dinersa
https://bit.ly/2XGUKY7

Uzupełniajcie listę o sieci (nie wpisujcie sklepu u Maryny na Kołobrzeskiej w Zabrzu)

Edycja 17.10.21: Na chwilę obecną płatność kartą Curve z podpiętą Diners aktywuje ubezpieczenie Dinersa w podróży tak samo jak bezpośrednio kartą DC.

lluukk napisał(a):
lista kodów MCC wykluczonych ze zbierania mil.
http://dinersclub.pl/images/Dokumenty/R ... dw-MCC.pdf


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4494 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 225  Następna
Autor Wiadomość
#2341 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
oni maja swoje warunki, ty masz swoje
nie dogadacie się, to proste
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
yoshi lubi ten post.
 
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#2342 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
to poproś o kartę te
Anonymous napisał(a):
wiele banków
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2343 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:33 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1006
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Ale o co chodzi?
Standardowe dokumenty przy staraniu się o kredyt / kartę kredytową.

Nowością w stosunku do tego, kiedy ja starałem się o Dinersa jest przelew 1 zł na konto.

Cała reszta bez zmian. Każdy przechodził tu taką procedurę.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2344 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:38 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1795
niebieski
Anonymous napisał(a):
w ramach promocji z Bluebonus.pl nie było nigdzie mowy, że będą wymagane aż tyle dokumentów wiele banków ma proste zasady wydawania limitów dla KK i wystarczy im oświadczenie a Ci mają takie głupie zasady...
Podpowiesz, które to banki?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2345 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:41 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 573
Loty: 65
Kilometry: 132 127
niebieski
Mi konsultant zmienił wyciąg i zaświadczenie na umowę spółki i podsumowanie wyników firmy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2346 PostWysłany: 25 Lut 2020 20:19 

Rejestracja: 10 Lip 2013
Posty: 303
niebieski
Ode mnie nie chcieli wyciagu za 3 miesiace tylko pit za zeszły rok....

Wysłane z V30
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2347 PostWysłany: 25 Lut 2020 20:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2006
Loty: 176
Kilometry: 407 081
platynowy
@york671

Ja dostałem z Dinersa praktycznie identyczną odpowiedź.
Rzeczywiście jak na dzisiejsze standardy, to trochę śmieszna ta papierologia, ale jak dla mnie - dla darmowego Dinersa na rok (i jeszcze z bonusem) nie jest jakimś wielkim problemem pofatygowanie się do pracodawcy po pieczątkę oraz na pocztę.

Co do innych banków, to różnie to bywa. Zwykle jak się ma historię to zero formalności. Ostatnio w Paribas bez historii dostałem KK bez żadnych zaświadczeń ale np. Millenium już chciał wyciąg (do załatwienia na miejsu).
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez benedetti 25 Lut 2020 20:47, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2348 PostWysłany: 25 Lut 2020 20:45 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
W razie czego można się przejść do siedziby koło pl. Teatralnego zanieść dokumenty osobiście ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2349 PostWysłany: 25 Lut 2020 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 547
Loty: 4
Kilometry: 4 702
niebieski
A u mnie coś miła Pani pokićkała bo napisała że potrzebuje PIT 2019 i drugiego maila że zaświadczenie o zarobkach. Odpisałem że PIT 2019 nie był jeszcze składany. Idzie to załatwić jakimś podsumowaniem KPIR 2019?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2350 PostWysłany: 27 Lut 2020 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2015
Posty: 8
Witajcie,

a czy ktoś z Was korzystał z ubezpieczenia dołączonego do karty? Wszystko bezproblemowo?
Przymierzam się do PV bo suma ubezpieczenia jest dla mnie ok i tak się zastanawiam czy warto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2351 PostWysłany: 27 Lut 2020 19:11 

Rejestracja: 05 Kwi 2012
Posty: 163
Korzystałem jakiś czas temu przy opóźnieniu (1 dniowym) lotu z Azorów.
Dodatkowo musiałem spędzić 1 noc w Lizbonie, bo nie było już połączenia, więc w sumie wyszło 2 dni opóźnienia.

Nocleg w Lizbonie, parę posiłków, trochę ciuchów z H&M - za dużo nie można szaleć, bo kwota ubezpieczenia nie wysoka - ale wszystko zaakceptowali po przesłaniu skanu rachunków, kart pokładowych i zaświadczeniu o opóźnieniu wystawionego przez SATA.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#2352 PostWysłany: 03 Mar 2020 18:30 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Powiem Wam, że czasem to mi ręce opadają przy Dinersie - i inne członki reszty ciała również :shock:
Była w maju kwestia niezgodnego naliczania saloników - no dobra, odkryłem jako pierwszy lub jeden z pierwszych. Wpierw anulowali, potem naliczali - bałagan istny. Wiemy wszyscy jaki.
Potem nagle przestali korygować wizyt - dostałem maila, że "jak się naliczy nieprawidłowo, to pisać - skorygujemy". No dobra.
Przyszło niedawno rozliczenie za grudzień 2019 - no i wg licznika (fałszywego) DC to była wizyta 11 w ciągu roku. Nie skorygowali automatycznie - naliczyli. Ale potem po mailu - skorygowali opłatę.
No dobra...
Jednak nie jest dobrze! :? Bo co ja widzę: opłata co prawda anulowana, ale... mam z tej (jakiejś?) racji już jedną wizytę po tej operacji w saloniku naliczoną za bieżący 2020 rok - a w żadnym saloniku nie byłem w tym roku! :shock: Nosz qqq.... ręce opadają! :twisted:
Znowu pisać... ech! :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2353 PostWysłany: 03 Mar 2020 20:18 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1163
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Ja muszę bardzo pochwalić obsługę Diners. Zaćmiło mnie i przed wizyta w saloniku zrobiłem obrót na głównej 990zl. a na dodatkowej 1100zI naliczyli mi zgodnie z regulaminem opłatę 125zl. Napisałem prośbę o anulowanie opłaty. Anulowali opłatę w 24H. :D
Góra
 Profil Relacje PM off
rob_sad lubi ten post.
 
      
#2354 PostWysłany: 04 Mar 2020 16:26 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
A czy ktoś ostatnimi czasy wgłębiał się na tyle w OWU KL Dinersa, żeby mieć ogląd na sprawę - odpukać! - koronawirusa za granicą? Bo ponoć mało które ubezpieczenie takie przypadki obejmuje...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2355 PostWysłany: 04 Mar 2020 16:53 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Jeśli polecisz po ogłoszeniu epidemii, to nie obejmuje, w wyłączeniach masz wprost napisane
Kod:
§ 11.
1. Z odpowiedzialności UBEZPIECZYCIELA wyłączone jest pokrycie kosztów, które powstały z tytułu lub w następstwie:
(...)
18) epidemii lub pandemii, o których władze docelowego kraju podróży poinformowały w środkach masowego przekazu;

Pytanie jak sprawa wygląda jak polecisz i na miejscu ogłoszą - zadałem parę dni temu te pytanie DC przez maila i póki co cisza
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2356 PostWysłany: 04 Mar 2020 16:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2122
platynowy
Anonymous napisał(a):
niestety, ale w promocji w ramach BlueBonus.pl po złożeniu wniosku w pierwszy dzień promocji kontakt ze strony pracownika Dinersa był e-mailowy po ok. 12 dniach i w e-mailu zażyczyli sobie całą masę dokumentów, które należy im wysłać na ich adres pocztowy w formie papierowej:

Wstępna decyzja jest pozytywna. Wstępnie przyznany limit na podstawie wniosku wynosi 5 000 PLN. W celu dalszego działania oraz sfinalizowania zawarcia umowy, proszę o przesłanie następujących dokumentów:

-Podpisany wniosek o kartę DC (wysyłam w załączeniu).

-Kserokopia dowodu osobistego, z adnotacją „Potwierdzam zgodność z oryginałem” i podpis.

-Zaświadczenie z pracy o dochodach i zatrudnieniu (wysyłam w załączeniu).

-Wyciąg z konta z wpływami wynagrodzenia za ostatnie 3 msc.

-Przelew weryfikacyjny na 1 PLN, dane do przelewu:

Adresat: Diners Club Polska sp. z o.o.

ul. Senatorska 12, 00-082 Warszawa

Numer Konta: <a href="tel:74 1240 6247 1111">74 1240 6247 1111</a> <a href="tel:0000 4977 7316">0000 4977 7316</a>

Tytuł płatności: Przelew WERYFIKACYJNY, imię i nazwisko

Kwota: 1 PLN

Bardzo proszę o dostarczenie dokumentów w formie oryginału na adres:

Sebastian Asulyan

Diners Club Polska

Ul. Senatorska 12

00-082 Warszawa


i mimo wymienienia kilku maili z pracownikiem na temat, że nie mogę wysłać zaświadczenia o dochodach i wyciągu z karty napisał, że w tej sprawie raczej nie da się nic zrobić i na tym kontakt się zakończył. Ciekawy jestem czy inni też dostawali takie same maile z długą listą dokumentów do wysłania?

Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2357 PostWysłany: 04 Mar 2020 22:03 

Rejestracja: 23 Lis 2016
Posty: 210
Nie słyszę, żeby mieć kartę wymagają żebym wytypował zaufaną osobę jako pełnomonictwo poświadczone notarialne to moja pierwsza sytutacja nikt inny nie wymagał, już z kimś rozmawiałem co do pełnomonictwa ale najpierw dokładnie chciałbym wiedzieć "Aktywacja wydanej karty kredytowej Diners Club poprzez infolinię" dokładnie co będą pytać? poza tym czy przez tel będą chcieli jeszcze coś wiedzieć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2358 PostWysłany: 06 Mar 2020 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1062
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Od dziś Fast Track na Lotnisku Ławica w Poznaniu ponownie akceptuje karty Diners Club.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#2359 PostWysłany: 06 Mar 2020 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 965
Loty: 372
Kilometry: 561 898
srebrny
Jakie źródło? Na oficjalnej stronie nie ma żadnej informacji.
EDIT. Znalazłem na fb Diners.
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2360 PostWysłany: 06 Mar 2020 16:59 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
@sanchopan
Cytuj:
Szanowny Panie,
Poniżej zamieszczam oficjalne stanowisko ubezpieczyciela Allianz Global Assistance na temat koronawirusa:

Ubezpieczyciel udziela ochrony ubezpieczeniowej klientom, którzy w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej będą znajdować się w strefie, gdzie zostanie ogłoszona epidemia. W każdym z krajów, dla którego wydane zostało ostrzeżenie przez Główny Inspektorat Sanitarny, ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje, ale nie w każdym rejonie/regionie tych krajów. Należy pamiętać o tym, że osoby które zdecydują się wjechać do stref zamkniętych lub o ograniczonej dostępności (prowincja Hubei i miasto Wuhan, niektóre rejony Włoch), robią to całkowicie na własną odpowiedzialność, a ubezpieczyciel nie udziela ochrony ubezpieczeniowej zgodnie z treścią OWU. W miarę rozwoju sytuacji lista takich stref będzie się poszerzać, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy na temat sytuacji w poszczególnych rejonach świata.
Ubezpieczeni, u których wystąpi podejrzenie lub zostanie postawiona diagnoza koronawirusa, muszą być świadomi, że ubezpieczyciel nie ma realnych możliwości udzielania pomocy medycznej i opiekuńczej w warunkach szczególnego reżimu sanitarnego. Takiej pomocy mogą udzielić lokalne władze w miejscu w którym przebywa ubezpieczony, a polecenia te powinny być bezwzględnie przestrzegane.

W celu dodatkowych pytań bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z ubezpieczycielem.

Dane do ubezpieczyciela:
Nr polisy: 100.146
Nr tel.: +48 22 591 95 53
Ubezpieczyciel Allianz Global Assistance
Góra
 Profil Relacje PM off
Olencjaaa uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4494 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 225  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: worminfested oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group