Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 22 Cze 2016 06:42 

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 2
Dzien Dobry,
(przepraszam za brak pol. znakow) Chcialbym spytac sie o porade w mojej sytuacji:

- Kupilem bilet w Air_France, taryfa studencka (>26r), gwarantowala bezplatna zmiane biletu powrotnego w zakresie roku od wylotu.
- Wylot nastapil w pazd2015, pierwotny powrot czerwiec 2016, przy zmiane na powrot na koniec sierpnia 2016 zaczely sie problemy.:
- Nie moglem dokonac tego przez internet gdyz, strona internetowa pozwalala na zmiane max. na rok ‘od zakupu’ a nie ‘od wylotu’ w tym przypadku musialem kontaktowac sie wielokrotnie z telefonicznym centrum obslugi klienta.

- Na przestrzeni calego Sierpnia, Air France nie znalazl zadnego, (ani jednego) lotu wewnatrz mojej taryfy. Nie moglem skorzystac z innej tarfyfy (nawet przy dodatkowej doplacie), gdyz wtedy musialbym zrezygodnowac z mojego biletu i rezerwowac od poczatku.
- Dlatego tez uzyskalem bilet 2 tygodnie po planownaych powrocie.. Dodatkowo za zmiane biletu wewnatrz mojej taryfy musialem zaplacic ponad 800[PLN] !!
- Pomimo partnerstwa Air France z KLM nie moglem skorzystac z lotow z lotow KLM z niewyjasnionych przyczyn..


Air France poproszony o przeslanie warunkow biletu, przeslal odpowiedz (cytat)

“Niestety warunki taryfy Pana biletu są niemożliwe do odnalezienia w systemie. Jeżeli informacja jaką Pan otrzymał podczas zakupu biletu lub też, w Pana opinii, zaistniał brak jakiejkolwiek informacji, co doprowadziło do niekorzystnych zmian podróży, sugeruje złożyć reklamacje wypełniając formularz na naszej oficjalnej stronie internetowej.”

Dlatego tez chcialbym zglosci reklamacje, moje pytanie jak ja najlepiej ujac? O co moge sie ubiegac? Czy moze mieliscie podobne przypadki? Ewentualne porady?

wszelkie i wielkie dzieki //
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#2 PostWysłany: 22 Cze 2016 09:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 380
niebieski
Kupowałeś bezpośrednio w AF?, bo opisywane przez Ciebie symptomy wskazują mi jednoznacznie na OTA, gdzie takie problemy jak ważność 1 rok PNR, brak możliwości wyboru innej lini z aliansu czy nawet codeshare, problemy z obliczeniem ceny przy zmianie rezerwacji są chlebem powszednim
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group