Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 05 Cze 2014 22:34 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Czesc,

Na jednej z ostatnich promocji zakupilem bilet przez empiktravel, wpacilem pieniadze i otrzymalem eticket emailem. Po jakims czasie napisal do mnie pracownik, ze niestety przewoznik zmienil taryfe i jesli nie doplace pieniedzy do anuluja moj bilet. Czy moze to zrobic? Teoretycznie przeciez mam bilet w reku...

Lukasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 05 Cze 2014 22:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2075
niebieski
przeczytaj regulamin pośrednika
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 05 Cze 2014 22:48 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Czytalem nie jeden raz przed zakupem i po. Mam widocznie problem z jednoznaczna interpretacja tegoz regulaminu i w tym celu zwracam sie do specjalistow na tym forum, bo bardzo prawdopodobne jest ze maja wieksza wiedze i doswiadczenie w temacie. Rady typu poszukaj w google i traktowanie uzytkownika jak losia nie jest zbyt mile. Mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto rozjasni mi troche te kwestie.

Lukasz
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 05 Cze 2014 22:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 767
Loty: 128
Kilometry: 82 783
niebieski
Teoretycznie - nie. W praktyce, owszem może. Przykładem są forumowe sytuacje z edreams, airfasttickets etc. Jednak najlepszym wyjściem jest poprowadzenie krótkiej i rzeczowej korespondencji email (przytocz prawa pasażera). Dopóki masz etix to lecisz, w najgorszym wypadku będzie zwrot środków. ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:12 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Czy moglbys miec naprowadzic na jakies paragrafy/rozdzialy praw pasazera zebym mogl sie doksztalcic w tej sprawie?

W tym najgorszym przypadku kiedy nastapi zwrot kosztow? Przykladowo mam etix i nie przejmuje sie emailami i telefonami od posrednika, ide na lotnisko, a biletu nie ma? Czy moga anulowac bez moje wiedzy? Czytalem na uokik bodajze, ze momentem zawarcia umowy jest wystawienie biletu, ale jak potrzebuje kupic doloty, hotele na drugim koncu swiata to zaskoczenie i przepychanie sie z posrednikiem moze byc kiepskim wyjsciem.

Dzieki,
Lukasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:17 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
W zeszlym roku mialam bardzo niemila sytuacje z posrednikiem. Zakupilam bilety na jego stronie, faktycznie e-ticketu nie dostalam ale mialam numer rezerwacji, ktory dzialal np w check my trip. Od poczatku domagalam sie biletow a posrednik mnie zwodzil caly czas. Po trzech dniach zadzwonilam do linii i dostalam odpowiedz, ze nasza rezerwacja wygasla bo posrednik w wyznaczonym czasie (chyba 48H) nie zaplacil za bilety. W necie az huczy relacji ludzi, ktorzy dopiero na lotnisku dowiedzili sie ze posrednik nie wykupil dla nich biletow.
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2171
srebrny
Jak nie przejmujesz sie emailami i telefonami od posrednika to bierzesz na siebie pelna odpowiedzialnosc za ewentualne komplikacje.

Numer rezerwacji w CMT niestety niewiele znaczy dopoki nie ma biletow.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:23 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
OP napisał, że dostał już eticket, a teraz pośrednik każe mu dopłacić. Jak dla mnie sytuacja kuriozalna.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Marco Manno uważa post za pomocny.
 
 
#9 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:32 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
m3lm4k napisał(a):
Jak nie przejmujesz sie emailami i telefonami od posrednika to bierzesz na siebie pelna odpowiedzialnosc za ewentualne komplikacje.

Numer rezerwacji w CMT niestety niewiele znaczy dopoki nie ma biletow.


Tylko ze ja mam etix. Teraz do wylotu jest kupe czasu, jedyne co strace to czas i nerwy. Wyobraz sobie, ze kupujesz last minute, a tu sie okazuje na lotnisku, ze bilety anulowane, bo nie odbierasz poczty? Nie wiem czy mam sie teraz bac po kazdej rezerwacji, ze moga mi w kazdej chwili cofnac bilet? Przeciez wiadomo, ze jeden bilet to nie caly koszt zabawy.

Dodam, ze pracownik empiktravel na infolinii dzien wczesniej zapewnial mnie, ze cena jest zarezerowowana do czasu wygasniecia, a tu kaza doplacac po wystawieniu biletow. Nie mam kompletnie pojecia co z taka sytuacja zrobic.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2171
srebrny
Co do braku tixow to odnosilem sie do postu bezposrednio nad moim (autorstwa aviel).

Skoro zaplaciles za wystawiony bilet to nie bardzo rozumiem czemu pracownik mialby upominac sie o jakakolwiek doplate w zwiazku z pozniejsza zmiana taryfy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:53 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 884
Zbanowany
Przeczytaj regulamin empiktravel, który zaakceptowałeś.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:55 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Tez nie wiem, ale dostalem takiego emaila:

"Szanowny Panie , z przykrością informuje że linia lotnicza xxx , z dniem dzisiejszym zmieniła poziomy swoich taryf bez uprzedzenia agentów. Tym samym bilety do Państwa rezerwacji na tę linię kosztują xxx PLN za dwie osoby. Wcześniej przesłane bilety zostały anulowane i unieważnione . Prosze o informację czy mamy dokonać zwrotu całej wpłaconej kwoty czy chce Pan dopłacic różnice i zachować rezerwację .

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację , ale linie lotnicze zastrzegają sobie prawo do zmian poziomów taryf."

-- 05 Cze 2014 23:57 --

klayton napisał(a):
Przeczytaj regulamin empiktravel, który zaakceptowałeś.


...

lukzas napisał(a):
Czytalem nie jeden raz przed zakupem i po. Mam widocznie problem z jednoznaczna interpretacja tegoz regulaminu i w tym celu zwracam sie do specjalistow na tym forum, bo bardzo prawdopodobne jest ze maja wieksza wiedze i doswiadczenie w temacie. Rady typu poszukaj w google i traktowanie uzytkownika jak losia nie jest zbyt mile. Mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto rozjasni mi troche te kwestie.

Lukasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 05 Cze 2014 23:58 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Tłumaczenie z maila pośrednika niedorzeczne. Jaka trasa i linie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:04 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Royal Brunei
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
Chodzi moze o wczorajsza promo na Borneo/do Australii?
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:12 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Dokladnie to Melbourne, ale lot ten sam...
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
lukzas napisał(a):
Dokladnie to Melbourne, ale lot ten sam...


Cóż, bilet oparty na błędzie. Skoro go anulowali to - jak widać - mogą, choć nie powinni. Ty możesz iść do sądu, jeśli Ci to nie odpowiada. Natomiast tłumaczenie z maila pośrednika niedorzeczne, bo co ma zmiana taryf do biletu kupionego przed nią...
Od strony praktycznej wygląda to tak, że nie polecisz i dostaniesz zwrot kasy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
A z ciekawosci ile Ci kaza doplacac?
Wczoraj zastanawialam nad tym Melbourne, ale ostatecznie odpuscilam ze wzgledu na linie lotnicze.
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:17 

Rejestracja: 05 Cze 2014
Posty: 12
Ponad 3k. Cos nie tak z tymi liniami?

-- 06 Cze 2014 00:22 --

blasto napisał(a):
lukzas napisał(a):
Dokladnie to Melbourne, ale lot ten sam...


Cóż, bilet oparty na błędzie. Skoro go anulowali to - jak widać - mogą, choć nie powinni. Ty możesz iść do sądu, jeśli Ci to nie odpowiada. Natomiast tłumaczenie z maila pośrednika niedorzeczne, bo co ma zmiana taryf do biletu kupionego przed nią...
Od strony praktycznej wygląda to tak, że nie polecisz i dostaniesz zwrot kasy.


Moge isc do sadu, ale jak napisalem chyba nie warto. Przed ta sytuacja wydawalo mi sie oczywiste, ze jesli robie rezerwacje i ja oplacam to na dana taryfe, a nie na inna i powinien byc to problem posrednika, a nie moj. Rownie dobrze mogliby zadzwonic w sierpniu i powiedziec, ze sie zmienila taryfa. W tym wypadku czy te rezerwacje sa cos warte?
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 06 Cze 2014 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
Same linie spoko, ale ceny podejrzanie niskie jak na nich. Troche wlasnie wygladalo jak blad...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], maa821 oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group