Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Curve
curve,181,129245
Strona 154 z 156

Autor:  januszmk [ 08 Wrz 2025 10:03 ]
Temat postu:  Re: Curve

@f0ku5 nie jest tez super stara. na iphone zostala wprowadzona 2 miesiace temu

Autor:  f0ku5 [ 08 Wrz 2025 10:10 ]
Temat postu:  Re: Curve

Doskonale o tym wiem i dlatego pisałem, że nie jest to żadna nowa usługa, ani bynajmniej testy nowej usługi. To zwykła promocja, która została wprowadzona tuż po wakacjach, aby przypadkiem zbyt dużo ludzi z niej nie skorzystało ;)

Autor:  Slavekk [ 10 Wrz 2025 11:29 ]
Temat postu:  Re: Curve

Plan darmowy.
CurvePay aktywowany.
Po 1. płatności CurvePay (lokalnie w PLN) w zakładce Killer FX Limit fee-free FX zmienił się z €200 na Unlimited, a ATM z €0 na €200.
Ponieważ w teflonie mam ustawione płatności NFC na CurvePay domyślne "z wyjątkiem sytuacji gdy jest otwarta inna aplikacja płatnicza" to mi nie wyklucza Gpay.
To już druga darmowa usługa nielimitowanych płatności zagranicznych przeliczanych po kursie organizacji płatniczej. Pierwszą była Visa Raiffeisen Digital Bank.
Nice.

Autor:  f0ku5 [ 10 Wrz 2025 11:47 ]
Temat postu:  Re: Curve

Tylko że w przypadku Curve masz promocję do końca września, a w Raiffeisenie jest to na stałe.

Autor:  tropikey [ 15 Wrz 2025 16:14 ]
Temat postu:  Re: Curve

Jestem w szoku, bo dziś chat odpowiedział mi po niecałych 10 minutach od zgłoszenia problemu (a mam konto podstawowe). Może zapisali mnie gdzieś sobie po moim "eskalowaniu" sprawy kiedyś tu opisywanej?

Inna sprawa, że tym razem, to nie wina Curve. Tym razem poszło o odrzucenie transakcji (zakup na klooku). Wyjaśnili mi, że to nie oni tylko wystawca mojej karty kredytowej i żebym się z nimi skontaktował. A chodzi o kk Citi. Zadzwoniłem i konsultantka potwierdziła, że już miała do czynienia z odrzucanymi transakcjami dokonywanymi przez Curve i powiedziała, że niewiele może z tym zrobić. Tak działa ich system.
Na moją prośbę zrobiła jedynie notatkę i obiecała, że przekaże to do właściwego działu.

Pytanie do Was, czy też macie tak, że transakcje Curve z podpiętą kk Citi są odrzucane? Może chodzi o wartość (u mnie było ciut ponad 700 zł)? Byłoby do bani mieć taką sytuację będąc za granicą. Wcześniej takich problemów nie miałem.

Edit: jeszcze tylko dodam, że ta sama transakcja z podpiętą kk Pekao poszła bez najmniejszego problemu.

Autor:  Aga_podrozniczka [ 15 Wrz 2025 16:38 ]
Temat postu:  Re: Curve

No popatrz, a moja karta zostala zawieszona niewiadomo kiedy i od tygodni czekam na odpowiedz. Bez Curve nie mam zadnej karty, ktora by dzialala z Garminem.

Autor:  tropikey [ 15 Wrz 2025 17:09 ]
Temat postu:  Re: Curve

Co do tygodni oczekiwania na reakcję, to mnie też to dotknęło. Mieliśmy tu dyskusję na ten temat całkiem niedawno. Stąd mój entuzjazm, gdy tym razem dostałem odpowiedź tak szybko.

Autor:  tropikey [ 25 Wrz 2025 07:12 ]
Temat postu:  Re: Curve

Czy ma ktoś z Was aktualnie problem z działaniem aplikacji?
U mnie od wczoraj są różne komunikaty o błędach (np. no internet connection) + "spróbuj później". Dziś odinstalowałem ją, ale po ponownym zainstalowaniu nie mogę się zalogować, bo rzekomo:

Image

Wszystko inne na telefonie działa normalnie.

Autor:  grodek [ 25 Wrz 2025 07:14 ]
Temat postu:  Re: Curve

Coś jest na rzeczy…
Image

Autor:  Slavekk [ 25 Wrz 2025 07:52 ]
Temat postu:  Re: Curve

Już myślałem, że tylko ja "zostałem wybrany"
8-)
Żeby było śmieszniej na jednej z kart miałem zwrot wynikający z rozliczenia transakcji (pobrano 30 EUR, zapłacone 5,93 EUR, reszta do zwrotu).
Ten zwrot już wisiał w banku docelowym (Citi) jako oczekujący na zaksięgowanie razem z pierwotną płatnością. Dzisiaj widzę, że płatność się zaksięgowała w pełnej wysokości a zwrot wyparował.
Na drugiej karcie miałem tak wiszące 100zł z transakcji, która nie doszła do skutku. Też się zaksięgowało.
Ciekawe, czy tylko apka się wywaliła i doczekam rozliczeń, czy cała C. pójdzie w p...u...

Autor:  marek2011 [ 25 Wrz 2025 08:58 ]
Temat postu:  Re: Curve

To chyba jakieś regionalne problemy. U mnie bez problemu logowanie (teraz) i płatności (wczoraj, dziś) w Japonii.

Autor:  Tulio [ 25 Wrz 2025 09:50 ]
Temat postu:  Re: Curve

Przy okazji info, że nie jest przesądzone czy dojdzie do ich przejęcia przez Lloydsa:
https://news.sky.com/story/curve-set-fo ... e-13436336

Autor:  Robus [ 25 Wrz 2025 09:52 ]
Temat postu:  Re: Curve

marek2011 napisał(a):
To chyba jakieś regionalne problemy. U mnie bez problemu logowanie (teraz) i płatności (wczoraj, dziś) w Japonii.

Połączyłem się VPNem przez Japonię i faktycznie działa

Autor:  Slavekk [ 25 Wrz 2025 10:29 ]
Temat postu:  Re: Curve

Strona status.curve.com twierdzi, że wczoraj były problemy, ale już wszystko działa normalnie.
Września 252025
W dniu dzisiejszym nie zgłoszono żadnych incydentów

Ja nadal nie mogę się zalogować.

Autor:  f0ku5 [ 25 Wrz 2025 10:37 ]
Temat postu:  Re: Curve

U mnie również nie działa.

Autor:  tropikey [ 25 Wrz 2025 10:55 ]
Temat postu:  Re: Curve

Dzięki @Robus - faktycznie, "w Japonii" działa.

Autor:  Slavekk [ 25 Wrz 2025 10:55 ]
Temat postu:  Re: Curve

Wysłałem im formularz.
Aby sprostać Twoim oczekiwaniom, ze względu na dużą liczbę otrzymywanych wiadomości, zajmie to więcej czasu niż zwykle.

8-)

Autor:  Slavekk [ 25 Wrz 2025 12:59 ]
Temat postu:  Re: Curve

Przyszła aktualizacja apki.
Można się zalogować.
Curve Pay i biometryczne logowanie trzeba ustawić ponownie.

Autor:  marek2011 [ 12 Lis 2025 21:30 ]
Temat postu:  Re: Curve

Świeże doświadczenie z supportem: dwa dni temu moja karta C została zablokowana przy próbie rezerwacji hotelu we Francji w trakcie mojego pobytu w Etiopii; mimo potwierdzenia w app, że to ja dokonywałem tej transakcji, karta się nie odblokowała. Wysłałem późnym wieczorem zgłoszenie na czacie i z samego rana odezwał się ktoś od nich i po krótkiej rozmowie karta została odblokowana. Generalnie doświadczenie pozytywne na tyle różnych opisywanych tu historii.

Autor:  kraft [ 17 Lis 2025 18:05 ]
Temat postu:  Re: Curve

Moje obroty nie przekraczają 4k miesięcznie, mimo to dostałem taki email:

Verification reqired

Hi ….
I'm getting in touch as we require some additional information in relation to your account.

Please reply to this message with the information we've requested below, we have also sent this information via our in-app chat should you rather respond there.

In order to complete verification of your Curve account we require the following information from yourself:

(1) your use of Curve (e.g: Online Purchases, In-Store Purchases, ATM withdrawals, Use When Travelling);

(2) proof of your source of income from within the last 3 months (e.g. payslip), sent as an attachment to this message;

(3) your current occupation and industry (for example consultant in finance); and

(4) estimated monthly spend via Curve (for example 0-1000 EUR, 1000 - 5000 EUR, 5000 - 10,000 EUR)

Please note that in order for your account to remain active this information is required to be provided by 30th November 2025.

The reason we ask for this information is because, Curve like any other financial institution, must prevent financial crimes, properly implement anti-fraud measures and international sanctions controls. In implementing these requirements, we apply the world-recognised principle "Know your customer”. We have to collect certain information about customers to know their payment habits, sources of income, to be able to respond to unusual activity related to payment transactions performed by the customer and have up to date customer’s identity documentation. This information we must constantly check and update, therefore customers are regularly asked to submit and/or update customer awareness information (for example, customer awareness questionnaire, questionnaires, etc.) and documents supporting payment transactions.

Looking forward to your reply.

Best regards,
Anthony
Team Curve



Wynika z tego że Curve każdego klienta traktuje jak potencjalnego przestępcę.

Strona 154 z 156 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/