Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Curve
curve,181,129245
Strona 152 z 156

Autor:  pawfazi [ 17 Cze 2025 19:29 ]
Temat postu:  Re: Curve

Napisz do supportu przez apke.

Autor:  pawfazi [ 03 Lip 2025 12:50 ]
Temat postu:  Re: Curve

Ktoś skonfigurował skutecznie SMART RULES ?
Niby mam ustawione, a nie działa, tzn. jak kwota wyższa niż wskazałem to nie pobiera środkow z karty X, a jak kwota niższa to z karty Y. Cały czas pobiera z ustawionej karty Y.

Autor:  manio [ 07 Lip 2025 16:06 ]
Temat postu:  Re: Curve

tak, mialem kilka m-cy zgloszenie zalozone bo odwzorowali problem. Wyglada ze apka nie bierze pln pod uwage i a wartosc w EUR lub GBP.

Autor:  kacper451 [ 22 Lip 2025 15:11 ]
Temat postu:  Re: Curve

"Lloyds Banking Group przejmie do końca września Curve.."

https://ibsintelligence.com/ibsi-news/l ... llet-deal/

Autor:  bartas8891 [ 22 Lip 2025 22:37 ]
Temat postu:  Re: Curve

Artykuł wygenerowany przez AI to typowy clickbait. Brak potwierdzonej daty przez Lloyds i nie wiadomo, czy w ogóle do tego dojdzie. Źródło z d***.

Autor:  kacper451 [ 23 Lip 2025 07:21 ]
Temat postu:  Re: Curve

to może źródło ze skynews, a to czy przejmie czy nie przejmie to już inna para kaloszy

https://news.sky.com/story/lloyds-banki ... e-13395702

Autor:  kameander [ 23 Lip 2025 12:06 ]
Temat postu:  Re: Curve

Przy Curve X właśnie zauważyłem info "3 past payments from one card to another". Tu chodzi o GBIT? Jeszcze w zeszłym miesiącu miałem to w tym planie bez limitu.

Autor:  OSK [ 31 Lip 2025 12:58 ]
Temat postu:  Re: Curve

Czy ktoś ma pomysł jak ich zmusić do odblokowania karty? To ich Curve Protect zablokowało mi transakcję, którą autoryzowałem 15.07 i do dzis nie mogę z niej korzystać. Zadne czaty, FB, maile nie skutkują. Caly czas ta sama śpiewka,ze odpowiedni dział się zajmuje sprawą i wiedzą,ze to dla mnie problem. Chciałem zablokować kartę i wyrobić nową ze wzgl na to,ze nie działa ale po przesłaniu danych dowodu blokada i mam sie kontaktować z supportem.

Płacę 10EUR za PRO I takie dziadostwo

Autor:  tropikey [ 31 Lip 2025 13:01 ]
Temat postu:  Re: Curve

Ha! Ciesz się, że Ci chociaż odpowiedzieli. Mam identyczną sytuację (choć data transakcji jeszcze dawniejsza) i na moje chaty/maile jest na razie zero reakcji. Co gorsze, dostałem nową kartę i nie mogę jej nawet aktywować, bo po wpisaniu 4 ostatnich cyfr numeru pojawia się komunikat, że coś poszło źle. Do bani...

Autor:  man4business [ 31 Lip 2025 13:58 ]
Temat postu:  Re: Curve

Próbowałeś mail? (tak, wiem, że napisałeś że "maile nie skutkują")
support@curve.com
U mnie zwykle szybciej reagowali, niż przez czat w aplikacji. Oczywiście odpowiednio stanowczym tonem... i że płacę.

Autor:  OSK [ 31 Lip 2025 15:07 ]
Temat postu:  Re: Curve

Support@curve.com i complaints@imaginecurve.com

Tu i tu wywalone.

@tropikey ile czekasz z ciekawości? Bo na FB psy na nich wieszają, nie jesteśmy sami

Autor:  tropikey [ 31 Lip 2025 15:57 ]
Temat postu:  Re: Curve

Od 11.07 :(
Na mail support też pisałem. Na szczęście nie potrzebuję akurat tej karty aż tak bardzo, więc jakoś przeżyję, ale jakość obsługi jest co raz gorsza.

Autor:  man4business [ 31 Lip 2025 16:36 ]
Temat postu:  Re: Curve

A to? (być może to jest to samo co w app ale tak mi się podsunęło)
https://curve.kustomer.help/
Ciekawe, bo ich blog wygląda na całkiem "żywy" https://www.curve.com/blog

Autor:  tropikey [ 31 Lip 2025 18:18 ]
Temat postu:  Re: Curve

Właśnie przyszła odpowiedź przez chat, że... zamykają tą konwersację, bo sprawę "eskalują" do właściwego działu i mam czekać na maila. Cudownie.

Autor:  OSK [ 31 Lip 2025 18:42 ]
Temat postu:  Re: Curve

Nie pamiętam już ile razy mi zamykali czat z tego samego powodu. Żenada.

Autor:  man4business [ 01 Sie 2025 23:38 ]
Temat postu:  Re: Curve

Dołączam do grona osób z zablokowaną kartą. Tym razem nie spodobał im się zakup Flixbus. Ostatnio użerałem się z nimi o odblokowanie karty 2 lipca... trwało to z 1 dzień, więc "nie najgorzej". Nie minął miesiąc i znowu to samo. Bombardowanie czatem, mailem itd. + popcorn. Zobaczymy jak długo tym razem.

Autor:  mucha [ 01 Sie 2025 23:45 ]
Temat postu:  Re: Curve

Mnie ponownie do furii doprowadzają. Dostałem zwrot z Lufthansy ale w innej kwocie niż oryginalna transakcja, więc oczywiście ich durny system nie potrafi skojarzyć na którą kartę wysłać zwrot. Zaksięgowali na Curve cash, w GBP (a transakcja była w PLN ale oczywiście Curve cash chyba jest tylko w GBP). Dodatkowo, kartę płatniczą mBanku obciążyli mi na kilkadziesiąt złotych, nie wiedzieć czemu, tytuł transakcji jest taki sam jak oryginalny z zakupu.

Czat od 3 dni milczy. Wyjaśnię tę sprawę i zamykam to gówno bo miarka się przebrała.

Autor:  man4business [ 01 Sie 2025 23:51 ]
Temat postu:  Re: Curve

Ciekawe, bo ja miałem też zwrot z LH i też poszedł w ich punkty. Machnąłem na to ręką, bo kwota się zgadzała a zwrot był po ponad roku od zakupu... wydałem, płacąc tymi punktami :) Ale co do tego, że obciążyli ci kartę mBank a nie wiesz dlaczego, to ja kiedyś miałem takie coś, gdzie po głębszym dochodzeniu znalazłem, że przy którymś GBIT nie udało im się skutecznie pobrać kwoty z nowej wskazanej karty, a na starą zwrócili. Wtedy tego nawet nie zauważyłem, a oni doszli do tego po chyba 2 miesiącach i obciążyli taką kwotą jakąś losową kartę, zamiast tej docelowo wskazanej. Może to też jest twój przypadek.

Autor:  pawfazi [ 02 Sie 2025 11:33 ]
Temat postu:  Re: Curve

Jakiś dramat z tym blokowaniem. Juz drugi tydzień czekam i nic się nie dzieje po kontakcie.
Ale jedną zależność zauważyłem - może to zły trop, ale możemy zderzyć pomysły.
Jak płaciłem za pakiet miesięcznie to działało bez blokad. Jak tylko zmienilem na plan roczny zaczęły się blokady.

Może mają taki dziwny model biznesowy? U nich kasa się zgadza... Klient poczeka a kasa zapłacona z góry.

Autor:  tropikey [ 02 Sie 2025 12:18 ]
Temat postu:  Re: Curve

W moim przypadku podejrzewam, że blokada była skutkiem tego, że nieco wcześniej była u mnie nieautoryzowana transakcja na dość dużą kwotę (opisywałem to gdzieś tutaj) i wkrótce po tym, jak zwrócili mi się na szczęście, po interwencji dość sprawnie przeksięgowali. Miałem tak m.in. przy okazji tego zwrotu za tą niedawną nieautoryzowaną transakcję.

A ha... A co do blokady karty i braku możliwości ueichomienia tej, którą mi przysłali w zamian, oczywiście cały czas cisza :(

Strona 152 z 156 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/