Autor: | kfufu [ 03 Lis 2017 21:26 ] |
Temat postu: | [CitiBank] Citi Handlowy - roczny dostęp do audiobooków |
CitiBank - Możesz otrzymać roczny dostęp do audiobooków w storytel z Kartą Kredytową Citibank Link: https://www.online.citibank.pl/formularz/karta-kredytowa/roczny-dostep-do-bazy-audiobookow-storytel-z-karta-kredytowa-citibank/index.html Poniżej regulamin: Regulamin oferty: „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź kartę podarunkową na 12 miesięcy do Storytel” („Regulamin”) Organizator 1. Organizatorem Oferty „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź kartę podarunkową do Storytel” („Oferta”) jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS0000001538; NIP 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych, kapitał w pełni opłacony („Bank”); adres do korespondencji elektronicznej http://www.citibankonline.pl/apps/custo ... ontactus/; Czas trwania Oferty 2. Oferta obowiązuje od 24 lipca 2017 r. do 27 listopada 2017 r.; 3. Oferta obowiązuje na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, w ramach kampanii internetowej przeprowadzanej na stronie https://www.online.citibank.pl/formular ... -citibank/ Warunki Oferty 4. Z oferty mogą skorzystać osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego („Uczestnicy”), które w okresie i miejscu obowiązywania Oferty spełnią, co najmniej warunek a) z poniższych warunków: a) wypełniły i przesłały do Banku dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej: https://www.online.citibank.pl/ formularz/karta-kredytowa/roczny-dostep-do-bazy-audiobookow-storytel-z-karta-kredytowa-citibank/ („Formularz); b) w trakcie kontaktu z przedstawicielem Banku podjętego na podstawie przesłanego formularza kontaktowego złożyły wniosek o główną Kartę Kredytową Citibank („Karta”) i zawarły na tej podstawie umowę o wnioskowany produkt, c) dostarczyły wymagany przez Bank, czytelny i aktualny dokument dochodowy potwierdzający deklarowane na wniosku o produkt dochody („Dokument dochodowy”), zgodnie z listą wymaganych przez Bank Dokumentów dochodowych dla poszczególnych form zatrudnienia klientów, która stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Przy czym, jeśli dostarczone dokumenty nie są wystarczające do potwierdzenia zdolności kredytowej Uczestnika, Bank ma prawo poprosić o dostarczenie dodatkowych dokumentów; d) zalogowały się przynajmniej 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem http://www.citihandlowy.pl/logowanie/ lub za pomocą aplikacji mobilnej Citi Mobile nie później niż do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o Kartę (data zawarcia umowy będzie widoczna na umowie),, e) dokonały Kartą, kartą dodatkową wydaną do Karty lub nośnikiem zbliżeniowym transakcji o łącznej wartości, co najmniej 400 zł nie później niż do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o Kartę (data zawarcia umowy będzie widoczna na umowie), które spełniały następujące kryteria: • były to transakcje bezgotówkowe w rozumieniu Regulaminu Kart kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A., • nie były przelewami z Rachunku Karty, w tym przelewami będącymi zapłatą rachunków obejmujących wydatki Klienta związane z użytkowaniem domu lub mieszkania oraz opłaty okresowe, o których mowa w § 7 ust. 23-24 Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. obowiązującego do 31.07.2017, • nie były transakcjami zwróconymi lub niezaksięgowanymi w systemie Banku; 5. Z Oferty wyłączone są: a) osoby, które od 1 stycznia 2015 roku posiadały główną Kartę Kredytową Citibank, b) osoby będące pracownikami Banku lub spółek zależnych Banku, c) osoby współpracujące z Bankiem na podstawie umów cywilnoprawnych, d) członkowie władz Banku, e) osoby bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie Oferty – pracownicy którejkolwiek z agencji bądź firm współpracujących z Bankiem przy organizacji Oferty a także rodzice, rodzeństwo oraz małżonkowie tych osób, f) osoby ze statusem dewizowym nierezydenta zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. Prawo Dewizowe, g) obywatele lub rezydenci podatkowi Stanów Zjednoczonych Ameryki, tj. osoby mające stałe zamieszkanie na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki lub posiadające ,,pozwolenie na pracę” w Stanach Zjednoczonych Ameryki (tzw. Zieloną Kartę) lub spełniające tzw. test długotrwałego przebywania na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. “substantial presence test”), który zasadniczo dotyczy weryfikacji długości pobytu na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki w okresie ostatnich 3 lat. Nagroda 6. Każda osoba, która spełni warunki opisane w Punkcie 4 lit. od a) do e) otrzyma kartę podarunkową („Voucher”) o wartości 12 miesięcy abonamentu w serwisie Storytel („Nagroda”). 7. O spełnieniu warunków przyznania Nagrody, Uczestnicy zostaną powiadomieni przez Bank poprzez wysłanie wiadomości w systemie bankowości elektronicznej Citibank Online nie później niż do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym Uczestnik spełnił warunki Oferty. 8. Nagroda zostanie wysłana w tej samej wiadomości i terminie, o którym mowa w pkt. 7 powyżej; 9. Nagrody będą przekazywane wyłącznie w postaci określonej w Regulaminie, bez możliwości wypłaty ich równowartości w formie pieniężnej lub zmiany na inną nagrodę; 10. W przypadku rezygnacji z Nagrody Uczestnik nie otrzyma równowartości tej Nagrody w formie pieniężnej; 11. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania tylko jednej Nagrody. Podatek 12. Nagrody w ramach Oferty są wolne od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Vouchery 13. Voucher jest ważny do 31.05.2018 r. i po tym terminie terminie Voucher nie będzie uprawniał do rejestracji na stronie serwisu Storytel. 14. Szczegółowe zasady rejestracji w serwisie Storytel z wykorzystaniem vouchera, sytuacji zwrotu usługi, odstąpienia od umowy lub reklamacji z wykorzystaniem Vouchera są określone przez jego wystawcę i dostępne w Regulaminie storytel.pl na stronie internetowej https://www.storytel.pl/warunki. 15. W przypadku dokonania reklamacji usługi zakupionej przy użyciu Vouchera, pieniądze za zwracaną usługę Uczestnik otrzyma w takiej samej formie, w jakiej nastąpiła zapłata za usługę, tj. płatności dokonana przy użyciu Vouchera zostanie zwrócona w formie Vouchera. Postępowanie reklamacyjne 16. Bank przyjmuje skargi i reklamacje od Klientów w poniższej formie: a) pisemnej – złożonej osobiście w Oddziale Banku w godzinach pracy Oddziału, albo przesłanej na adres Citi Handlowy, Departament Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów, ul. Goleszowska 6, 01-249 Warszawa, z adnotacją „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź kartę podarunkową na 12 miesięcy do Storytel”, b) ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w Oddziale Banku; c) w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej Banku, przez Citibank Online po zalogowaniu w zakładce „Kontakt z bankiem” oraz na stronie http://www.citibank.pl korzystając z formularza reklamacyjnego, 17. Aktualne dane kontaktowe umożliwiające złożenie skargi i reklamacji są dostępne na stronie internetowej Banku (http://www.citibank.pl). 18. Na żądanie Klienta Bank potwierdza wpływ skargi i reklamacji w formie pisemnej lub w inny sposób uzgodniony z Klientem. 19. Klient ma możliwość złożenia skargi lub reklamacji przez pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej notarialnie poświadczonej, notarialnej bądź udzielonym przez Klienta w Oddziale Banku w zwykłej formie pisemnej w obecności pracownika Banku. 20. Złożenie skargi lub reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyśpieszy rzetelne jej rozpatrzenie przez Bank chyba, że okoliczność ta nie ma wpływu na sposób procedowania ze skargą bądź reklamacją. 21. Bank może zażądać od Klienta przedstawienia informacji i dokumentów uzupełniających, o ile ich przedstawienie jest niezbędne do rozpatrzenia skargi bądź reklamacji. 22. W celu umożliwienia szybkiego i efektywnego rozpatrzenia skargi lub reklamacji, zaleca się aby reklamacja zawierała opis zdarzenia, którego dotyczy, wskazanie uchybienia, które jest jej przedmiotem, podanie nazwiska pracownika obsługującego Klienta (lub okoliczności pozwalających na jego identyfikację), a w przypadku poniesienia szkody, określenie w sposób wyraźny roszczenia Klienta z tytułu zaistniałych nieprawidłowości. 23. O wyniku rozpatrzenia skargi lub reklamacji, Klient zostanie poinformowany bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Bank. 24. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie skargi lub reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa w pkt. 24 powyżej, Bank w informacji przekazywanej Klientowi: a) wyjaśni przyczynę opóźnienia; b) wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy; c) określi przewidywany termin rozpatrzenia skargi bądź reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania skargi lub reklamacji. 25. Na złożoną skargę lub reklamację Bank może udzielić odpowiedzi: a) w postaci papierowej na adres korespondencyjny Klienta wskazany w Umowie; b) za pomocą innego trwałego nośnika informacji tj. SMS, na wskazany numer telefonu Klienta; c) na wniosek Klienta pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail Klienta. 26. Bank informuje, że działalność Banku podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. 27. Bank informuje, że Klient może skorzystać z pozasądowych trybów rozstrzygania sporów: a) przed Arbitrem Bankowym działającym przy Związku Banku Polskich, zgodnie z Regulaminem Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego dostępnym na dzień zawarcia Umowy na stronie internetowej pod adresem http://www.zbp.pl/arbiter, w przypadku gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza kwoty 12.000 zł, na podstawie pisemnego lub elektronicznego wniosku Klienta, do którego należy dołączyć dokument potwierdzający zakończenie postępowania reklamacyjnego w Banku lub oświadczenie Klienta, że w terminie 30 dni nie uzyskał od Banku odpowiedzi na swoją skargę; Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 000 0001538; NIP: 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych; kapitał został w pełni opłacony. Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji. Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych. 07/2017 |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |